صافکاریمقالات

کارشناسی رنگ خودرو

کارشناسی رنگ خودرو

کارشناسی رنگ خودرو چگونه انجام می شود؟ دلیل اهمیت کارشناسی رنگ خودرو چیست؟ هزینه کارشناسی رنگ خودرو چقدر است؟ بهترین مرکز برای کارشناسی رنگ خودرو کجاست؟  تمان این موارد بسیار مهم هستند و باعث می‌شوند تا شما بهترین مکان را برای کارشناسی رنگ خودرو انتخاب نمایید.

کارشناسی رنگ خودرو به صورت حرفه ای

امروزه بحث کارشناسی خودرو یکی از مهمترین و اساسی ترین مواردی است که باید قبل از خرید خودرو به صورت دقیق انجام گردد.

تا تمام مشکلاتی که ممکن است در بخش فنی و ظاهری خودرو وجود داشته باشد به بهترین شکل ممکن تشخیص داده شود.

در واقع این مورد باعث میگردد تا شما بتوانید بهترین خودرو را برای خرید انتخاب نمایید.

ولی متاسفانه تشخیص مشکلات موجود در خودروهای خارجی برای اکثر افراد بسیار دشوار و سخت می باشد چون ساختار این خودروها به گونه‌ای بسیار متفاوت‌تر از خودروهای داخلی می باشد.

و برای کارشناسی خودروهای خارجی باید به افراد فوق العاده حرفه ای و متخصص مراجعه نمایید.

در واقع در بحث کارشناسی خودرو تمام موارد مربوط به ظاهر خودرو بررسی می گردد و تمام بخش خودرو مورد ارزیابی قرار می گیرد.

همچنین تمام قطعات موجود در خودرو از لحاظ اورجینال بودن بررسی می‌شود.

پس تمام بخش خودرو به صورت صفر تا صد بررسی می گردد و همچنین بحث کارشناسی رنگ که جزو مهم‌ترین مواردی است که بحث قیمت خودرو را مشخص می کند نیز به صورت دقیق انجام می گردد.

مثلا آیا خودرو قبلاً صافکاری و نقاشی شده است و یا نه؟ چون در حالت کلی بدنه خودرو  و بحث صافکاری و نقاشی  انجام شده جزو مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در قیمت نهایی خودرو تاثیرگذار باشد.

که خوشبختانه با وجود مرکز تعمیر تهران پلاس تمام این موارد به راحتی امکان پذیر شده است و افراد بدون هیچگونه مشکلی می‌توانند بحث کارشناسی رنگ خودرو را به این مجموعه معتبر بسپارند.

کارشناسی رنگ خودرو های خارجی

کارشناسی رنگ خودرو یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند باعث شود تا شما از فابریک بودن رنگ خودرو اطمینان حاصل کنید.

که خوشبختانه امروزه وجود دستگاه ها و تجهیزات بسیار بروز و فوق العاده حرفه ای باعث شده است تا امکان تشخیص رنگ خودرو به راحتی انجام شود.

که معمولاً در زمان گذشته به خاطر کمبود امکانات و نبودن تخصص کافی، امکان تشخیص صد درصدی کمی دشوار بود ولی امروز با وجود فناوری‌های بسیار عالی و دستگاه ها پیشرفته بحث کارشناسی رنگ خودرو خیلی راحت تر شده است.

در واقع می‌توان گفت که مهمترین گزینه ای که باعث شده است تا بحث کارشناسی رنگ خودرو در مرکز تعمیر تهران پلاس به بهترین شکل ممکن انجام شود این است که از تجهیزات فوق العاده پیشرفته و بروز و همچنین افراد بسیار حرفه ای بهره مند می باشد.

دلیل اهمیت کارشناسی رنگ خودرو چیست؟

امروزه اکثرا تمام کسانی که قصد فروش خودرو را دارند خودرو را از لحاظ ظاهری بسیار تر و تمیز می کنند و به گونه ای با کمی هزینه باعث زیبایی بیشتر خودرو می شوند تا قیمت فروش محصول نیز افزایش پیدا کند و همچنین بحث زیبایی ظاهری و جذابیت خودرو باعث ‌شود تا خریدار ها تحت تاثیر قرار بگیرند.

با توجه به اینکه امکان تشخیص صافکاری و نقاشی انجام شده بر روی خودروها برای افراد معمولی امکان پذیر نیست به همین دلیل باید رنگ خودرو به وسیله افراد حرفه‌ای بررسی گردد.

چون بحث تصادف و بروز مشکل در بدنه به صورت سطحی و یا عمیق یکی از عادی ترین اتفاق هایی است که ممکن است برای هر فردی با هر نوع خودرویی اتفاق بیافتد.

در واقع خودروهای خارجی نیز مبرا از این موضوع نیستند ولی با توجه به اینکه بحث رنگ خودرو و فابریک نبودن رنگ خودرو تاثیر مستقیمی در قیمت محصول دارد، به همین دلیل بیشتر فروشندگان سعی می‌کنند تا نقاشی های اعمال شده بر روی خود را به صورت واضح به خریداران نگویند.

که در واقع با کارشناسی رنگ خودرو این موارد بسیار دقیق تشخیص داده می‌شود و این مورد به گونه ای باعث می شود تا شما به راحتی بتوانید خودروی مناسب را با قیمت بسیار مناسب تر خرید کنید.

 ابزار های کارشناسی رنگ خودرو

خوشبختانه امروزه وجود تجهیزات و دستگاه های بسیار پیشرفته و خاص باعث شده است تا کارشناسی رنگ خودرو به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در حال حاضر کمتر جایی پیدا می‌شود تا از تجهیزات بروز و دقیق استفاده نماید.

خوشبختانه مرکز تعمیر تهران پلاس با داشتن امکانات فوق العاده عالی و بروز جزوه معتبرترین مراکز برای بحث کارشناسی رنگ خودرو می باشد که در لیست زیر چند نمونه از رایج ترین ابزار های کارشناسی رنگ خودرو بیان شده است.

  • یکی از رایج ترین مواردی که باعث می شود تا امکان تشخیص نقاشی و صافکاری اعمال شده، مشخص گردد وجود تفاوت رنگ در بدنه خودرو می باشد.
  • مورد دوم تهیه عکس از خودرو می باشد چون با چشم امکان تشخیص تفاوت رنگ ممکن است برای افراد دشوار باشد، در صورتی که با تهیه عکس با کیفیت و با فاصله مناسب می‌توان امکان متفاوت بودن رنگ را تشخیص داد.
  • مورد مهم دیگر بحث پاشیدگی رنگ در بخش‌های مختلف خودرو است، با توجه به اینکه در کارخانه معمولا رنگ به صورت کامل و یکپارچه اعمال می گردد ولی اگر بعدها به خاطر وجود مشکلاتی در بدنه خودرو، نقاشی انجام گردد در این حالت ممکن است بحث پاشیدگی رنگ به وجود بیاید که این مورد می‌تواند در تشخیص رنگ به افراد کمک نماید.
  • از متدهای دیگر بحث پوست پرتقالی می باشد شاید هنگام نقاشی خودرو گردوغبار و ذراتی در اطراف و روی رنگ خودرو چسبیده باشد و یا حالت نقطه نقطه در بخش رنگ های نقاشی شده وجود داشته باشد که این مورد نیز می‌تواند در تشخیص کمک نماید
  • همچنین از موارد دیگر میتوان به بحث پوسته شدن یا پریدگی رنگ اشاره کرد که می‌تواند باعث تشخیص درست گردد.

در واقع این موارد یاد شده در زمان های نه چندان دور جزو مواردی بود که می‌توانست به تشخیص نقاشی های اعمال شده بر روی خودرو کمک نماید.

ولی امروزه به گونه‌ای وجود دستگاه‌های بسیار دقیق و پیشرفته باعث شده است  تا بحث تشخیص نقاشی خودرو به صورت صد در صدی و مطمئن انجام گردد

که خوشبختانه مرکز تعمیر تهران پلاس با داشتن تمام تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص صددرصدی فابریک بودن رنگ خودروها می‌تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

موبایل: 09126750371

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن