مقالات

تعمیر گیربکس مازراتی گرن کابریو

تعمیر گیربکس مازراتی گرن کابریو

تعمیرگاه گیربکس مازراتی گرن کابریو

مازراتی در ابتدا با فراری به عنوان یک برند شناخته می شد. در ماه می 2014، به دلیل برنامه ریزی های بلندپروازانه و عرضه محصولات، مازراتی رکورد فروش بیش از 3000 خودرو در یک ماه را به ثبت رساند. این امر باعث شد تا تولید مدل‌های گابیلی و کواتروپورته را افزایش دهند.

علاوه بر گابیلی و کواتروپروته، مازراتی GranTurismo، Maserati Levante (اولین SUV مازراتی) را ارائه می‌دهد.مازراتی سقف تولید خود را 75000 خودرو در سراسر جهان قرار داده است. اولین ارائه گیبلی در 20 آوریل 2013 در شانگهای بود. این یک سالن اجرایی ورزشی است که با BMW سری 5، مرسدس E کلاس و آئودی A6 رقابت می کند.

این خودرو به همراه کواتروپورته جدید در کارخانه ایتالیایی گرگلیاسکو، تورین (برتونه سابق) ساخته شده است. گیبلی پایه 330 اسب بخار، گیبلی دیزل 275 اسب بخار (همچنین فقط 250 اسب بخار در ایتالیا) و گیبلی S Q4 410 اسب بخار قدرت دارند. از سال 2018، گیبلی پایه 350 اسب بخار و S Q4 450 اسب بخار قدرت دارند.

مازراتی گرن کابریو ظاهری جذاب، عملکرد خیره کننده و موتوری خارق العاده را در یک بسته بندی مطلوب ترکیب می کند. مازراتی گرن کابریو ممکن است به اندازه جدیدترین مرسدس SL یا پورشه 911 کابریولت سریع، کارآمد یا پیشرفته نباشد، اما در مقایسه با سایر خورو ها در بازار انتخاب مناسبی به شمار می آید.

این که هزینه تعمیر و نگهداری مازراتی گرن کابریو چقدر است و هر چند وقت یک بار باید مازراتی گرن کابریو خود را برای سرویس به مراکز معتبر ببرید. وابسته  به مازراتی گرن کابریو و نوع رانندگی شما است.

مازراتی گرن کابریو در ایران نیز یکی ازخ ودرو های محبوب و لوکس است اما با توجه به نداشتن نمایندگی رسمی مازراتی در ایران سرویس و تعویض و تعمیر مازراتی گرن کابریو دشوار تر از سایر کشور ها است، مورد دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که با توجه به کم بودن تعداد مازراتی گرن کابریو در ایران افراد کمی توانایی تعمیر گیربکس مازراتی گرن کابریو را دارند.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس دوره ای گیربکس مازراتی گرن کابریو در ایران است تمامی تکنسین های تهران پلاس آموزش و مداکر لامز در ارتباط با بررسی، شناسایی و رفع مشکل گیربکس مازراتی گرن کابریو را دریافت کرده اند و در کنار این موارد از مهارت و تجربه ی کافی نیز برخوردار هستند به همین سبب است که تمامی خدمات در تهران پلاس با ضمانت معتبر ارائه می شوند.

 

تعمیر گیربکس مازراتی گرن کابریو

مازراتی گرن کابریو

مازراتی گرن کابریو ممکن است به اندازه جدیدترین مرسدس SL یا پورشه 911 کابریولت سریع، کارآمد یا پیشرفته نباشد، اما بسیار مطلوب‌تر است. این خودرو باورنکردنی به نظر می رسد و با یکی از بهترین موتورهای موجود در بازار یک موتور 4.7 لیتری V8 ساخته شده توسط فراری – که شتاب 0-62 مایل در ساعت را در حدود پنج ثانیه ارائه می دهد. در فواصل طولانی راحت و تمیز است و حتی فضایی برای چهار بزرگسال وجود دارد.

مازراتی گرن کابریو تنها با موتور 4.7 لیتری V8 عرضه می شود که با 434 اسب بخار در مدل پایه یا 434 اسب بخار در اسپرت و 454 اسب بخار در نسخه MC عرضه می شود. شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت بدون توجه به مدلی که انتخاب می‌کنید حدود پنج ثانیه طول می‌کشد، و در بالای محدوده دور، به طرز شگفت‌انگیزی سریع احساس می‌شود. پایین آوردن سقف باعث می شود یکی از پر سر و صداترین و خوش صداترین نت های موتور موجود باشد.

مخصوصاً در MC به دلیل صدای بلندتر اگزوزش خوش صدا است. مازراتی گرن کابریودر پیچ‌ها مانند یک خودروی اسپورت سبک وزن و چابک احساس می‌شود، اما ترمزهای بزرگ‌تر به شما کمک می‌کند – برای کاهش سرعت خودروی تقریباً دو تنی، کمی سخت به نظر می‌رسد.. مصرف سوخت مازراتی گرن کابریو بالا است این بدان معناست که هر قطره سوخت در باک بنزین 75 لیتری را خیلی سریع می سوزانید

مازراتی گرن کابریویکی از زیباترین خودروهای موجود در جاده است، با نسبت‌های عالی و نشانه‌های طراحی باکلاس و ظریف مانند دریچه هوای سه‌گانه در بال‌های جلو. تاپ MC دارای اضافات منحصربه‌فردی به بدنه است تا آیرودینامیک را برای پایداری بیشتر در سرعت بالا و همچنین سپرهای جلو و عقب بازطراحی‌شده بهبود بخشد که همگی آن را تهاجمی‌تر نشان می‌دهند.

مازراتی گرن کابریودر واقع برای یک کانورتیبل کاملاً کاربردی است، با چهار صندلی که در واقع به اندازه کافی جادار هستند تا بزرگسالان قدبلند را در خود جای دهند – اگرچه در عقب به اندازه نسخه کوپه راحت نیست زیرا پشتی صندلی های عقب عمودی تر است تا فضایی برای سقف ایجاد کند.

شما می توانید سقف را با سرعت 20 مایل در ساعت بالا یا پایین بیاورید که کل فرآیند حدود 25 ثانیه طول می کشد.گرن کابریو در تست های ایمنی تصادف Euro NCAP قرار نگرفته است، اما باید در هنگام تصادف عملکرد خوبی داشته باشد، زیرا تمام جدیدترین ابزارهای الکترونیکی، کیسه های هوا و فناوری کمربند ایمنی به صورت استاندارد تعبیه شده اند.

 

تعمیر گیربکس مازراتی گرن کابریو

سرویس و تعمیر گیربکس مازراتی گرن کابریو

گیربکس یکی از قطعات مهم و ضروری در مازراتی گرن کابریو است و سرویس و بررسی گیربکس نقش مهمی در سلامت و کارایی مازراتی گرن کابریو دارد. سرویس دوره ای گیربکس سبب می شود تا هر نوع مشکلی در مشکل به سرعت شناسایی و رفع گردد و در نتیجه مشکل ایجاد شده در گیربکس به موتور و حتی سایر بخش های گیربکس مانند چرخ دنده ها منتقل نشود.

یکی از نکات مهم در ارتباط با گیربکس مازراتی گرن کابریو تعویض به موقع روغن گیربکس مازراتی گرن کابریو است، اگر روغن گیربکس کم باشد و یا به موقع تعویض نشود نیروی محرکه به اندازه کافی از موتور به چرخ ها منتقل نخواهد شد و همین عامل سبب می شود تا مازراتی گرن کابریو حداکثر کارایی خود را نداشته باشد. علاوه بر این بهتر است تعویض روغن گیربکس به شکل دستی انجام نشود چرا که در این حالت تمامی روغن قدیمی به صورت کامل از گیربکس خارج نیم شوند و به همین دلیل کارایی گیربکس کاهش پیدا کرده و ممکن است دوباره دچار مشکل شود.

در این مقاله خودروی مازراتی گرن کابریو و موارد مرتبط با گیربکس و ویژگی های این خودرو را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن