نمونه کارها

تعمیر موتور بی ام و 530

تعمیر موتور بی ام و 530

تعمیرگاه بی ام و تهران پلاس:

با توجه به اینکه خودروی بی ام و یک خودرو پیشرفته و مدرن آلمانی می باشد. و همچنان به بیشترین راندمان موتور و گیربکس فکر می کند. امروزه با طراحی و ساخت موتورهای توربو مانند N20 که موتور بی ام و 528، ایکس 4 و ۴۲۸ می باشد، توانسته با یک حجم موتور کم قدرت پیشرانه خوبی را ایجاد کند.

لذا خودروی بی ام و یک خودروی پر استهلاک محسوب می شود. و این امر ایجاب می کند تا برای تعمیرات بی ام و به تعمیرکار متخصص آن مراجعه کنیم. تا به کمک دانش تجربه بتوان به جای تعویض قطعات متعدد اولا تشخیص عیب درستی داشته باشیم، و ثانیا قطعاتی که راه تعمیر اساسی دارند را تعمیر کنیم تا مجبور به تعویض کامل مجموعه نشویم.

خدمات تخصصی تعمیر بی ام و:

از این دسته خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود که همگی در تعمیرگاه بی ام و تهران پلاس زیر نظر متخصصان قسمت بی ام و قابل انجام است:
تعمیر موتور اساسی و یا قسمتی از موتور با تشخیص و تعویض تنها قطعات معیوب و تنظیم سیستم مکانیکی موتور، با ابزارهای تایم مخصوص موتور بی ام و که خود باعث راندمان و عمر بیشتر موتور می شود.
تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع بی ام و با دسترسی به ریز قطعات داخل گیربکس، تعمیرات ساعت گیربکس انواع بی ام و با دسترسی به ریز قطعات و شیر برقی های ساعت گیربکس بی ام و و گیربکس ZF
تعمیرات الکترونیک با دسترسی به نقشه های بردهای الکترونیک و امکان پروگرام، و حتی پروگرام مجدد یونیت های کامپیوتری بی ام و و کدینگ تمامی یونیت ها و کامپیوترهای خودروهای به روز بی ام و
تعمیرات سیستم تعلیق بی ام و با امکان تعویض قطعات جزء مانند بوش ها و سیبک ها جهت کاهش هزینه های خرید قطعات کامل جلوبندی. و همچنین تعمیرات مربوط به تعلیق بادی بی ام و از جمله کمپرسور سیستم ارتفاع و مجموعه فنرها و کمک های سیستم های بادی انواع خودروهای بی ام و.
عیب یابی انواع سیستم های قابل عیب یابی، به کمک دستگاه دیاگ اصلی کمپانی بی ام و یعنی دستگاه دیاگ ICOM به روش استاندارد نمایندگی های بی ام و در سراسر دنیا.

تعمیرگاه تخصصی بی ام و تهران پلاس

تعمیرگاه تخصصی بی ام و تهران پلاس با مدیریت کرمانی یکی از آن محدود تعمیرگاه ها می باشد که با تجربه و سابقه درخشان، ابزارهای مخصوص و با تکیه بر تجربه فنی نیروهای کارآمد خود اقدام به رفع مشکلات و سرویس دهی خودروهای بی ام و می کند. بعد از خدا یک دهه رضایت مشتری پشتیبان کار ماست.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن