تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس تویوتا کمری

تعمیر گیربکس تویوتا کمری

تعمیرگاه گیربکس تویوتا کمری

مشکلات گیربکس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که مدل های کمری را تحت تاثیر قرار می دهد. این برای مدل های دهه 2000 صادق است (2000 تا کنون). چندین خریدار شکایت هایی را در مورد گیربکس معیوب ارائه کرده اند. سازندگانی که در حال حاضر از CVT در خودروهای خود استفاده می کنند عبارتند از تویوتا، نیسان و هوندا، در حالی که خودرو Multitronic آئودی نوعی از گیربکس CVT است. گیربکس CVT از بسیاری جهات شبیه به خودروهای معمولی است.

با توجه به اینکه برند تویوتا در ایران نمایندگی رسمی و قانونی ندارد نمی توان به هر مرکزی برای تعمیر و حتی تعویض روغن گیربکس تویوتا کمری اعتماد کرد چرا که اگر روغن بی کیفیت در خودرو تویوتا کمری استفاده شود می تواند سبب آسیب دیدن گیربکس و سایر بخش های خودرو شود.

تهران پلاس اما مرکز تخصصی تعمیر و سرویس دوره ای گیربکس تویوتا کمری در ایران است در این مرکز در ابتدا مشکل ایجاد شده در گیربکس توسط افراد متخصص آموزش دیده و با تجربه تعیین می شود و با توجه به نوع مشکل بهترین و با صرفه ترین راه برای رفع مشکل گیربکس تویوتا کمری به کار برده می شود.

تویوتا کمری
تویوتا کمری

تعمیر گیربکس تویوتا کمری

سرویس و تعمیر گیربکس تویوتا کمری

هزینه تعمیر گیربکس تویوتا کمری بسته به خودرو می تواند بیش از 3500 دلار باشد، با این حال، خدمات انتقال مانند تعویض مایعات و تعویض به موقع روغن گیربکس به طور قابل توجهی ارزان تر از تعویض کانل گیربکس تویوتا کمری هستند و در برخی موارد کمتر از 150 دلار هزینه دارد.با توجه به نوسانات بازار ارز در ایران گار بخواهیم قیمت تعویض گیربکس تویوتا کمری در ایران را محاسبه کنیم و از قطعه ی اصل استفاده کنیم باید این هزینه به دلار را در قیمت دلار روز در بازار داخلی محاسبه کنیم که مسلم است هزینه ی بالایی است به همین دلیل است که توصیه می شود و نگهداری و سرویس گیربکس تویوتا کمری دقت لازم را داشته باشید تا ناچار به تعویض کامل گیربکس و صرف هزینه های بالا نباشید.

تویوتا کمری 2019 دارای گیربکس ECVT یا کنترل الکترونیکی متغیر است. یک CVT معمولی از تسمه یا زنجیر برای تعویض دنده ها در زمانی که به سرعت های خاصی می رسید استفاده می کند. این کار را می‌توان خیلی سریع انجام داد، بنابراین حاشیه برای جابجایی گسترده‌تر برای تطبیق با آن است.

ECVT به جای آن از یک موتور کنترل شده الکترونیکی برای انجام این کار استفاده می کند، که به این معنی است که زمان پاسخگویی که می تواند منتشر کند بسیار بیشتر است. این باعث می‌شود که ماشین با سرعت بیشتری جابجا شود. با انجام این کار به شما امکان می دهد در محدوده صحیح RPM بمانید، به این معنی که قدرت بیشتری دریافت خواهید کرد و کارآمدتر خواهید بود. این باعث صرفه جویی در مصرف بنزین و همچنین فرسودگی خودرو می شود.

تعویض فیلتر گیربکس تویوتا کمری به اندازه فیلترهای مختلف درسایر خودرو را در ایران در دسترس نیست. چندین عنصر در فیلتر گیربکس تویوتا کمری فعال هستند ، از جمله خود فیلتر، که معمولاً یک صفحه فلزی با مواد فیبر است که آلاینده ها را جذب می کند. تویوتا کمری همچنین حاوی یک واشر، لوله و درزگیر لاستیکی است که ممکن است همگی به همراه فیلتر نیاز به تعویض داشته باشند. فیلتر گیربکس تویوتا کمری شما باید هر 30000 یا 50000 مایل تعویض شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسافت پیموده شده و فواصل زمانی، راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو خود را بررسی کنید.

تویوتا کمری
تویوتا کمری

تعمیر گیربکس تویوتا کمری

مشکلات گیربکس تویوتا کمری

علائم هشدار دهنده رایج مبنی بر اینکه گیربکس تویوتا کمری شما با مشکل مواجه است عبارتند از:

نشت روغن گیربکس تویوتا کمری آشنا ترین علامتی است که نیاز به تعویض روغن گیربکس یا حتی یک سرویس شستشوی کامل گیربکس را نشان می دهد. نشت روغن از گیربکس همچنین می توانند مشکلی در شیلنگ گیربکس تویوتا کمری را نشان بدهد.

بوهای عجیب و غریب نشانه این است که روغن گیربکس شما در داخل قطعات بد می سوزد.

اگر چراغ هشدار گیربکس تویوتا کمری شما روشن باشد، یک علامت عجیب و غریب خواهد بود.

اگر هنگام تعویض دنده متوجه صدای تصادفی یا صدای خراشیدگی شدید یا اگر هنگام تعویض دنده احساس کردید که دنده‌هایتان گیر می‌کند، احتمالاً گیربکس شما به روان کننده بیشتری نیاز دارد یا مشکلی بزرگ تر سبب بروز این صدا و سختی در تعویض دنده شده ایت.

یکی دیگر از نشانه‌های مهم خرابی گیربکس تویوتا کمری زمانی است که شما دنده‌ها را تعویض می‌کند اما نتیجه آن تعویض‌ها به و در واقع دنده ها با تاخیر و به سختی جا به جا می شوند یا اینکه به صورت خود به خودی و برخلاف میل شما تغییر می کنند.

جایگزینی گیربکس تویوتا کمری گزینه بسیار ساده تری است، با این حال، می تواند در کوتاه مدت هزینه بیشتری داشته باشد. قیمت نباید تنها نگرانی شما در مورد تعویض گیربکس، به خصوص در تویوتا کمری باشد. مونتاژ جدیدترین و سازگارترین قطعات توسط یک تکنسین ماهر آموزش دیده در کارخانه می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود.

تعمیر تویوتا کمری
تعمیر تویوتا کمری

تصمیم گیری در مورد تعمیر یا جایگزینی گیربکس تویوتا کمری بد می تواند بسیار مهم باشد. معمولاً عامل تعیین کننده تعیین این است که کدام مؤلفه ها بد یا خراب هستند. در طی سرویس و بررسی گیربکس تویوتا کمری تمام قطعات گیربکس به طور کامل جدا می شوند و تک تک قطعات تمیز و بررسی می شوند کند. این امر مستلزم دانش زیادی نه  تنها در مورد اجزای گیربکس، بلکه هزینه تعمیر در مقابل تعویض است. همچنین مستلزم دانستن این است که کدام قطعات سازگار هستند. تکنسین های متخصص تویوتا کمری در مرکز تهران پلاس می توانند این فرآیند را فورا و به طور موثر انجام دهند.

تویوتا کمری
تویوتا کمری

تعمیر گیربکس تویوتا کمری

در این مقاله گیربکس تویوتا کمری و هزینه مربوط به تعمیر این گیربکس در ایران و نکاتی که سبب می شود تا گیربکس تویوتا کمری شما عمر و دوام بالاتری را داشته باشد بررسی کردیم. تویوتا کمری با توجه به قیمت و کارایی که دارد یکی ازخودرو های محبوب و پر فروش در ایران است اما نباید نقش سرویس و نگهداری از تویوتا کمری را در کارایی حداکثری این خودرو نادیده گرفت.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن