تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس بنز cls500

تعمیر گیربکس بنز cls500

تعمیرگاه گیربکس بنز cls500

امتیاز قابلیت اطمینان مرسدس بنز CLS550 2.5 از 5.0 است که آن را در رتبه 15 از 30 خودروهای لوکس فول سایز قرار می دهد. هم فرکانس و هم شدت تعمیرات بیشتر از حد معمول است، بنابراین CLS550 در مقایسه با خودروهای دیگر به احتمال زیاد به تعمیرات اساسی نیاز دارد.با توجه به این مورد در این مقاله قصد داریم تا گیربکس بنز cls500 و سایر موارد مربوط به این خودروی محبوب در بازار را بررسی کنیم.

 

ویژگی های خودرو بنز cls500

. یکی از دلایل اصلی که مرسدس و سایر برندهای ممتاز نمرات پایینی در قابلیت اطمینان کسب کرده اند به این دلیل است که آنها تعداد زیادی فناوری جدید را در خود جای داده اند، که به این معنی است که موارد بیشتری وجود دارد که ممکن است به خطا برود.

مرسدس بنز cls500 ماشین خوبی است. دو موتور توربوشارژ قدرتمند ارائه می دهد، مسافت پیموده شده بنزین خوبی دارد و به آرامی سوار می شود. cls500دارای فضای داخلی غنی با صندلی های جلویی مجلل و فناوری های فراوان است. با این حال، صندلی‌های عقب و صندوق عقب آن برای کلاس کوچک‌تر هستند.بررسی cls5002021 شامل تحقیقات کاربردی برای همه مدل‌های این نسل است که برای سال 2019 راه اندازی شد.

cls500خودروی فوق‌العاده‌ای است، اما ممکن است برای هر خریدار خودروی بزرگ لوکس انتخاب مناسبی نباشد. cls500 به خوبی برخی از رقبا نیست و یکی از بالاترین قیمت های اولیه را در کلاس دارد. ویژگی‌های سرگرمی اطلاعاتی موجود: شارژ دستگاه بی‌سیم، رادیو ماهواره‌ای، دستیار داخلی MBUX، نقطه اتصال Wi-Fi، و سیستم‌های صوتی Burmester با ۱۳ و ۲۳ بلندگو ویژگی های استاندارد اضافی: مونروف، کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه ای، راه اندازی از راه دور و خوشه سنج دیجیتال 12. اینچی

 

تعمیر گیربکس بنز cls500

تعمیر و سرویس گیربکس cls500

بنز Cls500 یکی از سدان های محبوب در بازار خودرو است که با توجه به پیشرفت هایی که در نسل جدید خود داشته است بیشتر از سایر خودرو ها مورد توجه قرار گرفته است. بخش مهمی از کارایی و عملکرد درست بنز Cls500 وابسته به گیربکس خودرو است، گیربکس به گار رفته در این نوع خودرو نیز مانند سایر خودرو های برند بنز خاص و منحصر به فرد است و کارایی قابل قبولی را ارائه می دهد ، اما اگر نسبت به سرویس گیربکس بنز Cls500 دقت کافی نداشته باشید نمی توان انتظار کارایی درست و قابل قبولی را از خودرو داشت.

در ارتباط با سرویس و تعمیر خودرو Cls500 باید توجه داشته باشید که اگر تکنسین دانش و مهارت کافی در ارتباط با گیربکس به کار رفته در خودور و بخش های مختلف آن نداشته باشد نمی تواند به درستی عیب و مشکل ایجاد شده در گیربکس را رفع کند. تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس گیربکس بنز Cls500 در ایران است و تمامی خدمات مربوط به سرویس و تعمیر گیربکس بنز Cls500 در تهران پلاس توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام می شوند.

فضای بار cls500

اکثر رقبای کلاس دارای صندوق عقب بزرگتری نسبت به این مرسدس بنز هستند که تنها 11.9 فوت مکعب فضای بار را در اختیار شما قرار می دهد. این جا برای حدودا هشت یا نه کیسه خرید کافی است.این مرسدس بنز پنج نفر را در خود جای می دهد. صندلی های جلو شیک، پشتیبانی کننده و به راحتی تنظیم می شوند. دید بیرونی خوب است و فضای سر و پا کافی، حتی برای سرنشینان قد بلندتر. صندلی‌های عقب نیز به‌طور مشابه راحت هستند و به خوبی روکش شده‌اند، اگرچه فضای سر برای بزرگسالان باریک است. صندلی وسط عقب کمترین فضا را دارد، بنابراین بهتر است برای کودکان در نظر گرفته شود یا خالی بماند.

Cls500 و صندلی ماشین کودک

CLS دارای دو مجموعه کامل کانکتور LATCH برای صندلی های بیرونی عقب است.

کیفیت داخلی cls500

در داخل، CLS به همان شکلی است که احتمالاً انتظار دارید. این مدرن و شیک است، با مواد درجه یک که تقریباً هر اینچ مربع از کابین را پوشش می دهد.

موتور CLS

Cls500 دارای یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر توربوشارژ 362 اسب بخاری است. AMG CLS 53 دارای نسخه ارتقا یافته این موتور با قدرت 429 اسب بخار است. هر دو مدل با یک گیربکس نه سرعته اتوماتیک پاسخگو جفت می شوند و دارای یک سیستم هیبریدی ملایم (EQ Boost) هستند که گشتاور اضافی را در سرعت های پایین ارائه می دهد و به موتور کمک می کند تا در عین حال در مصرف سوخت صرفه جویی کند.

 

صرف نظر از انتخاب موتور، Cls500 سریع و روان شتاب می گیرد و می تواند با اطمینان از خودروهای کندتر در بزرگراه عبور کند. سرعت CLS 450 از صفر به 60 مایل در ساعت در حدود پنج ثانیه می رسد

سواری و هندلینگ Cls500

Cls500  دینامیک رانندگی کاملی دارد. بدون تکان دادن سرنشینان، روی سطوح ناهموار جاده می‌لغزد و در پیچ‌ها تعادل خود را حفظ می‌کند و خودرویی را برای رانندگی روزانه آسان و آرامش‌بخش می‌سازد.

قیمت مرسدس بنز CLS چقدر است؟

قیمت cls500از 70300 دلار شروع می شود. این یکی از بالاترین قیمت های اولیه در کلاس است. AMG CLS 53 تریم CLS عملکرد محور است و قیمت آن از 81550 دلار شروع می شود. این قیمت بالاتر از بسیاری از برچسب‌های قیمت تریم برتر رقبا است، اگرچه هنوز بسیار پایین‌تر از گران‌ترین مدل‌های این کلاس است که می‌تواند بیش از 100000 دلار باشد.

هزینه بیمه مرسدس بنز کلاس CLS چقدر است؟

هزینه بیمه مرسدس بنز کلاس cls500به عوامل مختلفی از جمله فرانشیز شما، سطح پوشش مورد نظر و نوع بیمه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. سن، جنسیت، موقعیت مکانی، امتیاز اعتباری و سابقه رانندگی شما نیز می تواند بر نرخ بیمه شما تأثیر بگذارد. راهنمای بیمه خودرو ما را بررسی کنید تا بهترین بیمه نامه را برای خود بیابید.

 سرعت مرسدس بنز cls500

مرسدس بنز کلاس E یک خودروی سایز متوسط ​​لوکس است که شباهت های زیادی cls500 دارد. هر دو خودروهای پرسرعت پیشرفته و لوکس هستند و کیفیت داخلی و لیست ویژگی‌های مشابهی دارند. با این حال، برای اکثر خریداران، کلاس E نقطه شروع بهتری است. این خودرو در طیف گسترده‌تری از سبک‌های بدنه – از جمله مدل‌های سدان، واگن، کوپه و کانورتیبل- ارائه می‌شود – گزینه‌های موتور بیشتری برای انتخاب دارد و هزینه آن بسیار کمتر است.

در این مقاله بنز Cls500 و نکات و ویژگی های مهم به کار رفته در این خودروی لوکس و محبوب را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن