خودروها

تعمیرگاه بنز e350

تعمیرگاه بنز e350

تعمیر بنز e350

یک خودروی لوکس و محبوب دیگر که مدل‌های جدیدتر آن چندین سال به دلیل اندازه موتور و قوانین ایران به بازار داخلی ایران  معرفی نشده است،بنز e350 است. مرسدس‌بنز e۳۵۰ یک محصول از شرکت مرسدس‌بنز است که یک اتومبیل ۵ نفره با موتور ۳.۵ لیتری و ۶ سیلندر است. پیش از بررسی مزایا و مضرات ، ابتدا باید نگاهی به خود شرکت بنز بیاندازیم  کمپانی بنز خودرو در سال ۱۹۲۶ تاسیس شد، شرکت آلمانی بنز تولید و شروع به راه‌اندازی بنز کلاس الکترونیک در پنج نسل با موتورها و سبک‌های مختلف کرد.

تولید اولین نسل کلاس E  در سال ۱۹۹۳ باز می‌گردد و تولید نسل قبلی که در بازار عرضه شد به سال ۲۰۰۷ برمی گردد. ماشینی که ما در حال بحث در مورد آن هستیم،بنز e350، که مدل‌های اصلی آن از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در ایران در دسترس هستند، با مصرف سوخت ترکیبی ۷ لیتر، با حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت، از موتور ۳.۵ ۶ لیتری استفاده می‌کند.

با توجه به اینکه خودروهای برند بنز به شکل بسیار محدود وارد ایران می شوند تعمیر و نگهداری درست و سرویس دوره ای مناسب آن ها نقش کلیدی در سلامت و حداکثر کارایی مورد انتظار از خودرو دارد. مرکز تهران پلاس یکی از مراکز معتبر در ایران در زمینه سرویس دوره ای و تعمیر بخش های مختلف بنز e350 است.

تعمیرگاه بنز
تعمیرگاه بنز

تعمیرگاه بنز e350

بنز e350

پس از انتشار آخرین نسل کلاس s  بنز کلاس و زبان طراحی داخلی و خارجی مرسدس – بنز، می‌بینیم که شباهت‌های زیادی بین دو جریان وجود دارد. این موضوع حتی در داخل اتاق هم بیشتر احساس می‌شود.

همانطور که در صفحه نمایش پشت سر و صفحه میانی کنسول مشاهده می‌شود که ۱۲ / ۳ اینچ در اندازه است. خروجی چهار بعدی تهویه هوا در زیر این صفحه و تزئینات چوبی کیفیت, شما را به دنیای دیگری می‌برد و تفاوت بین محصولات مرسدس – بنز و سایر اتومبیل‌ها در بازار احساس می‌شود.

موقعیت ساعت آنالوگ دقیقاً در وسط داشبورد قرار داردکه  خیلی جالب نیست و شما ممکن است حتی به آن توجه نکنید تا ساعت را بررسی کنید.

سیستم مرسدس‌بنز e350که مسئول اطلاعات و سرگرمی است و تمام نیازهای شما را در بخش‌های مختلف از قبیل تنظیمات بخش‌های مختلف خودرو, ارتباط تلفن همراه و نیز یک تاچ پد جداگانه تامین می‌کند.

در مدل تحت بررسی، آمپر پشت از نوع آنالوگ است، که سرعت را در مایل‌ها نشان می‌دهد، و نسخه متفاوتی از حالت تمام دیجیتال است. فضای سرپوشیده نیز مناسب در نظر گرفته می‌شود، اگرچه تونل فرمان قدرت کمی بزرگ است و افراد در قسمت عقب ممکن است تجربه سواری خوبی با این ماشین نداشته باشد. فضای صندوق عقب  e350تا ۵۴۰ لیتر است.

 

فضای داخلی کافی

یک مزیت قابل‌توجه دیگر که احتمالاً برای خانواده‌های بزرگ‌تر اهمیت بیشتری دارد فضای بسیار خوبی در داخل کابین است، که فضای بسیار خوبی در جلو و عقب برای مسافران جلو و عقب دارد، که این بخش را در مقایسه با رقیب سرسخت خود، آکورا RLX کم‌تر دارد. البته باید توجه داشت که فضای ردیف عقب برای دو بزرگ‌سال بسیار مناسب‌تر از سه نفر خواهد بود.

ایمنی بالا

مسلماً، هنگامی که این خودرو به خودروی مرسدس – بنز می‌رسد، ما انتظار چیزی غیر از ایمنی بالا را نداریم. این وضعیت مشابه با e۳۵۰ است. خصوصیاتی که در استاندارد شامل سیستم هشدار خط، سیستم هشدار دهنده خط، سیستم کمک نقطه کور، کنترل کروز تطبیقی، ۹ ایربگ و سیستم هشدار خواب کاذب، همگی در مورد حساسیت این شرکت تولیدی در آن نقش دارند، بخش ایمنی است.

علاوه بر هشدار و ویژگی‌های کمک‌کننده در حین رانندگی، طراحی منحصر به فرد و بدن قوی که از هزاران تست سقوط و شبیه‌سازی غرورآمیز بیرون آمده‌است و نمره کامل ۵ را از موسسه NCAP reputable کسب کرده، تاییدی بر این مزیت خواهد بود.

بدون شک, همه ما می‌دانیم که ماشین‌های ساخت برند ق قدیمی و معروف بنز با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و از جدیدترین فن‌آوری‌ها استفاده می‌کنند.

در مورد E350 شما باید تشخیص داده باشید که در کنار یک اتومبیل امن, قدرتمند, با گزینه‌های راحتی و همچنین قدرت مانور بالا قرار دارید, که البته برخی افراد فکر نمی‌کنند با استفاده از سیستم‌های راحتی خود راحت باشند. و صندلی‌ها باید زودتر از آنچه انتظار دارید جایگزین شوند.

در نهایت، خرید خودرو مانند بنز در بازار ایران با قیمت نجومی و هزینه‌های نگهداری بالا به طور کامل به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.در حال حاضر هزینه خرید هر قطعه برای تعویض و افزایش کارایی بنز e350 با توجه به نوسانات بازار ارز در ایران و نداشتن نمایندگی مستقیم بنز در کشورمان ،هزینه ای چند میلیونی برای شما به همراه خواهد داشت که اگر قصد خرید بنز e350 پیش از خرید باید به تمام این نکات فکر کنید.

تعمیرگاه بنز
تعمیرگاه بنز

تعمیرگاه بنز e350

سرویس دوره ای بنز e350

یکی از نکات مهم که باید مد نظر داشته باشید سرویس دوره ای و در زمان مناسب بنز e350 است. تعمیر و سرویس بنز e350 کار هر فردی نیست و باید برای تعمیر و حتی سرویس و چک بخش های مختلف بنز به مرکزی مراجعه کنید که افراد مشغول به کار در آن مرکز تخصص و دانش کافی در ارتباط با تعمیر و حتی بررسی بخش های مختلف تشکیل دهنده ی بنز e350 داشته باشند.

مرکز تهران پلاس یکی از مراکز معتبر در زمینه تعمیر و سرویس بخش های مختلف بنز e350 است و تمامی افراد مشغول به کار در این مرکز تخصص و دانش کافی در ارتباط با تعمیر بخش های مختلف خودرو بنز را دارند و تمامی خدمات مربوط به تمعیر یا سرویس گیربکس ، تعویض موتور بررسی برق و سیستم الکترونیکی خودرو بنز e350 در این مرکز به صورت تخصصی و توسط افراد مجرب انجام می شود.

تعمیرگاه بنز e350

خودرو بنز e350 مانند سایر خودرو های تولیدی برند بنز پیچیدگی های ساختاری خاص خودش را دارد سرویس و شناسایی مشکل در هر کدام از بخش های این خودرو کار هر فردی نیست و نیاز به دانش و مهارت دارد. به همین دلیل است که باید در طمان انتخاب مرکز تخصصی برای تعمیر بنز e350 دقت کافی را داشته باشید تا دچار مشکل نشوید و مجبور نباشید در این بازار نجومی هزینه ی زیادی را برای تعویض قطعات بنز e350 بپردازید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
موبایل مسیریابی تلفن