صافکاریمقالات

بهترین صافکار و نقاش تهران

بهترین صافکار و نقاش تهران

بهترین صافکار و نقاش تهران کجاست؟ برای صافکاری و نقاشی خودرو به کجا باید مراجعه کرد؟ قیمت صافکاری و نقاشی خودرو چقدر است؟ صافکاری ماشین چیست؟ نقاشی اتومبیل چیست؟ صافکاری بی رنگ چیست؟ صافکاری با رنگ چیست؟ برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با این موارد با ما همراه باشید.

صافکاری و نقاشی ماشین مهمترین موردی است که باعث می‌شود تا تمام مشکلاتی که در ظاهر خودرو وجود دارد از بین برود به شرطی که صافکاری و نقاشی به وسیله افراد متخصص و کاربلد و با دقت بسیار بالا انجام شود.

که خوشبختانه امروزه وجود مراکز تعمیر تخصصی مانند تهران پلاس باعث شده است تا امکان انجام صافکاری و نقاشی به بهترین شکل ممکن و با حداقل هزینه امکان پذیر شود.

 

بهترین صافکار و نقاش تهران

در حال حاضر با پیشرفت جوامع و نیاز به تکنولوژی استفاده از خودرو به یکی از ضروریات زندگی تبدیل شده است و اغلب افراد از خودرو استفاده می کنند در این بین خودرو های خارجی با توجه به کیفیت بالا و به روز بودن در استفاده از فناوری های مختلف انتخاب مناسبی برای طرفداران خودرو به شمار می روند.

خودرو ها هر چند که خوب باشند اما نمی توان نیاز به تعمیرات در خودرو را انکار کرد، تعمیرات خودرو به دو دسته تقسیم می شوند تعمیراتی که در قطعات داخلی خودرو به کار برده می شوند و سبب حفظ سلامت و کارایی خودرو می شوند و تعمیراتی که در ظاهر خودرو و بدنه ی خارجی خودرو انجام می شوند. به دسته ی دو متعمیرات صافکاری و نقاشی خودرو گفته می شود صاکفاری و نقاشی در واقع زمانی استفاده می شود که بدنه ی خارجی خودرو به هر دلیل دچار آسیب و خراش و فرورفتگی شده باشد با توجه به وسعت از انواع روش های صافکاری برای ترمیم بدنه ی خودرو استفاده می شود.

در ایران صافکاری و نقاشی خودرو های خارجی حتما باید توسط افرادی انجام شود که در کنار تجربه و مهارت دانش کافی در ارتباط با انواع خودرو و ساختار آن ها داشته باشند موادی که در ساخت بدنه ی خودرو های خارجی به کار برده می شوند شاید مشابه خودرو های داخلی باشند اما از جهت آلیاژ به کار رفته در ساخت با خودرو های داخلی متفاوت هستند در نتیجه برای صافکاری و استفاده از ابزار های مختلف باید با توجه به آلیاژ خودرو از ابزار مناسب استفاده کرد.

بهترین صافکار و نقاش تهران مرکزی است که دارای پرسنل مجرب و کارآزموده باشد، افرادی که به انواع روش های مختلف صافکاری و نقاشی خودرو آگاه باشند و بتوانند آسیب بدنه ی خودرو را به بهترین شکل ممکن و با کمترین هزینه و میزان آسیب به رنگ اصلی خودرو رفع کنند.

تعداد مراکزی که دارای این ویژگی ها باشند در تهران بسیار کم و محدود است، با توجه به قیمت بالاتر خودرو های خارجی نسبت به خودرو های داخلی و خرید و فروش این خودرو در بازار خودرو های دست دوم و به جهت حفظ سلامت و زیبایی این خودرو را ما در مرکز تهران پلاس برای پاسخ گویی به نیاز شما در امر صافکاری و نقاشی انواع خودرو های خارجی کادری مجرب و حرفه ای را گرد هم آورده ایم. تمامی خدمات مربوط به صافکاری و نقاشی خودر واز قبیل ترمیم بدنه ، ترمیم درب خودرو، ترمیم کاپوت خودرو و رفع خراش و پولیش کاری خودرو در مرکز تهران پلاس به عنوان مرکز برگزیده در امر صافکاری و نقاشی خودرو انجام می شوند.

نقاشی خودرو پس از صافکاری زمانی انجام می شود که آسیب وارد شده به حدی شدید باشد که پس از ترمیم و یا قبل از آن رنگ خودرو به شدت آسیب دیده و کنده شده باشد در این صورت است که باید با رنک متناسب با آلیاژ خودرو برای نقاشی بخش آسیب دیده اقدام کرد در غیر این صورت اگر صافکاری به درستی و اصولی انجام شود نیازی به رنگ و نقاشی دوباره خودرو نیست.

 

بهترین صافکار و نقاش تهران

صافکاری و نقاشی خودرو یکی از روش های معمول برای رفع انواع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو است ، این آسیب ها می توانند در اثر تصادف و یا برخورد اشیا نوک تیز با بدنه ی خودرو در سطوح مختلف ایجاد شوند، هر نوع آسیب باید با توجه به عمق و میزان خسارتی که وارد کرده است با یکی از روش های صافکاری رفع شود در برخی از موارد نیاز است تا پس از رفع آسیب خودرو و بخش آسیب دیده دوباره نقاشی شوند.

در نگاه اول صافکاری و نقاشی خودرو امری آسان به نظر می آید و تنها نیاز به رفع آسیب و رنگ کردن دوباره محل آسیب دیده است اما در واقعیت صافکاری خودرو امری بسیار پیچیده است و به دانش و تخصص خاصی نیاز دارد بهترین صافکاری و نقاش تهران فردی است که علاوه بر دارا بودن تجربه دانش و مهارت کافی در ارتباط با انتخاب روش درست رفع آسیب و رنگ مناسب برای نقاشی خودرو را داشته باشد. مسلم است که پیدا کردن چنین افرادی سخت و دشوار است اما نگران نباشید ما برای رفاه حال شما عزیزان و آسان شدن انجام فرایند صافکاری خودرو مجموعه ای از ماهرترین افراد در امری صافکاری و نقاشی خودرو را در تهران پلاس گرد هم آورده ایم تا خیال شما از بابت صافکاری و نقاشی خودرو راحت باشد.

 

صافکاری و نقاشی خودرو

صافکاری و نقاشی خودرو دو امر به هم وابسته اما مستقل هستند و مراحل جداگانه دارند، در ابتدا باید صافکاری خودرو انجام شود و در صورتی که پس از صافکاری بخش آسیب دیده دچار رنگ پریدگی و ریزش رنگ بدنه شده باشد نیاز است تا از رنگ و نقاشی برای ترمیم کامل استفاده شود.

هنگام انجام کارهای بدنه، استفاده از سنگ سنباده صحیح می تواند باعث صرفه جویی در زمان زیادی شود. خیلی اوقات مردم سعی می کنند از آن تکه کاغذ سنباده بیشترین بهره را ببرند، در حالی که در واقع کار بیشتری خلق می کنند. یکی از بزرگترین اشتباهات استفاده نکردن از بلوک به اندازه کافی سخت برای صاف کردن توده ها و برجستگی ها است. تخته های تخت فلزی و چوبی سطحی غیر قابل تسلیم را ایجاد می کنند. برخی از نقاشان حتی کاغذ سنباده را دور یک بلوک چوبی واقعی می‌پیچند.

یکی از بزرگترین اشتباهات، ارزیابی خودرو از نزدیک است. مگر اینکه مغازه ای با عرض بیش از 40 فوت دارید، گهگاه آن را بیرون بیاورید و نگاه کنید. وقت بگذارید و ماشین را از مغازه خارج کنید و از دور به آن نگاه کنید. به ماشین نگاه کنید که در زندگی واقعی مورد قضاوت قرار می گیرد، حدود 10 تا 25 فوت دورتر، به خصوص اگر در حال انجام هر گونه راه راه یا اثر هنری در طرفین هستید. به‌علاوه، به دیدن ظاهر خودرو در زیر نور خورشید نیز کمک می‌کند. این یک راه عالی برای یافتن مناطقی است که نیاز به تنظیم دقیق دارند.

بهترین صافکار و نقاش در تهران فردی است که مراحل مختلف صافکاری و نقاشی خودرو و نکات مربوط به نقاشی خودرو را به صورت گام به گام و درست طی کند.

 

صافکاری ماشین چیست؟

تمام خودروها ممکن است به دلیل تصادف دچار آسیب و مشکل در بخش فنی و ظاهری شوند که برای از بین بردن مشکلات به وجود آمده در ظاهر و بدنه خودرو نیاز به صافکاری می باشد.

در واقع صافکار تلاش می کند تا تمام فرورفتگی ها و یا برآمدگی هایی که در بدنه و سطح خودرو وجود دارد را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

و هرچه ظرافت و دقت کارصافکار بیشتر باشد در این حالت نتیجه به دست آمده خیلی عالی خواهد بود که خوشبختانه امروزه وجود مراکز تعمیر تخصصی مانند تهران پلاس امکان انجام صافکاری خودرو به بهترین شکل ممکن را امکان پذیر کرده است.

نقاشی اتومبیل

تمام اتومبیل ها تشکیل شده از چند ورق فلز می باشند که تعداد این ورقه ها در اتومبیل های مختلف بر حسب ایمنی خودرو کاهش یا افزایش پیدا می‌کند، در واقع هنگام بروز تصادف بر حسب فشار وارد شده به خودرو می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در بدنه و ظاهری خودرو شود در واقع ممکن است تورفتگی ها و یا برآمدگی هایی دربخش های مختلف خودرو به وجود بیاید و یا رنگ خودرو دچار مشکل شده باشد که در این حالت با صافکاری و نقاشی به راحتی می توان این موارد را رفع کرد.

لازم به ذکر است که صافکاری بدون رنگ جزو مواردی است که تمام مشتریان خواستار انجام این کار هستند.

در واقع در این روند تعمیر کار با استفاده از ابزارهای خاص و انواع چکش سعی بر این دارد تا انواع مشکل ها و یا فرورفتگی و برآمدگی که در خودرو وجود دارد را رفع کند در واقع این مورد وقتی انجام می‌شود که مشکل به وجود آمده در خودرو کم باشد
ولی اگر مشکلات زیاد ی در بدنه ایجاد شده باشد و یا دچار فرورفتگی های شدیدی شده باشد در این حالت بعد از انجام صافکاری و یکدست کردن سطح باید اقدام به رنگ کاری شود و به هیچ عنوان مرزی بین رنگ خودرو و رنگ اعمال شده نباید وجود داشته باشد که هرچه تخصص نقاش زیاد باشد به همان میزان کیفیت کار انجام شده نیز افزایش پیدا می‌کند.

فرق بین صافکاری با رنگ و صافکاری بی رنگ در چیست؟

وقتی که صافکاری بی رنگ انجام می گیرد در این حالت تنها هدف صاف کردن سطح مشکل دار می باشد.

که در این حالت فرد متخصص با استفاده از تجهیزات خاصی که دارد اقدام به انجام رفع ناهمواری های موجود در روی خودرو می کند
ولی وقتی که صافکاری با رنگ انجام می شود در این حالت فرد سعی می‌کند با استفاده از رنگ یا پولیش مشکلاتی که در بدنه خودرو وجود دارد را از میان ببرد.

معمولاً صافکاری بی رنگ بیشتر مورد توجه افراد است و سعی می کنند تا نقاشی در خودرو اعمال نشود و رنگ طبیعی خودرو باشد ولی اگر آسیب‌ و یا مشکلات شدیدی در خودرو به وجود آمده باشد در این حالت مجبور به صافکاری با رنگ است.

لازم به ذکر است که هرچه تخصص صافکار و نقاش بیشتر باشد به همان میزان کیفیت کار افزایش پیدا می‌کند و امکان تشخیص رنگ کاری و یا صافکاری انجام شده برای افراد دیگر بسیار دشوار می گردد.

که خوشبختانه با وجود مراکز تخصصی مانند تهران پلاس این مورد به راحتی امکان پذیر شده است و در واقع به راحتی می‌توان بحث صافکاری را به این افراد متخصص و حرفه ای سپرد.

قیمت صافکاری و نقاشی ماشین

برای دسترسی به لیست قیمت صافکاری و نقاشی ماشین به راحتی می‌توانید از طریق دنیای مجازی و با مراجعه به وب سایت تعمیرگاه های تخصصی مختلفی که وجود دارد به لیست قیمت صافکاری و نقاشی های ماشین دسترسی پیدا کنید.

که برحسب تحقیق و بررسی هایی که انجام شده است مناسب ترین قیمت و همچنین باکیفیت ترین کار در مرکز تعمیر تخصصی معتبری مانند تهران پلاس ارائه می گردد.

در واقع هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام مشتریان است به همین دلیل همیشه با ارائه خدمات با کیفیت و همچنین تنظیم قیمت خدمات ارائه شده سعی بر این دارد تا رضایت تمام افراد را جلب نماید.

و با توجه به اینکه بحث کیفیت و دقت در صافکاری و نقاشی بسیار مهم است، پس همیشه باید کیفیت را در مرحله اول مد نظر قرار دهید که خوشبختانه داشتن کیفیت کار عالی و قیمت مناسب از مهم ترین ویژگی این مجموعه عالی می باشد.

ارزان ترین صافکاری و نقاشی در تهران

با توجه به اینکه امروزه صافکاری و نقاش های بسیار زیادی در تهران وجود دارد به همین دلیل در اکثر مواقع پیدا کردن یک مرکز حرفه ای و معتبر برای مشتریان کار دشواری می باشد.

و با توجه به اینکه تجربه و تخصص صافکار و نقاش به گونه‌ای تعیین کننده کیفیت کار است، پس باید تمام افراد در انتخاب صافکار و نقاش دقت کافی را بکنند و به هیچ عنوان در این مورد عجله نداشته باشند.

خوشبختانه امروزه وجود مراکز معتبری مانند تهران پلاس باعث شده است تا امکان انجام صافکاری و نقاشی به وسیله افراد متخصص و حرفه ای در سریعترین زمان ممکن و با مناسبترین قیمت به راحتی امکان پذیر شود.

اگر شما هم جزو فرادی هستید که به دنبال یک مرکز تخصصی معتبر برای صافکاری و نقاشی خودرو و یا انجام تعمیرات تخصصی خودرو مانند تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، جلوبندی، صافکاری و نقاشی، تعمیر کمک بادی برق خودرو و الکترونیک و یا کارشناسی خودرو و همچنین تعمیرات تخصصی خودروهای خارجی هستید، در این حالت با مراجعه به مرکز تهران پلاس می توانید مناسب‌ترین فرصت را برای دسترسی به خدمات بینظیر و عالی همراه با گارانتی داشته باشید.

تمام خدمات ارائه شده به وسیله این مرکز به صورت تضمینی بوده و به وسیله افراد فوق العاده حرفه ای و مطمئن انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات ارائه شده به وسیله مرکز تهران پلاس می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با دریافت مشاوره آنلاین همچنین رزرو وقت از قسمت پذیرش آنلاین در سریع ترین زمان ممکن در این مرکز حضور یافته و اقدام به رفع مشکلات موجود کنید در این حالت خواهید توانست تمام خدمات ارائه شده را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت کنید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

موبایل: 09126750371

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن