تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس تویوتا راوفور

تعمیر گیربکس تویوتا راوفور

تعمیرگاه گیربکس تویوتا راوفور

تویوتا راوفور یکی از خودرو های قدیمی تویوتا است که در سال های مختلف در مدل های متفاوتی عرضه شده است. یکی از جدید ترین مدل های خودرو تویوتا راوفور ، مدل هیبریدی این خودرو است که همراه با دنده اتوماتیک عرضه می شود هر چند مدل های جدید این خودرو در ایران به ندرت یافت می شوند اما مدل های قدیمی تر این خودرو همچنان در ایران به فروش می رسند، گیربکس نقش مهمی در عملکرد مناسب تویوتا راوفور دارد به همین دلیل است که در ادامه ی مقاله قصد داریم تا تعمیر گیربکس تویوتا راوفور و نکات مربوط به آن را بررسی کنیم. تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و تعویض قطعات گیربکس اتوماتیک تویوتا راوفور در ایران است و تمامی امور مربوط به گیربکس تویوتا راوفور در این مرکز توسط مجرب ترین افراد انجام می شوند.

تعمیرگاه تویوتا راوفور در تهران
تعمیرگاه تویوتا راوفور در تهران

تعمیر گیربکس تویوتا راوفور

ویژگی های خودرو تویوتا راوفور

فروش راوفور هیبریدی در ماه مارس به 11692 دستگاه رسید و خبری نیست که رافور پرفروش ترین شاسی بلند کوچک در بازار آمریکا است، اما تا سال 2020 رقیب آن تویوتا هایلندر هیبریدی بود اما دیگر نیست.تویوتا در سال 2021 خودروی هیبریدی سینا خود را بازطراحی کرده است و با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. در واقع، سینا هیبریدی تویوتا تنها 58 دستگاه کمتر از رافور هیبریدی فروخت.

تولید انبوه نسل جدید تویوتا راوفورهیبریدی برای تویوتا یک حرکت مخاطره آمیز است، زیرا همه طرفداران سیهنا ممکن است از هیبریدی شدن خودداری کنند. ولی آن اتفاق نیفتاد. ممکن است منطقی نیز باشد، زیرا تویوتا راوفوردر پنج سطح مختلف موجود است: LE، XLE، XSE، ‌ Limited و Platinum. هر پنج سطح در دو گزینه دیفرانسیل جلو یا AWD به انتخاب مشتری ارائه می شوند. این واقعیت که هر پنج سطح می توانند AWD باشند حرکتی عالی از سوی تویوتا است، زیرا خریداران سینا هیبریدی معمولاً می خواهند از این خودرو در جغرافیای برفی و بارانی استفاده کنند.

آنها همچنین 36 مایل (حدود 60 کیلومتر) بیشتر در هر باک سفر می کنند زیرا آنها یک خودروی هیبریدی هستند و زمانی که ماشین با بنزین کار می کند، باتری در حال شارژ است و باتری شارژ شده به خودرو کمک می کند تا بیش از 36 مایل را طی کند. او انجام می دهد.

اگرچه تویوتا راوفور خودرویی هیبریدی است اما شتاب خوبی دارد. یعنی علاوه بر کم صدا و نرم بودن، ویژگی های یک ماشین بنزینی خوب را نیز دارد. البته شکی نیست که گرایش شدید مردم به خودروهای شاسی بلند کم نشده است و طبیعتا مردم همچنان تویوتا رافور را ترجیح می دهند. با این حال، تویوتا خود گزینه های زیادی برای افراد دارد از هیوندای هیبریدی گرفته تا کمری هیبرید، آوالون هیبرید 2021، ونزا 2021، پریوس، پریوس پرایم و رافور پرایم.

 

تعمیر گیربکس تویوتا راوفور

سرویس و تعمیر گیربکس تویوتا راوفور

در حال حاضر هیچ مشکل گیربکس برای تویوتا راوفور2020 گزارش نشده است. گزارش هایی مبنی بر مشکلات سیستم سوخت رسانی برای مدل 2020 وجود دارد که بر مدل 2019 نیز تاثیر گذاشته است.  به نظر می رسد تویوتا راوفورمشکلات موجود در گیربکس را برای مدل 2019 اصلاح کرده است.

لیستی از برخی از رایج ترین مشکلاتی که دارندگان تویوتا راوفور باید با آن دست و پنجه نرم می کنند عبارتند از:

نسل چهارم باتری RAV4  پس از مدتی دچار سوختگی و آسیب می شود

خرابی گیربکس RAV4 ECM.

مصرف بیش از حد روغن در گیربکس تویوتا

تویوتا راوفور تقریباً مانند هوندا CR-V، تویوتا در سال 2006 عرضه تویوتا راوفور با گیربکس خود را متوقف کرد، اما هنوز هم می‌توانید برخی از مدل‌های نسل اول و دوم را با آنها در سراسر کشور پیدا کنید، معمولاً با قیمت کمتر از 10000 دلار.در حال حاضر تنها  تویوتا کرولا (تمام مدل‌های بدنه) تویوتا تاکوما (تمام مدل‌های کابین) تویوتا یاریس (فقط سدان) دارای گیربکس دستی هستند.

برخی از گیربکس های موجود در تویوتا راوفور می توانند بیش از 10000 مایل دوام و کارایی داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر بیش از 200000 مایل کارایی و دوام دارند  می. با این حال، به طور کلی، تعمیر و نگهداری خودرو به طور منظم عامل شماره یک تأثیرگذار بر طول عمر گیربکس است و نگهداری خوب می تواند به دوام بیشتر آن کمک کند.

با توجه به اینکه برند تویوتا در ایران نمایندگی رسمی ندارد سرویس و تعمیر تویوتا راوفور در ایران کار آسانی نیست، به همین دلیل است که سرویس و تعمیر گیربکس تویوتا راوفور در ایران سخت تر از سایر کشور های دنیا است. تویوتا راوفور در ابتدا با گیربکس دستی عرضه می شد و به همین دلیل تعمیر و سرویس آن راحت تر بود اما در حال حاضر تویوتا با گیربکس اتوماتیک و نیمه اتوماتبک عرضه می شود و حتی افرادی که مدل های دارای گیربکس دستی این خودرو را تعمیر می کردند هم نمی توانند بدون آموزش و مهارت برای تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک تویوتا راوفور اقدام کنند چرا که ساختار تویوتا راوفور اتوماتی کبا گیربکس دستی کاملا متفاوت است.

تهران پلاس یکی از مراکز معتبر و پیشرو در امر تعمیر و سرویس خودروی تویوتا راوفور خصوصا گیربکس خودرو است، دلیل این امر آن است که تمامی افراد مشغول به کار در این مرکز به بخش هایم ختلف گیربکس اتوماتیک تویوتا راوفور و مشکلات و عیب هایی که ممکن است در این خودرو ایجاد شود آگاهی کامل دارند و مهارت و اطلاعاتشان کاملا به روز است، در تهران پلاس پیش از هر نوع اقدام در ابتدا مشکل ایجاد شده در گیربکس اتوماتیک به دقت توسط متخصصان بررسی شده و علت اصلی شناسایی می شود سپس با توجه به علت ایجاد شده بهترین روش برای تعمیر گیربکس تویوتا راوفور مورد استفاده قرار میگیرد، رعایت این نکات سبب می شود تا تمامی خدمات تویوتا راوفور در مرکز تهران پلاس با ضمانت عرضه شوند.

تعمیر گیربکس تویوتا راوفور در تهران
تعمیر گیربکس تویوتا راوفور در تهران

تعمیر گیربکس تویوتا راوفور

تویوتا راوفور یکی از خودرو های محبوب برند تویوتا در ایران است در ادامه ی مقاله نکات مربوط به تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا راوفور و مواردی که باید در ارتباط با سرویس و تعمیر این خودرو مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم. سرویس دوره ای نقش کلیدی و اساسی در سلامت و کارایی خودرو تویوتا راوفور ایفا میکند به همین دلیل است که از سوی شرکت بر روی انجام  سرویس دوره ای به موقع تاکئید فراوانی می شود

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن