تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس بنز cla45

تعمیر گیربکس بنز cla45

تعمیرگاه گیربکس بنز cla45

با توجه به تاریخچه و اعتبار نشان مرسدس، اگر بدانید می‌توانید یک بنز کاملاً جدید را با قیمتی در حدود یک سدان خانوادگی محبوب سایز متوسط ​​بخرید، شگفت‌زده خواهید شد. در حالی که احتمالاً مرسدس بنز cla45کوچک را به عنوان خودروی خانوادگی اصلی خود انتخاب می‌کنید، این بنز سطح ابتدایی بسیاری از همان ویژگی‌های موجود در سدان‌های بزرگتر و گران‌تر را ارائه می‌دهد. یکی از بخش های مهم در خودروی بنز cla45 گیربکس آن است.

گیربکس به کار رفته در بنز cla45 همانند سایر سدان های خانوادگی برند بنز پیچیدگی های خاص خودش را دارد و تعمیر آن با سایر گیربکس های موجود در بازار متفاوت است.

 

ویژگی های خودروی بنز cla45

اگر فکر می کنید CLA به شدت شبیه خودروهای دیگری است – برای مثال مرسدس کلاس A – اشتباه نمی کنید. این دو به طور قابل توجهی شبیه هستند، اما با برخی تفاوت های کلیدی cla45که برای اولین بار در سال 2014 به ایالات متحده معرفی شد، زمانی خودرویی سریع و پاسخگو با راحتی و کیفیت سواری افتضاح بود، برخلاف آنچه از مرسدس انتظار داشتید. کلاس A چند سال بعد با ظاهری سنتی تر از سدان وارد شد و معیار جدیدی برای سدان های لوکس کوچک ایجاد کرد.

نسل دوم cla45از پایه های کلاس A استفاده می کند و نشان دهنده یک پیشرفت جامع در مدل قبلی است. در مقایسه با کلاس A، CLA خواهر و برادر سرگردان تر است. تریم پایه cla45حدود 30 اسب بخار بیشتر از همتای کلاس A خود ارائه می دهد و محدوده CLA در مقایسه با 302 اسب بخار کلاس A، 382 اسب بخار قدرت دارد. cla45همچنین فضای صندوق عقب بیشتری را ارائه می دهد، که آن را برای بار، نه برای مسافران، کمی کاربردی تر می کند.

انتخاب بین کلاس A یا cla45ممکن است یکی از تصمیمات سختی باشد که ناچار هستید بگیرید. اما رقبای دیگری نیز وجود دارند که شامل آئودی A3، ب ام و سری 2 گرن کوپه و احتمالاً حتی مزدا 3 است که در سطوح تریم بارگذاری شده رقابتی است. اما CLA با ویژگی ها و شخصیت، و با پشتوانه شجره نامه ای بی عیب و نقص، ورود مناسبی به مالکیت مرسدس بنز می کند.

مرسدس بنز cla45مجموعه ای از خودروهای اجرایی ساب کامپکت است که توسط مرسدس بنز از سال 2013 تولید شد. نسل اول یک سدان چهار در بود که بر اساس پلت فرم خودروهای کامپکت W176 کلاس A و W246 کلاس B به بازار عرضه شد.

تقویت به 382 اسب بخار و 354 پوند فوت

گیربکس هشت سرعته دوکلاچه

عملکرد محور تمام چرخ محرک

رینگ های 19 اینچی AMG

صندوق عقب باز کن هندزفری

آینه های جانبی تاشو برقی و کم نور خودکار

استایل بدنه منحصر به فرد AMG

نسل اول مرسدس-AMG CLA 45 برای مردم بسیار خوشحال کننده بود، اما از بسیاری از ایرادات مشابهی که برای سایر AMG خود رخ داد، رنج می برد – سخت و مواد داخلی ارزان قیمت. با این حال، جدیدترین CLA 45 4Matic که برای مدل سال 2020 معرفی شده است، بسیار بهبود یافته است و راحتی زیادی را برای همراهی با ظاهر و عملکرد ظالمانه ارائه می دهد.

تمام خانواده مرسدس بنز CLA با استایل فوق العاده و فست بک آن زندگی می کنند و می میرند. این خودروساز به دلیل شیشه‌های جانبی بدون قاب و خط سقف شیک، چهار در را کوپه می‌نامد.

از نظر ظاهری، CLA 45 یک AMG مدرن است، با فرمان ارگونومیک و ابزارهای کاملا دیجیتال و نمایشگرهای سرگرمی اطلاعاتی. داشبورد بلند و چرم دو رنگ قرمز و مشکی کلاسیک تستر ما به زیبایی پالت رنگ را زنده می‌کند، گزینه‌ای 1450 دلاری نسبت به چرم مصنوعی استاندارد MB Tex خاکستری و مشکی.

 

تعمیر گیربکس بنز cla45

تعمیر و سرویس گیربکس بنز cla45

بتز cla45 مانند سایر خودرو های برند بنز در حال حاضر از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهتره می برد که در مقابل با گیربکس های دستی به مراتب به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارد. گیربکس یکی از قطعات اصلی در خودروی بنز cla45 که وظیفه ی انتقال سرعت از موتور به چرخ ها و حرکت و شتاب خودرو را بر عهده دارد به همین دلیل اگر گیربکس خودرو دچار مشکل شود عملکرد اصلی خودرو را اختلال مواجه خواهد شد.

برخی از علائم و نشانه ها در خودرو خبر از خرابی گیربکس می دهند این علائم عبارتند از:

نشتی روغن گیربکس

خلاص شدن خودرو در حالت پارک

سخت بودن تعویض دنده

شنیدن صداهتی غیر عادی از خودرو

تعویض خود به خودی دنده

تقه زدن خودرو

در صروت بروز هر گونه از این علائم باید سریعا برای تعمیر خودرو به تکنسین های مجرب مراجعه کنید. در تمام کشور های جهان تعویض کامل گیربکس بنز cla45 بسیار سخت و پر هزینه است به همین دلیل است که تعمیر و سرویس دوره ای بنز cla45 در تمام کشور های جهان از اهمیت زیادی برخوردار است. تعویض گیربکس بنز cla45 تنها در صورتی تعویض می شود که هیچ راهی برای حل مشکل گیربکس وجود نداشته باشد.

هر چند که برند بنز در ایران نمایندگی رسمی و قانونی  ندارد اما تکنسین های مجرب مرکز تهران پلاس تخصص ، دانش و مهارت کافی در ارتباط با تعمیر و سرویس بنز cla45 را دارا می باشند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل ایجاد شده در گیربکس را شناسایی و رفع کنند.

علاوه بر این برای افزایش حداکثری کارایی خودرو تعویض روغن بنز cla45 در مرکز تهران پلاس توسط دستگاه انجام می شود در نتیجه روغن قدیمی به صورت کامل از گیربکس خارج می شود و روغن جدید جایگزین آن می شود خارج شدن کامل روغن سوخته و قدیمی گیربکس سبب می شود تا روغن جدید دیرتر دچار فساد و خرابی شود.

تعمیر گیربکس بنز cla45

برند بنز cla45 یکی از برند های لوکس و محبوب برای خودروسازی در جهان است در حال حاضر بنز  cla45 یکی از خودرو های کوپه و خانوادگی در جهان به شمار می رود که با توجه به گیربکس هشت سرعته ای که دارد یکی از خودرو های با شتاب بالا به شمار می رود. در این مقاله گیربکس به کار رفته در این خودروی محبوب و مواردی که باید در ارتباط با بنز cla45 پیش از خرید بدانید را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن