مقالات

تعمیر اساسی موتور خودرو

تعمیر اساسی موتور خودرو

تعمیر اساسی موتور خودرو لوکس، کدام مراکز تعمیر تخصصی انجام می شود؟ تعویض روغن بعد از تعمیر موتور باید چگونه باشد؟ زمان تعویض روغن بعد از تعمیر موتور چه موقع است؟ هزینه تعمیر اساسی موتور چقدر است؟ بعد از تعمیر موتور خودرو چه باید کرد؟ اینها جزو رایج ترین و مهمترین سوال هایی هستند که از طرف مشتریان پرسیده شده اند.

هدف ما در این مقاله به بررسی موارد یاد شده و ارائه اطلاعات کامل و جامع در رابطه با تعمیر اساسی موتور خودرو می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه باشید.

دلیل نیاز به تعمیر اساسی موتور خودرو چیست؟

در برخی مواقع بروز مشکلاتی که باعث میگردد تا نیاز به تعمیر موتور خودرو باشد. در واقع بروز برخی از موارد نشان دهنده این است که شما باید موتور را به بازرسی و تعمیر ببرید، در غیر این صورت ممکن است باعث بروز مشکلات بسیار جدی و هزینه‌ای شود که در ادامه مطالب چند نمونه از مهمترین علت هایی که نشان دهنده این نیاز به تعمیر در موتور می باشد را بیان می‌کند.

عدم توجه به تعویض روغن به موقع

یکی از موارد بسیار مهمی که باعث می شود تا نیاز به تعمیر اساسی موتور باشد عدم تعویض روغن به موقع به موضوع روغن است.

در واقع این مورد باعث می گردد تا مشکلات بسیار جدی به موتور خودرو وارد شود که اکثر رانندگان به مورد دقت نمی‌کند و با سهل انگاری خود باعث می‌شوند تا باعث بروز مشکلات جدی و هزینه‌های بسیار زیاد برای تعمیر شوند چون بحث روغن در عملکرد امروز صحیح موتور بسیار مهم می باشد و باید هر چند وقت یکبار اقدام به تعویض روغن موتور کرد تا مشکلی در قطعات موتور به وجود نیاید و دچار ساییدگی نشوند و اگر چنین موردی رخ دهد در نتیجه آن نیاز به تغییر قطعات در موتور می شود که این مورد بسیار پرهزینه تر می باشد پس باید به بعد تعویض روغن به موقع در موتور توجه کرد.

عدم توجه به نشتی روغن و تعمیر اساسی موتور

یکی از موارد بسیار مهم دیگری که باعث می شود تا نیاز به تعمیر اساسی در موتور باشد عدم توجه به نشتی روغن در موتور می باشد. اگر نشتی زیاد باشد، در این حالت باید به مراکز تعمیر مراجعه گردد تا مشکل خیلی سریع رفت شود چون نشتی شدید باعث می‌شود تا در روغن به اندازه به قطعات موتور نرسد که این مورد هم باعث بروز فرسایش در قطعات مختلف خودرو می‌شود در نتیجه به مرور زمان این موارد باعث خرابی موتور های لاستیکی و همچنین سیستم تعلیق و اجزای سیستم فرمان می گردد و به گونه‌ای باعث می گردد تا یک تعمیر اساسی انجام شود تا مشکلات موجود در خودرو رفع شود. در صورتی که با یک بررسی ساده و هزینه پایین و به گونه‌ای با ما مراجعه به هنگام و زود با آن به مراکز تعمیر می‌توان از بروز چنین مواردی جلوگیری کرد.

عدم توجه به چراغ اخطار روغن و بروز مشکلات شدید در موتور خودرو

یکی از موارد بسیار مهم دیگری که باعث می گردد تا مشکلات بسیار جدی در موتور خودرو بروز کند این است که رانندگان بیشتر به چراغ اخطار را به آن توجهی نمی کنند و به گونه‌ای فشار زیاد یا کم روغن باعث می‌شود تا قطعات خودرو دچار آسیب شوند که بلند مدت بودن این مورد باعث بروز مشکلات جدی در خودرو میشود.

عدم توجه به سیستم خنک کننده در موتور

یکی از موارد بسیار مهم دیگری که وجود دارد بررسی به موقع سیستم خنک کننده می باشد. در واقع عملکرد صحیح سیستم خنک کننده باعث می‌شود تا موتور بیش از اندازه داغون کند این مورد هم باعث افزایش آفرین قطعات موتور می‌شود و به گونه‌ای تمام رانندگان باید پس از تعداد ۴۸ هزار کیلومتر مایع خنک کننده موتور را به صورت کامل تعویض نمایند که هزینه انجام می کند بسیار ناچیز است در صورتی که سهل انگاری در این مورد باعث می گردد تا مشکلات بسیار جدی و اساسی و هزینه‌های بسیار بالایی به وجود بیاید

نفوذ بیش از اندازه آب به داخل موتور

یکی از موارد بسیار دیگری که ممکن است باعث شود تا به تأمین اساسی در موتور نیاز گردد این است که آب بیش از اندازه به بخش داخلی موتور نفوذ کند که این مورد مخصوصاً در مناطق شمالی و یا مناطقی که باران های شدید و طوفان های زیادی در آن رخ می‌دهد بیشتر مشاهده می گردد.

در واقع حوزه بیش از اندازه آب باعث می‌شود تا شاتون های موتور شوند که در نتیجه آن عملکرد خود را تحت تاثیر قرار می گیرد و نیاز به تعمیر اساسی پیدا می‌کند که با این وجود هنوز وجود مراکز تعمیرات تخصصی خودرو باعث شده است تا تمام این موارد به صورت کامل و حرفه‌ای انجام گردد و نباید نگرانی در این باره داشته باشد.

 

بهترین مرکز تعمیر خودرو در تهران

مرکز تعمیرات تخصصی تهران پلاس و بهترین مراکز تعمیر اساسی موتور و خودرو در تهران می باشد و هرگونه هزینه تعمیر اساسی موتور در این مرکز بسیار مناسب بوده و زمان تعویض روغن بعد از تعمیر موتور و به صورت کامل به مشتریان اطلاع داده می‌شود به این ترتیب دیگر نگرانی در رابطه با خرابی موتور وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که تمام خدمات ارائه شده در این مجموعه همراه با گارانتی بوده و با حداقل هزینه و زیر نظر افراد متخصص انجام می شود. اگر شما هم به دنبال یک مرکز تعمیر تخصصی و کامل می گردید که تمام خدمات مربوط به تعمیر تخصصی خودرو را ارائه دهد در این حالت مجموعه تهران پلاس می تواند مناسب ترین گزینه برای این مورد باشد.

با توجه به اینکه هدف اصلی تیم تخصصی تهران پلاس رضایت تمامی مشتریان است به همین دلیل تمام خدماتی که ممکن است در رابطه با تعمیر خودرو نیاز باشد در این مجموعه ارائه داده می‌شود، همچنین به صورت آنلاین می توانید مشاوره های رایگان را از افراد متخصص دریافت کنید و همچنین از قسمت پذیرش آنلاین که در سایت تهران پلاس وجود دارد امکان رزرو وقت قبلی به راحتی امکان پذیر است برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تخصصی تهران را میتوانید به وب سایت ما مراجعه نمایید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن