تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس تویوتا جی تی 86

تعمیر گیربکس تویوتا جی تی 86

تعمیرگاه گیربکس تویوتا جی تی 86

در حالی که GT86 قدرتمندترین خودروی موجود در فروش نیست،  اما موتور تویوتا جی تی 86 عملکرد مناسبی را برای را برای رانندگان مشتاق ارائه می‌دهد. بدنه سبک و طرح دیفرانسیل عقب آن را به یکی از بهترین خودروهای اسپرت هندلینگ برای فروش تبدیل کرده است، به خصوص در بخش مقرون به صرفه بودن که GT86 در آن با سایر رقبا در بازار رقابت می کند.

تعمیر گیربکس تویوتا جی تی 86 به دلیل نوع ساختار گیربکس و قطعاتی که در داخل گیربکس قرار دارد، کار آسانی نیست و نیاز به دانش و مهارت دارد به طور کلی این که افراد فکر می کنند هر فردی تونایی تعمیر و حتی سرویس گیربکس های اتوماتیک را دارد باوری اشتباه است که به دلیل عدم نمایندگی رسمی تویوتا در ایران در بین مردم ایجاد شده است.

تعمیر گیربکس تویوتا جی تی 86 باید توسط فرد یا افرادی انجام شود که از پیش با ساختار و بخش های مختلف گیربکس تویوتا جی تی 86 آشنا باشند و بتوانند بدون وارد شدن آسیب به بخش های دیگر خودرو و گیربکس، عیب و مشکل ایجاد شده در گیربکس را شناسایی و حل کنند.

تهران پلاس یکی از مراکز معتبر در امر تعمیر و سرویس گیربکس تویوتا جی تی 86 در ایران است و تمامی خدمات مرتبط با گیربکس و سایر بخش های خودرو تویوتا جی تی 86 توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام می شود، برای اطمینان شما از کیفیت کار تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند.

 

تعمیر گیربکس تویوتا جی تی 86

ویژگی های خودرو تویوتا جی تی 86

تویوتا جی تی 86و سوبارو BRZ خودروهای اسپرت 2+2 هستند که به طور مشترک توسط تویوتا و سوبارو توسعه یافته اند و در کارخانه مونتاژ گونما سوبارو تولید می شوند.

کوپه فست بک 2+2 به دلیل موتور باکسر تنفس طبیعی، موتور جلو، پیکربندی دیفرانسیل عقب، تعادل وزن جلو/عقب 53/47 و مرکز ثقل پایین – و برای الهام گرفتن از AE86 قبلی تویوتا، مورد توجه قرار گرفته است. یک نوع کرولا کوچک، سبک، موتور جلو/حرکه عقب که به طور گسترده برای مسابقات نمایشگاهی استوک، گروه A، و گروه N، رالی، باشگاهی و مسابقات دریفت محبوبیت دارد.

تویوتا این خودروی اسپورت را به‌عنوان تویوتا جی تی 86در آسیا، استرالیا، آمریکای شمالی (از آگوست 2016)، آفریقای جنوبی و آمریکای جنوبی به بازار عرضه می‌کند؛ به عنوان تویوتا GT86 در اروپا. به عنوان 86 و GT86 در نیوزیلند. به عنوان تویوتا FT86 در برونئی، نیکاراگوئه و جامائیکا و به عنوان Scion FR-S (2012-2016) در ایالات متحده و کانادا

کانسپت FT-86 Open یک خودروی مفهومی تبدیل‌پذیر بر اساس تویوتا 86 است. این خودرو شامل سقف پارچه‌ای چندلایه الکتریکی با شیشه، نمای داخلی و خارجی سفید و آبی سرمه‌ای با کنتراست بالا است که توسط Toyota Boshoku  طراحی میلان   (TBMD) طراحی شده است. روح و حال و هوای میلان را به تصویر بکشید، رنگ بدن سفید و دوخت های زرد طلایی روی تشک های کف و صندلی

تویوتا جی تی 86 اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو در مارس 2013،  به نمایش گذاشته شد و پس از آن در نمایشگاه خودروی توکیو 2013 (با رنگ بدنه قرمز فلاش و رویه نرم الکتریکی) با این وجود، یاسویوکی یوشیناگا، رئیس برند سوبارو، گفته است که یک تویوتا جی تی 86 کانورتیبل برای مطابقت با استانداردهای ایمنی نیاز به طراحی مجدد کامل دارد و بعید است که این اتفاق بیفتد.

 

تویوتا جی تی 86یک خودروی اسپرت است که در حوزه ی خود نسبتاً منحصر به فرد است. به غیر از سوبارو BRZ، البته 99 درصد مشابه است. هیچ توربوشارژر، فناوری شاسی بسیار کم و هدف اصلی تویوتا جی تی 86 نه چنگ زدن، نه تجمل، و نه اص. هدف اصلی آن سرگرمی است.

تویوتا جی تی 86 دارای یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری 197 اسب بخاری – و فقط چرخ های عقب را از طریق یک سیستم کنترل پایداری سه مرحله ای به حرکت در می آورد، اما هیچ فرمان پیچیده ای در چرخ های عقب یا مانند آن وجود ندارد. در حالی که می توانید یک گیربکس اتوماتیک داشته باشید، گیربکس نیمه اتوماتیک امکان نبدیل شدن به گیربکس دستی استاندارد شش سرعته بسیار خوب را دارد  و به مراتب بیشتر با اخلاق خودرو مطابقت دارد.

 

. حداکثر گشتاور – 151 پوند فوت نسبتاً نازک – تا 6400 دور در دقیقه به دست نمی‌آید. اما تا زمانی که سرعت‌ها را بالاتر از 4000 دور در دقیقه نگه دارید، GT86 به طرز مفیدی سرزنده است. و قدرت کم آن با چسبندگی متوسط ​​مطابقت دارد، بنابراین اغلب – به خصوص زمانی که هوا کثیف و زمستانی است – شما آرزوی عضله بیشتر ندارید.

احتمالاً به همین دلیل است که این خودرو از سال 2012 بدون هیچ گونه ارتقاء قدرت در فروش قرار گرفته است. لیفت صورت در اواسط عمر دور بزرگی از به روز رسانی ها را به همراه داشت، اگرچه این تغییرات بسیار ملایم بودند. سیستم تعلیق سفت شد، آیرودینامیک بهینه‌سازی شد و کنترل پایداری حالت اضافی را در نظر گرفت. نوع ظریف فیس لیفت که ثابت کرد ماشین در وهله اول بسیار خوب بود.

در حالی که تویوتا جی تی 86 قبل از هر چیز یک خودروی اسپورت است، اما در زندگی روزمره نیز به دلیل مزایا کاربرد هایی دارد . تویوتا جی تی 86دو صندلی عقب کوچک دارد . تنها رقیب واقعی GT86 مزدا MX-5 (و فیات 124 اسپایدر عموی آن) است و تویوتا نیز تمایل مشابهی به نسخه‌های ویژه دارد.

نسخه‌های TRD در طول عمر GT86 وجود داشته است – با چرخ‌های بزرگ‌تر، لاستیک‌های با کیفیت تر اما هنوز قدرت بیشتری ندارند – در حالی که اخیراً نسخه‌های رنگی ویژه‌ای وجود داشته است، نسخه اخیر بسته عملکردی با سیستم تعلیق و ترمز قوی‌تر را اضافه کرده است. اما همچنان موتور خودرو ثابت است و قدرت بالایی ندارد.

یکی از نکات مهم در ارتباط با خودرو تویوتا جی تی 86 مانند سایر خودرو های برنو توتویا بررسی دوره ای گیربکس است، این کار می تواند تا حد بسیار بالایی در کاهش هزینه های خودرو صرفه جویی به همراه داشته باشد.

در این مقاله خودرو تویوتا جی تی 86 و ساختار و ویژگی های بخش هایم ختلف این خودرو کره ای را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن