خودروها

تعمیرگاه آئودی q5

تعمیرگاه آئودی q5

تعمیر آئودی q5

یکی از برندهای معتبر خودرو سازی در جهان متعلق به کشور آلمان است و آئودی نام دارد. آئودی در سال های اخیر تغییر و تحولات زیادی داشته است و خودرو های تولیدی این برند از نظر کیفیت و کارایی تغییرات زیادی داشته اند یکی از خودرو های تولیدی برند آئودی q5 نام دارد.

 

تعمیرات آئودی q5

چرا تعمیر قطعات آئودی q5مهم است:

درست است که برند آئودی یکی از کمپانی های بزرگ در جهان است اما قطعات تولید توسط این برند از پشتیبانی کمی برخوردار هستند و به همین دلیل در صورت خرابی نمی توان به راحتی قطعات آئودی را در بازار جهانی پیدا کرد.

تمامی خودرو های آئودی q5 از ابتدای تولید کاملا بررسی و آزمایش های مختلف بر روی آن ها به شکل جدی انجام گرفته است به همین دلیل است که از لحاظ فنی در کیفیت بالایی قرار داده می شوند.

تعمیرگاهی که برای تعمیر و یا تعویض قطعات خودرو آئودی خود به ان مراجعه می کنید باید بتواند خودرو را کاملا به تنظیمات کارخانه بازگردانی کند که این امر کار هر فردی نیست. به همین دلیل باید برای شناسایی تعمیرگاه آئودی q5 دقت کافی را به خرج دهید.

بخش‌های اصلی تعمیر آئودی q5توسط یک فروشنده آئودی مجاز بیش از مدت ضمانت قطعات محدود (۱۲ ماه یا ۱۲۰۰۰ کیلومتر برای اولین بار) از زمان خرید یا باقیمانده وسیله نقلیه جدید پوشانده شده‌است. دوره‌های گارانتی محدود (۴ سال یا ۵۰۰۰۰ کیلومتر، هر کدام که ابتدا اتفاق می‌افتد) از تاریخ خرید وجود دارد.

آئودی
آئودی

در صورت بروز سانحه برای خودرو آئودی q5 چه باید کرد؟

مهم نیست که تصادف چقدر کوچک است، در یک مکان امن و روشن توقف کنید.

اگر لازم باشد به پلیس محلی اطلاع دهید و یک آمبولانس خبر کنید.

زمانی که به پاسگاه پلیس رسیدید، مجوز رانندگی  مدارک بیمه و اطلاعات بیمه خود را آماده کنید.

نام و شماره‌تلفن ساکنان هر وسیله نقلیه (های) درگیر, هر شاهد و در صورت امکان, اطلاعات مربوط به افراد مجروح را بنویسید.

به شرکت بیمه خود اطلاع دهید.

آئودی q5 خودرویی عادی نیست و باید توسط فرد مناسبی تعمیر شود تا به توان انتظار کیفیت و کارایی لازم را از آن داشت.

آئودی یک شرکت آلمانی است که مقر آن در اینگولشتات، باواریا قرار دارد. تمرکز اصلی کمپانی بر تولید خودروهای لوکس است. این شرکت از سال ۱۹۶۴ یکی از شرکت‌های تابعه گروه فولکس‌واگن بوده‌است.جالب است که بدانیم که ایودی، همراه با مرسدس – بنز و BMW، بهترین سازندگان اتومبیل لوکس در جهان هستند و هر سه آن‌ها اهل آلمان هستند.

شرکت آئودی بیش از یک قرن پیش تا آگوست سال ۱۸۹۹ میلادی تاسیس شد. آئودی که در اصل شرکت هورش نامیده می‌شد اولین ماشین خود را در سال ۱۹۰۱ با کمک ۱۵ کارگر ساخت. ماشین سرعت بالایی ۳۲ کیلومتر در ساعت داشت.

با شروع جنگ جهانی اول، آئودی مجبور به تولید جنگ نرم‌افزاری شد. آگوست هورش در سال ۱۹۲۰ از مدیریت شرکت تعمیر آئودی استعفا داد، اما به عضویت هییت مدیره در هیات‌مدیره ادامه داد.

آئودی یک تولیدکننده خودرو آلمانی است که بیشتر اتومبیل‌هایی که توسط این شرکت تولید می‌شوند اتومبیل‌های لوکس با جدیدترین فن‌آوری‌ها و پیشرفته‌ترین گزینه‌ها هستند.

این شرکت با هم‌کاری پورشه و فولکس‌واگن، توانست سهم بزرگی از بازار خودرو در اروپا و ایالات‌متحده به دست آورد. به دلیل این هم‌کاری، بسیاری از قسمت‌های آئودی ، پورشه و فولکس‌واگن یکسان هستند مانند گیربکس اتوماتیک به کار رفته در این نوع از خودرو ها.

از جدیدترین ماشین‌های ساخته‌شده توسط این شرکت آئودی q5 که تعداد محدوی از آن در بازار ایران نیز وجود دارد. فروشگاه تعمیر آئودی q5 باید تخصص کافی در زمینه قطعات به کار رفته در آئودی داشته باشد و باید بتواند قطعات یدکی برای خودرو شما ارائه کند که کیفیت و کارایی بالایی داشته باشند و  بهترین خدمات را  به مالکان خودرو آئودی q5 به خصوص مدل های سال  ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ ارائه دهند.

طراحی آئودی q5 نسبتاً ساده است اما در مقایسه با بسیاری از محصولات جدید موجود در بازار خودروسازی بسیار جدید ، زیبا و با پرستیژ طراحی شده است.

در نمای جلو این خودرو, ما طرح آشنا پنجره جلویی بزرگ را با چراغ‌های قوسی در هر دو طرف می‌بینیم که عاری از چنین منحنی‌ها هستند و حالت نسبتاً قطعی و تعیین‌کننده برای آئودی q5 ایجاد می‌کنند. طراحی سپر در نوع خود منحصر به فرد است و فضای کمی باقی مانده‌است.

بیشتر قسمت پایینی سپر به پنجره جلویی و قاب‌های شکسته, و همچنین پنجره مشبک در اطراف آن اختصاص دارد و به آن یک نگاه  اسپرتی و ستیزه‌جو به زاویه جلو این خودرو آلمانی می‌دهد. چراغ‌های جلو از لامپ‌های LED پیشرفته و چراغ‌های روز در روز روشن می‌شوند که یک کاسه صبر را احاطه کرده‌اند و یک نگاه جلب توجه را اضافه می‌کنند.

در این دیدگاه، ما نوعی طراحی با منشا اروپایی را می‌بینیم، که به دلیل حجم منطقی آن، شکل ماهیچه‌ای را برای پروفایل کناری آئودی q5 ایجاد می‌کند تا تصویر جذاب‌تر را برای این ماشین بسازد.

نمای پشت آئودی q5 سبک منحصر به فرد دارد و همه آن‌هایی که علاقه‌مند هستند، حتی اگر این طرح را از فاصله دور ببینند، به زودی به این نکته اشاره خواهند کرد که آن یک اتومبیل آئودی q5 است. این طراحی آنقدر جذاب بوده‌است که در بسیاری از محصولات چینی یا غیر چینی مدل شده‌است. بر خلاف بسیاری از محصولات دیگر، چراغ‌های ترمز به طور کامل در صندوق عقب خودرو قرار دارند و به طور مرتب به هم متصل هستند؛ طراحی سپر و چراغ‌های هشدار و سره‌ای اگزوز ماشین نیز یک اثر کاملاً هماهنگ و زیبا برای نمای پشت ماشین آئودی q5 ایجاد می‌کنند.

خودرو آئودی q5 یکی از خودرو های پر طرفدار و معروف تولید شده توسط کمپانی آئودی در جهان است که به دلیل امکانات و کیفیت بالایی که دارد در حال حاضر بخش عمده ای از فروش شرکت آئودی را به خود اختصاص می دهد. تعمیر و سرویس به موقع آئودی q5 نقش مهمی در افزایش کارایی و طول عمر خودرو دارد به همین دلیل است که باید در زمان انتخاب تعمیرگاه برای تعمیر آئودی q5 دقت کافی را داشته باشید و خودرو را برای تعمیر پیش هر فردی نبرید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
موبایل مسیریابی تلفن