تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس فولکس واگن پاسات

تعمیر گیربکس فولکس واگن پاسات

تعمیرگاه گیربکس فولکس واگن پاسات

فولکس واگن پاسات 2021 از یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با خنک کننده و تزریق مستقیم سوخت استفاده می کند. فولکس واگن پاسات از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک استاندارد استفاده می کند و این سدان خروجی تخمینی 174 اسب بخار و 206 پوند فوت گشتاور تولید می کند.فولکس واگن پاسات دارای یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است که رانندگی لدت بخشی را با این خودرو فراهم می کند.

فولکس واگن پاسات

فولکس واگن پاسات 2022 جادار و اسپرت، دارای مجموعه ای از ویژگی های راحت و فناوری کمک راننده است. نسخه محدود پاسات همچنین دارای صندلی‌های بیرونی عقب گرم شونده، سیستم صوتی پریمیوم Fender® و موارد دیگر است.

 

تعمیر گیربکس فولکس واگن پاسات

تعمیر و سرویس فولکس واگن پاسات

فولکس واگن پاسات مانند تمام خودرو های تولیدی برند فولکس واگن در حال حاضر دارای گیربکس اتوماتیک است. گیربکس های اتوماتیک به دلیل کارایی بالایی ، نوع قطعات به کار رفته در ساخت و اتصالاتی که دارند پییچده تر از گیربکس های دستی در گذشته هستند به همین دلیل دیگر نمی توان برای تعمیر و سرویس گیربکس فولکس واگن پاسات بدون داشتن دانش و مهارت اقدام کرد.

یکی از مواردی که عمر و کارایی فولکس واگن پاسات را تضمین می کند سرویس و بررسی دوره ای گیربکس و سایر قطعات به کار رفته در ساخت خودرو است. در زمان بررسی گیربکس باید تمامی موارد از قبیل فیلتر گیربکس ، روغن گیربکس ، فلاش گیربکس و چرخ دنده ها همگی به صورت دقیق بررسی شوند تا هر نوع عیب هر چند کوچک به سرعت شناسایی و رفع گردد در اصل خاصیت تعمیر و سرویس دوره ای شناسایی مشکلات و عیب ها به سرعت و رفع سریع آن ها است. سرویس کامل گیربکس فولکس واگن پاسات شامل تعویض فیلتر، واشر، شستشو، تعویض مایع، بازرسی شلنگ می شود.

در دایرکتینو ، تکنسین های ما در تعمیر گیربکس فولکس واگن پاسات تخصص دارند و دارای گواهی و مدارک معتبر در این زمینه هستند. هدف اصلی در دایرکتینو تعمیر خودرو در سریع ترین زمان ممکن ، به بهترین شکل ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه است با توجه به تمامی این نکات تمامی خدمات در مرکز دایرکتینو با ضمانت نامه عرضه می شوند. بررسی آنلاین بخش خدمات ما را بررسی کنید تا ببینید چرا هزاران نفر از مالکان فولکس واگن پاسات ما را برای تعمیر سریع، مقرون به صرفه و قابل اعتماد خودرو انتخاب می کنند.

 

تعمیر گیربکس فولکس واگن پاسات

تعویض روغن گیربکس فولکس واگن پاسات

تغییر روغن گیربکس فولکس واگن پاسات برای افزایش کارایی و روان نگه داشتن گیربکس خودروی شما بسیار ضروری است. اگر به طور روغن گیربکس فولکس واگن پاسات را حداقل هر 30000 مایل یا بیشتر تعویض نکنید،گیربکس دچار مشکلاتی از قبیل لرزش در زمان رانندگی می شود. برای  دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فواصل مسافت پیموده شده مشخص که در آن گیربکس شما نیاز به تعویض روغن دارد، دفترچه راهنمای خودرو خود را بررسی کنید.

 

فیلتر گیربکس VW Passat

تعویض فیلتر گیربکس فولکس واگن پاسات به اندازه فیلترهای مختلف خودروی شما ساده نیست. اجزای متعددی در فیلتر انتقال شما وجود دارد که از خود فیلتر تشکیل شده است، که معمولاً یک صفحه فلزی با مواد فیبری است که آلاینده ها را جذب می کند. VW Passat شما همچنین حاوی یک واشر، لوله پیکاپ و مهر و موم لاستیکی است که ممکن است همگی به همراه فیلتر نیاز به تکمیل مجدد داشته باشند. فیلتر گیربکس VW Passat شما باید هر 30000 یا 50000 مایل دوباره پر شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسافت پیموده شده و فواصل زمانی، مطمئن باشید که راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو خود را بررسی کنید. همچنین می توانید برای مشاوره تخصصی با نالی فولکس واگن آلفارتتا تماس بگیرید. اگر مایلید که ما خدمات انتقال شما را انجام دهیم، ما به طور کلی کوپن های خدمات انتقال را از تخفیف های فیلتر گرفته تا خدمات ویژه مایعات به صورت ماهانه تبلیغ می کنیم. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنیدخدمات ویژه و قطعات ویژه .

فلاش گیربکس فولکس واگن پاسات

فلاش گیربکس معمولاً دو برابر قیمت تعویض سیال است به دلیل مدت زمان انجام سرویس و این واقعیت که فلاش نه تنها جایگزین مایع داخل ظرف می شود بلکه مایع را از خطوط خنک کننده و قسمت های متضاد گیربکس شما خارج می کند. یک فلاش گیربکس فولکس واگن پاسات نیز از حدود 10 لیتر مایع برای تمیز کردن و تخلیه کامل سیستم استفاده می کند.

شست و شوی گیربکس فولکس واگن پاسات

شستشوی گیربکس تنها زمانی توصیه می شود که گیربکس مدت زمانی استفاده نشده باشد در نتیجه خاک و گرد و غبار در گیربکس ایجاد شده باشند، اگر روغن گیربکس فولکس واگن پاسات بسیار تیره رنگ  باشد یا حاوی رسوبات اضافه شده باشد، به جای تعویض روغن، یک شستشوی کامل سیستم گیربکس باید در نظر گرفته شود.

 

تعمیر گیربکس فولکس واگن پاسات

تعویض گیربکس فولکس واگن پاسات

گیربکس خودرو فولکس واگن پاسات پیچیدگی های خاص خودش را دارد و هر فردی بدون داشتن دانش و مهارت کافی نمی تواند برای سریوس آن اقدام کند. انتخاب در مورد تعمیر یا جایگزینی کامل گیربکس معیوب مخرب می تواند بسیار دشوار باشد. به طور مداوم، عامل انتخاب کننده، تعیین این است که کدام مؤلفه خراب شده است.تکنسین های ما  در دایرکتینو در  شناخت درست مشکل ایجاد شده گیربکس ها تخصص دارند و می توانند این فرآیند را بلافاصله و به طور موثر انجام دهند.

تعویض گیربکس فولکس واگن پاسات گزینه بسیار ساده تری است، با این حال، در کوتاه مدت می تواند پرهزینه تر باشد. هنگام مطالعه برای تعویض گیربکس، به خصوص در فولکس واپن پاسات ، قیمت نباید تنها نگرانی شما باشد. داشتن جدیدترین و قابل قبول ترین قطعات مونتاژ شده توسط یک تکنسین ماهر آموزش دیده در کارخانه می تواند در دراز مدت هزینه قابل توجهی را برای شما صرفه جویی کند. هزینه گیربکس فولکس واگن پاسات جدید بسته به نوع خودرو ممکن است بیش از 3500 دلار باشد.

تعمیر گیربکس فولکس واگن پاسات

در این مقاله فولکس واگن پاسات و نکات مهم در ارتباط با سرویس و تعمیر گیربکس پاسات را بررسی کردیم. فولکس واگن پاسات مانند سایر خودرو های برند فولکس واگن در حال حاضر دارای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با دایرکتینو

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن