تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس نیسان تیانا

تعمیر گیربکس نیسان تیانا این خودروساز ژاپنی نسل دوم تیانا را در سال 2008 در نمایشگاه خودرو پکن معرفی کرد و ثابت کرد که نیسان می تواند خودروهای لوکسی را خارج از نشان اینفینیتی عرضه کند.نیسان در آستانه ارتقای خط تولید خود بود و یک سدان بزرگ را در بازارهای خاص در سراسر جهان معرفی کرد. در همه جا در دسترس نبود تا با رنو لتیتود در اروپا یا ماکسیما در ایالات متحده تداخل نداشته باشد، اما دارای همان ویژگی هایی بود که آن خودروها را در کلاس خود خوب می کرد.

تا زمانی که یک سدان اجرایی، بدون حتی یک سطح صاف روی بدنه‌اش، در مقابل رقبایی مانند آئودی یا جگوار ترسی از خود نشان نداد. جلوپنجره عریض آن با نوارهای افقی و چراغ‌های جلوی عمودی عقب رفته برای زمان خود غیرمعمول بود. شیشه جلوی شیبدار و سقف منحنی آن باعث آئرودینامیک تر خودرو شده است. خودروساز در زیر ستون های D شیب دار خود، ردیف سوم پنجره ها را پشت درهای عقب نصب کرد.

در داخل، نیسان تیانا دارای همان سیستم اطلاعات سرگرمی مورد استفاده برای محدوده اینفینیتی بود، با یک کنترلر در قسمت بالایی پشته مرکزی. برای مدل های پایه، نیسان این خودرو را با فضای داخلی مخملی عرضه کرد. سطوح بالای تریم دارای تودوزی چرمی و تزئینات چوبی روی داشبورد، کنسول میانی و پانل‌های درها بود. به لطف فاصله بین دو محور طولانی، سرنشینان صندلی عقب فضای پا و سر کافی داشتند.زیر کاپوت، نیسان سه گزینه موتور را نصب کرده است. همه آنها به گیربکس X-Tronic (CVT) جفت شدند که قدرت را به چرخ های جلو می فرستاد.

سه موتور در تیانا موجود است که رایج ترین آنها واحدهای بنزینی 2.3 لیتری و 3.5 لیتری شش سیلندر است. یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر نیز موجود است که در مدل های چهار چرخ متحرک نصب شده است. موتورهای کوچکتر از یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک استفاده می کنند و 3.5 لیتری با یک CVT جفت می شود. موتور 2.3 لیتری در خودروی بررسی ما 127 کیلووات و 225 نیوتن متر تولید می کند که عملکرد معقولی را ایجاد می کند. در استفاده معمولی، صاف و خاموش است، اگرچه آن را به شدت فشار دهید و می تواند کمی کوبنده به نظر برسد.

این خودروی بزرگ است و دید کمتر به سمت عقب آن را به چالشی برای پارک یا مانور در فضاهای کوچک تبدیل می کند. این با وجود دایره چرخشی تنگ 11.4 متری است. دوربین‌های معکوس استاندارد نبودند، اگرچه معمولاً نصب می‌شوند – فقط در خودروی بررسی ما نیست. به دنبال خودرویی باشید که در ژاپن نصب شده باشد – سپس از طریق صفحه نمایش یکپارچه در داشبورد عبور می کند.

هیچ رتبه ایمنی برای تیانایا مدل‌های مشابه نیسان ماکسیما پیدا نکردیم. مدل‌های به‌روزرسانی شده ماکسیما در سال 2006 با همان شکل بدنه، رتبه چهار ستاره ANCAP را دریافت کردند، اگرچه این خودروها دارای کیسه هوای پرده‌ای نیز بودند. مشخصات ایمنی در تیانا شامل کیسه هوای جلو و جانبی و ترمز ضد قفل است. کنترل پایداری الکترونیکی یک گزینه بسیار نادر است و به طور کلی فقط در مدل های Axis یا 350JM یافت می شود.

نیسان تیانا از اعتبار قابل قبولی برخوردار است، اگرچه نه موتور و نه گیربکس عاری از ایراد نیستند. موتور از یک زنجیر زمان استفاده می کند که نیازی به تعویض منظم نخواهد داشت. با این حال، جغجغه و کشش زنجیره زمان ممکن است رخ دهد. به دنبال چراغ‌های موتوری باشید که خاموش نمی‌شوند، آتش‌سوزی یا جغجغه‌ای از موتور وجود ندارد. از خودروهایی که این علائم را نشان می دهند خودداری کنید.

مانند هر خودرویی در نیسان تیانا نیز گیربکس یکی از بخش های اصلی خودرو به شمار می رود به همین دلیل است که باید دقت زیادی برای تعمیر و سرویس گیربکس نیسان جوک به خرج دهید. با توجه به این نکته ی که برند نیسان در سال های اخیر به صورت رسمی از بازار ایران خارج شده است و نمایندگی رسمی برای فروش و تعمیر خودرو ندارد، تعمیرات مربوط به نیسان جوک خصوصا گیربکس این خودرو نسبت به سایر خودرو ها سخت تر هستند.

ما در مرکز دایرکتینو برای آرامش و رفاه حال شما عزیزان مجموعه ای از بهترین افراد در امر سرویس و تعمیر گیربکس نیسان جوک را گرد هم آورده ایم تا شما با خیال راحت بتوانید هر نوع مشکل ایجاد شده در گیربکس خودروی نیسان جوک تان را رفع کنید. همچنین در این مرکز تعویض روغن گیربکس نیسان جوک برای جلوگیری از بروز آسیب ها به صورت اتوماتیک انجام می شود.

بر اساس میانگین مسافت پیموده شده سالانه 15000 مایل، نیسان ها می توانند تا 20 سال دوام بیاورند.گفته می‌شود، نادیده گرفتن تعویض روغن یا فراموش کردن فشار باد لاستیک‌ها می‌تواند سال‌ها از عمر نیسان بگیرد.برای نگه داشتن نیسان ها در جاده ها برای سال های طولانی، مهم است که تعمیر و نگهداری معمول را در اولویت قرار دهیم.

نیسان ها در مقایسه با مدل های مشابه خودرو، مشکلات کمتری نسبت به میانگین دارند.به عنوان مثال، طبق گزارش Car Problem Zoo ، تمامی مدل‌های نیسان آلتیما در مجموع دارای 16688 مشکل گزارش شده است.تویوتا کمری مشابه 19240 مشکل و هوندا آکورد 22099 مشکل گزارش شده است.با توجه به مشکلات نیسان ، در اینجا چند مورد از رایج ترین مشکلات نیسان و مدل هایی که تحت تأثیر قرار می گیرند آورده شده است:

نیسان آلتیما: خرابی قفل کاپوت و کم نور چراغ های جلو

نیسان مورانو: مشکلات ترمز

همه مدل ها: مشکلات ترمز اضطراری خودکار (AEB).

به طور کلی، می توان به نیسان ها اعتماد کرد که مشکلات کمتری نسبت به خودروهای مشابه در همان کلاس دارند.

حدود  150000 مایل مسافت پیموده شده برای یک نیسان در نظر گرفته می شود.نیسان ها با نگهداری منظم و شرایط ایده آل می توانند تا 300000 مایل دوام بیاورند.گفته می شود، طبق گفته دارندگان نیسان، دوام آنها در حدود 200000 مایل بیشتر است .

حتی یک نیسان کم مسافت پیموده شده می تواند انتخاب بدی باشد اگر به درستی نگهداری نشده باشد. همیشه سوابق تعمیر و نگهداری را بخواهید و آنها را با توصیه های سازنده مقایسه کنید تا صحت سابقه سرویس خودرو را تایید کنید.

برای تعمیر گیربکس نیسان تیانا خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با دایرکتینو

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن