خودروها

تعمیرگاه فولکس واگن پاسات

تعمیرگاه فولکس واگن پاسات

تعمیر فولکس واگن پاسات

یکی از شرکت های خودروسازی بزرگ در جهان، فولکس واگن است. این برند آلمانی با هدف ایجاد قدرت خرید برای همه ی افراد ایجاد شده است،خودرو های تولیدی برند فولکس واگن انواع مختلفی در رده های متفاوت را شامل می شوند یکی از این خودرو ها فولکس واگن پاسات است.

خودرو های فولکس واگن در مقایسه با خودرو های دیگر کیفیت و کارایی بالایی دارند اما این امر بیان گر این نیست که خودرو های تولیدی فولکس واگن به تعمیر یا تعویض نیاز ندارند. تعمیر فولکس واگن پاسات اگر در زمان مناسب و توسط افراد مجرب انجام شود در هزینه های تعمیر خودرو صرفه جویی زیاد می شود. با توجه به اهمیت نمیر خودرو فولکس واگن پاسات در تعمیرگاه های مجاز در این مقاله قصد داریم تا فولکس واگن پاسات و نکات مربوط به تعمیر آن را بررسی کنیم.

 

تعمیرگاه فولکس واگن پاسات

کمپانی فولکس واگن

فولکس واگن در سال 1937 توسط جبهه کار آلمان (Deutsche Arbeitsfront) در برلین آلمان تأسیس شد. در اوایل دهه 1930 ، اتومبیل ها خودرو هایی لوکس به حساب می آمدند و اکثر آلمانی ها نمی توانستند خودرویی تهیه کنند، در آن زمان به طور متوسط از هر پنجاه نفر آلمانی تنها یک نفر دارای خودرو بود.

برخی از خودروسازان که به دنبال یک بازار جدید بالقوه بودند، پروژه های مستقل “ماشین مردم” را آغاز کردند که همان کمپانی فولکس واگن بود و قرار بود خودرو های تولید شده در آن با مرسدس 170H ، BMW 3/15 ، Adler AutoBahn ، Steyr 55 و Hanomag 1.3L ، و سایر خودرو های گران و لوکس رقابت کنند.

فردیناند پورشه ، طراح معروف خودروهای رده بالا و اتومبیل های مسابقه ، سالها تلاش می کرد تا سازنده ای را به خودرویی کوچک مناسب خانواده علاقه مند کند. او در سال 1933 با استفاده از ایده های متداول و چندین ایده شخصی خود ، اتومبیلی با نام “فولکس سوتو” ساخت ، اتومبیلی با موتور عقب خنک کننده هوا ، سیستم تعلیق پیچ و مهره و شکل “سوسک” ، کاپوت جلو گرد شده برای آیرودینامیک بهتر ضروری است زیرا دارای موتور کوچک بود طراحی کرد.

در سال های اخیر کمپانی فولکس واگن و تولیدات آن بسیار پیشرفته تر از سال های ابتدایی تاسیس شده اند و در حال حاضر در بازار جهانی و داخلی آلمان بخش عمده ای از فروش را به خود اختصاص می دهند .

یکی ازخودرو های تولیدی برند فولکس واگن ، فولکس واگن پاسات است که به دلیل طراحی زیبا و امکاناتی که دارد بخش زیادی از فروش کمپانی فولکس واگن را به خود اختصاص داده است.

فولکس واگن پاسات در سال 2018 به بازار جهانی عرضه شد و به همین سبب بسیاری از افراد با این مدل از خودروی فولکس واگن آشنایی دارند. دلیل این امر می‌تواند مربوط به شباهت این ماشین با نسل قبلی آن باشد، که محصول ۶ سال پیش بود.

فولکس واگن پاسات به دلیل اینکه در طراحی زیبایی و ظرافت با سایر خودرو های برند فولکس واگن متفاوت بود توانست در عرضه ی جهانی با سایر خودرو ها از برند های لوکس رقابت کند و بخش بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. با ظهور فولکس واگن پاسات در سال ۲۰۱۸، خلا زمانی با ظهور محصول جدید از فولکس‌واگن، در نهایت منجر به معرفی یک نمونه اولیه، کاربردی با سبک ماندگار شد.

مدل ۲۰۱۸ S، که مدل پایه فولکس واگن پاسات است، دارای یک موتور توربوشارژ 2.0 لیتری با 4 سیلندر است که قدرت 174 اسب بخار آن برابر 184 پوند گشتاور است. این خودرو همچنین مجهز به یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعت است که در مقایسه با سایر خودرو های هم رده از نظر قیمت انتخاب مناسبی به شمار می آید.

ویژگی‌های استاندارد شامل چرخ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های ماشین اتوماتیک، کنترل تهویه خودکار، سیستم صدا با فاصله ۵ اینچی، سیستم صدا با صفحه لمسی ۵ اینچی و بلوتوث، پورت USB، جک و …از دیگر امکانات ویژه ی فولکس واگن پاسات هستند.سیستم کمک راننده شامل یک مانیتور نقطه کور، سنسور تجهیزات پشت، سنسور هشدار برخورد جلو، و ترمز خودکار اتوماتیک می‌باشد.تمام ویژگی های موجود در فولکس واگن پاسات در صورتی کارایی و کیفیت همیشگی خود را حفظ می کنند که در موعد های مقرر سرویس دوره ای برای خودرو انجام شود تا هرگونه عیب و نقصی در خودرو به سرعت شناسایی و رفع شود.

فولکس واگن پاسات در ایران نیز به صورت محدود پیش فروش و عرضه شد اما در حال حاضر این خودرو به صورت رسمی و توسط نمایندگی معتبر در ایران به فروش نمی رسد به همین دلیل است که نمی توان به راحتی قطعات مورد نیاز برای تعویض مشکلات فولکس واگن پاسات را در بازار پیدا کرد.

درست است که فولکس واگن پاسات در زمره خودرو های کاربردی و با طول عمر بالا در جهان دسته بندی میشود اما اگر می خواهید خودروی شما همیشه کارایی و کیفیت بالایی داشته باشد باید برای سرویس دوره ای منظم و بررسی عیوب مختلف خودرو مراجعه کنید.

قطعات به کار رفته در ساخت فولکس واگن پاسات خصوصاً موتور این خودرو دارای پیچیدگی های خاصی هستند و به همین دلیل هر فردی توانایی تعمیر و یا تعویض قطعات این خودرو را ندارد، اگر شما به تعمیرگاهی مراجعه کنید که خود فرد آگاهی به قطعات به کار رفته در فولکس واگن پاسات نداشته باشد تنها راهی که برای حل مشکل شما به نظر او می رسد تعویض کلی قطعات است که این کار از نظر هزینه با توجه به قیمت دلار هزینه ی بسیار بالایی را برای شما به همراه دارد.

علاوه بر این به دلیل اینکه فولکس واگن در ایران در حال حاضر نماینده رسمی برای فروش ندارد قطعاتی که برای خودرو های فولکس واگن به فروش می رسند عموما تقلبی هستند یا از سایر خودرو های فولکس واگن باز شده اند در نتیجه اصل  نیستند به همین دلیل انتخاب تعمیرگاه مناسب برای تعمیر و سرویس خودرو فولکس واگن پاسات در افزایش طول عمر خودرو نقش مهمی ایفا می کند.

تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل

در این مقاله فولکس واگن پاسات ویژگی ها و نکات مربوط به تعمیر این خودرو را بررسی کردیم. فولکس واگن پاسات با توجه به قیمت و کارایی یکی از خودرو های محبوب شرکت فولکس واگن در جهان است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
موبایل مسیریابی تلفن