صافکاریمقالات

احیای رنگ خودرو

اهمیت حفاظت از رنگ خودرو و احیای آن

احیای رنگ خودرو درخشندگی و جذابیتی به خودروی شما می‌دهد که گویی به تازگی از کارخانه تولید کننده تحویل گرفته‌اید. ظاهر خودروی شما پس از ارائه این سرویس مثل روز اول خواهد شد و تفاوتی با خودروی خشک نخواهد داشت.

قطعا برای شما هم پیش آمده و دیده‌اید که کیفیت رنگ خودروها پس از مدتی استفاده کردن از بین می‌رود. علت این امر می‌تواند اشعه فرابنفش خورشید یا باران‌های اسیدی باشد. عوامی از قبیل گرد و خاک، فضولات پرندگان و یا شیره درختان و حتی شست و شوی زیاد خودرو با شوینده‌های بسیار قوی نیز تاثیر گذار هستند.

پیشنهاد می‌شود برای افزایش طول عمر رنگ خودرو، ماشین خود تا جای ممکن از عوامل بالا دور نگه دارید.

چرا باید رنگ خودرو را احیا کرد؟

مطمئنا پس از مدتی استفاده از خودرو کیفیت رنگ خودرو شما از بین رفته و خودرو شما به احیای رنگ نیاز خواهد داشت. اما سوالی که در اینجا مطرح هست این است که اصلا چرا باید خودروی خود را احیا کنم؟

احیای رنگ خودر دو نقش را در خودرو شما ایفا می‌کند. اول از همه باعث جلا و درخشندگی در خودروی شما شده و باعث می‌شود تا ماشینتان تفاوتی با خودروی صفر نداشته باشد. در کنار آن در صورتی که خودروی شما دارای خط و خش‌هایی سطحی باشد، آن‌ها رو از بین خواهد برد.

علاوه بر این طول عمر رنگ خودرو شما را افزایش خواهد داد و به عنوان محافظی در برابر عوامل گفته شده در بالا عمل خواهد کرد.

پس به هر حال می‌توان گفت که این بخش از خدمات ما ارزش ریالی خودرو شما را افزایش خواهد داد. با توجه به این که خودرو در عصر حاضر یک سرمایه زنده و اعتبار برای هر فرد محسوب می‌شود؛ توجه به این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است.

مراحل و روش‌های احیای رنگ خودرو

ظاهر خودرو برای صاحب خودرو بسیار حائزاهمیت است با توجه به این که رنگ بدنه خودروی شما در چه وضعیتی قرار دارد، باید پس از مشاوره با یک کارشناس حرفه‌ای برای احیای رنگ خودرو خود تصمیم بگیرید.

گاهی ممکن است به دلیل وجود ماتی و کدری، رنگ پریدگی، تیره شدن رنگ خودرو و یا عدم وجود خط و خش در خودروی خود تصمیم به ریکاوری رنگ خودرو و یا ترمیم رنگ خودرو بگیرید.

همچنین ممکن است کیفیت رنگ خودروی شما دچار آسیب زیادی نشده باشد و تصمیم به افزایش طول عمر آن بگیرید. در این مواقع پیشنهاد ما به شما استفاده از کاور محافط رنگ خودرو و یا روکش محافظ رنگ خودرو است.

شما با ریکاوری رنگ می توانید تغییر چشمگیری در خودرو خود ایجاد کنید.

چرا باید اتومبیل خود را تا حدالامکان درخشان نگه داریم؟

شاید بعضا در این فکر باشید که این کار بیهوده است. ولی همه شما هزینه زیادی بابت خرید خودرو پرداخت کرده اید و منطقی است که خودرو خود را به خوبی نگهداری کنید. بی شک خودرو های تمیزراحت تر به فروش میرسند تا خودرو های رنگ و رو رفته.

چرا رنگ خودرو اکسید و خراب می شود؟

با اینکه شما خودرو خود را در پارکینگ پارک می کنید و فکر می‌کنید که اتفاقی بری شما نخواهد داد، ولی مهم ترین مسئله خرابی رنگ خودرو اشعه uv خورشید است. خودرو شما زیر نور خورشید قرار می‌گیرد و فرایند واکنش مضر شیمیایی شروع می شود. عوامل محیطی دیگر مثل آلودگی، باران‌های اسیدی و… روی رنگ خودرو شما تاثیر می‌گذارند.

برای استارت احیای رنگ اول باید سطح بیرونی خودرو را با دقت تمیز کنیم. برای این امر می‌توان از مایع ظرف شویی (که برای این منظور مفید است) و یا شامپوی مخصوص (برای شست و شوی حرفه ای تر) خودرو استفاده کرد.

با شست وشو فقط آلاینده های سطحی را برطرف کرده اید مثل گرد و غبار، قیر، حشرات، فضولات پرندگان و… . حالا باید برای تشخیص مقدار آسیب خودرو مورد بررسی قرار گیرد.

دقت شود

اگر فرآیند تشخیص و اجرای احیای رنگ خودرو توسط فردی مبتدی انجام گیرد می‌تواند علاوه بر اتلاف وقت و انجام کاری بیهوده بر روی خودروی شما، اثرات خاصی ظاهر نشود. از همین‌رو تاکید ما انتخاب تعمیرگاهی حرفه‌ای و اثبات شده در این زمینه می‌باشد.

هنر و تخصص ما در تهران پلاس، احیای رنگ خودرو است.

نمونه کارهای ما گواه این ادعاست که در بخش احیای رنگ خودرو یکی از بهترین و مجهزترین مجموعه‌های صافکاری و نقاشی می‌باشیم. فقط کافیست دقایقی وقت گذاشته و به بخش نمونه‌کارهای ما مراجعه نمایید.

نمونه‌کارهای ما می‌توانند در تصمیم‌گیری شما کمک‌کننده باشند.

در صورتی که از خدمات یا مشاوره ما راضی بوده‌اید، می‌توانید با به اشتراک‌گذاری و نوشتن نظرات خود از ما حمایت کنید. نوشتن نظرات شما در وب‌سایت و شبکه‌های مجازی ما باعث می‌شوند تا سایر کاربران در تصمیم‌گیری اطلاعات کامل‌تری داشته باشند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

موبایل: 09126750371

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن