تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس بی ام و x4

تعمیر گیربکس بی ام و x4

تعمیرگاه گیربکس بی ام و x4

گیربکس به کار رفته در بی ام و x4 از نوع 8 سرعته تیپ ترونیک است. X4، مانند اکثر خودروهای شاسی بلند، بهتر با گیربکس اتوماتیک سازگار است. با توجه به نوع گیربکس به کار رفته در بی ام و x4 سرویس و بررسی دوره های گیربکس و روغن گیربکس در سلامتی و کارایی گیربکس بی ام و x4 اهمیت زیادی را ایفا میکند. به همین دلیل باید در زمان های مقرر تعیین شده توسط کمپانی بی ام و برای سرویس دوره های خودرو اقدام کرد. هر چند که بی ام و در ایران نماینده رسمی ندارد، اما نمی توان سرویس دوره ای بی ام و x4 را نادیده گرفت.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس دوره ای بی ام و x4 در ایران است و تمامی امور مربوط به تعویر و سرویس گیربکس بی ام و x4 در تهران پلاس توسط تنکسین های آموزش دیده انجام می شود. اگر تکنسین توانایی و دانش مربوط با گیربکس و بخش های مختلف آن را نداشته باشد نمی تواند مشکل ایجاد شده در گیربکس را به درستی شناسایی و رفع کند به همین دلیل است که هر فردی نمی تواند برای تعمیر گیربکس بی ام و x4 اقدام کند. در تهران پلاس تمامی افراد تجربه و دانش در ارتباط با شناسایی مشکلات ایجاد شده در گیربکس و انواع مشکلات موجود در آن را دارند به همین دلیل تمامی خدمات در تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند.

بی ام و x4

ویژگی های خودرو بی ام و x4

Consumer Reports به BMW X4 امتیاز قابلیت اطمینان پیش بینی شده 2 / 5 می دهد. JD Power به X4 با رتبه کیفیت و قابلیت اطمینان 80 / 100 امتیاز داده است. شاخص رتبه بندی مصرف کنندگان Kelley Blue Book به X4 امتیاز اطمینان 4.3 از 5 است. که همگی امتیاز های خوبی برای یک شاسی بلند به شمار می آیند.

X4 xDrive20d مجهز به یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربو دیزل است که 187 اسب بخار در 4000 دور در دقیقه و 295 پوند فوت گشتاور بین 1500 تا 3000 دور در دقیقه تولید می کند. ما هنوز این موتور را در X4 امتحان نکرده‌ایم، اما در خودروهای سالون BMW عملکرد آن مطمئناً کافی است – حتی اگر صدای نسبتاً کشاورزی ایجاد کند. اگر بتوانید سر و صدا را تحمل کنید و دور موتور را تا خط قرمزش بچرخانید، عملکرد معنی داری ایجاد می کند – مانند اکثر موتورهای دیزلی در دورهای بالا فشار نمی آورد. چهار سیلندر تنها موتور موجود با گیربکس دستی است، اما X4، مانند اکثر خودروهای شاسی بلند، بهتر با گیربکس اتوماتیک سازگار است.

بی‌ام‌و X4 یک خودروی کوپه/SUV با سایز متوسط است که بین X3 و X5 در محدوده به‌سرعت در حال گسترش خودروهای شاسی‌بلند این برند قرار می‌گیرد. این مدل بر اساس X3 جدید ساخته شده است، و اگرچه نسخه قبلی برای کمی بیش از چهار سال به فروش می‌رسید، این مدل کاملاً جدید است و از گسترش قابل توجه قابلیت X3 استفاده می‌کند، اما ظاهراً آن را در یک بسته «اسپرت‌تر» قرار می‌دهد.

موتور شش سیلندر نرم تر، ظریف تر است و صدای دلپذیرتری ایجاد می کند. دقیقاً مانند چهار سیلندر، 3 لیتری عملکرد خوبی را در کل محدوده دور خود ارائه می دهد. متأسفانه، دنده‌های نسبت نزدیک خودروی هشت سرعته اجازه نمی‌دهند که دور بین هر تغییر به اندازه‌ی کافی کاهش پیدا کند تا از غرغر در محدوده‌ی پایین یا میان‌رده حداکثر استفاده را ببرد. در عوض، با تعویض دنده‌ها، دورها در باند 1000 دور در دقیقه باقی می‌مانند.

این SUV که به لاستیک‌های زمستانی پیرلی مجهز شده بود، X4 سرسختانه به سطح جاده می‌چسبد، چه در حال شتاب گرفتن شدید و چه با هدف ترمزگیری.

 

تعمیر گیربکس بی ام و x4

سرویس و تعمیر گیربکس بی ام و x4

رایج ترین مشکلات یک BMW X4 مستعمل چیست؟ به نظر می رسد X4 با موتور بنزینی مشکلاتی با ضایعات توربو دارد، که می تواند پر سر و صدا شود و منجر به روشن شدن چراغ موتور و در نهایت توقف خودرو شود. موتورهای دیزلی مشکل گرفتگی فیلتر ذرات دیزل را گزارش کرده اند.

میانگین هزینه تعمیر گیربکس BMW بین 1800 تا 5000 دلار است. عوامل زیادی بر هزینه تعمیر گیربکس شما تأثیر می گذارد، از جمله نوع تعمیر مورد نیاز و میزان آسیب در ایران این هزینه با توجه به تغییران نرخ دلار بسیار بالاتر است. هنگامی که گیربکس شما از کار بیفتد، چرخش موتور را به چرخ های ماشین شما منتقل نمی کند. در اصل، موتور شما می چرخد اما چرخ های شما نمی چرخند… اقداماتی که باید انجام دهید: اگر گیربکس شما در حین رانندگی از کار بیفتد، دیگر نمی توانید شتاب بگیرید و باید خودرو را سریعا خاموش کنید.

گیربکس یکی از گران ترین تعمیراتی است که می توانید روی خودرو انجام دهید. اگر ماشین نسبتا نو و سالم غیر از گیربکس است، احتمالا ارزش تعمیر دارد. دلایل دیگر برای تعمیر گیربکس بی ام و x4  شامل داشتن یک ماشین قدیمی است که ارزش پولی برای تعمیر دارد.در غیر این صورت توصیه می شود به دلیل هزینه بالای تعویض کامل گیربکس ، خودرو بی ام و x4 را با یک خودرو جدید جایگزین کنید. به طور متوسط، تعویض گیربکس خودرو حدود 2600 دلار هزینه دارد، با قیمت متوسط جایگزینی گیربکس از حدود 1800 تا 3400 دلار در ایالات متحده برای سال 2020.

ممه ترین مشکلی که ممکن است در گیربکس بی ام و x4 ایجاد شود ، پایین آمدن سطح روغن موجود در گیربکس است این اتفاق به دلایل مختلفی مانند فاسد شدن روغن ، سوراخ شدن و نشتی روغن رخ می دهد در چنین شرایطی دنده به سختی تغییر می کند و خودرو سخت حرکت میکند به همین دلیل است که باید دائما سطح روغن موجود در گیربکس بی ام و x4 را بررسی کنید. علاوه بر سطح روغن بو و رنگ روغن گیربکس نیز باید چک شوند تا در صورت خراب و فاسد شدن سریعا تعویض شوند. اگر روغن گیربکس فاسد شده باشد رنگ آن تیره می شود.

در این مقاله خودروی شاسی بلند بی ام و x4 را بررسی کردیم این خودرو با توجه به ویژگی ها و کارایی که دارد خودرویی مناسب در بازار برای استفاده در سفر و شهر است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن