خودروها

تعمیرگاه بنز e300

تعمیرگاه بنز e300

تعمیرگاه بنز e300

بنز یکی از کمپانی های خودرو سازی معروف و مطرح جهانی است که هر ساله بخش مهمی از تولید و فروش انواع خودرو در جهان را به خود اختصاص می دهد. اما در بازار ایران در حال حاضر بنز با سابقه طولانی امروز کاملاً به حاشیه رانده شده‌است، و در زمینه وسایل نقلیه سنگین و سبک، امروزه هیچ جایی در بازار خودرو وجود ندارد.

آلمان‌ها که پیشرو صنعت خودرو در کشور ما بودند، با تولید اتوبوس‌ و پس از هشدارها در مورد روش تولید خودرو به سمت ایران، امروزه صنعت خودرو سازی هر دو کشور مسیر کاملاً متفاوتی را طی کرده‌اند. در چنین شیوه‌ای، اتوبوس‌ها و کامیون‌ها با طول بیش از نیم‌قرن هنوز بخش بزرگی از بار حمل و نقل در کشور ما را شامل می شوند.

درست است که کمپانی بنز در حال حاضر در ایران نمایندگی رسمی ندارد اما تولیدات این برند به صورت محدود و با واسطه در ایران به فروش می رسند. یکی از خودرو های بنز موجود در ایران بنز e300 است.

با توجه به اینکه برند بنز در حال حاضر در ایران نمایندگی رسمی و قانونی ندارد تعمیر درست و اصولی بنز سبب افزایش طول عمر این خودرو خواهد شد.

تهران پلاس از جمله مراکز معتبر تعمیر بنز e300 در ایران است که انواع تعمیرات تخصصی موتور، سپر ، گیربکس و … بنز e300 در این مرکز توسط افراد متخصص اجرا می شود.

تعمیرگاه بنز e300
تعمیرگاه بنز e300

تعمیرگاه بنز e300

بنز e300

در هر صورت، با آغاز دههی 80 شمسی در ایران  و مونتاژ بنز  e300 یک امید کور برای ظهور مرسدس‌بنز در ایران وجود داشت که با آغاز تحریم‌های بین‌المللی نتیجه همه تلاش‌ها به نتیجه مطلوب نرسید.

شرکت ستاره  ایران، به عنوان متصدی و وارد کننده ماشین‌های مرسدس – بنز، پس از سال‌ها عدم حضور، به دنبال تزریق دوباره محصولات این برند به بازار خودرو است، اما اکنون در هرج و مرج به نام واردات خودرو و تعرفه‌های بی‌معنی است.

در هر صورت، با در نظر گرفتن وضعیت کنونی، پیش‌بینی آینده دشوار و غیر ممکن به نظر می‌رسد، اما در ادامه، ما مدل مرسدس بنز e300را که مدتی پیش در تهران مشاهده شده است بررسی خواهیم کرد.

خانواده مرسدس بنز E کلاس با نام‌های دیگری از دهه ۱۹۴۰ و در زمان مدرن و نام جدید مرسدس – بنز به عنوان کلاس الکترونیک معرفی شده‌است. در حقیقت کلاس E از ۱۰ نسل مختلف تشکیل شده‌است و کلاس E، چهلمین سالگرد خود را با این نام، نماد و شکل، جشن گرفته‌است. در واقع، ۶ تا از ۱۰ نسل این خودرو با کد room، W۱۲۳، W۲۱۰، W۲۱۱، W۲۱۱، W۲۱۲ و آخرین نسل که، W۲۱۳ نامیده می‌شود.

بنز e300 یکی از انواع بنز در این کلاس است که در حال حاضر به تعداد محدود در ایران عرضه می شود. بسیاری از منتقدان بر این باورند که کلاس E فقط یک ماشین بزرگ‌تر از کلاس C است و کوچک‌تر از کلاس اس. و به همین دلیل است که با چالش‌های بسیاری در طول تاریخ مواجه شده‌است، اما در هر حال با یک طرف مرسدس – بنز.

در حال حاضر، مرسدس بنز  مدل e300مدل را در اتاق سدان، کوپه، کانورتیل و استیشن ارائه می‌دهد.). وزن خودرو در مدل پایه ۶۰ کیلوگرم است که در نسخه تست شده که مجهز به یک موتور ۴ سیلندر است، بسته به ویژگی‌ها به ۱۷۰۰ کیلوگرم می‌رسد.

خط تولید کلاس E در کشورهای مختلف از جمله آلمان، چین، اندونزی، مالزی و تایلند قرار دارد. همانطور که قبلاً گفتیم، کلاس E در کشور ما در مدل E۲۰۰ جمع شده‌بود.

 

تعمیرگاه بنز e300

قیمت و سطح  تجهیزات به کار رفته در ساخت مرسدس – بنز E۳۰۰

مرسدس‌بنز بنز e300با توجه به میزان تعرفه‌ها و سطح رقابت و تجهیزات, قیمت‌های متفاوتی در بازارهای مختلف دارد. برای مثال در بازار آمریکا, مدل ۴ (محرک چهار چرخ) مرسدس‌بنز – در حدود ۵۵,۰۰۰ دلار قیمت دارد و بسته به سطح تجهیزات, قیمت حتی بالاتر می‌رود.در استرالیا، مرسدس‌بنز – در حدود ۸۶ هزار دلار قیمت دارد و در بازار امارات‌متحده‌عربی با ۲۶۴ هزار درهم قیمت دارد.

در بخش تجهیزات این مرسدس – بنز با ۱۳ بلندگو ۳ بعدی که توسط شرکت Burmeister ساخته شده‌اند مجهز شده‌است. برای اینکه آرم کلاسیک بنز روی کاپوت ماشین قرار گیرد, باید یک بسته ویژه به ارزش ۱۰۰۰ دلار سفارش دهید. مرسدس بیش از ۶۴ رنگ مختلف را به شما پیشنهاد می‌دهد. سقف شیشه‌ای پانورامیک, نمایش سر و ویژگی‌های ایمنی و ایمنی که نیاز به متن جداگانه‌ای دارند در این خودرو قرار داده شده‌است. با معرفی این نسل, مرسدس – بنز سطح جدیدی از فن‌آوری رانندگی را معرفی کرد. این سیستم می‌تواند به طور کامل اتومبیل را به مدت ۶۰ ثانیه کنترل کند و سپس به شما هشدار داده خواهد شد که فرمان را دوباره بگیرید. با این حال, این سیستم به تنهایی ۱۰,۰۰۰ دلار است و هزینه بالای فن‌آوری‌های جدید را به ما نشان می‌دهد.

 

تعمیرگاه بنز e300

e300 با توجه به قمیت بالایی که در ایران دارد به مراقبت و سرویس دوره ای اصولی برای حداکثر کارایی نیاز دارد. با توجه به مواردی که در ارتباط با بنز e300 به آن اشاره کردیم تعمیر و نگهداری درست و اصولی از بنز e300 نقش کلیدی در کیفیت و کارایی این خودرو ایفا می کند.

مرکز تهران پلاس یکی از مراکز معتبر تعمیر بنز e300در ایران است که تمعیر تخصصی انواع بخش های خودرو بنز e300مانند گیربکس ، موتور، سیستم الکترونیکی بنز در این مرکز توسط افراد متخصص و به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود. تمامی افراد مشغول به کار در این مرکز آموزش های لازم را در زمینه ی تعمیر بخش های مختلف بنز e300دیده اند و در این زمینه مهارت و دانش بالایی دارند شما می توانید با خیال راحت برای سرویس دوره ای بنز e300و هر نوع تعمیر خودرو بنزتان به این مرکز مراجعه کنید و خدمات را به صورت تضمینی دریافت کنید.

تعمیرگاه بنز e300

تعمیر تخصصی موتور و گیربکس و سایر بخش های بنز e300یکی از نکات مهمی است که باید در زمان انتخاب مرکز برای سرویس دوره ای و یا تعمیر قطعات خودرو مد نظر داشته باشید در این مقاله نکات مرتبط با بنز e300 و موارد ضروری برای انتخاب مرکز مناسب برای تعمیر خودرو را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
موبایل مسیریابی تلفن