خودروها

تعمیرگاه رنو کولیوس

تعمیرگاه رنو کولیوس

تعمیر رنو کولیوس

بهترین تعمیرگاه رنو کولیوس کجاست؟ جهت سرویس دوره ای رنو کولیوس چه باید کرد؟ میزان هزینه تعویض روغن رنو کولیوس چقدر میباشد؟ بهترین محل جهت تعمیر رنو کولیوس کجاست؟ چگونه میتوان رنو کولیوس را با حداقل هزینه و به صورت کاملا حرفه ای تعمیر کرد؟ بهترین مکانیکی تعمیر رنو کولیوس در تهران کجا میباشد؟

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با موارد بیان شده تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

تعمیرگاه رنو کولیوس

تعمیرگاه خودرو به محلی گفته می شود که در آن انواع خدمات مختلف که برای تعمیر و سروبس نیاز هستند انجام می شود این خدمات موارد مختلفی را شامل می شوند که عبارتند از تعمیر موتور، سریوس قطعات داخلی خودرو و …. تعمیرگاه رنو کولیوس باید دارای امکانات مجهز و فناوری های به روز برای تعمیر و سرویس خودرو باشند تا بتوان نام تعمیرگاه را برای آن ها به کار برد.

مرکز تهران پلاس به عنوان مرکز معتبر و با سابقه در امر تعمیر رنو کولیوس با استفاده از قطعات یدکی اصلی و شرکتی کلیه ی خدمات از قبیل سرویس ، عیب یابی و تعمیرات تخصصی خودروی شما را به کمک تکنسین های متخصص انجام می دهند. مهم ترین خدماتی که برای تعمیر خودروی رنو کولیوس انجام می شود عبارت است از تعمیر جلوبندی خودرو، سیستم فنر خودرو، کمک بادی خودرو، تعمیر و سرویس موتور خودرو، تعمیر گیربکس ، تعویض روغن گیربکس، تعویض واشر سر سیلندر، تعویض لنت ترمز برای چرخ های عقب و جلو، رگلاژ ترمز، تعویض فیلتر گیربکس و تعویض فیلتر موتور.

تمامی این خدمات تنها در صورتی به درستی انجام می شوند که در مراکز معتبر و توسط افراد متخصص انجام شوند در غیر این صورت نمی توان سلامتی خودرو را تضمین کرد. به عنوان مثال اگر تکنسین مهارت کافی را در ارتباط با نوع موتور خودروی رنو کولیوس نمی تواند به درستی فیلتر روغن را خاجر و تعویض کند علاوه بر این احتمال اینکه از فیلتر تقلبی برای خودروی شما استفاده کند بسیار بالا است.

برای انجام سرویس دوره ای هرخودرویی باید براساس زمان درج شده در دفترچه ی خودرو اقدام کرد به عنوان مثال زمان سرویس برای خودرو بی ام و شش ماه تا یکسال با توجه به مسافت است اما برای خودرو هیوندا این زمان منفاوت است. برای سرویس رنو کولیوس باید به دفترچه ای که همراه خودرو در اختیار شما قرار داده می شود مراجعه کنید. زمانی که برای سرویس خودرو مراجعه میکنید تمامی قسمت های اصلی خودرو به شکل دقیق بررسی و چک می شوند و در صورتی که مشکل در هر بخشی وجود داشته باشد برفع می شود این امر سبب می شود تا خرابی ایجاد شده در خودرو افزایش پیدا نکند.

اگر متوجه شدید که سطح روغن گیربکس از حد نرمال کمتر است یا روغن گیربکس دچار نشتی شده است حتی اگر زمان سرویس خودرو هم فرا نرسیده بود باید با مراجعه به مراکز معتبر برای تعویض روغن گیربکس و رفع نشتی گیربکس مراجعه کنید، در صورتی که روغن گیربکس به هر دلیلی بیش از حد کاهش پیدا کند و از سطح نرمال کمتر شود این امکان وجود دارد که چر خ دنده های خودرو بر روی هم ساییده شوند و گیربکس دچار شکستگی در بخش های مختلف شود که این حادثه علاوه بر هزینه به زمان طولانی تری برای تعویض و سرویس نیاز دارد.

اگر مدتی که است که ناچار به استفاده از بنزین بیشتری برای حرکت خودرو هستید ممکن است موتور خودروی شما دچار خرابی شده باشد خرابی موتور سبب می شود تا به بنزین بیشتری نیاز داشته باشید.

 

تعمیرگاه رنو کولیوس

نسل دوم رنو کولیوس, اگرچه دارای همان پیشرانه نسل قبلی است, اما هنوز یکی از مهم‌ترین محصولات تولید شده بعد از ادغام شرکت رنو – نیسان است. در این مدل رنو زبان طراحی جدید و جذاب خود را با بهترین سکوی فنی فروش گاز نیسان ترکیب کرده‌استو این محصول خودرویی است که در سال ۲۰۱۷ در همان زمان عرضه جهانی به کشور ما وارد شد و بسیار بیشتر از نسل قبل بوده‌است. لازم به ذکر است که مشتریان تا چه حد به خرید این شرکت فرانسوی – ژاپنی در بافت فعلی ادامه خواهند داد.

وقتی نوبت به شاسی بلند می‌رسدهمه به مارک‌های ژاپنی و آمریکایی اشاره می‌کنند و آن‌ها را به عنوان نماد تولید خودروهای بلند از جهان در نظر می‌گیرند، با چند استثنا از قبیل رنجرورر که همیشه شاسی بلند و قیمتی را به بازار عرضه می‌کنند. خودروسازان فرانسوی به خصوص رنو در حال حاضر قابلیت‌های خود را به ما ثابت کرده‌اند و نشان می‌دهند که آن‌ها می‌توانند یک خودرو فرمول ۱ تا  یک کامیون‌های سنگین تولید کنند ساختن یک کامیون نمی‌تواند یک چالش بزرگ برای آن‌ها باشد. یکی از مهم‌ترین اتومبیل‌های این شرکت در بازارهای جهانی بدنه خودرو رنو کولیوس است که نسل دوم آن در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و با تغییر بزرگ در ظاهر و داخل خودرو توانست توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. در بازار داخلی این خودرو رقیب تویوتا رافور است که تقریباً برابر با تویوتا رافور از نظر فن‌آوری به خصوص در خروجی قدرت و گشتاور است و می‌تواند به سختی با خودرو سازهای کهنه‌کار آسیایی در بازارهای جهانی رقابت کند.

تعمیرگاه رنو کولیوس مهم ترین مرکز در امر سرویس و تعمیر این خودروی فرانسوی در ایران است در تعمیرگاه رنو کولیوس تمامی خدمات مربوط به خودرو از قبیل انواع تعمیرات خارجی و داخلی توسط افراد متخصص و مجرب انجام می شوند و هیچ مشکلی خودروی شما را در حین تعمیر تهدید نخواهد کرد.

 

تعمیر موتور رنو کولیوس

رنو کولیوس مجهز به یک پیشرانه دو و نیم لیتری و چهار سیلندری است که در مقایسه با خودرو های شاسی بلند شتاب خوبی دارد. موتور رنو کولیوس تا زمانی گشتاور مناسبی را تولید میکند که تمامی بخش های موتور در سلامت کامل باشند.  تعمیر رنو کولیوس در ابتدا با عیب یابی شروع می شود و سپس با به کارگیری انواع متد های روز و تجهیزات مشکل ایجاد شده رفع می شود برخی از موارد که سبب خرابی موتور رنو کولیوس عبارتند از :

کاهش سطح روغن موتور

خرابی روغن موتور

خرابی واشر سر سیلندر

خرابی سیستم برقی موتور

نشتی روغن موتور

خرابی گیربکس و تولید گشتاور بیش از حد از موتور

تمامی این موارد را می توان با سرویس به موقع گیربکس شناسایی و رفع کرد.

تعمیر گیربکس رنو کولیوس

یکی دیگر از بخش های مهم در خودرو رنو کولیوس گیربکس به کار رفته در خودرو است که حتما باید توسط افراد متخصص تعمیر شود گیربکس این خودرو نیز از نوع سی وی تی ایکس ترونیک است و با توجه به اتومات بودن به افراد ماهری برای تعمیر آن نیاز است.

 

تعمیرگاه رنو کولیوس

تعمیر تخصصی رنو کولیوس

یکی از مشخصه های اصلی مراکز تعمیر تخصصی این است که تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را در رابطه با تعمیر خودروهای لوکس و لاکچری به صورت یکجا ارائه دهند و دارای تیم تخصصی  می باشند.

برای مثال تعمیر کردن موتور خودرو که یکی از مهمترین مواردی است که نیاز به دقت و حساسیت بسیار بالا دارد و هنگام بروز مواردی مانند یاتاقان زدن یا روغن سوزی یا وجود مشکلات در قسمت سر سیلندر که همراه با علائم غیر عادی همراه است نیاز به افراد حرفه ای جهت رفع مشکلات به وجود آمده را دارد.

که تمام موارد فوق در صورت تعمیر به وسیله افراد حرفه ای قابل بازگشت به حالت اولیه می باشد.

در واقع همیشه خودروهای خارجی به خاطر داشتن ساختاری متفاوت و پیچیده به افراد حرفه ای جهت تعمیر نیاز دارند.

که خوشبختانه امروزه وجود مراکزی مانند مرکز تعمیر تهران پلاس باعث گردید تا امکان رفع بسیاری از مشکلات در رابطه با خودروهای خارجی به صورت کامل برطرف گردد.

از جمله خدمات خاص و ویژه‌ای که در مرکز تعمیر تهران پلاس ارائه داده می‌شود می‌توان به مواردی مانند:

تعمیر موتور رنو کولیوس

تعمیر کمک بادی رنو کولیوس

تعمیر جلوبندی رنو کولیوس

کارشناسی رنو کولیوس

رفع مشکلات به وجود آمده در سیستم برق و الکترونیک رنو کولیوس

سرویس دوره ای رنو کولیوسو

و موارد دیگر می‌توان اشاره کرد که تمام خدمات بیان شده به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در این مرکز ارائه داده می‌شود و تمام افراد جهت تعمیر خود می توانند به این مجموعه حرفه ای مراجعه نمایند.

رنو کولیوس
رنو کولیوس

تعمیرگاه رنو کولیوس

سرویس دوره ای رنو کولیوس

سرویس دوره ای خودروها یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند باعث شود تا از بروز مشکلات جدی در خودرو جلوگیری گردد.

در واقع هدف اصلی از سرویس دوره ای خودرو انجام اقدامات لازم در رابطه با رسیدگی به بخش‌های مختلف مانند تعویض روغن و به مورد بررسی قرار دادن بخش های مختلف خودرو است.

تا بتوان از نبود مشکل در قسمت‌های مختلف خودرو اطمینان حاصل کرد، که خوشبختانه امروزه یکی از خدمات خاص و ویژه ای که در مرکز تعمیر تهران پلاس ارائه داده می‌شود بحث سرویس دوره ای خودروهای خارجی می باشد که به وسیله حرفه ای ترین افراد و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات انجام می گیرد.

 

بدین ترتیب است که در صورت بروز هر گونه مشکل خیلی راحت می‌توانید اقدام به رفع موارد غیر عادی در خودرو کرد.

در واقع همیشه بحث تشخیص سریع مشکل خودروهای خارجی یکی از مواردی است که به وسیله هر کسی قابل انجام نمی باشد و هر فرد تعمیرکاری به راحتی نمی تواند از وجود مشکل در خودروهای خارجی مطمئن شود.

به همین دلیل است که اکثر افرادی که جهت سرویس دوره ای خودرو به مراکز غیر حرفه ای مراجعه می‌کنند نمی‌توانند در همان مراحل ابتدایی مشکلات موجود در خودرو را تشخیص بدهند.

پس اگر جزو افرادی هستید که صاحب خودرو خارجی می باشید و می خواهید که از بروزمشکلات جدی در خودرو جلوگیری کنید، در این حالت مراجعه به مرکز تعمیر تهران پلاس، مهم‌ترین گزینه‌ای است که می‌تواند شما را از پرداخت هزینه های گزاف تعمیر بی نیاز کند.

در واقع اهمیت سرویس دوره ای در بحث جلوگیری از مشکلات بیشتر و شدیدتر بسیار مهم می باشد و تمام افراد باید توجه خاصی به این مورد داشته باشند و همیشه به مراکز معتبر و مطمئنی مانند مرکز تعمیر تهران پلاس جهت سرویس دوره ای خودرو مراجعه نمایند.

 

تعمیرگاه رنو کولیوس

هزینه تعمیر رنو کولیوس چقدر میباشد؟

هزینه خدمات خاصی که توسط مراکز مختلف در رابطه با رفع مشکلات موجود در خودروهای خارجی ارائه می‌شود بسیار زیاد است.

و همیشه یکی از موارد نگران کننده صاحبان خودروهای خارجی می باشد مثلا بحث هزینه تعویض روغن موتور رنو کولیوس معمولاً در مراکز غیر معتبر و غیر حرفه ای زیاد است.

در واقع مهمترین گزینه ای که باعث شده است تا اکثر صاحبان خودروهای خارجی نسبت به سرویس دوره ای خودرو یا تعمیر خودرو رغبت زیادی نداشته باشند این است که هر دفعه مجبور هستند تا هزینه‌های گزافی را به مراکز غیر حرفه ای پرداخت کنند.

در صورتی که دیگر مشکل هزینه های گزاف تعمیر خودروهای خارجی و یا سرویس دوره ای خودروهای خارجی به صورت کامل برطرف شده است.

در واقع وجود مراکز حرفه ای و معتبری که تمام خدمات را با هزینه بسیار مناسب ارائه می‌دهند مهمترین گزینه‌ای است که بسیاری از مشکلات صاحبان خودروهای خارجی را برطرف کرده است.

و هیچ وقت هم دریافت خدمات خاص و ویژه به معنای پرداخت هزینه های گزاف نمی باشد، تمام افراد به راحتی جهت برطرف کردن تمام مشکلات موجود در خودرو به راحتی می توانند به مراکز مطمئن مراجعه نمایند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق در رابطه با مرکز تعمیرات تهران پلاس به راحتی می توانید به وبسایت تهران پلاس مراجعه کرده و اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با این مرکز فوق العاده حرفه ای و مطمئن دریافت نمایید.

در واقع امکان تعمیر تمام خودرو های خارجی و تمام مدل خودروهایی که به وسیله شرکت رنو تولید شده‌اند مانند رنو کولیوس، رنو تالیسمان، رنو کپچر و رنو فلوئنس بصورت کاملا حرفه‌ای در مرکز تعمیر تهران پلاس انجام می‌شود.

و دیگر هیچ گونه نگرانی در رابطه با عدم دریافت خدمات با کیفیت وجود ندارد، شما به راحتی از هر جای ایران می توانید از طریق وب‌سایت تهران پلاس اقدام به رزرو وقت کرده و در سریعترین زمان ممکن جهت تعمیر خودرو به این مجموعه حرفه ای مراجعه نمایید.

لازم به ذکر می باشد که مرکز تعمیر تهران پلاس تنها در رابطه با تعمیر خودروهای خارجی به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای خدمات ارائه می‌دهد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
موبایل مسیریابی تلفن