نمونه کارها

تعمیر جعبه فرمان اپتیما

تعمیر و میزان فرمان کیا اپتیما

میزان فرمان

اپتیما از خودروهای لاکچری و گران قیمت در بازار می باشد هر فردی توانایی خرید این خودرو را ندارد . از این رو هزینه های تعمیر و تعویض قطعات و استهلاک این خودرو نیز با توجه به نوسانات ارز و دلار مدام در حال افزایش می باشد.

اهمیت دادن به سلامت خودرو و سوریس های دوره ای و چکاپ سالیانه خودرو از مواردی است که تاثیر بالایی در سلامت خودرو وکم شدن هزینه های تعمیرات خودرو دارد.

میزان فرمان اپتیما چیست؟

زمانی که در حال رانندگی هستید و متوجه میشوید که کنترل فرمان خودرو را ندارید و فرمان می لغزد و مواردی دیگر مانند اینکه لاستیک خودروی شما دچار ساییدگی شده است .
در سرعت های بالا متوجه میشوید که نمی توانید فرمان خودرو را کنترل کنید و خودرو به طرفین کشیده میشود.
در حین رانندگی متوجه میشوید که خودروی شما گیچ میزند.
در پیچ ها نمیتوانید فرمان را کنترل کنید.
موارد بالا نشان دهنده تراز نبودن فرمان می باشد . رانندگی در چنین شرایط خطرناک می باشد و ممکن است خسارت هایی را به فرد و یا خودرو وارد کند .

فرمان خودور چه کاری انجام میدهد و ازچه اجزایی تشکیل شده است؟

کار فرمان اتومبیل چرخاندن تایرهای ماشین در جهتی است که راننده فرمان را میچرخاند. یک فرمان اتومبیل از غربیلک فرمان، ستون، جعبه فرمان و پیتمن تشکیل شده است. عیب یابی و تعمیرات تخصصی با ما در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس.

غربیلک فرمان در خودرو چه کارهایی انجام میدهد ؟

غربیلک فرمان وظیفه انتقال چرخش دست راننده به میل فرمان را دارد. از دیگر وظیفه آن میتوان به بالابردن چرخش وارد شده راننده بر غربیلک است. هر چقدر غربیلک قطر بیشتری داشته باشد چرخش هم بیشترمی شود.

نحوه عملکرد میل یا ستون فرمان در خودرو تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس:

میل فرمان وظیفه انتقال چرخش بین غربیلک به جعبه فرمان است. انعطاف پذیری بالای این میل باعث بالا رفتن ایمنی راننده در تصادف می شود. نداشتن انعطاف در حین تصادف باعث داخل شدن میل فرمان به کابین و صدمه به راننده می شود. تعمیرگاه تهران پلاس با داشتن متخصصین در عیب یابی و تعمیرات ماشین.

تعمیر جعبه فرمان اپتیما

جعبه فرمان چه کاری در اتومبیل انجام میدهد :

مهمترین قسمت فرمان جعبه فرمان آن است. جعبه فرمان باعث بالا بردن گشتاور، تبدیل کردن صفحه دوران غربیلک به صفحه مکانیزم وتغییر حرکت دورانی به خطی است. با تنظیم جعبه فرمان در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس لذت رانندگی را دوچندان کنید.

تعمیر جعبه فرمان اپتیما در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس:


برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن