تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس ام جی 6 اتوماتیک

تعمیر گیربکس ام جی 6 تخصص ما در دایرکتینو میباشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصصی حساس است که اگر به متخصص خوب سپرده نشود باعث خرابی قطعات دیگر و

چندین برابر شدن هزینه تعمیرات میشود .تمامی مدل های گیربکس ام جی 3 باید در فواصل منظم سرویس شوند. هر سرویس گیربکس اتوماتیک باید حدودا هر 35000 کیلومتر انجام شود.

تعمیر گیربکس ام جی 6 شما در مجموعه تعمیرگاهی دایرکتینو همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

تعمیر گیربکس ام جی 6 اتوماتیک

تعمیرات گیربکس اتوماتیک ام جی 6 با یک سال ضمانت بی قید و شرط و کتبی میباشد

خدمات بخش تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 6 دایرکتینو

  • تعمیرات اساسی و یا تعویض گیربکس ام جی 6
  • تعمیرات ساعت گیربکس، توربین و رفع تقه‌ی تعویض دنده‌ها و گاز هرز
  • عیب‌یابی، تعویض و پروگرام فیبر و ساعت گیربکس

همچنین این مرکز در راستای مشتری مداری و با هدف راحتی شما در تمامی نقاط تهران خودروبر رایگان در اختیار مشتری قرار داده است.

 

تعمیر گیربکس ام جی 6

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 6 در مجموعه تعمیرگاهی دایرکتینو زیر نظر متخصصین با تجربه و کارآزموده
تعمیر گیربکس توسط دایرکتینو با به‌روزترین امکانات و دانش تخصصی در زمینه تعمیرات و عیب‌یابی گیربکس امجی 6 با افتخار اعلام می‌دارد.
خدماتی که در این مرکز ارائه می‌گردد شامل: تعمیر گیربکس ام جی 6، سرویس دوره‌ای تعمیر گیربکس، بازدید فنی جهت تعمیر گیربکس به همراه گارانتی یکساله می‌باشد.

تعمیر گیربکس ام جی 6 اتوماتیک

تعویض به موقع روغن گیربکس

روغن گیربکس مانند سایر روغن‌های خودرو نیز باید هرچند وقت یکبارتعویض گردد. تعویض به موقع روغن یربکس موجب روان کارکردن گیربکس، سلامت گیربکس می‌شود و باعث

میشود شما به تعمیر گیربکس ام جی 6 خیلی دیرتر نیاز پیدا کنید.

 

تعویض به موقع صافی گیربکس

صافی گیربکس یکی از مواردی است که کمتر به آن توجه میشود ولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

سنگین کردن بیش از حد خودرو

پر کردن صندوق عقب با وسایلی که به آن احتیاجی نیست باعث بالا رفتن مصرف سوخت و فشار مضاعف به موتور و گیربکس میشود حدالامکان خودرو خود را سبک کنید.

 

درجا گرم کردن خودرو به مدت طولانی

این کار ضررهای زیادی به موتور خودرو وارد می کند.همچنین درجا کارکردن بیش از حد باعث گرم شدن بیش از حد منبع اگزوز و تعمیر گیربکس ام جی 6 می‌شود و این گرما به موتور منتقل می‌شود که به نوبه

خود برای موتور ضرر دارد. در زمستان بهتر است نهایتا یک دقیقه ماشین درجا کارکند سپس چند کیلومتر اولیه تا گرم شدن ماشین در حد مطلوب را با سرعت پایین طی کرد.

درباره ام جی

ام‌جی – MG – نام یک شرکت سازنده خودروی انگلیسی است که درسال 1924 تاسیس شد. اغلب تولیدات کلاسیک این شرکت مربوط به خودروهای اسپرت روباز دو سرنشینه است، اما اخیرا ام جی خودروهای سدان و کراس اور نیز به تولید می‌رساند.

اوایل دهه 1920، سیسیل کیمبر، کمپانی ام جی را در گاراژ موریس در آکسفورد انگلستان تاسیس کرد. ام جی بعدها به نماد خودروهای اسپرت انگلیسی تبدیل شد و حتی چند سالی رکورد سرعت زمینی نیز در دستان مدل EX181 این شرکت بود.

پس اگر صاحب خودرو ام جی هستید و به هر دلیلی هر مشکلی در بخش تعمیر گیربکس ام جی 6  خودروتان به وجود آمده است در این حالت تنها راه رفع مشکل به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی با هزینه بسیار پایین، مراجعه سریع به مجموعه تعمیرگاهی دایرکتینو می باشد که تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را به صورت صفر تا صد و همراه با گارانتی ارائه می دهد.

این خودرو را می توان نخستین خودروی اقتصادی بازار ایران با موتور توربوشارژ دانست، پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوی سری K روور با نام کاواچی، قلب تپنده این خودرواست که در کنار گیربکس ۵ سرعته آیسین، وظیفه به حرکت دراوردن این سدان ۱.۶ تنی را بر عهده دارد.
این پیشرانه توربوشارژنخستین بار در اواخر دهه نود توسط ام جی و روور طراحی شد و تا سال ۲۰۱۵، بر روی طیف وسیعی از خودروهای گروه ام‎‌جی روور و حتی لندرور و لوتوس نیز نصب شد.

تعمیر گیربکس ام جی 6 اتوماتیک

همچنین می توانید از طریق وب سایت دایرکتینو به صورت انلاین جهت تعمیر خودرو وقت رزرو کرده و در سریع ترین زمان ممکن مشکل موجود در خودروتان را برطرف کنید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با دایرکتینو

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

—————————————————————————–

خدمات ارائه شده در مجموعه تعمیرگاهی دایرکتینو فقط مختص به خودروهای خارجی است.

از پذیرفتن خودروهای ایرانی معذوریم. لطفا تماس نگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن