تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس لکسوس lx570

تعمیر گیربکس لکسوس lx570

تعمیرگاه گیربکس لکسوس lx570

نسل اول لکسوس lx570در سال 1995 به عنوان اولین ورود لکسوس به بازار SUV شروع به تولید کرد. جانشین آن، لکسوس lx570، در سال 1998 به نمایش درآمد و تا سال 2007 تولید شد. نسل سوم LX در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک در آوریل 2007 به نمایش درآمد. نسل چهارم LX در اکتبر 2021 به نمایش درآمد.

 

تعمیر گیربکس لکسوس lx570

ویژگی های گیربکس لکسوس lx570

نسل اول لکسوس lx570دارای موتور شش گانه مستقیم و صندلی برای هفت سرنشین بود. نسل دوم و سوم دارای پیشرانه موتور V8، بدنه فولادی جوش داده شده همراه با قاب نردبان فولادی با اندازه کامل (ساخت بدنه روی قاب) و صندلی‌هایی برای هشت سرنشین بودند. مدل نسل چهارم دارای پیشرانه موتور V6 توربوشارژ دوقلو و صندلی های هفت سرنشین به صورت استاندارد و چهار سرنشین به صورت آپشن است.

نسل دوم لکسوس lx570از طراحی ظاهری مشترک با لندکروزر دربازار داخلی ژاپن برخوردار بود. لکسوس LX 570 2021 در زیرمدل های زیر ارائه می شود: LX 570 SUV. سبک های موجود عبارتند از Three-Row 4dr SUV 4WD (5.7L 8cyl 8A) و Two-Row 4dr SUV 4WD (5.7L 8cyl 8A). لکسوس LX 570 2021 با چهار چرخ متحرک عرضه می شود.

با توجه به افزایش قیمت دلار در سال های اخیر در ایران خودرو های برند لکسوس کمتر از گذشته خرید و فروش می شوند اما همچنان به تعداد محدود تعدادی از خودرو های لکسوس LX 570 2021 در زیرمدل های زیر ارائه می شود: LX 570 SUV. سبک های موجود عبارتند از Three-Row 4dr SUV 4WD (5.7L 8cyl 8A) و Two-Row 4dr SUV 4WD (5.7L 8cyl 8A). لکسوس LX 570 2021 با چهار چرخ متحرک عرضه می شود.در سنل های مختلف در ایران به فروش می رسند.

لکسوس LX 570 زرهی: با موتور قدرتمند 5.7 لیتری V8 با قدرت 383 اسب بخار. خودروی امنیتی هارو بزرگترین مجموعه SUV ضد گلوله را در خط تولید دارد. زره پوش لکسوس LX 570 برای مقابله با انواع تهدیدات بالستیک و انفجاری توسعه یافته است.همین ویژگی ها این خودرو را به یکی ازخودرو های محبوب و با کیفیت در جهان تبدیل کرده است.

 

تعمیر گیربکس لکسوس lx570

تعمیر و سرویس گیربکس لکسوس lx570

گیربکس وسیله ای در خودرو است که  نیرو را به چرخ ها می فرستد تا ماشین شما بتواند با هر سرعتی حرکت کند. صدها نوع مختلف گیربکس وجود دارد، بر اساس نوع خودروی شما. با این حال، همه آنها از دو اساسی ترین آنها سرچشمه می گیرند: دستی و خودکار.

درست است که تمامی این ویژگی ها در کنار هم سبب افزایش حداکثر کارایی لکسوس lx570شده اند اما دو بخش در این خودرو اهمیت بسیار بالاتری نسبت به سایر بخش ها دارند، این دو بخش گیربکس و موتور هستند، لکسوس LX 570 حدود 8286 دلار برای نگهداری و تعمیرات در 10 سال اول خدمات خود هزینه خواهد داشت. این میانگین صنعت مدل های SUV لوکس را با 7174 دلار شکست می دهد.

همچنین به احتمال 20.47 درصد LX 570 نیاز به تعمیر اساسی در این مدت دارد.عموم تعمیرات مربوط به لکسوس lx570 مرتبط با موتور و گیربکس خودرو هستند، گیربکس وظیفه ی اصلی انتقال سرعت از موتور به چرخ های خودرو را دارد و هرگونه خرابی و مشکل در گیربکس خودرو لکسوس lx570 سبب می شود تا کارایی خودرو به شدت کاهش پیدا کند.

برای جلوگیری از خرابی های احتمالی خودرو لکسوس lx570 زمان های معینی توسط کمپانی لکسوس برای سرویس و بررسی دوره ای گیربکس خودرو تعیین شده اند که در داخل دفترچه ی راهنمای همراه خودرو عرضه می شوند. لکسوس LX 570 مدل 2021 برای رتبه‌بندی قابلیت اطمینان، 3.5 ستاره از 5 را دریافت کرده است.

گیربکس های نیمه اتوماتیک

گیربکس نیمه اتوماتیک ترکیبی بین دستی و اتوماتیک است. این شبیه به یک گیربکس دستی است که دنده ها از طریق یک شیفتر ساده یا پدل های پشت فرمان تعویض می شوند. با این حال، برخلاف گیربکس دستی، نیازی به کار با پدال کلاچ نیست.

 

تعمیر گیربکس لکسوس lx570

گیربکس متغیر پیوسته لکسوس lx570

یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) از دنده استفاده نمی کند. درعوض، برای تغییر قطر موثر بر روی یک تسمه فلزی یا لاستیکی که از روی قرقره ها عبور می کند، متکی است. یک قرقره قطر موثر خود را افزایش می دهد در حالی که دیگری آن را به همان میزان کاهش می دهد. این فرآیند با اثری که هنگام درگیر شدن چرخ دنده هایی با قطرهای مختلف ایجاد می شود، قابل مقایسه است.

خواه وسیله نقلیه شما گیربکس دستی یا اتوماتیک داشته باشد،سرویس و تعمیر دوره ای باید انجام شود. با این حال، علائمی وجود دارد که نشان می دهد چه زمانی تعمیر یا تعویض نیاز است.

به عنوان مثال، اگر در تعویض دنده ها مشکل دارید، یا افتادن از دنده در حین رانندگی وجود داشته باشد، ممکن است گیربکس از کار بیفتد.ممکن است صداهای عجیب و غریبی مانند ناله کردن، زوزه و تقه بشنوید. حتی ممکن است در حالت خنثی بیش از حد بلند شود. اگر اینطور است، پس باید در اسرع وقت انتقال را بررسی کنید.

علاوه بر این، مشکل در روغن گیربکس می تواند منجر به مشکلات بزرگتری در گیربکس اتوماتیک شود. سیال همان چیزی است که قطعات متحرک را روان و خنک نگه می دارد. معمولاً به رنگ قرمز روشن با بوی شیرین مشخص است. اگر مایع تاریک و مات به نظر می رسد، یا اگر به نظر می رسد یا بوی سوخته می دهد، قبل از اینکه احتمالاً خراب شود، باید گیربکس را بررسی کرد.

لکسوس lx570از جمله خودرو های شاسی بلند و محبوب در ایران است که با توجه به نوع موتور و گیربکسی که در ساخت خودرو به کار رفته است کیفیت و کارایی قابل قبولی را ارائه می دهد، لکسوس در ایران تکنسین های رسمی ندارد به همین دلیل هر فردی دانش و توانایی تعمیر و تعویض گیربکس لکسوس lx570را ندارد ، تهران پلاسم رکز تخصصی تعمیر و تعویض و شناسایی مشکلات ایجاد شده در گیربکس لکسوس lx570است، در تهران پلاس تمامی موارد مرتبط با گیربکس لکسوس lx570 توسط تکنسین های آموزش دیده و با تجربه شناسایی و بررسی می شوند به همین دلیل تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضامنت ارائه می شوند.

لکسوس lx570 یکی از خودرو های پرطرفدار و محبوب در ایران است و به دلیل کارایی و طول عمر مناسبی که دارد فروش بالایی در جهان دارد. در این مقاله لکسوس lx570و موارد مربوط به ساختار گیربکس و سرویس و تعمیر گیربکس این خودرو در ایران را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن