تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس بی ام و 630i

تعمیر گیربکس بی ام و 630i

تعمیرگاه گیربکس بی ام و 630i

بی ام و  سری 6 630i نوع بنزینی سری 6 GT است و قیمتی معادل 68.49 لک دارد. مسافت پیموده شده 13.32 کیلومتر در هر ساعت را دارد. این نسخه 630i M اسپرت دارای موتوری با قدرت 255 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و 400 نیوتن متر در 1550 دور در دقیقه حداکثر قدرت و حداکثر گشتاور است. بی ام و  سری 630i اسپرت با گیربکس  اتوماتیک (تبدیل گشتاور) و در 5 رنگ ارائه می شود.

گیربکس های اتوماتیک در مقایسه با گیربکس های دستی به نگهداری و مراقبت بیشتری نیاز دارند و باید در مورد زمان های تعیین شده توسط شرکت تولید کننده برای سرویس دوره ای گیربکس اقدام کرد. گیربکس بی ام و 630i مانند سایر گیربکس های به کار رفته در خودرو های بی ام و ساختار خاص خودش را دارد و هر فردی تونایی عیب یابی و تعمیر مشکل ایجاد شده در گیربکس را ندارد به همین دلیل تعمیر گیربکس بی ام و 630i در ایران کمی سخت است.

 

ویژگی های خودرو بی ام و 630i

بی ام و 630i کابین به اندازه کافی بزرگ برای دو بزرگسال و کودک دارد. موتور شش سیلندر در 630i میل دارد و صدای خوبی دارد. علیرغم اندازه، سری 6 را می توان با اشتیاق در جاده های پر پیچ و خم رانندگی کرد.

نسل دوم بی ام و سری 6 متشکل از بی ام و 630i (نسخه کوپه) و بی ام و  E64 (نسخه کانورتیبل) گرند تور است. نسل E63/E64 توسط بی ام و  از سال 2003 تا 2010 تولید شد و اغلب در مجموع به عنوان E63 شناخته می شود.

بی ام و 630i یک نسخه کوتاه شده از شاسی سری 5 E60 استفاده می کند و متعاقباً ویژگی های بسیاری را به اشتراک می گذارد. این خودرو در ابتدا به دلیل استایل بحث برانگیز و سیستم پیچیده iDrive آن مورد انتقاد قرار گرفت.

مدل بی ام و 630i در سال 2005 در سبک های بدنه کوپه و کانورتیبل معرفی شد. این موتور از موتور S85 V10 مشترک با E60 M5 استفاده می کند و اکثر M6 ها با گیربکس دستی 7 سرعته خودکار (“SMG III”) تولید می شدند. در مارس 2011، بی ام و تولید  سری 6 (F06/F12/F13) به عنوان جانشین بی ام و 630i تولید خود را آغاز کرد.

 

تعمیر گیربکس بی ام و 630i

سرویس و تعمیر دوره ای گیربکس بی ام و 630i

گیربکس اتوماتیک تیپ ترونیک  بی ام و  گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا مجبور نباشید بین گیربکس اتوماتیک یا دستی یکی را انتخاب کنید. گیربکس با استپ ترونیک به شما این امکان را می دهد بین استفاده از تعویض دستی در مواقعی که می خواهید و تغییر به حالت خودکار چند درایو در صورت نیاز انتخاب کنید گیربکس به کار رفته در  بی ام و 630i نیز از نوع گیربکس تیپ ترونیک است.

هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد به طور کلی گیربکس های اتوماتیک بی ام و  نسبت به گیربکس های دستی خود کم و بیش قابل اعتماد هستند. فقط نگاه کردن به تعداد بی ‌ام ‌وهای مستعمل برای فروش با بیش از 200 هزار مایل نشان می‌دهد که مشکلات عمده پیشرانه رایج نیستند.

اگر فرد دانش و مهارت کافی در ارتباط با تعمیر گیربکس بی ام و 630i را نداشته باشد نه تنها نمی تواند علت اصلی ایجاد مشکل در گیربکس را شناسایی کند بلکه نمی تواند در زمان مناسب و به طور دقیق مشکل ایجاد شده را حل کند به همین دلیل است که اغلب تکنسین های ناوارد تنها راه حل مشکلات گیربکس بی ام و 630i را تعویض کامل گیربکس می دانند. این کار هزینه ی بسیار بالایی را برای شما به همراه خواهد داشت علاوه بر این مورد، تعویض کامل گیربکس بی ام و 630i جزو مواردی است که از طرف کارخانه توصیه می شود تا جای ممکن از انجام آن خودداری کنید.

تهران پلاس یکی ازم راکز تخصصی تعمیر و سرویس دوره ای گیربکس بی ام و 630i در ایران است تمامی امور مرتبط با گیربکس اعم از شناسایی مشکل، تعویص روغن ، بررسی قطعات گیربکس همگی در این مرکز توسط تکنسین های آموزش دیده و دارای مدرک انجام می شود. تکنسین های تهران پلاس در کنار آموزش جدیدترین متد ها در زمینه ی رفع مشکل گیربکس تجربه و مهارت کافی در این زمینه را دارا می باشند به همین دلیل است که تمامی خدمات در تهران پلاس با ضمانت نامه ارائه می شوند.

یکی از نکات مهمی که باید در ارتباط با گیربکس بی ام و 630i مد نظر داشته باشید تعویض به موقع روغن گیربکس در فواصل زمانی تعیین شده توسط برند بی ام و است. روغن گیربکس مانند روغن موتور نیست که کم شدن سطح آن مشکل ساز نباشد ، سطح روغن گیربکس اگر از حد معین پایین تر برود سبب می شود تا نیروی تولید شده به طور کامل از پیشرانه به چرخ ها منتقل نشود و در نتیجه شتاب و کارایی خودرو به شکل قابل توجهی کاهش پیدا میکند.

تعویض روغن گیربکس بی ام و 630i باید به شکل کاملا اتوماتیک انجام شود تا روغن قدیمی و سوخته به طور کامل از گیربکس بی ام و 630i خارج شده و روغن جدید جایگزین آن در داخل گیربکس شود، اگر تعویض روغن به صورت دستی انجام شود تمامی روغن قدیمی به طور کامل از گیربکس بی ام و 630i خارج نمی شود و این امر سبب می شود تا روغن گیربکس بی ام و 630i سریع تر خراب و فاسد شود. شاید در زمان تعویض این کار باعث شود روغن کمتری مصرف شود اما در نهایت به نیاز به تعویض سریع تر هیچ صرفه جویی برای شما در پی نخواهد داشت. تعویض روغن گیربکس بی ام و 630i در تهران پلاس به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود.

خودرو بی ام و 630i از سری خودروهای دنده اتوماتیک برند بی ام و است و با توجه به نوع موتور و گیربکس به کار رفته در آن اگر سرویس دوره ای خودرو در زمان های تعیین شده انجام شود می تواند طول عمر و کارایی بالایی برای شما به همراه داشته باشد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن