تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس لکسوس es350

تعمیر گیربکس لکسوس es350

تعمیرگاه گیربکس لکسوس es350

تمام تریم‌های ES350 با یک موتور 3.5 لیتری V-6 عرضه می‌شوند که 302 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک کنترل می‌شود که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می کند.اگر کیربمس دچار خرابی یا مشکل شود نیروی محرکه از موتور به درستی به چرخ ها منتقل نمی شود و همین عامل سبب می شود تا خودرو شتاب و کارایی کامل را نداشته باشد. لکسوس es350 هر چند در ایران به تعداد کمی موجود است اما همچنان طرفداران زیادی دارد.

 

لکسوس es350

لکسوس es350مجموعه ای از خودروهای سایز متوسط ​​است که توسط لکسوس، بخش لوکس تویوتا از سال 1989 فروخته می شود. هفت نسل از این سدان تا به امروز معرفی شده اند که هر کدام دارای موتورهای V6 و طرح موتور جلو، دیفرانسیل جلو. پنج نسل اول ES بر روی پلت فرم تویوتا کمری ساخته شدند و نسل ششم و هفتم بیشتر به آوالون مرتبط بودند.

گیربکس‌های دستی تا سال 1993 ارائه می‌شد، موتور چهار خطی با حجم پایین‌تر در سال 2010 به یکی از گزینه‌های بازارهای آسیایی تبدیل شد و نسخه هیبریدی بنزینی-الکتریکی در سال 2012 معرفی شد. ES تا سال 1998 تنها خودروی دیفرانسیل جلو لکسوس بود. زمانی که RX مربوطه معرفی شد، و سدان بخش خودروهای لوکس سطح ابتدایی خط تولید لکسوس در آمریکای شمالی و سایر مناطق را تا زمان معرفی IS در سال 1999 اشغال کرد. نام ES مخفف “سدان اجرایی” است.

نسل اول ES 250 که در سال 1989 معرفی شد، یکی از دو خودروی اولین خط تولید لکسوس بود، دیگری پرچمدار LS 400 بود. نسل دوم ES 300 در سال 1991 معرفی شد، پس از آن نسل سوم ES 300 در سال 1996 و چهارمین نسل دیگر عرضه شد. نسل ES 300/330 در سال 2001.

سدان های نسل اول تا چهارم عناصر طراحی بدنه را با سدان های تویوتا در بازار ژاپن به اشتراک می گذاشتند . پنجمین نسل ES، با طراحی بدنه L-finesse خود لکسوس، در اوایل سال 2006 به عنوان یک مدل 2007 معرفی شد. نسل ششم ES در نیمه اول سال 2012 به عنوان مدل 2013 معرفی شد و دارای ابعاد کابین افزایش یافته به دلیل فاصله بین دو محور طولانی تر است که با سری XX40 کامل آوالون مشترک است.

لکسوس es350را در بخش لوکس رفاهی با تاکید بر امکانات داخلی، بی‌صدایی و کیفیت سواری، در مقایسه با سدان‌های اسپرت قوی‌تر قرار داده است.

خریدارانی که به دنبال مدل‌های متمرکز بر عملکرد بیشتر هستند، توسط Lexus IS و تولیدات رقیب هدف قرار می‌گیرند. در اروپا، ژاپن و دیگر بازارهایی که تا مدل نسل هفتم در دسترس نبود، سدان‌های اسپورت GS تا زمانی که در آگوست 2020 لغو شد، رده متوسط ​​را در خط تولید لکسوس اشغال می‌کنند.در ایالات متحده، ES برای بیش از پانزده سال پرفروش ترین سدان لکسوس بوده است.

 

تعمیر گیربکس لکسوس es350

سرویس و تعمیر روغن گیربکس لکسوس es350

تغییرات روغن گیربکس لکسوس ES 350 نقش اساسی در روان بودن و سلامت گیربکس دارد و سبب می شود تا گیربکس خودروی شما را جذاب و روان نگه داشته شود. اگر حداقل هر 30000 مایل یا بیشتر روغن گیربکس لکسوس es350خود را به طور معمول تعویض نکنید، گیربکس لکسوس ES 350 شما دچار لغزش می شود و ناچار به هزینه ی به مراتب بالاتر برای جبران مشکل ایجاد شده در گیربکس هستید.

با توجه به اینکه لکسوس es350 در ایران به تعداد محدودی موجود است و لکسوس هم در ایران نمایندگی ندارد پیدا کردن مرکزی که بتواند مشکل ایجاد شده در گیربکس را به درستی شناسایی و رفع کند به نظر سخت می رسد، اگر تکنسین مهارت و دانش کافی در ارتباط با خودروی لکسوس es350 و نوع گیربکس به کار رفته در خودرو نداشته باشد نمی تواند مشکل ایجاد شده در گیربکس را به درستی شناسایی و رفع کند در نتیجه به دلیل پیدا نکردن علت درست ایجاد مشکل در گیربکس یا ندانستن راه حل درست برای رفع مشکل ، کل گیربکس لکسوس es350 به طور کامل تعویض می کند که این کار هزینه ی بسیار بالایی برای شما در پی خواهد داشت.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر ، شناسایی و تعویض گیربکس و سلایر بخش های لکسوس es350 در ایران است تمامی تکنسین های مشغول به کار در تهران پلاس تمامی مدارک و دوره های مورد نیاز را در ارتباط با شناسایی، تعمیر و تعویض گیربکس لکسوس es350را گذرانده اند و به همین دلیل می توانند به سرعت مشکل ایجاد شده در گیربکس را شناسایی و به بهترین شکل ممکن آن را رفع کنند. همچنین سرویس و تعویض روغن گیربکس لکسوس es350 در تهران پلاس توسط دستگاه انجام می شود، تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند.

سرویس انتقال کامل لکسوس es350 شامل تعویض مایع، واشر، تعویض فیلتر، شستشو، بازرسی شلنگ و تشت و یک بازرسی چند نقطه ای رایگان در سایر قطعات است.

 

تعمیر گیربکس لکسوس es350

فلاش گیربکس لکسوس ES 350

فلاش گیربکس معمولاً دو برابر قیمت تعویض سیال است به دلیل مدت زمان انجام سرویس و این واقعیت که فلاش نه تنها جایگزین مایع در ظرف می شود بلکه مایع را از خطوط خنک کننده و قسمت های جایگزین گیربکس شما خارج می کند. یک فلاش گیربکس لکسوس ES 350 نیز از حدود 10 لیتر مایع برای تمیز کردن و تخلیه کامل سیستم استفاده می کند.شستشوی گیربکس تنها زمانی مهم است که سیستم شما حاوی خاک یا زباله باشد. اگر سیال به شدت تیره است یا حاوی رسوبات اضافه شده است، به جای تعویض مایع، شستشوی کامل سیستم را توصیه می کنیم.

تعویض فیلتر گیربکس لکسوس es350 به آسانی فیلترهای دیگر خودروی شما نیست. اجزای متعددی در فیلتر انتقال شما وجود دارد، از جمله خود فیلتر، که معمولاً یک صفحه فلزی با مواد فیبر است که آلاینده ها را جذب می کند. Lexus ES 350 شما همچنین دارای یک لوله پیکاپ، واشر و مهر و موم لاستیکی است که ممکن است همگی به همراه فیلتر نیاز به تعویض داشته باشند. فیلتر گیربکس لکسوس ES 350 شما باید هر 30000 یا 50000 مایل تعویض شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسافت پیموده شده و فواصل زمانی، حتما راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو خود را بررسی کنید.

 

تعمیر گیربکس لکسوس es350

هزینه تعویض گیربکس لکسوس ES 350

هزینه گیربکس جدید لکسوس ES 350 بسته به نوع خودرو می تواند بیش از 3500 دلار باشد، با این حال، خدمات انتقال مانند تعویض روغن در زمان مناسب و شستشوی مایع گیربکس به طور قابل توجهی ارزان تر هستند و در برخی موارد کمتر از 150 دلار هزینه دارند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن