خودروها

تعمیرگاه آئودی tt

تعمیرگاه آئودی tt

تعمیر آئودی tt

دومین نسل Audi TT یکی از چند خودرو کوپه است که به بازار ایران معرفی شده‌است که می‌توان آن را به عنوان یک خودروی زیبا, سریع و جذاب با مدیریت بسیار خوب توصیف کرد. این نسل بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ تولید شد و یک رقیب در سری ۱ BMW, هیوندای جنسیس و تویوتا GT86 است.

نسخه‌های موجود آئودی TT در ایران مجهز به یک موتور دو لیتری هستند و با تعداد محدودی وارد کشورمان شده‌اند. علاوه بر این, برخی نسخه‌های نادر از ایودی کروک TT در کشور ما دیده شده‌است.

مزیت اصلی شرکت Audi TT یک شرکت سبک‌وزن آن است که از ترکیبی از آلومینیوم و فولاد ساخته شده‌است که باعث می‌شود اتومبیل عملکرد بسیار خوبی در تسریع و جابجایی داشته باشد. بر خلاف بسیاری از رقب، Audi TT می‌تواند به طور روزانه مورد استفاده قرار گیرد و به دلیل سیستم نیروی محرکه خوب و سیستم درایو چرخ جلو آن یک ماشین با مصرف بالا محسوب نمی‌شود.

از این رو این کشور به فروش موفق در بازارهای جهانی دست یافته‌است. البته اجرای اصلاحات دوره ای و متناوب آئودی TT در کشور ما یک چالش جدی و اساسی خواهد بود.به همین دلیل است که در این مقاله قصد داریم تا تعمیر آئودی tt و نکات مربوط به آن را بررسی کنیم.

آئودی
آئودی

تعمیرگاه آئودی tt

آئودی tt

شرکت آئودی یکی دیگر از شرکت های تولید کننده خودرو – آلمانی است که محصولات خود را در ۹ کارخانه واقع در ۸ کشور اروپایی تولید می‌کند. تفاوت این شرکت با فولکس واگن در این است که خودرو های تولیدی آئودی در زمره خودرو های لوکس دسته بندی می شوند.

پس از پایان جنگ جهانی دوم، مرسدس – بنز حدود ۸۷ درصد سهام شرکت را خریداری کرد و در سال ۱۹۵۹ سهام باقیمانده شرکت را خریداری کرد، اما در سال ۱۹۶۴ آن را فولکس‌واگن خریداری کرده و از آن زمان به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه گروه فولکس‌واگن خریداری شد.

آئودی به همراه مرسدس – بنز و بی ام و  سه تن از خودروسازان لوکس مشهور آلمان هستند و به عنوان بهترین خودروسازان لوکس جهان شناخته می‌شوند. بخشی از سهام آئودی نیز در بورس سهام فرانکفورت به فروش می‌رسد.

این شرکت هرگز در ایران فعال نبوده است و در زمان‌های مختلف، شرکت‌های مختلف برای نمایندگی و وارد کردن این برند لوکس آلمانی عمل کرده‌اند که هیچ کدام از آن‌ها تا کنون تکمیل نشده است و تمام خودرو های ائودی موجود در بازار ایران خصوصا آئودی tt از کشور های همسایه وارد ایران می شود و به همین دلیل بررسی و سرویس دوره ای خودرو نقش کلیدی در جلوگیری از خرابی خودرو دارد.

خودرو آئودی tt در ایران زیاد نیست و به همین دلیل هر فردی توانایی تعمیر و یا بررسی و تعویض قطعات آن را ندارد خودرو های تولیدی هر شرکت خودروسازی از قطعات خاصی ساخته می شوند که می توانیم آن ها را مختص همان شرکت بدانیم به همین دلیل است که اگر فرد به نوع مدل های خودرو تولیدی شرکت آگاهی نداشته باشد نمی تواند عیب و مشکل خودرو را به درستی شناسایی و آن را رفع کند.

آئودی
آئودی

آخرین مدل از خودروی آئودی در سال 2021 عرضه شد. این خودرو مجهز به چرخ‌های ۲۰ 20 اینچی جدید است که چرخ‌های چهار فصل  نامیده می شوند. اگزوز جدید و تزئینات داخلی فیبر کربن در کنسول مرکزی و همچنین اپل کارپلی و اندروید اتو نیز به صورت استاندارد روی آن نصب شده‌اند.

سیستم صوتی بنگ‌اند اولاوسن و سیستم سرگرمی با مسیریاب و سیستم ایمنی دستیار حفظ خودرو بین خطوط جاده نیز در این خودرو به صورت استاندارد جا گرفته‌اند.

از لحاظ فنی آئودی tt با یک موتور ۲.۵ – ۵ لیتری تغذیه می‌کند که ۳۹۴ اسب‌بخار و ۴۸۰ نیوتن را از طریق گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دوکلاچه خودکار و با سیستم چهار چرخ محرک کواتروی آئودی شتاب صفر تا صد ۳.۶ ثانیه‌ای و ۴۰۰ متر ۱۱.۸ ثانیه‌ای را رقم می‌زند. در حال حاضر جدیدترین مدل آئودی tt در بازار به قیمت مبلغ ۷۳۵۴۵ دلار در دسترس خواهد بود.

این قیمت نشان‌دهنده افزایش 4950 دلاری در مقایسه با گذشته و مدل ۲۰۲۰ است. با این حال، با تغییراتی که ایجاد شد، این مدل کمی جذاب‌تر و اسپورت از قبل شده‌است.

با این قیمت و نوسانات قیمت دلار در بازار داخلی ایران خرید آئودی tt و قطعات مورد نیاز برای تعمیر آن گران تر ازحد معمول در جهان هستند به همین سبب است که گفته می شود حتما برای سرویس دوره ای خودرو آئودی tt در زمان های تعیین شده تویط کمپانی که داخل دفترچه ی راهنمای خودرو قرار داده شده است به مراکز معتبر که در این امر تخصص دارند مراجعه کنید سرویس دوره ای خودرو سبب می شود تا جای ممکن خودرو خراب نشود و بتوان عمر مفید آئودی tt را افزایش داد.

اگر فرد در تعمیر آئودی tt تخصص و مهارت کافی نداشته باشد نه تنها عیب و مشکل خودرو را نمی تواند به درستی شناسایی کند بلکه ممکن است با تعمیر غلط سبب خرابی بخش های دیگر خودرو هم شود.

اگر فرد مهارت و دانش کافی در زمینه ی تعمیر آئودی tt را داشته باشد می تواند بدون توعیض قطعات تا جای ممکن مشکل ایجاد شده در خودرو را حل کند و از بروز هزینه های میلیونی فراوان برای شما جلوگیری کند.

تعداد خودرو آئودی tt به همین دلیل باید در انتخاب تعمیرگاه آئودی tt دقت و وسواس زیادی به خرج دهید تا بتوانید محلی مناسب برای تعمیر و سرویس دوره ای خودرویتان انتخاب کنید.

آئودی
آئودی

تعمیرگاه آئودی tt

آئودی tt یکی از خودرو های تولیدی برند آئودی در ایران است که به دلیل کارایی و کیفیتی که دارد توانست در بازار جهانی به فروش خوبی برسد. این خودرو با توجه به قیمت عرضه ی آن در دسته ی خودرو های لوکس طبقه بندی می شود و به همین سبب حتی در خود کشور آلمان استفاده از انواع راهکار ها برای افزایش طول عمر خودرو آئودی tt معرفی و به کار گرفته می شوند. در هر کشور نمایندگی های مجاز آئودی وظیفه ی سرویس و تعمیر خودرو را بر عهده دارند اما در ایران به دلیل اینکه آئودی نماینده مستقیم ندارد تمعیر خودرو باید با دقت بیشتری انجام شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
موبایل مسیریابی تلفن