تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس بنز e300

تعمیر گیربکس بنز e300

تعمیرگاه گیربکس بنز e300

ویژگی های استاندارد – مرسدس بنز E300 2019 مجهز به ویژگی های استانداردی مانند سانروف شیشه ای برقی، صفحه نمایش 12.3 اینچی، کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه ای، آینه دید عقب کم نور خوکار است. مرسدس با مدل‌های زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید  از SUV، خودروهای خانوادگی، تا خودروهای اسپرت شیک، انتخابی عالی است.از مشکلاتی که ممکن است صاحبان مرسدس بنز با آن مواجه شوند، مشکلات در گیربکس خودرو است.

مرسدس بنز E300 بخشی از کلاس E این خودروساز است که تا حدودی در وسط خط قرار دارد. به این ترتیب، E300 نسبت به برخی از مدل های بزرگتر مرسدس بنز مقرون به صرفه تر است، اما همچنان ویژگی ها و لوکس بیشتری نسبت به مدل های کوچکتر و ارزان تر ارائه می دهد. مرسدس بنز مدام در حال نوآوری است و نتیجه E300 با ویژگی هایی است که در هیچ مدل دیگری نخواهید یافت.

 

ویژگی های بنز e300

ویژگی های جدید خارجی مرسدس E300 2017

E300 2017 نسل دهم این سدان را به ارمغان می آورد. دارای شکل جدیدی با نمای بیرونی شیک و فضای داخلی جادارتر است. نسبت های کلاسیک خود را حفظ می کند اما با 2.6 اینچ اضافی در فاصله بین دو محور. می‌توانید طرح جلوپنجره‌ای را که می‌خواهید برای تکمیل چراغ‌های جلوی LED و چراغ‌های عقب LED انتخاب کنید. این چراغ‌های عقب دارای فناوری بازتابنده «گرد ستاره‌ای» جدید هستند، بنابراین LED‌ها لنزها را به شیوه‌ای منحصربه‌فرد و شیک روشن می‌کنند. E300 حتی بدنه پایین تری نسبت به AMG دارد.

ویژگی های داخلی E300 2017

کابین مرسدس بنز E300 مدل 2017 با طراحی سیال خود حس جریان سه بعدی را القا می کند. صفحه عریض و ابزارهای COMAND در یک پانل شناور قرار دارند و عناصر کنترل حلقه‌ای آلومینیومی و دریچه‌های هوا تکمیل کننده هنر داشبورد هستند. حتی فرمان را می توان با ترکیبی از چوب و چرم پوشاند تا حس لوکسی را که به دنبال آن هستید به شما ارائه دهد. فقط کافی است یک دکمه را فشار دهید تا سانروف شیشه ای رنگی باز شود یا آن را کج کنید تا هوای تازه وارد شود.

می‌توانید سقف پانوراما را ارتقا دهید که چشم‌اندازی از آسمان را به همه می‌دهد بدون توجه به اینکه در کدام صندلی هستند و دارای یک آفتاب‌گیر برقی داخلی است. نشستن در E300 با صندلی‌های جلو برقی استاندارد با کنترل‌های بصری درست روی در و پشتیبان برقی کمر، به‌علاوه تنظیمات حافظه، همیشه یک تجربه راحت است. حتی می‌توانید صندلی‌های جلو را ارتقا دهید تا قابلیت‌های چند کانتوری و ماساژ فعال داشته باشند، در حالی که کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه‌ای تضمین می‌کند که همیشه دمای ایده‌آل خود را داشته باشید.

 

تعمیر گیربکس بنز e300

تعمیر و سرویس گیربکس بنز e300

برخی از مشکلات گیربکس اتوماتیک بنز  e300به دلیل نگهداری نامناسب رخ می دهد، اگرچه ممکن است به دلیل نقص یا ایرادات کارخانه نیز ایجاد شود. این مشکلات می تواند شامل سطوح نادرست روغن گیربکس، پمپ اولیه معیوب، آب در سیستم، لغزش روغن یا سایر قطعات خراب باشد.

هنگامی که این اتفاق می افتد، گیربکس به حالت “لنگ” می رود، که از تعویض صحیح دنده های گیربکس جلوگیری می کند. در عوض، آنها به طور خودکار به سمت دنده آشکار حرکت می کنند، که اغلب دوم یا سوم است. حتی اگر این یک سیستم محافظت از خود برای جلوگیری از آسیب بیشتر به گیربکس است، در صورت استفاده طولانی مدت می تواند باعث آسیب شود.

نحوه برخورد با گیربکس معیوب

هنگامی که گیربکس در حالت “لنگ” است و دنده ها نمی توانند به طور دقیق تعویض شوند، کل گیربکس دچار مشکل می شود.. وقتی این اتفاق می‌افتد، معمولاً لازم است بنز e300 را به یک مرکز محجاز برای تعمیر ببرید ، زیرا تشخیص علت آن به تنهایی دشوار است. تجهیزات کامپیوتری پیشرفته می توانند تشخیص دقیقی انجام دهند و علت اصلی را تعیین کنند و بنابراین بهترین راه برای رفع مشکل ایجاد شده در گیربکس را به کار ببرند.

اگر مشکل الکتریکی وجود داشته باشد، دلایل اصلی احتمالاً شیر برقی معیوب، سنسور سرعت یا سنسور انتخابگر آسیب دیده، یا احتمالاً مشکل با خود ماژول انتقال است. این ماژول ها می توانند در اثر عوامل مختلفی از جمله اضافه بار ولتاژ، آب موجود در سیستم، نوعی تنش حرارتی یا ارتعاشات کلی آسیب ببینند. اگر مشکل ماژول باشد، می تواند یک تعمیر گران قیمت و وقت گیر در پیش باشد. هنگامی که  کل گیربکس آسیب می بیند، به تعویض کامل (که می تواند بسیار گران باشد) یا تعمیر گسترده نیاز دارد.

 

تعمیر گیربکس بنز e300

عیب یابی گیربکس بنز e300

هنگامی که شک دارید، بررسی گیربکس به تنهایی اولین قدم عالی است. سطح روغن گیربکس باید در ارتفاع / مقدار توصیه شده توسط دفترچه راهنمای برند بنز باقی بماند. هنگامی که روغن خیلی کم باشد، گیربکس به “حالت لنگی” تغییر می کند، بنابراین بررسی مقدار مایع به عنوان اولین قدم معقول بسیار مهم است. افزایش روغن گیربکس بنز e300 باید توسط افراد متخصص و توسط دستگاه اتوماتیک انجام شود تا روغن قدیمی به صورت کامل از گیربکس خارج شود و روغن جدید جایگزین آن گردد. با کمک برخی تجهیزات الکترونیکی می توانید کدهای ذخیره شده توسط گیربکس مرسدس بنز را نیز بررسی کنید که باید نوع مشکل را نشان دهد.

در نهایت، “حالت لنگی” ممکن است زمانی رخ دهد که باتری ماشین کم است. در این صورت، اکثر فروشگاه‌های خودرو می‌توانند باتری را آزمایش کرده و در صورت لزوم آن را شارژ کنند، یا اگر دیگر خوب نیست، آن را تعویض کنند. باتری کم می تواند بر روی گیربکس و قطعات دیگر  از جمله بدنه سوپاپ تأثیر بگذارد – که ممکن است نیاز به تعویض کامل داشته باشد.

مهم نیست که مشکلی که پیش می آید، ما اینجا در مرکز تهران پلاس در کنار شما هستیم ما با سالها تجربه، پرسنل خوش برخورد و مفید و دانش بی نظیر از خودروهای خارجی، مطمئناً می توانیم به شما کمک کنیم.تمامی افراد تیم ما را تکنسین هاس متخصص و آموزش دیده تشکیل می دهند. ضمانت برای همه کارهایمان نشان می دهد که ما اطمینان کامل داریم که کار ما بهترین است. تعمیر و سرویس گیربکس خودروهای اروپایی یک تلاش فنی و دقیق است،صرف نظر از نوع مشکلی که مرسدس بنز شما با آن مواجه است.

هر زمان که شک دارید، با تکنسین های متخصص ما تماس بگیرید و خودروی با کیفیت خود را برای خدماتی که شایسته آن است به ما بسپارید. از مشکلات گیربکس گرفته تا لاستیک ها و …. ما  در تهران پلاس آماده کمک به شما هستیم.

تعمیر گیربکس بنز e300

در این مقاله خودروی لوکس بنز e300 ویژگی های این خودرو و نکات و مواردی که ممکن است در گیربکس خودرو رخ دهد را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن