تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس بی ام و x6

تعمیر گیربکس بی ام و x6

تعمیرگاه گیربکس بی ام و x6

بی ام و x6 یکی از خودروهای تولیدی برند بی ام و است که برای رانندگی در شهر گزینه بسیار مناسبی است. گیربکس اتوماتیک با شتاب بالا و سایر ویژگی های موجود در خودرو  بی ام و x6 را به یکی از خودرو های محبوب در بازار تبدیل کرده است. بی ام و x6 به صورت محدود در ایران نیز عرضه می شود. با توجه به اهمیت گیربکس بی ام و x6 در حداکثر کارایی و کیفیت خودرو در ادامه ی مقاله گیربکس بی ام و x6 و سایر نکات مهم مربوط به این خودروی لوکس را بررسی خواهیم کرد.

 

ویژگی های خودرو بی ام و x6

بی ام و x6حداکثر سرعت 156 مایل در ساعت دارد و می تواند شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت را در 4 ثانیه طی کند. منتقدان گزارش می دهند که موتور شش سیلندر استاندارد اصلاح شده و قدرت کافی تولید می کند و آنها می گویند که V8 شتاب قابل توجهی ارائه می دهد و هنگام رانندگی در بزرگراه بی صدا است. به طور کلی، بی ام و  X6 2020 یک از خودرو های محبوب بی ام و است که، دارای آخرین فناوری است، و دارای عملکرد و ابزار ایمنی است که یک سواری راحت و مطمئن را فراهم می کند. طراحی مجدد نسل سوم آن منجر به یک کوپه SUV شده است که در حال حاضر سریعتر از سایرین در جاده است.

X6 بی ام و مجهز به یک توربوشارژ 3.0 لیتری شش سیلندر خطی با قدرت 335 اسب بخار است که دارای سیستم هیبریدی 48 ولتی است و با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک جفت می شود. به طور کلی در  بی ام و  X6 هزینه های سالانه تعمیر و نگهداری خودرو در مجموع به 1206 دلار می رسد.  بی ام و x6 این خودرو در کارخانه بی ام و  در آمریکای شمالی در گریر، کارولینای جنوبی در کنار بی ام و  X5 که پلتفرم آن مشترک است، ساخته شده است.

بی‌ام‌و X6 خط تولید مدل‌های X6 کوپه اسپرت  را گسترش می‌دهد و قدرت ای بی ام و  را به خودروی متمایز 4 در و 4 سرنشین معرفی می‌کند که سبک کوپه‌مانند را با تطبیق‌پذیری یک SUV ترکیب می‌کند. X6 از یک موتور 4.4 لیتری توئین توربو V8 عضلانی بهره می برد که 567 اسب بخار قدرت و 553 پوند فوت گشتاور تولید می کند. بی ام و X6 دارای ویژگی‌های استانداردی است که شامل سیستم تعلیق اسپرت، رینگ‌های آلومینیومی فورج 21 اینچی، چراغ‌های جلوی تطبیقی، چراغ‌های مه شکن جلو LED و چراغ‌های روشنایی در روز، صندلی‌های اسپرت جلوی گرم شونده ، روکش‌های چرمی، کنترل تهویه مطبوع 4 منطقه‌ای، رادیو ماهواره‌ای، بی‌سیم بلوتوث می‌شود. اتصال/استریم صدا، یکپارچه سازی گوشی هوشمند و سیستم ناوبری فعال با صدا با نمایشگر LCD 10.2 اینچی.

ویژگی های ایمنی هر X6 M شامل ترمزهای دیسکی ضد قفل 4 چرخ، کنترل پایداری پویا با کنترل کشش و سنسور واژگونی، کمک بی ام و ، سنسورهای پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب و همچنین شش کیسه هوا است. بی ام و  X6 به عنوان یک آپشن برای سال 2019 اپل کارپلی را دریافت می کند.

 

تعمیر گیربکس بی ام و x6

سرویس و تعمیر دوره ای بی ام و X6

بی ام و X6  از یک موتور 4.4 لیتری توئین توربو V8 قوی بهره می برد که 567 اسب بخار قدرت و 553 پوند فوت گشتاور تولید می کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک M Steptronic با حالت دستی و شیفترهای پدال به همراه سیستم چهار چرخ محرک هوشمند بی ام و  xDrive به صورت استاندارد  در بی ام و X6 نیز ارائه می شود.

امتیاز قابلیت اطمینان BMW X6 2.0 از 5.0 است که آن را در رتبه 16 از 19 شاسی بلندهای لوکس قرار می دهد. میانگین هزینه تعمیر سالانه 1206 دلار است که به این معنی است که هزینه های بالایی برای تعمیر بی ام و x6 نیاز است. این هزینه ها در ایران با توجه به وارداتی بودن قطعات مختلف خودرو بی ام و X6 خصوصا گیربکس آن بسیار بالاتر است. به همین دلیل باید تا جای ممکن از خرابی بخش های مختلف گیربکس بی ام و X6 جلوگیری کرد.

تنها راه جلوگیری از بروز خرابی و مشکل در گیربکس بی ام و X6 سرویس خودرو در زمان های مقرر تعیین شده از طرف شرکت بی ام و است .این زمان ها برای هر نوع خودرو با توجه به ویژگی ها و قطعاتی که در ساخت خودرو به کار رفته اند متفاوت هستند و نمی توان برای همه ی خودرو های برند بی ام و یک زمان را برای سرویس در نظر گرفت. گیربکس به کار رفته در بی ام و X6 مانند سایر خودر وهای هم رده تولیدی برند بی ام و از نوع گیربکس اتوماتیک است و نسبت به گیربکس دستی به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارد که نشان دهنده ی اهمیت بالای سرویس دوره ای خودرو است.

بی ام و در ایران مرکز خدمات رسمی ندارد و همین امر موجب می شود تا افراد سرویس دوره ای خودرو و نقش آن در سلامت و کارایی خودرو را نادیده بگیرند، در نتیجه ناچار به هزینه های بسیار بالا برای تعویض کامل گیربکس خودرو هستند.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس دوره ای بی ام و X6  در ایران است تمامی خدمات مربوط به این خودروی لوکس در تهران پلاس توسط تکنسین های آموزش دیده و با تجربه انجام می شود و از این بابت هیچ جای نگرانی وجود ندارد. علاوه بر این برای آرامش خاطر شما عزیزان تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند. یکی از نکات مهم در ارتباط با سرویس دوره ای خودرو بی ام و x6 تعویض به موقع روغن گیربکس است.

 

تعمیر گیربکس بی ام و x6

رایج ترین مشکلات بی ام و  X6 چیست؟

به طور کلی بی ام و X6  یک خودروی بسیار قوی است که مشکلات بسیار کمی گزارش شده است. گزارش‌هایی از گرملین‌های الکتریکی وجود دارد که بیشتر مربوط به راه‌اندازی، عمر باتری، مشکلات تهویه مطبوع و ناوبری ماهواره‌ای و چراغ‌های هشدار الکتریکی است.

در این مقاله خودروی بی ام و x6 و مواردی که سبب افزایش سلامتی و کارایی این خودروی لوکس می شوند را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن