تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس رنو کولیوس

تعمیر گیربکس رنو کولیوس

تعمیرگاه گیربکس رنو کولیوس

در حالی که نمی‌توان اطمینان کولئوس را تا زمانی که مدت زمان بیشتری در دست مشتریان باشد ، حدس زد، X-Trail که بر اساس آن ساخته شده است ، در نظرسنجی رضایت مالک راننده در سال 2018، در فهرستی از 75 خودرو برتر، رتبه شصتمین را کسب کرد. تمامی انواع رنو کولئوس ساخت کره جنوبی هستند . کولئوس. معنای دقیق نام شاسی بلند سایز متوسط ​​رنو هنوز کمی نامشخص است. این کلمه در زبان یونانی به معنای “غلاف” است.

رنو کولئوس یک کراس اوور کامپکت SUV است که برای اولین بار به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودروی ژنو در سال 2000 و سپس در سال 2006 در نمایشگاه خودرو پاریس توسط سازنده فرانسوی رنو ارائه شد. اولین نسل کولئوس توسط رنو طراحی و توسط نیسان توسعه داده شد که اکثر تولیدات آن از کارخانه بوسان رنو سامسونگ موتورز انجام می شود. نسل اول با نام رنو سامسونگ QM5 و نسل دوم با نام رنو سامسونگ QM6 به بازار عرضه شد.

رنو کولیوس ساخت کره جنوبی است اما بسیاری از قطعات آن از رنو فرانسه واردک شور کره و مونتاژ می شوند به همین دلیل جزو خودرو های پرطرفدار در کره و جهان به شمار می آید متاسفانه برند رنو در حال حاضر در ایران نمایندگی فعال و رسمی ندارد به همین دلیل در صورت خرابی هر بخشی از خودروی رنو کولیوس قطعات خودرو به سختی در ایران یافت می شوند، ممکن است به توان قطعات غیر اصل را پیدا کرد اما مهم ترین نکته در سلامت خودرو رنو کولیوس استفاده از قطعات اصل برای خودرو خصوصا گیربکس اصل است.

تهران پلاس مرکز تخصصی ارائه انواع خدمات سریوس و تعمیر گیربکس رنو کولیوس و سایر بخش های خودرو رنو کولیوس است تمامی افرادی که در تهران پلاس مشوغل به فعالیت هستند دارای تجربه ، دانش و مهارت کافی در امر شناسایی مشکل گیربکس و رفع به موقع و درست آن هستند. تعویض روغن گیربکس رنو کولیوس در تهران پلاس به کمک دستگاه انجام شده و از تعویض دستی روغن خبری نیست. تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضامنت ارائه می شوند.

 

تعمیر گیربکس رنو کولیوس

ویژگی های خودرو رنو کولیوس

کولئوس پس از فروش Scénic RX4 و Kangoo به بازار SUV های کامپکت رنو اضافه شد، اما هرگز یک کراس اوور SUV واقعی تولید نکرده است. یک خودروی مفهومی Koleos تا فوریه 2000 در رسانه ها به نمایش درآمد. این خودرو در سال 2006 در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد و دو ماه بعد عرضه شد.

طراحی بدنه رنو کولیوس بر اساس خودروهای مفهومی رنو کولئوس و رنو اگیوس بود. برخی از رقبای کولئوس مانند سیتروئن C-Crosserو پژو 4007 نیز در زمان عرضه آن معرفی شدند. ADAC آلمان در آزمایش تصادف انجام شده در آگوست 2008، پنج ستاره به کولئوس اعطا کرد.رنو کولیوس فیس لیفت شده در جولای 2011 رونمایی شد و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در سپتامبر 2011 به نمایش درآمد. تولید در مارس 2015 به پایان رسید.

نسل دوم کولئوس در نمایشگاه خودروی پکن 2016 توسط کارلوس گوسن، رئیس رنو معرفی شد. علیرغم شایعات گسترده مبنی بر نامگذاری جدیدترین شاسی بلند رنو مکستون، این شرکت در عوض تصمیم گرفته است نام کولئوس را بازگرداند.

نسل دوم بزرگتر کولئوس از پلتفرم مدولار خانواده ماژول مشترک (CMF-CD) استفاده می کند که به طور مشترک توسط رنو و نیسان توسعه یافته است و قبلاً در وسایل نقلیه مشابهی مانند نسل سوم نیسان ایکس تریل و رنو کادجار استفاده شده است.

 

در برخی نسخه‌ها، خودرو دارای سه گزینه قطار محرکه است: دو چرخ محرک، حالت چهار چرخ محرک که قدرت را تطبیق می‌دهد، و توزیع گشتاور بین محورها برای بهبود کشش، و چهار چرخ متحرک استاندارد.به روز شده توسط Euro NCAP یک رتبه پنج ستاره ایمنی دریافت کرده است.به طور استاندارد، این خودرو دارای یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی است، در حالی که سطوح بالاتر دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8.7 (به نام R Link 2است. گیربکس ها دستی و اتوماتیک هستند. رنو کولیوس جدید اولین بار در 1 اوت 2016 در استرالیا به فروش رفت و تا اواسط سال 2017 در بیشتر آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی عرضه شد

 

فیس لیفت سال 2020 در پایان اکتبر 2019 وارد مکزیک شداین SUV قرار بود در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مانیل 2020 در 2 آوریل 2020 توسط رنو موتورز به‌عنوان QM6 نمایش داده شود.در ژوئیه 2020 در بریتانیا به دلیل فروش ضعیف، سه سال پس از معرفی مجدد آن به بازار بریتانیا متوقف شد.

سومین مدل در طیف شاسی بلندهای رنو، کولئوس است و بزرگترین خودرو در خط تولید است که در بالای کادجار و کپچر قرار گرفته است. این تنها کمی بزرگتر از Kadjar است، زیرا از همان پلت فرم استفاده می کند، در حالی که از فضای اضافی برای ایجاد فضای بیشتر برای سرنشینان عقب استفاده می شود، اگرچه برخلاف برخی از رقبا، گزینه هفت نفره در فروش وجود ندارد.

رنو کولئوس در مقابل سانگ یانگ رکستون در مقابل میتسوبیشی اوتلندر

تجهیزات استاندارد شامل صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با قابلیت اتصال ماهواره ای و اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسورهای پارک عقب و دوربین معکوس، سانروف پانورامای بازشو و رینگ های آلیاژی 18 اینچی است. علاوه بر این، خودرو دارای صفحه نمایش لمسی 8.7 اینچی ارتقا یافته، چراغ‌های جلو LED و روکش‌های چرمی با گرمکن صندلی‌های جلو هستند. Initiale Paris مجموعه‌ای از کیت‌های لوکس از جمله چرخ‌های 19 اینچی، چرم ناپا دو رنگ و استریو دارد.

ایمنی

فهرست قابل توجهی از تجهیزات ایمنی برای محافظت از سرنشینان در صورت تصادف یا جلوگیری از وقوع تصادف طراحی شده است. ترمز اضطراری خودکار به صورت استاندارد به همراه هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، چراغ های جلوی خودکار و هشدار نقاط کور تعبیه شده است.کولئوس به یک نتیجه پنج ستاره در تست تصادف Euro NCAP با امتیاز 90 درصدی در رده حفاظت از سرنشینان بزرگسال دست یافت. این خودرو در کل امتیاز خوبی کسب کرد و 79 درصد در آزمون سرنشین کودک و 75 درصد برای فناوری ایمنی خود را به دست آورد. این نتیجه نشان می دهد که گیربکس به کار رفته در این خودر مانند سایر قطعات کارایی لازم را دارد.

تعمیر گیربکس رنو کولیوس

در این مقاله خودروی رنو کولیوس و مواردی که باید در ارتباط با ویژگی های این خودرو مد نظر داشته  باشید را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن