مقالات

تعمیر گیربکس اتوماتیک 100% تضمینی | یک سال ضمانت بی قید و شرط | تعمیرگاه تهران پلاس

تعمیر گیربکس اتوماتیک در چه مراکزی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود؟ برای تعمیر گیربکس اتوماتیک چه باید کرد؟

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک

خودرو ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که هماهنگی و کار کردن درست این قطعات در کنار هم سبب حرکت درست خودرو میشود. مهم ترین اجزایی که در هر خودرو قرار دارند عبارتند از موتور، سیستم برقی و گیربکس اتوماتیک خودرو. در حال حاضر اغلب خودرو ها برای کارایی بالاتر و جلوگیری از خرابی های احتمالی از تعمیر گیربکس اتوماتیک بهره می برند. تعمیر گیربکس اتوماتیک با توجه به اجزای داخلی به کار رفته در ساخت این گیربکس ها و نوع اتصالات آن ها کاملا با گیربکس دستی تفاوت دارد و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

نشانه های خرابی گیربکس اتوماتیک موارد مختلفی را شامل می شوند اما به صورت عمومی عبارتند از:

  • لغزش گیربکس

اگر ماشین شما بدون هیچ دلیل مشخصی در حال تعویض دنده است و موتور شما شروع به تولید صدای ناله می کند، ممکن است با لیز خوردن گیربکس مشکل داشته باشید. خوانش RPM بالای 3500 یا تاخیر در شتاب می تواند نشان دهنده لغزش گیربکس باشد. این ممکن است ناشی از کم بودن مایع گیربکس، یا بدتر از آن، فرسوده شدن باندها یا چرخ دنده های انتقال باشد.

  • جابجایی خشن یا عدم پاسخگویی

گاهی اوقات یک ماشین از تعویض دنده امتناع می کند یا به آرامی تعویض نمی کند. اگر هنگام تعویض دنده صدای تند می شنوید یا تعویض دنده سخت را احساس می کنید، ممکن است گیربکس شما در مراحل ابتدایی خرابی باشد. هر گونه پاسخ تاخیری در شتاب یا حرکت ممکن است نشان دهنده این باشد که وسیله نقلیه شما مشکل انتقال دارد.

  • نشت روغن گیربکس اتوماتیک

گیربکس ها واحدهای مهر و موم شده هستند و هرگز نباید نشتی داشته باشند. اگر متوجه یک لکه قرمز روشن یا تیره در زیر ماشین خود شدید، مقداری مقوا زیر ماشین بگذارید و مشخص کنید که آیا نشتی فعال است یا خیر. همچنین رنگ مایع را بررسی کنید – اگر مایع قهوه ای تیره یا سیاه است، دما بسیار بالا است و باید گیربکس خود را بررسی کنید.

  • صدای زوزه از گیربکس اتومات

گاهی اوقات، مشکلات خودرو خود را بسیار ظریف نشان می دهد و برای شناسایی مشکل نیاز به یک گوش آموزش دیده دارد. با این حال، وقتی گیربکس دستی یا اتوماتیک شما را به دردسر می اندازد، هیچ رمز و رازی وجود ندارد. اگر صداهای غیرمعمولی مانند ناله، وزوز یا زمزمه می شنوید، ممکن است انتقال شما منبع مشکل باشد.

  • چراغ موتور را بررسی کنید

این یکی بدیهی به نظر می رسد، اما چراغ “موتور بررسی” یا “موتور خدمات به زودی” اغلب نادیده گرفته می شود. سنسورهای موجود در موتور خودرو ممکن است فعالیت غیرمعمولی را از گیربکس که نتوانید تشخیص دهید، دریافت کنند. با روشن شدن چراغ چک موتور در تعمیر خودرو معطل نکنید. عدم رسیدگی به مشکل در انتقال شما در مراحل اولیه می تواند به معنای فاجعه باشد.

این موارد نشان می دهند که گیربکس اتومات خودروی شما دچار مشکل شده است و باید هر چه سریع تر برای تعمیر آن اقدام کنید با توجه به اینکه تعمیر گیربکس اتومات امری تخصصی است باید در مراکز تخصصی انجام شود، مرکز تهران پلاس یکی از بزرگ ترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر و سرویس گیربکس اتومات در ایران است تمامی خدمات مرتبط با گیربکس اتومات در این مرکز توسط افراد متخصص انجام می شوند.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک در مجموعه تعمیرگاهی تهران پلاس

گیربکس بازسازی شده مجموعه ای از قطعات است که باید در هماهنگی کامل با هم کار کنند. ممکن است بیش از 1000 قطعه جداگانه وجود داشته باشد که از فنرهای ریز تا دنده های سنگین بزرگ را شامل می شود.

هنگامی که یک تعمیر گیربکس اتوماتیک بازسازی می شود، “قطعات نرم” جدید مانند مهر و موم و دیسک های کلاچ با “قطعات سخت” موجود مانند چرخ دنده ها و پمپ ها مخلوط می شوند. به طور متوسط، انتظار می رود که یک انتقال بازسازی شده بین 30000 تا 50000 مایل طول بکشد. اگر کار بسیار خوب انجام شود و تعمیر و نگهداری منظم انجام شود، بازسازی گیربکس می تواند تا زمانی که گیربکس اصلی (به طور متوسط ​​120000 تا 200000 مایل) طول بکشد. با این حال، مواردی وجود دارد که در قابلیت اطمینان گیربکس بازسازی شده نقش دارند، مانند کیفیت بازسازی، وضعیت گیربکس که بازسازی شده و شیوه نگهداری/رانندگی.

گرما پاشنه آشیل تعمیر گیربکس اتوماتیک است. گرمای بیش از حد نه تنها به دلیل نگهداری ضعیف، بلکه به دلیل سبک رانندگی/استفاده نیز ایجاد می شود. اگر رانندگی می‌کنید، باید بگوییم «با شدت»، دمای گیربکس شما مرتباً در سمت بالا قرار می‌گیرد و از چراغ توقف دور می‌شوید یا برای عبور از افراد مجبور به تعویض دنده می‌شوید.

این سناریو برای رانندگی در کوهستان یا مناطق تپه ای نیز صدق می کند. بکسل کردن مرتب بارهای سنگین یا حمل بارهای سنگین در داخل وسیله نقلیه (که می تواند برای بسیاری از کاربردهای تجاری کاربرد داشته باشد)، همچنین می تواند فشار زیادی را بر روی گیربکس بازسازی شده شما وارد کند.

اگر هر یک از این سناریوها در مورد شما صدق می کند، باید به خود و انتقال خود لطف کنید و یک خنک کننده انتقال کمکی نصب کنید. این به سیال انتقال اجازه می دهد تا گرمای قابل توجهی بیشتری را قبل از بازگشت به گیربکس دفع کند.

یافتن علت اصلی مشکل

تعویض قطعات در گیربکس فقط برای اینکه ماشین شما چند ماه بعد با همین مشکل به مغازه برگردد، فایده ای ندارد. اگر علت اصلی مشکل شناسایی نشود، ممکن است اتفاق بیفتد. این می تواند به اندازه مایل های انجام شده توسط وسیله نقلیه ساده باشد، اما می تواند یک ترک کوچک در جایی از یکی از قطعات باشد که اگر شناسایی نشود می تواند همچنان مشکل ساز باشد. یافتن این علت ریشه ای می تواند زمان بیشتری از حد انتظار نیاز داشته باشد.

مشکلات مربوط به گرفتن قطعات

اگر ماشین شما یک مدل قدیمی یا کمیاب است، ممکن است تعمیرگاه برای تامین قطعه مشکل داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد می تواند باعث تاخیر قابل توجهی شود. معمولا تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک با توجه به برند و مدل خودرو از احتمال بروز این مشکل مطلع می شود. اگر آنها این دانش را دارند، باید شما را از قبل آگاه کنند.

با توجه به نقش مهمی که تعمیر گیربکس اتوماتیک در سلامت و کارایی خودرو ایفا می کند تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو باید توسط افراد متخصص انجام شود. گیربکس اتومات در ساختار تفاوت های فراوانی با گیربکس دستی دارد و این موارد باید در زمان تعمیر گیربکس مورد توجه قرار گیرد. در مرکز تهران پلاس تعمیر انواع گیربکس اتومات با توجه به این موارد و در نظر گرفتن علل خرابی گیربکس توسط افراد متخصص انجام می شود و تمامی خدمات با ضمانت کامل ارائه می شوند.

 

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک یکی از اجزای ضروری و مهم در خودرو است که حتی اهمیتی فراتر از موتور در انتقال نیرو و شتاب به چرخ ها را بر عهده دارد اگر گیربکس خودرو به درستی کار نکند، شتاب موتور به چرخ ها منتقل نمی شود و خودرو نیروی لازم را ندارد بنابراین موتور ناچار است تا بیش از توان کار کند در نتیجه مدتی پس از خرابی گیربکس موتور خودرو هم دچار مشکل می شود. بسیاری از مشکلات ایجاد شده در گیربکس خودرو اگر در زمان مناسب تشخیص داده شوند قابل حل شدن هستند.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک به مراکزی گفته می شود که در آن نیروی متخصص با دانش و آگاهی کامل نسبت به انواع گیربکس اتومات و نوع مشکلاتی که ممکن است در این گیربکس ها ایجاد شود آماده خدمت رسانی به شما هستند.

یکی از دغدغه ها و مشکلات اصلی صاحبان خودرو های خارجی در زمان خرابی گیربکس اتومات خودرو انتخاب مرکزی مناسب برای تعمیر گیربکس اتومات خودروی لوکس خود است. اغلب خودرو های تولیدی برند های خارجی به دلیل کیفیت بالایی که دارند در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند و در ایران نیز مانند سایر کشور های دنیا خودرو های لوکس طرفداران زیادی دارد.

همان طور که اشاره کردیم یکی از دغدغه های صاحبان خودرو های لوکس در هنگام خرابی بخش های مختلف خودرو خصوصاً گیربکس اتومات انتخاب مرکزی مناسب برای تعمیر و بررسی مشکل ایجاد شده در گیربکس اتومات است. در ادامه ی مقاله تعمیرگاه گیربکس اتومات و نحوه تعمیر گیربکس اتومات خودرو های لوکس را بررسی خواهیم کرد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای

یکی از خودروهایی که در چند سال اخیر بازار فروش خوبی در ایران دارند خودرو های برند هیوندای هستند، با توجه به قیمت این خودرو ها در مقایسه با سایر خودرو های موجود در بازار و کیفیت قابل قبولی که دارند در حال حاضر یکی از گزینه های خوب برای خرید خودرو خارجی به شمار می آیند. گیربکس اتومات خودرو های هیوندای از جمله گیربکس های با کیفیت و به روز در بازار هستند، گیربکس اتومات هیوندای با توجه به نوع مدل خودرو هیوندای به انواع مختلفی تقسیم می شود که تنها افراد متخصص و با تجربه نسبت به این نکات ریز آگاهی و دانش دارند.

در زمان حرکت خودرو اصطکاک زیادی در داخل گیربکس ایجاد می شود که این اصطکاک به مرور سبب بروز مشکلات مختلفی در گیربکس هیوندای می شود، اصطکاک سبب می شود تا چرخ دنده های گیربکس گرم شوند و در صورتی که سطح روغن گیربکس پایین می شود این چرخ دنده ها روی هم ساییده و می شکنند. برای جلوگیری از بروز شکستگی در داخل گیربکس بهتر است در زمان های مقرر تعیین شده توسط خود برند که متناسب با مسافت طی شده و نوع مدل خودرو است برای تعویض روغن گیربکس مراجعه کنید.

زمانی که چرخ دنده های در گیربکس هیوندای دچار مشکل شده باشند، خودرو در حالت خلاص دچار لغزش های مکرر می شود این علامت نشان می دهد که چرخ دنده های گیربکس دچار مشکل شده اند، نباید با خودرو در حالت کار کنید چرا که اگر چرخ دنده ها بشکنند ممکن است نیاز به تعویض کامل گیربکس باشد که هزینه ای به مراتب بیشتر برای شما در پی خواهد داشت.

اگر خودروی هیوندا شما در حالت خنثی و درزمانی که حرکت ندارید صداهای غیر معمولی تولید می کند این مورد هم نشانه ی کاهش میزان روغن گیربکس است، هر خودرویی دارای سطح نرمالی از روغن گیربکس است که با نشان گر در داخل گیربکس مشخص شده است اگر روغن گیربکس از این سطح نرمال کمتر شود خرابی های گیربکس بروز می کند که یکی دیگر از نشانه های خرابی گیربکس اتومات هیوندای شنیدن صداهای عجیب و غریب از گیربکس در حالت خنثی است.

با مشاهده هر گونه از این علامت ها باید خودروی هیوندای خود را سریعا به مراکز معتبر در جهت تعمیر و بررسی گیربکس انتقال دهید.

یکی از مواردی که در زمان تعمیر گیربکس هیوندای می تواند سبب بروز خرابی گیربکس شود، خارج کردن اشتباه گیربکس است گیربکس اتومات دارای سیستم برقی پیچیده و اتصالات بیشتری نسبت به گیربکس های دستی معمول است و نمی توان بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی و جداسازی اتصالات گیربکس را به درستی از خودرو خارج کرد.اگر گیربکس اتومات هیوندای به درستی از خودرو خارج نشود ممکن است سیستم برقی و حتی اتصالات کوچک بین گیربکس و موتور دچار مشکل و شکستگی شوند در نتیجه شاید مشکل گیربکس رفع شود اما مشکلات جدیدی در گیربکس اتومات هیوندای ایجاد می شوند. این مورد تنها در زمانی رخ می دهد که فرد تعمیرکار دانش کافی در حوزه گیربکس اتومات و نوع اتصالات آن نداشته باشد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا

یکی دیگر از برند های فعال و با کیفیت خودروسازی در بازار برند تویوتا است خودرو های برند تویوتا با توجه به تنوع بالا و کیفیت مناسبی که دارند در زمره خودرو های پر فروش در بازار ایران قرار دارند. همانند سایر برند های مطرح در جهان تویوتا نیز در خودروهای خود از گیربکس اتومات استفاده می کند.گیربکس به کار رفته در خودرو های تویوتا بسته به نوع خودرو متفاوت هستند و با توجه به اینکه تعمیر هر کدام از این گیربکس ها به دانش اختصاصی نیازمند است.

تویوتا کمری (XV70) – 2.0 لیتر (2019–اکنون) تویوتا آوالون (XX50) – 2.0 لیتر (2019–اکنون) تویوتا C-HR/IZOA – 2.0 لیتر (2018–اکنون) تویوتا کرولا کراس – 2.0 لیتر (2021–اکنون) از گیربکس cvt بهره می برند. گیربکس تویوتا K CVT مجموعه ای از گیربکس های متغیر پیوسته (CVT) است که در بسیاری از خودروهای تویوتا یافت می شود.

گیربکس های CVT توسط Aisin، سازنده قطعات خودرو که بخشی از گروه شرکت های تویوتا است، تولید می شود. CVT نوعی گیربکس اتوماتیک است که می تواند به طور یکپارچه از طریق یک محدوده پیوسته از نسبت دنده تغییر کند. این در تضاد با سایر گیربکس ها است که تعداد محدودی نسبت دنده را در مراحل ثابت ارائه می دهند. سری K از دو قرقره استفاده می کند که توسط یک تسمه به هم متصل شده اند.

گیربکس های اتومات تویوتا اگر به خوبی از آن ها مراقبت شود می تواند حداقل 6 تا 5 سال کارایی دائمی داشته باشند اما اگر نسبت به تعمیر یا سرویس گیربکس اتومات تویوتا بی اهمیت باشید امکان خرابی خودرو و نیاز به تعویض کامل گیربکس بسیار بالا است.

گیربکس های CVT اتومات تویوتا همچنین کاهش ناگهانی دنده را در صورت نیاز به نیروی اضافی برای عبور حذف می کنند. یک CVT نیز در هنگام بالا رفتن از تپه ها به آرامی کار می کند. این از “شکار دنده” که اغلب با یک گیربکس اتوماتیک معمولی احساس می کنید، جلوگیری می کند. و از آنجایی که یک CVT از نظر وزن سبک تر است و راندمان بهتری را ارائه می دهد، به بهبود مصرف سوخت خودرو کمک می کند. به همین دلیل است که بسیاری از خودروهای هیبریدی با CVT عرضه می شوند. CVT می تواند حداکثر قدرت را از یک موتور کوچک برای شتاب گیری سریع‌تر و پاسخگوتر دریافت کند. به همین دلیل است که اغلب CVT های مورد استفاده در خودروهایی با موتورهای 4 سیلندر کم مصرف را خواهید یافت.

برخی از رانندگان احساس شتاب ممتد بدون نقطه تغییر را آزاردهنده می دانند. اگر به رانندگی اسپورت‌تر علاقه دارید، عدم وجود دنده‌های ثابت می‌تواند باعث می‌شود که تعویض دنده‌ها و دنده‌های پایین‌تر کمتر درگیر شوند. این مواردی نکاتی هستند که در تمام گیربکس های اتومات تویوتا موجود هستند اما سایر علائم و مواردی که در گیربکس اتومات تویوتا رخ می دهند در دسته ی خرابی های گیربکس قرار می گیرند.

اگر خودروی شما دچار نشتی روغن شده است در ابتدا باید بررسی کنید که آیا روغن موتور نشت کرده است یا روغن گیربکس، رنگ روغن گیربکس تویوتا عمدتاً سرخ رنگ است و اگر فاسد شده باشد به رنگ مشکی تغییر رنگ می دهد، اگر با توجه به رنگ روغن متوجه شدید که روغن گیربکس دچار نشتی شده است باید به‌سرعت خودرو را به مراکز معتبر برای تعویض اتصالات داخلی انتقال دهید، نشتی روغن گیربکس نشان می دهد که بخش‌هایی از اتصالات داخلی گیربکس دچار سوراخ شده اند و روغن گیربکس از داخل آن ها نشت می کند، نشتی روغن گیربکس سبب کاهش سطح روغن در گیربکس و ساییدگی چرخ دنده های گیربکس و درنهایت شکستگی گیربکس می شود.

با توجه به اهمیت بالایی که روغن گیربکس در سلامت گیربکس دارد برای تعویض روغن گیربکس حتماً به مراکزی مراجعه کنید که از روغن گیربکس مرغوب و اصل برند تویوتا استفاده می کنند متأسفانه افراد سودجو با وعده ی قیمت کمتر از روغن های بی کیفیت در گیربکس تویوتا استفاده می کنند، این روغن ها علاوه بر اینکه به‌سرعت می سوزند به دلیل کیفیت پایین سبب بروز مشکلات مختلفی از جمله سوراخ شدن اتصالات گیربکس تویوتا می شوند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک آلفارومئو

آلفارومئو یکی از برند های خودروسازی اروپایی است که خودرو های متفاوت و لوکسی هم از نظر ظاهری و هم از جهت قطعات داخلی تولید می کند. آلفارومئو Stelvio Quadrifoglio جدید 2022 سریع‌ترین مدل آلفارومئو در جاده‌ها است، زیرا می‌تواند تنها در 3.6 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن 176 مایل در ساعت است. دقیقاً پس‌ازآن آن Giulia Quadrifoglio مدل 2022 قرار دارد که حداکثر سرعت آن 191 مایل در ساعت است و می تواند در 3.8 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت برسد.خودرو های برند آلفارومئو با توجه به ساختار اسپورتی که دارند بیشتر برای مسابقات مختلف تولید می شوند اما خودروهایی نیز توسط این برند برای استفاده روزمره نیز تولید می شود که این خودرو ها نیز از شتاب بسیار بالایی برخوردار هستند.

یکی از مواردی که در شهر های بزرگ مانند تهران سبب خراب شدن گیربکس اتوماتیک آلفارومئو می شود اصطکاک مداوم خودرو در زمان رانندگی است، معمولاً در زمانی که ترافیک زیاد است شما دائم مجبور به تغییر دنده و کلاچ و ترمز هستید این عامل سبب می شود تا گیربکس بیش از حد گرم شود  فرسایش بین بخش های داخلی گیربکس ایجاد می شود که درنهایت سبب سوختن روغن گیربکس و یا شکستن بخش های داخلی گیربکس می شود.

در حال حاضر با توجه به نوع سبک زندگی و نیاز به خودرو و افزایش قیمت خودرو های خارجی خرابی این خودرو ها می تواند هزینه و وقت زیادی را از افراد بگیرد. با توجه به اینکه اغلب برند های خارجی در ایران نمایندگی رسمی برای تعمیر خودرو به صورت فعال ندارد انتخاب مرکز مناسب برای تعمیر خودرو به امری دشوار تبدیل شده است.مسلم است که شما دوست دارید خودرو را در مدت زمان کوتاه با بهترین کیفیت و خدمات و سالک تحویل بگیرید، اگر این اتفاق رخ ندهد نه تنها وقت زیادی از شما گرفته می شود بلکه می تواند هزینه های مضاعفی برای شما در پی داشته باشد.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر خودروی خودتان را به یک تعمیرگاه تخصصی و معتبر ببرید، در مرکز تهران پلاس ما به کمک جدیدترین فناوری های روز برای عیب یابی و رفع مشکل گیربکس در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون بروز مشکلات جانبی گیربکس اتومات خودروی شما را تعمیر می کنیم.

تعمیرات گیربکس اتومات خودروهای مختلف معمولاً شامل تعمیر ساعت گیربکس، تعویض روغن گیربکس، تعمیر توربین گیربکس و یا رفع مشکلات جعبه دنده و تنظیمات سیستم کامپیوتری می شود.

تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس با تکیه بر دانش و آگاهی تکنسین های ماهر و استفاده از فناوری های نوین در جهت تعمیر گیربکس و بخش های مختلف گیربکس بنا شده است.مجموعه ای از بهترین امر در امر تعمیر خودرو در تعمیرگاه تهران پلاس قرار دارند تا شما را در امر تعمیر و سرویس خودرو یاری کنند. تعمیرگاه تهران پلاس با توجه به سابقه ای که در امر تعمیر و تعویض گیربکس اتومات دارد به یکی از مراکز معتبر در ایران در امر تعمیر گیربکس تبدیل شده است. برای عیب یابی گیربکس اتومات در مرکز تهران پلاس نخست گیربکس به صورت کامل بررسی می شود و مشاوره رایگان به شما در جهت نوع مشکل گیربکس داده خواهد شد، تعمیر گیربکس اتومات خودروی شما پس از مشاوره با شما توسط افراد متخصص انجام می شود.

شما می توانید به منظور دریافت مشاوره و تعیین وقت برای بررسی خودرو با مشاوران ما در مرکز تهران پلاس در ارتباط باشید. برای اطمینان خاطر شما عزیزان تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضمانت و گارانتی ارائه می شوند.

موارد بیان شده جزو سوال های بسیار پر تکراری هستند که اکثراً از طرف کسانی که صاحب خودروهای خارجی هستند پرسیده می شوند.

که هدف کلی ما در این محتوا معرفی یک محل تعمیر فوق العاده حرفه ای و مطمئن و بررسی جوانب مختلف تعمیر گیربکس اتومات در خودروهای خارجی می باشد.

برای کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با این مورد با محبت با ما همراه باشید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک به صورت تضمین شده

روز به روز با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد دستگاه های متد های مختلف، روند ساخت بسیاری از تجهیزات دستگاه‌ها و ابزارها بسیار متفاوت‌تر می‌شود.

همچنین بحث تعمیر بسیاری از دستگاه‌ها و به گونه‌ای ماشین هایی که امروز با آنها سر و کار داریم بسیار متفاوت شده است.

در واقع مهمترین گزینه ای که باعث شده است تا تغییر اساسی در بحث تعمیر خودرو به وجود بیاید استفاده کردن از تکنولوژی ها و ابزارها و قطعات بسیار پیچیده و پیشرفته در تولید خودروها می باشد.

که روند تعمیر گیربکس اتوماتیک ماشین ها را نیز با تغییر و تحول اساسی روبرو کرده است و در واقع تمام خودرو های خارجی و جدیدی که امروزه به بازار عرضه شده اند ذارای امکانات بسیار پیشرفته و نقاط قوت به امتیاز فوق العاده بالایی نسبت به خودروهای موجود در کشور هستند.

متاسفانه در کشور ما ساختار خودروها داخلی تغییر چندان زیادی نمی کند و به گونه ای می توان گفت که کیفیت عالی در مقایسه با خودروهای خارجی موجود در بازار را ندارند.

ولی خودروهای خارجی که امروزه به بازار عرضه شده‌اند بسیار متفاوت‌تر خاص تر و پیشرفته تر هستند.

در واقع به همین دلیل است که اکثر افرادی که خواهان خرید خودروهای مطمئن هستند بیشتر به سمت خرید خودروهای خارجی روی می آورند.

که از آن جمله می‌توان به سوزوکی لامبورگینی و پورشه و … اشاره کرد که طرفداران خاص خود را در سراسر دنیا دارد.

در کشور ما نیز خوشبختانه با وجود نمایندگی های مختلف و یا شرایط گوناگون امکان خرید خودروهای خارجی به راحتی امکان پذیر است.

و تنها مشکلی که در این میان وجود دارد این است که بحث تعمیر این خودروها با مشکل مواجه شده است.

در واقع ساختار بسیار متفاوت و خاص این خودروها که بر حسب آخرین مدلهای روز دنیا ساخته شده‌اند و از قطعات بسیار خاص و پیشرفته در ساخت این خودروها استفاده شده است باعث گردیده است.

تا امکان تعمیر این خودروها به راحتی برای تعمیرکاران موجود در کشور امکان پذیر نباشد.

در واقع بحث تعمیر خودروهای خارجی نیاز به تخصص و دانش بروز در رابطه با خودروها جدید عرضه شده به بازار را دارد.

که متاسفانه امروزه بیشتر از ۹۰ درصد تعمیرکاران موجود در کشور بر حسب متدهای سنتی و اطلاعات قدیمی اقدام به تعمیر خودرو می‌کنند.

که این مورد نیز باعث می گردد تا امکان تعمیر بخش‌های مختلف خودروهای خارجی به راحتی امکان پذیر نباشد.

و اکثراً با استفاده از آزمون و خطا اقدام به تعمیر خودرو نمایند که این مورد نیز به گونه ای باعث می‌شود تا بحث هزینه تعمیر فوق‌العاده افزایش پیدا کند در واقع این مورد باعث ناراحتی و نارضایتی تمام صاحبان خودروهای خارجی شده است .

پس باید پس راه حل چه میباشد و چگونه می توانیم با هزینه بسیار مناسب به افراد حرفه‌ای برای تعمیر بخش‌های مختلف خودروهای خارجی دسترسی پیدا کنیم؟

آیا امکان تعمیر خودروهای خارجی مخصوصا تعمیر گیربکس اتومات به راحتی و با هزینه مناسب در ایران امکان پذیر است؟

پاسخ مثبت است.

تمام کسانی که صاحب خودرو خارجی هستند به راحتی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر تهران پلاس مشکل به وجود آمده در بخش های مخلف خودرو مخصوصا در قسمت گیربکس را به راحتی برطرف نمایند.

برای کسب اطلاعات کامل در این باره تا انتهای مطلب با ما باشید.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک به صورت حرفه ای در تهران

تمام بخش‌های خودرو در صورت خرابی نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک دارند ولی بخش‌هایی از خودرو هستند که در صورت بروز کوچکترین مشکلی عملکرد صحیح خود را با مشکل مواجه می‌کنند و به گونه‌ای می‌توان گفت که باید خیلی سریع اقدام به تعمیر مشکل در این بخش ها کرد.

مثلا بخش گیربکس یکی از مهمترین قسمت هایی است که متاسفانه علائم غیر عادی در این بخش در برخی مواقع سرسری گرفته می‌شود.

در واقع بروز کوچکترین مشکلی در این قسمت می تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در عملکرد صحیح خودرو گردد.

و در صورتی که برای تعمیر آن سهل انگاری شود و به موقع تعمیر نگردد در این حالت مشکل موجود شدیدتر شده و هزینه تعمیر افزایش پیدا می‌کند.

در واقع تعمیر گیربکس اتوماتیک مهمترین قسمت در خودروها می باشد که باید به تعمیر و سرویس کاری آن اهمیت بالایی داده شود در این حالت به راحتی می‌توان جلوی بروز بسیاری از مشکلاتو هزینه ها را گرفت.

بر حسب تحقیقاتی که انجام گرفته است مهمترین مواردی که باعث می‌شود تا اکثر افراد از مراجعه به موقع به محل تعمیر خودرو امتناع کنند.

دو گزینه بسیار مهم و حساس می باشد اول اینکه به راحتی نمی‌توانند مطمئن ترین و معتبرترین محل را جهت تعمیر خودرو پیدا کنند.

و گزینه دوم این است که همیشه کسانی که اطلاعات نسبی در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک دادند و اقدام به تعمیر خودروهای خارجی می کنند، با این وجود که به صورت حرفه‌ای خدمات ارائه نمی‌دهند و خدماتی که دریافت می گردد به صورت تضمین شده نیست ولی اقدام به دریافت هزینه‌های بسیار زیاد می‌کنند.

پس برای اینکه بتوان میزان هزینه را تا حد زیادی کاهش داد و باعث رفع مشکل شد، ابتدا باید معتبر ترین و مطمئن ترین محل را برای تعمیر خودرو پیدا کنید

که متاسفانه اکثر افراد همیشه بر حسب توصیه های اطرافیان خود اقدام به مراجعه به محل های تعمیر مختلف می کنند.

در صورتی که دلیل اصلی بروز چنین مشکلاتی این است یعنی شما باید از منابع معتبر به محل‌های مطمئن برای تعمیر خودرو دسترسی پیدا کنید.

و اگر بارها بر حسب توصیه دوستان خود به محل های متعدد برای تعمیر گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید مطمئن باشید که مشکل موجود در خودرو به هیچ عنوان به صورت صد در صدی رفع نمی‌گردد و باید هزینه‌های بسیار گزافی را برای تعمیر پرداخت کنید.

پس تنها راهی که می‌تواند از بروز مشکلات بسیار زیاد و از بروز مشکلات جدی در بخش‌های مختلف خودرو جلوگیری نماید این است که با استفاده از دنیای مجازی به مراکزی که تمام خدمات مورد نیاز جهت تعمیر خودروهای خارجی را ارائه می‌دهند را پیدا کنید.

در این حالت تمام مشکلات به صورت یکجا برطرف می گردد که خوشبختانه امروزه وجود محل تعمیر معتبری مانند مرکز تعمیر تهران پلاس که در زمینه تعمیر خودروهای خارجی فعالیت می‌کند باعث شده است تا تمام نگرانی ها و مشکلات صاحبان خودروهای خارجی به صورت کامل برطرف گردد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

چه مواردی نشان‌دهنده بروز مشکل در تعمیر گیربکس اتوماتیک می باشد؟

برخی از علائم هستند که می توانند نشان دهند وجود مشکلی در خودرو باشند، در واقع همیشه افراد به خاطر که اطلاعات فنی در رابطه با خودرو ندارند و علائم و موارد جزئی و کوچک را سرسر می گیرند، در صورتی که این چنین نیست.

در لیست زیر برخی از علائمی که نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس است بیان شده است که شما باید به این موارد دقت کنید و در صورت مشاهده خیلی سریع به محل تعمیر تهران پلاس مراجعه نمایید.

در این حالت هم مشکل برطرف می گردد و هم مشکل موجود شدیدتر نشده و از هزینه زیاد جهت تعمیر جلوگیری می‌شود.

صداهای غیرعادی و عجیب از بخش کاپوت، مهمترین گزینه‌ای است که نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس می باشد.

اگر تغییر دنده با مشکل مواجه شده یا تغییر دنده به سختی اتفاق افتاد در این حالت مشکلی در گیربکس وجود دارد.

یا وجود تاخیر در عملکرد دنده

بروز نشتی روغن

ایجاد صدای زیاد هنگام خلاص شدن

دنده های لغزنده جزو مهمترین مواردی هستند که می توانند نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس اتومات می باشند که باید توجه فوق العاده بالایی به این موارد شود.

در خودروهای داخلی حتی اگر بحث تعمیر با تاخیر انجام گردد در این حالت مشکل چندان زیاد ایجاد نمی‌شود چون اکثر هزینه تعمیر خودروهای خارجی نسبت در مقایسه با خودروهای خارجی بسیار پایین‌تر است.

ولی بحث تعمیر خودروهای خارجی بسیار متفاوت و پرهزینه است و کوچکترین تاخیر می تواند باعث افزیش هزینه تعمیر گردد.

و یکی از موارد بسیار مهمی که باید صاحبان خودروهای خارجی به آن توجه کنند این است که باید به بحث سرویس دوره ای گیربکس اهمیت فوق فوق‌العاده بالایی دهند.

در واقع در بیشتر از ۸۰ درصد مواقع سرویس دوره ای به موقع خودروهای خارجی باعث میگردد تا  مشکل موجود سریع تشخیص داده شده و برطرف گردد

و هیچ گونه نگرانی در رابطه با تعمیر و یا هزینه تعمیر ایجاد نشود که خوشبختانه با وجود مرکز تعمیر تهران پلاس بحث سرویس دوره ای خودروهای خارجی به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل و با حداقل هزینه مناسب انجام می گردد بدین ترتیب شما به راحتی می توانید از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنید.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک

در سال های اخیر خودرو ها تفاوت های زیادی با گذشته خود پیدا کرده اند، با پیشرفت تکنولوژی ابزار های جدیدی به کمک فناوری برای استفاده در ماشین ها به کار برده شده اند یکی از این تکنولوژی ها استفاده از تعمیر گیربکس اتوماتیک است. گیربکس اتوماتیک خودرو در ابتدا بسیار ساده بودند اما در حال حاضر پیشرفت های زیادی کرده اند و پیچیدگی های زیادی دارند و نمی توان تعمیر آن ها را مانند گیربکس دستی به هر فردی واگذار کرد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک اگر به درستی و توسط افراد متخصص انجام نشود مستقیما بر روی شتاب و کارایی خودرو اثر می گذارد و توان خودرو را به شدت کاهش می دهد به همین دلیل در صورت بروز هر نوع مشکل باید برای سرویس گیربکس اتومات به سرعت اقدام کنید.

گیربکس های اتوماتیک با توجه به نوع گیربکس و فناوری که برای ساخت گیربکس به کار رفته است به دانش خاصی برای تعمیر نیازمند هستند چرا که اتصالات و سیستم هایی که برای ساخت گیربکس اتومات به کار رفته اند در هر نسل متفاوت هستند. تکنسین های مجرب افرادی هستند که نسبت به هر نوع گیربکس اتومات دانش کافی را دارند و می دانند اتصالات و سیستم برقی به کار رفته در گیربکس از چه نوعی هستند و چگونه می توان هر نوع مشکل ایجاد شده در گیربکس اتومات را به بهترین شکل ممکن شناسایی و رفع کرد.

تعمیر گیربکس

گیربکس یکی از گران ترین تعمیراتی است که می توانید روی خودرو انجام دهید. اگر غیر از گیربکس ماشین نسبتا نو و سالم است، احتمالا ارزش تعمیر دارد . به طور کلی، اگر هزینه برآورد تعمیر گیربکس اتوماتیک بیشتر از بازسازی باشد، بازسازی سرویسی است که باید انجام شود. اگر هزینه تعویض گیربکس کمتر از تعمیر یا بازسازی باشد، جایگزینی بهترین جایگزین است. مهمتر از همه،تعمیر گیربکس اتومات باید توسط افراد متخصص انجام شود تا در کنار حل مشکل ایجاد شده در گیربکس مشکل جدیدی در گیربکس ایجاد نشود. متاسفانه در برخی از موارد به دلیل عدم دانش کافی تکنسین، در زمان خارج کردن گیربکس اتصالات گیربکس دچار مشکل می شوند و پس از تعمیر نیرو کافی از گیربکس به چرخ ها منتقل نمی شود و دنده های خودرو شتاب کافی را ندارند این مشکل به دلیل عدم خارج کردن درست گیربکس در زمان تعمیر گیربکس رخ می دهد.

برای تعویض روغن گیربکس برای در زمان های مقرر تعیین شده توسط شرکت براساس میزان مسافت طی شده و یا میزان زمان استفاده اقدام کرد، اغلب مشکلات ایجاد شده در گیربکس به دلیل عدم تعویض به موقع روغن گیربکس اتوماتیک ایجاد می شوند. اگر روغن گیربکس از حد نرمال کمتر شود چرخ دنده های گیربکس در حین حرکت روی هم ساییده می شوند و پس از مدت کوتاهی دچار شکستگی می شوند و به تعمیر و تعویض نیاز پیدا میکنند. تعمیر چرخ دنده های گیربکس اتومات با توجه به منحصر به فرد بودن هر نوع چرخ دنده به کار رفته در تعمیر گیربکس اتوماتیک جزو تعمیرات تخصصی و سخت به شمار می رود که به زمان و دقت بالایی نیازمند است.

 

تعمیر گیربکس اتومات در مرکز تعمیر تهران پلاس

مرکز تعمیر تهران پلاس یکی از مراکز فوق العاده عالی و حرفه ای می باشد که در زمینه تعمیر خودروهای خارجی فعالیت می‌کند.

در واقع مهمترین وجه تمایز این مرکز تعمیر با مراکز دیگر این است که تمام خدمات مورد نیاز برای تعمیر خودرو به صورت حرفه‌ای و تضمین شده در این مرکز ارائه می گردد .

تعمیر موتور خودرو های خارجی، تعمیر گیربکس خودروهای خارجی، تعمیر جلوبندی خودرو های خارجی تعمیر کمک بادی خودروهای خارجی، رفع مشکلات در سیستم برق خودروهای خارجی، کارشناسی خودروهای خارجی، سرویس دوره ای خودروهای خارجی و تمام خدمات مورد نیاز برای رفع مشکلات فنی و ظاهری موجود در تمام خودروهای خارجی به صورت کامل در این مرکز ارائه می گردد.

در واقع مرکز تعمیر تهران پلاس جزو بهترین، مجهز ترین و مطمئن ترین مراکزی است که در ایران می باشد.

صاحبان خودرو با مراجعه سریع به این مرکز تعمیر به راحتی می‌توانند از بروز مشکلات جدی و هزینه‌های گزاف جلوگیری کنند.

و با مدنظر قرار دادن این مورد که امروزه گیربکس ها دارای مدل های مختلف هستند و هر روزه مدل جدیدی با ساختاری متفاوت در خودروهای جدیدی که تولید میگردند استفاده می‌شود.

پس باید تعمیر گیربکس اتوماتیک به افراد فوق العاده حرفه ای که دانش و اطلاعات بروز و دقیقی در رابطه با گیربکس های استفاده در خودروهای خارجی دارند سپرده شود.

بدین ترتیب بدون هیچگونه نگرانی می‌توان بهترین خدمات را با حداقل هزینه دریافت کرد که خوشبختانه امروزه مجموعه تعمیرگاهی تهران پلاس تمام خدمات را در رابطه با تعمیر تمام گیربکس های اتوماتیک جدید موجود در بازار را به صورت فوق‌العاده حرفه‌ای انجام می دهد.

بدین ترتیب شما به راحتی می توانید به این مرکز مراجعه نمایید لازم به ذکر است که جهت کسب اطلاعات دقیق در رابطه با خدمات حرفه‌ای ارائه شده توسط مرکز تعمیر تهران پلاس، به راحتی می توانید به وبسایت تهران مراجعه کرده و به صورت آنلاین از این مرکز اقدام به رزرو وقت نمایید.

بدین ترتیب به راحتی می توانید در زمان مشخص شده در این مرکز حضور پیدا کرده و در سریعترین زمان ممکن مشکل موجود در خودروتان را برطرف نمایید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتومات با هزینه پایین

بر حسب تحقیقاتی که انجام شده است امروزه تنها مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک به صورت حرفه ای که هزینه خدمات دریافت شده در این مجموعه نیز بسیار مناسب است و باعث شده است تا تمام نگرانی‌های مشتریان در رابطه با تعمیر خودرو به صورت کامل از بین برود مرکز تعمیر تهران پلاس می باشد.

در واقع این مجموعه فوق العاده حرفه ای از کاملترین و بروزترین تجهیزات برای رفع مشکلات تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو استفاده می کند.

و با توجه به اینکه رضایت مشتری برایشان فوق العاده اهمیت دارد به همین دلیل خدمات را با مناسبترین هزینه ارائه می‌دهند.

و بدین ترتیب تمام صاحبان خودروهای خارجی مانند : بنز ، بی ام و ، لکسوس ،  و … به راحتی و بدون نگرانی می توانند در سریعترین زمان ممکن به این مرکز تعمیر، جهت رفع مشکلات موجود در گیربکس اتومات مراجعه نمایند.

 

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک یکی از گزینه‌های حساسی است که نیاز به تخصص و تبحر فوق‌العاده بالا دارد.

مخصوصاً در خودروهای خارجی از پیشرفته‌ترین مدل گیربکس ها استفاده می شود، که متاسفانه امروز اکثر تعمیرکاران و مراکز تعمیر آشنایی کاملی در رابطه با ساختار این گیربکس و یا ساختار خودروهای خارجی مانند پورشه ، لکسوس سانتافه و … را ندارند.

در واقع در اکثر مواقع فقط بر حسب آزمون و خطا و استدلال های غلطی که می کنند اقدام به تعمیر خودرو می‌کنند.

در واقع همیشه باید در انتخاب محل تعمیر خودرو نهایت دقت را داشته باشید مخصوصا اگر صاحب خودرو خارجی هستید.

و گرنه تمام خودروهای داخلی به راحتی به وسیله تمام افراد قابل تعمیر هستند.

در واقع مشکل اصلی امروزه در جامعه ما این می باشد که بیشتر از ۹۹ درصد مراکز تعمیر تنها در بحث تعمیر خودروهای داخلی تخصص دارند.

و بر حسب دانشی که از تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروها کسب کرده‌اند اقدام به تعمیر خودرو خارجی می کنند.

در صورتی که این مورد کاملاً اشتباه است.

متاسفانه اکثر افراد تعمیرکار به هیچ عنوان اطلاعات و دانشی در راطه با خودروهای جدید و یا قطعات جدید عرضه شده به بازار را ندارند نمی کنند و همیشه بر حسب تجربه کاری و اطلاعات قدیمی اقدام به تعمیر خودرو می‌کنند.

که به گونه ای این موارد باعث شده است تا امروزه اکثر تعمیرکاران از تشخیص و تعمیر مشکلات موجود در خودروهای خارجی عاجز باشند.

ولی اگر شما بتوانید مجموعه های معتبر را جهت تعمیر خودروهای خارجی پیدا کنید در این حالت مطمئن باشید که تمام مشکلات موجود در خودروتان به صورت کامل و دقیق تشخیص داده شده و برطرف می گردد.

و به هیچ عنوان هم نگرانی در رابطه با عدم تعمیر صحیح و یا بروز مشکل جدی دیگر به هیچ عنوان به وجود نخواهد آمد.

در واقع موارد مختلفی در بحث تعیین محل تعمیر گیربکس اتوماتیک مناسب دخیل هستند که باید تمام جوانب کار را مد نظر قرار دهید.

در واقع تشخیص دادن بهترین محل تأمین خودرو کار چندان دشواری نیست و با توجه به برخی از این نکات مهم مانند تخصص افراد تعمیرکار، بحث تضمین گارانتی خدمات، نوع محل گارانتی و نوع تجهیزات و دستگاه هایی که در رابطه تعمیر خودرو استفاده میگردد.

مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانند نشان دهنده معتبر بودن و حرفه ای بودن مرکز تعمیر باشند که خوشبختانه امروزه وجود مرکزی مانند مرکز تعمیر تهران پلاس باعث شده است تا امکان تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک به صورت کامل در تمام خودروهای خارجی انجام ‌شود.

در واقع دیگر با وجود چنین مجموعه تمامی نگرانی های صاحبان خودروهای خارجی به صورت کامل بر طرف شده است و افراد دیگر نگرانی در رابطه با بحث تعمیر خودروهایشان را ندارند.

 

معمولا از جمله تعمیر گیربکس اتوماتیک که در خودروهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به گیربکس تیپ ترونیک اشاره کرد

که در واقع جدیدترین و بهترین نوع گیربکس های اتوماتیک که دارای مدل های بسیار متنوع هستند و توسط تولیدکنندگان برتر آماده می شوند در تولید خودرو های لاکچری استفاده می شوند و به گونه ای متفاوت بودن قطعات خاص موجود در تمام خودرو های خارجی باعث شده است تا راحتی این خودروها بسیار بیشتر باشد و احساس لذت رانندگی فوق العاده ای را به رانندگان هدیه دهد.

در واقع به همین دلیل است که اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا خودرو های خارجی را خریداری کنند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران

گیربکس های اتومات به خاطر انتقال دادن گشتاور موتور به وسیله جریان روغن به سمت گیربکس و داشتن ساختار هیدرو الکترونیکی و مکانیکی معمولاً به حساسیت بسیار بالایی نسبت به خودروهایی خارجی دارند که در آنها از دنده دستی استفاده شده است.

پس باید تعمیر گیربکس های اتومات به وسیله افراد حرفه‌ای انجام شود تا احتمال تشخیص خطا های گیربکس به راحتی امکان پذیر بوده و بتوان در همان مرحله اولیه و بدون بروز مشکل خطا ها و مشکلات به وجود آمده در گیربکس را برطرف کرد.

معمولاً یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که امروزه باعث می‌شود تا بتوان از بروز مشکل در گیربکس جلوگیری کرد این است که بحث سرویس دوره ای خودرو و روغن کاری منظم گیربکس در مراکز و مجموعه‌های حرفه‌ای انجام شود.

در واقع توجه به بحث تعویض روغن و استفاده کردن از روغن با کیفیت مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که باعث می شود تا احتمال بروز مشکل در گیربکس به حداقل برسد.

که خوشبختانه امکان انجام سرویس دوره ای خودرو در مرکز تعمیر تهران پلاس باعث شده تا حد زیادی بتوان از بروز مشکل در این قطعه جلوگیری کرد.

ولی به هر حال و به هر دلیلی ممکن است به خاطر رانندگی اشتباه و موارد دیگری به مرور زمان مشکلاتی در بخش ها مختلف خودرو، مخصوصاً در قسمت گیربکس خودرو بروز کند، که جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد در واقع امروزه وجود مراکز معتبر و حرفه ای تعمیر گیربکس در تهران باعث شده است تا امکان برطرف کردن تمام مشکلات به صورت صفر تا صد و به راحتی امکان پذیر گردد.

در واقع مجموعه تهران پلاس جزو معتبرترین مطمئن ترین و بهترین مراکز تعمیر در تهران می باشد که امکان رفع تمام مشکلات از لحاظ فنی و ظاهری در این مجموعه به راحتی و زیر نظر افراد فوق العاده حرفه ای و مطمئن انجام می‌شود.

پس جهت تعمیر گیربکس خودرو به راحتی می‌توان به این مرکز مراجعه کنید.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای خارجی

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو ها مانند تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندا ، تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا و سایر خودروهای خارجی که به صورت تخصصی در مجموعه تعمیرگاهی تهران پلاس انجام میشود

در مراکز و مجموعه های حرفه ای به صورت کامل و مطمئن انجام می شود، پس باید در انتخاب محل تعمیر خودروهای خارجی نهایت دقت را داشته باشید.

در واقع خودرو های خارجی به خاطر اینکه در کشورهای اروپایی در مدل های متنوع با ساختاری فوق العاده  بروز و به صورت خاص تولید می‌شوند، به همین دلیل بسیار متفاوت‌تر از خودروهایی هستند که در داخل کشور وجود دارند.

و به گونه‌ای دارای ساختاری بسیار متفاوت هستند و به هیچ عنوان افرادی که در بحث تعمیر خودروهای داخلی فعالیت می‌کنند به راحتی نمی توانند مشکل موجود در خودروهای خارجی را تشخیص داده و برطرف کنند.

مخصوصا تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو بسیار مهم است که می‌تواند شامل تعویض دنده و نیم دنده، بررسی عملکرد گیربکس، تعمیر کردن درب گیربکس، بررسی کردن وضعیت شیر های الکترونیکی، بررسی کردن عیب و ایرادهای مربوط به بخش سنسورها و بررسی مدارات الکتریکی و بخش برق گیربکس، بررسی نمودن خطاها و یا عیب هایی که با استفاده از دستگاه‌های خاص تشخیص داده می‌شود، بررسی مشکلات به وجود آمده در نحوه کارکرد کلاچ در گیربکس یا بررسی بحث خنک کاری در گیربکس، بررسی کردن مشکلات موجود در سیستم تعویض دنده اتوماتیک، بررسی کردن واحد کنترل و فرمان دهنده گیربکس جزو مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند.

که باید در تمام خودروهای خارجی به صورت حرفه‌ای و توسط افراد مجرب و با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته بررسی گردد.

پس باید نهایت دقت را در انتخاب مرکز تعمیر داشته باشید که خوشبختانه وجود امروزه وجود مرکز تعمیر تهران پلاس که جزو بهترین مراکز تعمیر یا تعویض گیربکس خودروهای خارجی در ایران می باشد، باعث شده است تا تعمیرگیربکس به صورت کاملا حرفه‌ای انجام شود.

بدین ترتیب شما به راحتی و با حداقل هزینه خواهید توانست تمام خدمات مورد نیاز را به صورت مطمئن و همراه با گارانتی دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که یکی دیگر از خدمات خاصی که توسط مجموعه تهران پلاس ارائه داده می‌شود این است که به تازگی بخش فروشگاه این مجموعه افتتاح شده است که با کیفیت ترینو مطمئن ترین گیربکس ها را با قیمت مناسب عرضه کرده است.

پس هنگام تعویض گیربکس دیگر نیاز نمی باشد تا به فروشگاه‌های متعدد مراجعه کنید، چون به راحتی می توانید از طریق مجموعه تعمیر تهران پلاس قطعه مورد نیاز را خریداری کنید بدین ترتیب روند اتجام کار ها بسیار سریع تر می شود.

و به گونه ای این مجموعه بحث فروش انواع گیربکس های اتومات را نیز انجام می‌دهد که این مورد باعث شده است تا  امکان دسترسی به گیربکس های اتوماتیک به راحتی امکان‌پذیر گردد.

در واقع اگر نیاز به تعویض گیربکس خودرو باشد در این حالت دیگر نیازی به فروشگاه ها و مراکز مختلف جهت خرید گیربکس مراجعه کنید.

پس به راحتی می توانید از طریق خود این مجموعه، خریدی مطمئن را انجام دهید که با کیفیت ترین محصولات با قیمت بسیار مناسب توسط این مرکز عرضه شده است.

در واقع مهمترین هدف مجموعه تهران پلاس جلب رضایت تمام مشتریان است به همین دلیل است که هر روزه به دامنه خدمات خود می افزاید تا بتواند بهترین خدمات را همراه با گارانتی به تمام مشتریان ارائه دهد

که بر حسب تحقیقات انجام شده است، امروزه تمام افرادی که در مجموعه حرفه‌ای تهران پلاس در رابطه با بخش‌های مختلف مانند تعبیر گیربکس خودرو، تعمیر موتور خودرو، تعمیر جلوبندی و سایر موارد که خدمات ارائه می دهند، جزو متخصص ترین تعمیر کاران در ایران می باشند.

در واقع متخصصین مربوطه بخاطر دانش و اطلاعات کامل و بروزی که در رابطه با ساختار خودروهای خارجی دارند می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن تمام مشکلات خودرو را تشخیص داده و به راحتی برطرف نمایند.

 

تعمیر گیربکس اتومات

گیربکس های اتوماتیک امروزی هیچ شباهتی به تعمیر گیربکس های اتوماتیک گذشته ندارند. و دارای چهار، پنج، شش سرعت و بیشتر هستند. گیربکس های 8 و 9 سرعته اتوماتیک جدبد ترین نسل گیربکس ای به کار رفته در خودرو ها هستند.گیربکس پس از خودرو یکی از بخش های مهم و حیاتی خودرو است و اگر گیربکس خودرو دچار مشکل شود مانند این است که قلب خودرو دچار ایراد شده است.با توجه به اهمیت و نقش گیربکس اتومات در خودر، تعمیر گیربکس اتومات به تخصص و مهارت نیاز دارد برای سهولت این امر و جلوگیری از بروز انواع مشکلات در خودرو ما در تهران پلاس تیمی از افراد متخصص و ماهر در امر عیب یابی و رفع انواع مشکلات گیربکس را گرد هم آورده ایم.

هنگامی که مشکلات گیربکس رخ می دهد، صدای ناله و صداهای کوبنده بیشتری خواهید شنید. مشکلات موتور بیشتر شبیه چرخیدن، خش خش کردن و نتیجه معکوس خواهد بود. اگر تردید دارید، موتور شما نیز ممکن است صدای ترکیدن بدهد.

مواردی وجود دارد که می تواند باعث از کار افتادن گیربکس شود، اما من نمی توانم به چیزی فکر کنم که موتور را خراب کند. معمولاً برعکس نیست. کارکردن موتورها بسیار دشوارتر از گیربکس ها است و گیربکس ها معمولاً قبل از موتورها از کار می افتند. این بستگی به سیاست آنها دارد که آیا شما می توانید اتهامات را مورد اعتراض قرار دهید.

مشکل گیربکس اتوماتیک را می توان با صداهای زمزمه، زمزمه و ناله تشخیص داد. گیربکس دستی معیوب همچنین می تواند صداهای بلند ماشین مانندی ایجاد کند که تشخیص آنها سخت است. وقتی دنده ها را عوض می کنید، صدایی به گوش می رسد. مطمئن شوید که مکانیک از آن آگاه است.

زمانی که وسیله نقلیه شما به معنای واقعی کلمه قادر به رانندگی در هر نقطه ای نباشد، اگر گیربکس بدی داشته باشد، زمان می برد. حتی اگر مایع گیربکس در محل تمام شود، می توانید به طور غیر قابل جبرانی به خودروی خود آسیب بزنید. اگر روغن گیربکس شما تمام شود، مانند تمام شدن روغن موتور است.

اگر گیربکس شما خراب شود، هندلینگ ماشین شما تحت تأثیر قرار می گیرد. ممکن است لرزش، لغزش (موتور آنطور که باید شتاب نمی گیرد)، یا الگوی تغییر دنده متفاوت در وسیله نقلیه شما دلیل این مشکلات باشد. اگر گیربکس از بین برود، تعویض دنده در ماشین شما از کار می افتد. در صورت گیربکس معیوب، موتور شما نرم‌تر کار می‌کند که منجر به سرخوردگی می‌شود. در صورت وجود نشتی یا کم بودن مایع گیربکس در موتور، رسیدن به حداکثر سرعت با وسیله نقلیه شما امکان پذیر نیست.

در برخی موارد، انتقال ممکن است در کمتر از 100000 مایل بدون سرویس و نگهداری از کار بیفتد. اگر 10 تا 15000 مایل در سال رانندگی کنید، ممکن است نتوانید گیربکس خود را به مدت هفت سال حفظ کنید. گیربکس در صورت مراقبت و سرویس می تواند 300000 مایل یا بیشتر دوام بیاورد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک با توجه به نوع گیربکس و نوع و میزان مشکل ایجاد شده در گیربکس متفاوت است و باید پس از بررسی دقیق گیربکس مشخص شود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک معمولاً در مرکز تعمیر تهران پلاس بسیار مناسب می باشد و به هیچ عنوان نباید افراد نگرانی در رابطه با هزینه تعمیر داشته باشند.

متاسفانه امروزه اکثر مراکز تعمیر غیرحرفه‌ای در سطح شهر، هزینه‌های بسیار زیادی را از تمام صاحبان خودروهای خارجی در رابطه با خدمات ناقص و غیرحرفه‌ای که ارائه می‌دهند دریافت می‌کنند

و به گونه‌ای تمام این موارد باعث شده است تا تمام صاحبان خودروهای خارجی فکر کنند که جهت تعمیر حرفه‌ای و دریافت خدمات همراه با گارنتی نیاز به پرداخت هزینه های بسیار زیاد است

در صورتی که به هیچ عنوان این چنین نیست همیشه مجموعه‌های حرفه‌ای مانند مجموعه تهران پلاس جلب رضایت مشتری را در اولویت کار خود قرار می‌دهند.

به همین دلیل همیشه بحث هزینه تمام خدمات ارائه شده مخصوصا هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک به حدی تنظیم کرده است است که باعث نارضایتی مشتریان نگردد.

در حالت کلی هزینه نهایی تعمیر گیربکس اتوماتیک به موارد مختلفی بستگی دارد مثلا نوع و میزان مشکل به وجود آمده در گیربکس، اصلی‌ترین دلیل مشخص کننده هزینه نهایی تعمیر گیربکس می باشد.

که در برخی مواقع ممکن است نیاز به تعویض قطعه یا تعویض گیربکس و یا خدمات دیگر باشد که در حالت کلی ابتدا مشکل گیربکس توسط افراد حرفه‌ای و تعمیرکاران مجرب مجموعه تهران پلاس بررسی شده و سپس میزان هزینه احتمالی و تمام کارهای نیاز در رابطه با تعمیر گیربکس به صورت کامل به مشتری اطلاع رسانی می گردد.

و سپس در صورت رضایت مشتری تعمیر خودرو شروع می گردد که در حالت کلی میزان هزینه ای که جهت تعمیر مشکلات موجود در گیربکس خودرو دریافت می گردد به هیچ عنوان زیاد نبوده و باعث نارضایتی مشتریان نمی گردد.

پس نباید در رابطه با هزینه تعمیر گیربکس خودروتان نگرانی داشته باشید.

هزینه تمام خدمات ارائه شده توسط این مجموعه تعمیر بسیار معقول و مناسب می باشد که جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با مرکز تعمیر تهران پلاس به راحتی می توانید به وبسایت تهران پلاس مراجعه کرده و اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با این مرکز فوق‌العاده عالی کسب کنید.

پس اگر صاحب خودرو خارجی هستید و به هر دلیلی هر مشکلی در بخش ظاهری و فنی در خودروتان به وجود آمده است در این حالت تنها راه رفع مشکل به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی با هزینه بسیار پایین، مراجعه سریع به مجموعه تعمیر تهران پلاس می باشد که تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را به صورت صفر تا صد و همراه با گارانتی ارائه می دهد.

همچنین می توانید از طریق وب سایت تهران پلاس به صورت انلاین جهت تعمیر خودرو وقت رزرو کرده و در سریع ترین زمان ممکن مشکل موجود در خودروتان را برطرف کنید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن