خودروها

تعمیرگاه بنز cla45

تعمیرگاه بنز cla45

تعمیر بنز cla45

یکی از خودرو های معروف و لوکس در جهان متعلق به برند بنز است. امیل ژلینک ، کارآفرین اروپایی خودرو که با Daimler Motoren Gesellschaft (DMG) کار می کرد ، این علامت تجاری را در سال 1902 ثبت کرد و مرسدس 1901 را با قدرت 35 اسب بخار به نام دخترش مرسدس ژلینک نامگذاری کرد.

یلینک تاجر و استراتژیست بازاریابی بود که خودروهای دایملر “بدون اسب” را در بالاترین محافل جامعه در خانه خوانده خود تبلیغ می کرد.خودرو بنز در حال حاضر در ایران نیز به شکل محدود به فروش می رسد و دلیل این امر این است که بنز در ایران نمایندگی رسمی ندارد. یکی از انواع خودرو های تولیدی برند بنز ، بنز cla45 است که مانند خودرو های دیگر این برند نگهداری و تمعیر درست و به موقع آن نقش مهمی در کارایی خودرو دارد. به همین دلیل در ادامه ی مقاله قصد داریم تا بنز cla45 و نکات مربوط به تعمیر آن را بررسی کنیم.

تعمیرگاه بنز
تعمیرگاه بنز

تعمیرگاه بنز cla45

بنز cla45

در ابتدای تولید خودروی بنز خودرویی بسیار لوکس به حساب می آید و مشتریان وی شامل خانواده روچیلد و سایر پرسنل مشهور بودند. اما برنامه های یلینک فراتر رفت ، در اوایل سال 1901 ، او اتومبیل های مرسدس را در “دنیای جدید” نیز می فروخت ، از جمله میلیاردرهای ایالات متحده راکفلر ، استور ، مورگان و تیلور. در مسابقه نیس که در سال 1899 شرکت کرد .

بسیاری تصور می کنند که آن زمان زمان تولد مرسدس بنز به عنوان یک مارک است. بعداً ، در سال 1901 ، نام مرسدس مجدداً توسط DMG در سراسر جهان به عنوان یک علامت تجاری محافظت شده ثبت شد.اولین خودروهای مارک مرسدس بنز در سال 1926 و پس از ادغام شرکتهای کارل بنز و گوتلیب دایملر در شرکت دایملر بنز در 28 ژوئن همان سال تولید شد.

گوتلیب دایملر در 17 مارس 1834 در شورندورف متولد شد. پس از آموزش به عنوان اسلحه ساز و کار در فرانسه ، او از 1857 تا 1859 در مدرسه پلی تکنیک اشتوتگارت تحصیل کرد. پس از انجام فعالیتهای مختلف فنی در فرانسه و انگلستان ، بعداً در 1862. به عنوان طراح نقشه در گیسلینگن شروع به کار کرد.

در سال 1863 ، وی به عنوان بازرس کارگاه در کارخانه ماشین آلات در رویتلینگن منصوب شد ، جایی که در سال 1865 با ویلهلم مایباخ ملاقات کرد.

در دهه 1930 ، مرسدس بنز مدل 770 را تولید کرد ، خودرویی که در دوران نازی آلمان بسیار محبوب بود. آدولف هیتلر معروف بود که در مدتی که در قدرت بود با یک مدل از این اتومبیل رانندگی می کرد و با شیشه های شیشه ای ضد گلوله سفارشی اصلاح شده بود.

از سال 1937 و به بعد ، دایملر بنز به طور فزاینده ای بر روی محصولات نظامی مانند کامیون LG3000 ، DB600 و موتورهای هوایی DB601 تمرکز کرد.

برای ساخت دومی ، در سال 1936 او یک کارخانه مخفی در جنگل در 10 کیلومتری جنوب برلین ساخت. تا سال 1942 ، شرکت او عمدتا تولید اتومبیل را متوقف کرده بود و اکنون به تلاش های خود برای تولید جنگ اختصاص داده بود. طبق بیانیه آنها ، در سال 1944 تقریبا نیمی از 63،610 کارمند آنها کارگران اجباری ، اسیران جنگی یا زندانیان اردوگاه کار اجباری بودند.  منبع دیگری این رقم را 46000 نفر ذکر می کند که در کارخانه های دایملر بنز برای تقویت تلاش های نازی ها کار می کردند. بعداً این شرکت 12 میلیون دلار غرامت به خانواده های کارگر پرداخت کرد.

در سال 1958 ، این دو شرکت همکاری خود را برای فروش خودروهای خود در ایالات متحده آغاز کردند. چند شرکت نمایندگی دایملر بنز مستقر در آمریکا با تعطیل شدن شرکت دایملرز که شرکتی بدون مرسدس در سال 1966 داشت ، به نمایندگی مرسدس بنز تبدیل شد.

تعمیرگاه بنز cla45

بنز با وجود برخی از مدلهای جدیدتر خود ، بسیاری از نوآوریها و ویژگیهای ایمنی الکترونیکی و مکانیکی را معرفی کرده است که بعداً در سایر وسایل نقلیه مرسدس بنز و سایر مدلهای سازندگان متداول شد. در  حال حاضر بنز یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین مارک های خودرو در جهان است.

در نوامبر 2019 ، دایملر اعلام کرد که بنز به زودی به یک شرکت تابعه جداگانه متعلق به مرسدس بنز AG تبدیل می شود. بخشی که کامیون ها و اتوبوس های تجاری با نشان مرسدس بنز توسط شرکت تابعه Daimler Truck AG اداره می شوند.

مرسدس بنز به طور معمول از نظر کیفیت و دوام شهرت زیادی دارد. اقدامات عینی آنها با توجه به وسایل نقلیه مسافربری ، مانند نظرسنجی های J. D. Power ، در اواخر دهه 1990 و اوایل سال 2000 کاهش شهرت را در این معیارها نشان داد.

به گفته J. D. قدرت ، بنز cla45تا اواسط سال 2005 موقتاً به سطح متوسط ​​صنعت از نظر کیفیت اولیه بازگشت ، که معیاری از مشکلات پس از 90 روز اول مالکیت بود. در مطالعه کیفیت اولیه J. D. Power برای سه ماهه اول سال 2007 ، مرسدس با صعود از جایگاه 25 به 5 و کسب چندین جایزه برای مدلهای جدیدتر خود پیشرفت چشمگیری را نشان داد.

در سال 2008 ، رتبه اولیه مرسدس بنز با یک امتیاز دیگر بهبود یافت و به رتبه 4 رسید. علاوه بر این افتخار ، همچنین جایزه کیفیت کارخانه پلاتین را برای بنز cla45خود با نام تجاری Sindelfingen ، کارخانه مونتاژ آلمان دریافت کرد. مطالعات کیفیت اولیه و قابلیت اطمینان خودروهای J. D. Power 2011 ایالات متحده هر دو خودروهای مرسدس بنز را در کیفیت ساخت و قابلیت اطمینان بالاتر از حد متوسط ​​قرار دادند. در نظرسنجی جی دی پاور در بریتانیا در سال 2011 ، خودروهای مرسدس بالاتر از حد متوسط ​​قرار گرفتند. علاوه بر این ، مطالعه iSeeCars.com برای رویترز در سال 2014 نشان داد مرسدس دارای کمترین میزان فراخوان خودرو نسبت به رقبا است.

بنز cla45 از جمله خودرو های بنز دارای گیربکس اتوماتیک است که با توجه به قیمت بالایی که دارد سرویس دوره ای و تعمیر درست قطعات خودرو نقش مهمی در حفظ سرمایه و کارایی بنز cla45 دارند.

تعمیرگاه بنز cla45

بنز cla45 یکی از خودرو های معروف کمپانی بنز است که در سال های مختلف توانسته است بخش مهمی از فروش کمپانی را به خود اختصاص دهد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
موبایل مسیریابی تلفن