تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس رنو کپچر

تعمیر گیربکس رنو کپچر

تعمیرگاه گیربکس رنو کپچر

رنو کپچر خود را به صورت دستی یا خودکار کنترل کنید. با این حال، اگر قدرت بنزینی را ترجیح می دهید، EDC با موتور 1.2 لیتری 118 اسب بخاری عرضه می شود، در حالی که نسخه دستی تنها در نسخه 900 سی سی 89 اسب بخاری نصب شده است.در واقع خودروی رنو کپچر یک خودروی نیمه اتوماتیک است و همین امر برای افرادی که تمایل به استفاده از گیربکس تمام اتوماتیک ندارند یک مزیت مهم به شمار می آید.

در کنار این موارد تعمیر و سرویس دوره ای رنو کپچر به دلیل نوع ساختاری که در گیربکس این خودرو وجود ندارد کار آسانی نیست و هر فردی توانایی انجام این کار را ندارد، تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس دوره ای گیربکس رنو کپچر در ایران است در این مرکز تمامی امور مرتبط با گیربکس رنو کپچر توسط افراد آموزش دیده که به تمامی بخش های خودروی رنو کپچر آگاهی کامل دارند انجام می شود. به همین دلیل تمامی خدمات برای آرامش خیال مشتریان با ضمانت ارائه می شود.

رنو کپچر
رنو کپچر

تعمیر گیربکس رنو کپچر

ویژگی های خودروی رنو کپچر

رنو کپچر یک سری از شاسی بلندهای کراس اوور ساب کامپکت است که توسط خودروساز فرانسوی رنو تولید شده است.نسخه تولیدی اولین، بر اساس پلت فرم B، اولین خود را در نمایشگاه خودروی ژنو 2013 انجام داد و در آوریل 2013 در فرانسه عرضه شد.کانسپت کپچر اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو 2011 به نمایش گذاشته شد.

تحت استراتژی “همان پوست با مشخصات متفاوت” که توسط رنو اتخاذ شده است رنو کپچر در نسخه بزرگتر بر اساس پلت فرم ارزانتر B0 موجود است. این مدل از طراحی مشابهی استفاده می کند اما با فاصله بین دو محور، فاصله بیشتر از سطح زمین و پیشرانه تمام چرخ متحرک. این وسیله نقلیه که در داخل به عنوان “دسترسی جهانی رنو کپچر ” نامیده می شود،  در روسیه، برزیل و هند تولید می شود.

J87 رنو کپچر بر اساس نسل چهارم Clio است و بر روی پلت فرم رنو B سوار می شود.[این شامل خطوط طراحی از مفهوم همنام،  به عنوان بخشی از استراتژی طراحی بازسازی شده رنو است که توسط Laurens van den Acker توسعه یافته است. دارای گزینه های سفارشی سازی مختلف برای داخل و خارج است.سیستم تعلیق خودرو از پایه های مک فرسون در جلو و یک محور پرتو پیچشی در عقب تشکیل شده است. ترمزها دیسکی در جلو و طبل در عقب هستند.

رنو کپچر در ابتدا دارای چهار سطح تریم در بریتانیا بود: Expression، Expression+، Dynamique Media Nav و داینامیک S Media Nav. در دسامبر 2013، رنو یک تریم Signature برتر و در سال 2015، Iconic را اضافه کرد. در سال 2018، رنو کپچر نسخه اسپورت S را اضافه کرد.به عنوان استاندارد، دارای سنسورهای پارکینگ و فعال‌سازی صوتی برای عملکردهای خاص است.در برخی نسخه‌ها، روکش صندلی‌های قابل جابجایی با زیپ،یک سیستم ناوبری ماهواره‌ای جدید رنو با صفحه لمسی، دوربین‌های معکوس و چراغ‌های سر خودکار و برف پاک‌کن شیشه جلو را نیز اضافه می‌کند.

رنو کپچر در آزمون EuroNCAP 2013 به رتبه پنج ستاره دست یافت.بین تجهیزات ایمنی استاندارد خود، دارای سه کمربند ایمنی، دو کیسه هوا، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، ESC، ABS و هشدارهای شنیداری و تصویری کمربند ایمنی است. رنو کپچر همچنین به ویژگی کمکی در سربالایی مجهز شده است.

ر می 2020، رنو روسیه مدل فیس لیفت شده کپتور را عرضه کرد. جدای از چندین به روز رسانی ظریف بیرونی و داخلی، خودرو در حال حاضر برای کیفیت بهتر سواری به جای B0 در بالای پلت فرم B0+ طراحی شده است که در نتیجه بیش از 55 درصد اجزا به روز می شوند. فرمان هیدرولیک به نفع فرمان برقی مدرن کنار گذاشته شد، که به نوبه خود اجازه می داد تا ستون فرمان برای دسترسی تنظیم شود.کپتور یک موتور توربو بنزینی جدید 1.3 لیتری H5Ht دریافت کرد که جایگزین موتور 2.0 لیتری F4R بنزینی تنفس طبیعی شد.

تعمیرگاه رنو کپچر
تعمیرگاه رنو کپچر

تعمیر گیربکس رنو کپچر

سرویس و تعمیر دوره ای گیربکس رنو کپچر

رنو کپچر اکنون با موتور dCi 90 همراه با گیربکس اتوماتیک شش سرعته با کلاچ کارآمد (EDC) در دسترس است که راحتی رانندگی مرتبط با گیربکس اتوماتیک را همراه با راندمان سوخت و پاسخ گیربکس دستی فراهم می کند. سری رنو کپچر با TCe 90 آغاز می شود، یک موتور 1.0 لیتری توربوشارژ بنزینی بنزینی 89 اسب بخاری که منحصراً با گیربکس شش سرعته دستی عرضه می شود .

گیربکس EDC جدید رنو یک گیربکس اتوماتیک واقعی است . نیاز به پدال کلاچ را از بین می‌برد، در حالی که کنترل تعویض دنده از نوع «PRND» به‌علاوه حالت تعویض دنده «بالا/پایین» است. دنده ایده آل توسط یک واحد کنترل الکترونیکی انتخاب می شود و تعویض دنده ها هم اتوماتیک و هم راحت هستند.

کپچر یک SUV کوچک است و دومین خودرو از شش خودروی مفهومی است که مسیرهای طراحی آینده رنو را نشان می دهد. اولین آن رنو دزیر بود. این توسط خولیو لوزانو تحت رهبری رئیس طراحی رنو، لورن ون دن آکر طراحی شد.

جزییات فنی

گفته می شود که این خودرو بر اساس پلتفرم مشابهی با نیسان Juke ساخته شده است. کپچر از یک نسخه توربوشارژ دوقلو از موتور 1.6 لیتری dCi “انرژی” استفاده می کند که در بین مدل های رنو و نیسان در سال 2011 عرضه خواهد شد. گشتاور 380 نیوتن‌متر، و کپچر می‌تواند در 8 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد، رقم کم انتشار CO2 99 گرم در کیلومتر و حداکثر سرعت 130 مایل در ساعت (209.2 کیلومتر در ساعت)

این خودرو از فیبر کربن ساخته شده است، دارای درهای پروانه ای است. و دارای سقف قابل جابجایی است. وزن آن 1300 کیلوگرم (2866 پوند) است و دارای چرخ های بزرگ 22 اینچی است. علیرغم ظاهر متقاطع آن، کپچر دیفرانسیل جلو است و دارای دیفرانسیل خودکار قفل شونده مکانیکی جدید رنو RX2 برای انتقال گشتاور موجود به چرخ محرک با بیشترین چسبندگی است.

رنو کپچر
رنو کپچر

تعمیر گیربکس رنو کپچر

در این مقاله خودروی رنو کپچر و گیربکس به کار رفته در ابن خودرو و سایر مشخصات خاص رنو کپچر را بررسی کردیم. همه ی مواردی که در این مقاله آن ها را بررسی کریم سبب شده اند تا رنو کپچر به یکی از خودرو های پر فروش در دنیا تبدیل شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن