تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس فولکس واگن بیتل

تعمیر گیربکس فولکس واگن بیتل

تعمیرگاه گیربکس فولکس واگن بیتل

فولکس واگن بیتل یکی از اولین خودرو های ساخته شده توسط برند فولکس واگن است که در طول سال ها تغییرات زیادی داشته است. این خودرو از ابتدا با هدف دسترسی اغلب افراد به خودرو در آلمان ایجاد شد به همین دلیل قیمت مناسبی نسبت به باقی خودرو ها در بازار داشت. در حال حاضر نیز خودرو های تولیدی برند فولکس واگن قیمت مناسب تری نسبت به باقی خودرو های موجود در بازار دارند.

گیربکس به کار رفته در فولکس واگن بیتل در ابتدا از نوع دستی بود اما با پیشرفت فناوری در حال حاضر در خودرو های جدید تولیدی برند فولکس واگن نیز از گیربکس اتوماتیک استفاده می شود. با توجه به کارایی و اهمیت گیربکس فولکس واگن بیتل در کیفیت و غمر خودرو در این مقاله تعمیر گیربکس فولکس واگن بیتل و موارد مرتبط با این خودروی محبوب را بررسی خواهیم کرد.

فولگس واگن بیتل

مفهوم اصلی پشت ساخت  اولین فولکس واگن و نام آن مفهوم ماشین مردمی است – خودرویی مقرون به صرفه و کاربردی برای مردم عادی.از این رو این نام که در آلمانی به معنای واقعی کلمه “ماشین مردم” است. ). اگرچه فولکس واگن بیتل عمدتاً زاییده فکر فردیناند پورشه و آدولف هیتلر بود، ایده “ماشین مردمی” بسیار قدیمی تر از نازیسم است و از زمان تولید انبوه خودروها وجود داشته استدر واقع، بلا بارنی توانست در دادگاه در سال 1953 ثابت کند که پتنت‌های پورشه ایده‌های بارنی هستند و بنابراین بارنی اولین بار در سال 1925 طرح اصلی این خودرو را طراحی کرد.

برخلاف وضعیت ایالات متحده، جایی که فورد مدل T به اولین خودرویی تبدیل شد که توده‌ها را به حرکت درآورد، حدود 33 درصد در سال 1920 و حدود 46 درصد در سال 1930 به مالکیت خودروهای خانگی کمک کرد، در اوایل دهه 1930، خودروهای آلمانی صنعت هنوز عمدتاً به مدل‌های لوکس محدود می‌شد، و تعداد کمی از آلمانی‌ها می‌توانستند چیزی بیشتر از یک موتور سیکلت بخرند: از هر 50 آلمانی، یک آلمانی صاحب ماشین بود.

 

در آوریل 1934، هیتلر به پورشه دستور ساخت یک فولکس واگن را داد. لقب Volks- که به معنای واقعی کلمه “مردم” است، در مورد سایر کالاهای مصرفی تحت حمایت نازی ها نیز به کار رفته بود، مانند Volksempfänger (“مردم”). در ماه مه 1934، در جلسه ای در هتل کایزرهوف برلین، هیتلر بر یک خودرو اصرار کرد که بتواند دو بزرگسال و سه کودک را با سرعت 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) حمل کند در حالی که بیش از 7 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر مصرف نمی کرد. موتور باید به اندازه کافی قدرتمند برای کروز پایدار در اتوبان آلمان باشد.

همه چیز باید طراحی می شد تا اطمینان حاصل شود که قطعات می توانند سریع و کم هزینه تعویض شوند. موتور باید با هوا خنک می شد، زیرا همانطور که هیتلر توضیح داد، هر پزشک روستایی گاراژ مخصوص به خود را نداشت. ضد یخ اتیلن گلیکول تازه شروع به استفاده در موتورهای هواپیماهای خنک‌شونده با عملکرد بالا کرده بود. به طور کلی، آب در رادیاتورها یخ می‌زند مگر اینکه خودرو یک شبه در یک ساختمان گرم نگه داشته شود یا هر روز صبح تخلیه و دوباره پر شود.

فولکس واگن بیتل از طریق یک طرح پس انداز، یا Sparkarte (دفترچه پس انداز)،  با قیمت 990 رایشمارک، تقریباً به قیمت یک موتور سیکلت کوچک، در دسترس شهروندان آلمانی قرار می گیرد. آن زمان متوسط ​​درآمد هفتگی حدود 32 RM بود.

تعمیر گیربکس فولکس واگن بیتل

تعمیر و سرویس گیربکس فولکس واگن بیتل

اگر اخیراً شروع به خرید خودرو برای خودرویی با گیربکس اتوماتیک کرده‌اید، ممکن است نام DSG (گیربکس دنده مستقیم) را شنیده باشید یا خوانده باشید که به عنوان گیربکس دوکلاچه نیز شناخته می‌شود. DSG در واقع نوعی گیربکس اتوماتیک است و به عنوان یک آپشن در برخی خودروها یا به صورت استاندارد در برخی دیگر در دسترس است. گیربکس به کار رفته در فوبکس واگن بیتل نیز از نوع DSG و شش سرعته است.

DSG یک گیربکس با دو کلاچ است که تعداد کمی از خودروهای اتوماتیک دیگر دارای کلاچ هستند. آنها در خودروهای ساخته شده تحت گروه فولکس واگن مانند فولکس واگن، آئودی، اشکودا و SEAT بسیار محبوب هستند و اخیراً توسط سایر برندها از جمله فورد، هیوندای و کیا به لطف توانایی آنها در برخی موارد ارائه شده است.

در حالی که اکثر خودروها با یک کلاچ عرضه می شوند، دومی تشخیص می دهد که احتمالاً کدام دنده بعدی را می خواهید و آن را آماده می کند. در تئوری، این بدان معنی است که گیربکس همیشه برای حرکت بعدی شما آماده است، بنابراین تعویض دنده ها به طور قابل توجهی سریع تر و نرم تر است، اگرچه بعید است که تفاوت زیادی بین یک DSG و یک گیربکس اتوماتیک معمولی از پشت فرمان مشاهده کنید. این یکی از دلایل اصلی محبوبیت آنها در خودروهای پرفورمنس از تولیدکنندگانی مانند مرسدس بنز، BMW و پورشه است.

سنسورهای هوشمند در یک گیربکس DSG به طور مداوم طیف وسیعی از متغیرها را اندازه گیری می کنند، از جمله سرعت حرکت شما، میزان سختی کار موتور و موقعیت پدال گاز برای تعیین دنده و نقطه تعویض بهینه. نحوه رانندگی شما و حالت رانندگی که در آن هستید (اگر ماشین شما حالت های مختلفی دارد) به گیربکس کمک می کند تا زمان تعویض را تعیین کند. می تواند این کار را فقط در چند صدم ثانیه انجام دهد.

بسیاری از مردم گیربکس های اتوماتیک DSG را انتخاب می کنند زیرا رانندگی را به خصوص در ترافیک آسان تر می کنند. لازم نیست نگران استفاده مداوم از کلاچ باشید. رانندگی با یک گیربکس DSG واقعاً با سایر گیربکس‌های خودکار تفاوتی ندارد باید پای خود را روی ترمز بگذارید تا بین خنثی، پارک، دنده عقب یا رانندگی تغییر دهید. رها کردن ترمز در دنده عقب یا درایو به این معنی است که خودرو شروع به خزش به ترتیب به عقب یا جلو می کند.در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی در گیربکس فولکی واگن بیتل با ما تماس بگیرید تکنسین های ما در دایرکتینو با دانش و مهارت کافی و گذراندن دوره های آموزشی به روز و معتبر آماده خدمت رسانی به شما و رفع مشکل ایجاد شده در گیربکس فولکس واگن بیتل هستند.

تعمیر گیربکس فولکس واگن بیتل

فولکس واگن بیتل یکی از خودرو های دارای گیربکس اتوماتیک و اقتصادی به شمار می آید که با توجه به گیربکس و ساختاری که دارد خودروی خانوادگی مناسب به شمار می رود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با دایرکتینو

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن