خودروها

تعمیرگاه بنز c350

تعمیرگاه بنز c350

تعمیر بنز c350

یکی از مدل های پرطرفدار بنز در جهان ، بنز c350 این مدل با توجه به مزایا و قیمت مناسب تری که در مقایسه با سایر خودرو های بنز دارد در ایران و هم در جهان فروش بالایی از بازار را به خود اختصاص داده است. در ارتباط با بنز c350 نکته ی مهم توجه به مزایا و سرویس و تمعیر درست این خودرو در داخل ایران است چرا که به دلیل تحریم ها بنز در ایران نمایندگی رمسی برای خرید و یا سرویس خودرو های بنز در اختیار ندارد و به همین دلیل باید برای سرویس خودرو های بنز خصوصا بنز c350 دقت بالایی به خرج دهید.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس دوره ای انواع بنز در ایران است که تمامی خدمات در این مرکز توسط افراد متخصص انجام می شوند.

 

تعمیرگاه بنز c350

ویژگی های بنز c350

بنز یکی از گران‌ترین اتومبیل‌های تولیدی دنیا بوده و هست . اتومبیل‌ها ی بنز دارای طراحی خوب هستند و در کلاس‌های مختلف ارائه می شوند که به کمپانی اجازه می‌دهد تا تعداد زیادی از ویژگی‌ها را بین مدل‌های مختلف تقسیم کنند.یکی از مدل های محبوب بنز ، بنز c350 است که در ادامه ویژگی های این مدل پر طرفدار بنز را بررسی خواهیم کرد.

این موتور خشن با ظرفیت ۳۵۰۰ سی‌سی بر روی ۶ سیلندر و ۲۴ سوپاپ نصب شده‌است. هفت دنده اتوماتیک، به علاوه ۶۰۰۰ دور در دقیقه، این ماشین را ماشین وحشی می‌نامند. قدرتی که بیشتر یا کم‌تر در ماشین‌های مسابقه یافت می‌شود. با بنز c350، شما می‌توانید تا حداکثر ۲۵۰ کیلومتر در ثانیه رانندگی کنید، در حالی که C۳۵۰ تنها یک و نیم تن وزن دارد.

با این حال، بنز مقدار زیادی سوخت مصرف می‌کند. جالب است بدانید که با خرید بنز c350، ۹ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهید داشت، که اصلاً در نظر گرفتن قدرت اتومبیل عجیب نیست. با این حال، برای مصرف مسافت طولانی و فواصل طولانی، با خرید بنز c350، شما یک باک سوخت ۶۶ لیتری به دست می‌آورید که به خودی خود قابل‌قبول است.

بنز c350دارای ویژگی‌های دیگری نیز می‌باشد. به عنوان مثال، ویژگی‌هایی چون ایربگ، ترمز چندگانه، جلو و عقب، سنسورهای پارکینگ، کنترل پرواز، کیت AMG و غیره در این خودرو گنجانده شده‌اند.

مدل بنز c350از نظر فن‌آوری و زیبایی کم نیست و کیفیت آن حتی در داخل ماشین هم مشاهده شده‌است و می‌توان گفت که بهترین مواد خام با بهترین ویژگی‌های ممکن در بنز c350استفاده شده‌است.

بیشتر افرادی که به دنبال اتومبیل‌های لوکس می‌گردند, معمولاً بنز c350 انتخاب مناسبی است اگر بخواهیم دقیق‌تر نگاه کنیم, این اتومبیل لوکس هر چیزی دارد که شما انتظار داشته باشید .

اگر د ارتباط با ر آلودگی بالا و مصرف سوخت فاکتور بگیریم, با یک سری قابل‌توجه مواجه هستیم. بنابراین, بهتر است ابتدا مدل C350 را انتخاب کرده و آن را با قیمت‌های فعلی, بسته به سال و مقدار عملکرد آن مقایسه کنید. از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ به وفور در ایران یافت می‌شود و قیمت آن‌ها متغیر است. اگر با معایب خود مشکلی نداشته باشید, خرید بنز c350 گزینه خوبی است.

تعمیرگاه بنز c350
تعمیرگاه بنز c350

تعمیرگاه بنز c350

تعمیر و سرویس دوره ای بنز c350

نکته بسیار مهمی که صاحبان اتومبیل بنز باید به آن توجه کنند این است که تعمیر این اتومبیل لوکس باید در یک تعمیرگاه تعمیر اتومبیل تجملی و یا تعمیرگاه کامیون بنز انجام شود که یک فروشگاه تعمیر تخصصی برای بنز است. در غیر این صورت, سلامت و کیفیت خودرو آسیب‌خواهد دید, زیرا هر مکانیک نمی تواند این اتومبیل را تعمیر کند.

مرسدس‌بنز یک برند تجاری جهانی است که در آلمان ساخته شده‌است, که در سال ۲۰۰۸ در زمینه ساخت ماشین‌های کامیون شرکت کرد. تولید شرکت محدود به خودرو هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده نیست. علاوه بر تولید اتومبیل‌های لوکس، این برند در زمینه آمبولانس‌ها، ون‌ها، کامیون‌ها، ون‌ها و اتوبوس‌ها نیز فعال است و از همه مهم‌تر، تولید و تولید قطعات یدکی بنز. این اتومبیل به عنوان یکی از پرفروش‌ترین اتومبیل‌های لوکس جهان شناخته شده‌است.

به طور کلی، ماشین آلمانی طرفداران زیادی دارد و بسیاری از مردم در کشورهای مختلف به خرید یک ماشین بنز علاقمند هستند.

اگر کمی آشنا با بحث فنی اتومبیل هستید متوجه خواهید شد که نقاط حساس و بسیار کوچکی در تعمیر اتومبیل‌های مخصوص و لوکس وجود دارد تا هر مکانیک نتواند ادعای تعمیر آن را داشته باشد. نکته قابل‌توجه دیگر در تعمیر اتومبیل لوکس این است که مکانیک و تجهیزات بنابراین در انتخاب و مکانیک شرکت تعمیر بنز دقت کنید تا ناچار به هزینه دوباره نشوید.

هزینه تعمیر بنز c350به عوامل زیادی بستگی دارد. مهم‌ترین عامل سال تولید خودرو است. از آنجا که تکنولوژی مدرن مورد استفاده قرار گرفته‌است و اگر نیاز به تعویض قطعات وجود داشته باشد، باید توانایی تامین قطعات اصلی وجود داشته باشد. علاوه بر استفاده از تجربیات گذشته، مکانیک و متخصص مربوطه نیز باید از دانش فعلی بهره‌مند شوند.

هزینه تعمیر خودرو خارجی, به ویژه خودرو بنز, بسته به قیمت دلار، آزاد سازی واردات خودرو خارجی و تامین قطعات یدکی اصلی فرق می‌کند. متوسط هزینه خدمات سالیانه یک اتومبیل بنز در حدود ۹۰۸ دلار در سال است. اما در مدل‌های جدید کمی بیشتر. همچنین اگر بخشی به تعمیرات اساسی نیاز داشته باشد، حداقل ۴۰۰ دلار شروع می‌شود.

مرکز تهران پلاس  مرکزی معتبر برای تعمیر حرفه‌ای و تخصصی برای اتومبیل‌های لوکس است که به ارائه خدمات به مشتریان عزیزش افتخار می‌کند.

خدمات مجموعه تهران پلاس شامل تعمیرات تخصصی انواع موتورهای بنز و گیربکس، لوازم داخلی و دستگاه‌های تعلیق، دپارتمان برق و الکترونیک، هموارسازی و نقاشی اتومبیل‌های لوکس به مشتریان عزیز ما می‌باشد. تمامی فعالیت‌های این تعمیرگاه توسط مهندسین مجرب و متخصصان انجام شده‌است. همچنین تمامی خدامت ارائه شده توسط گروه تهران پلاس با تضمین ارائه می شوند.

تعمیرگاه بنز c350

بنز c350 یکی از خودرو های لوکس و اسپورت برند بنز است که با توجه به سبک طراحی که دارد طرفداران خاص خودس را در جهان دارد قطعات به کاررفته در ساخت بنز c350 از پیچیدگی های خاصی برخوردار هستند و به همین دلیل هر فردی نمی تواند بنز c350 تمعیر کند.

در مرکز تهران پلاس تمامی خدمات تنظیمات برقی خودر، بالانس ها چرخ ها بررسی گیربکس و موتور و تعویض روغن بنز c350 به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
موبایل مسیریابی تلفن