نمونه کارها

تعمیر گیربکس نیسان جوک

تعمیر گیربکس نیسان جوک

تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان جوک با 40000 کیلومتر گارانتی معتبر در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس

نیسان جوک

نیسان جوک یک خودروی شاسی بلند کوچک و زیبا است که در بازار‌‌‌‌های جهانی جز پر فروش ترین خودروها به شمار می‌آید. نیسان جوک یکی از متفاوت ترین محصولات کمپانی ژاپنی نیسان است و در مدل‌‌‌‌های ۲۰۱۶و ۲۰۱۷ به دست مشتریان ایرانی رسید.

گیربکس نیسان جوک

در نیسان جوک شاهد افزایش شتاب و گشتاوری فوق العاده هستیم زیرا در آن از چهار چرخ محرک استفاده شده است که هم باعث تسلط بیشتر راننده در کنترل خودرو حین رانندگی و هم سبب کنترل قدرت بین چرخ جلو و عقب به صورت مجزا میشود که این خود یکی از نوآوری های نیسان جوک محسوب میشود. گیربکس نیسان جوک ۸ سرعته اتوماتیک CVT XTronic است.

با توجه به اهمیت نقش مایعات و روان کار‌‌‌‌های استاندارد و توصیه شده توسط شرکت سازنده خودرو در افزایش کارآیی و راندمان مجموعه سیستم‌‌‌‌های خودرو، تعویض و بررسی به موقع روغن گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک نیسان جوک برای افزایش طول عمر گیربکس الزامی است.

سطح کیفی روغن گیربکس نیسان جوک ۸.۵ لیتر روغن گیربکس اتوماتیک CVT است.

مشخصات فنی نیسان جوک

موتور ۴سیلندر ۱۶سوپاپه
حداکثر قدرت ۱۱۷ اسب بخار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۱.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۷۱ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ترکیبی ۶ لیتر در هر ۱۰۰کیلومتر

گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک دارای حساسیت بسیار بالایی هستند بنابراین باید به محض وجود هرگونه ایرادی در عملکرد گیربکس نسبت به رفع آن اقدام کنید.

تعمیر نیسان جوک
تعمیر نیسان جوک

علت روزه کشیدن گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک نیسان جوک:

کمبود روغن گیربکس
خشک شدن و خرابی بلبرینگ ها که باعث زوزه کشیدن گیربکس میشود.
وجود ساییدگی، ناهمواری، شکستگی و یا بریدگی چرخ دنده‌‌‌‌های گیربکس
لقی محورها، و هزار خاری دنده ها

تشخیص علت زوزه کشیدن گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک نیسان جوک یک کار حرفه ای و تخصصی است و به یک تعمیرکار مجرب نیاز دارد و تعیین هزینه آن پس از پیدا کردن علت زوزه کشیدن گیربکس است.

علت تقه زدن گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک نیسان جوک:

ممکن است به علت ایراد برقی و یا میزان نبودن فشار روغن که ناشی از ایراد درساعت است و یا خرابی و پارگی در دسته موتور‌‌‌‌های گیربکس باشد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان جوک در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران پلاس

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران پلاس با مجرب ترین تکنسین ها شامل موارد زیر است:
تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان جوک با 40000 کیلومتر گارانتی معتبر
تعویض روغن و فیلتر گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک
فروش انواع روغن و فیلتر و قطعات گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک
سرویس‌‌‌‌های دوره ای

تعمیر نیسان جوک
تعمیر نیسان جوک

تعمیر گیربکس نیسان جوک

موتور بنزینی 1.6 لیتری تنفس طبیعی قدیمی در دو فرمت ارائه می شود: پنج سرعته دستی، 93 اسب بخار. یا Xtronic CVT اتوماتیک، 115 اسب بخار. ما طرفدار نیستیم یک گزینه بنزینی رضایت بخش تر، موتور 1.2 لیتری DIG-T توربوشارژ نسبتا جدید است که 113 اسب بخار قدرت و 140 پوند فوت گشتاور تولید می کند. نیسان جوک جدید عملکرد را با یک موتور بنزینی توربوشارژر سبک وزن و در عین حال قدرتمند بازتعریف می کند. کاهش اصطکاک پیشرفته و توربوشارژر با کنترل الکترونیکی پاسخی هیجان‌انگیز به شما می‌دهد در حالی که حالت ECO کارایی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. بین یک گیربکس 6 سرعته دستی یا یک گیربکس 7 سرعته جدید DCT خودکار 1، متناسب با سبک رانندگی خود یکی را انتخاب کنید.

تنها گزینه دیزلی، واحد 1.5 لیتری dCi 108 اسب بخاری نیسان، با گیربکس شش سرعته دستی عرضه می شود. در بالای خط تولید غیرنیسمو، یکی دیگر از واحدهای DIG-T قرار دارد، این بار یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ با قدرت 187 اسب بخار و 177 پوند فوت، دومی از 1600 تا 5200 دور در دقیقه. این خودرو به صورت دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک، اولی با گیربکس شش سرعته دستی و دومی با Xtronic CVT اتوماتیک در دسترس است.

نسل بعدی نیسان جوک کاملاً مجهز به بهترین فناوری‌های حرکت هوشمند نیسان است، اما این بدان معنا نیست که ما اصول اولیه را فراموش کرده‌ایم. کیسه‌های هوا به طور ایمن در کابین جاسازی شده‌اند و نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها به شما اطمینان می‌دهد که همیشه ایمن رانندگی کنید.

شش کیسه هوا به محافظت از مسافران و راننده در برابر برخورد و برخوردهای جانبی کمک می کند.

نیسان جوک
نیسان جوک

یک اخطار کوچک می تواند راه درازی داشته باشد. فشار کم لاستیک می تواند مصرف سوخت را به خطر بیندازد، عمر لاستیک را کاهش دهد و به طور قابل توجهی بر فواصل ترمزگیری تأثیر بگذارد. JUKE به طور مداوم هر چهار چرخ را کنترل می کند و در صورت کاهش فشار در یکی از لاستیک های شما به شما هشدار می دهد.

نیسان جوک  RS تقریباً از گزینه‌های موتور و گیربکس مشابه مدل‌های DIG-T استفاده می‌کند، اما برای عملکرد بیشتر تنظیم شده است. این موتور 215 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 206 پوند فوت گشتاور از 3600 تا 4800 دور در دقیقه تولید می کند. دومی این باور را مطرح می‌کند که این 1.6 کاملاً همان تمایل پایین‌تر بسیاری از واحدهای توربوشارژ مدرن را ندارد.

معمولاً اعتقاد بر این است که مزایایی که گیربکس‌های CVT نیسان ارائه می‌دهند بیشتر از هزینه نگهداری و تعمیرات کمی بالاتر است، اما تا زمانی که افراد بیشتری با فناوری جدید سازگار شوند و اجازه چند نسل دیگر به بهبود را ندهند، میزان خرابی را پیش‌بینی نمی‌کنیم. پیشرفت کن.

حالت ECO را برای افزایش بهره وری سوخت، استاندارد برای بهترین تعادل بین راندمان سوخت و عملکرد، یا ورزش را برای حداکثر لذت انتخاب کنید. پاسخ فوری را در دستان خود قرار دهید. گیربکس 7 سرعته DCT پیشرفته Juke¹ دارای شیفترهای پدال نصب شده روی فرمان برای حس اسپرت‌تر است که به شما امکان می‌دهد بدون برداشتن دست‌هایتان از روی فرمان، دنده را تغییر دهید.

مکان‌های هوشمندانه زیادی برای نگهداری اقلام بزرگ و کوچک در کابین وجود دارد که برای خانواده‌هایی که در حال حرکت هستند مناسب است.   نسل بعدی نیسان جوک گواه این است که می توانید لذت را با عملی بودن ترکیب کنید. این به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توانید وسایل خود را داخل و خارج کنید و وسایل پهن، بلند و حجیم مانند جعبه مبلمان یا چمدان را به راحتی حمل کنید و آن را به همان اندازه که هستید همه کاره می کند.

بله، گیربکس‌های CVT قابل تعمیر هستند ، اما مؤثرترین راه برای جلوگیری از تعمیر آن‌ها این است که مطمئن شوید روغن گیربکس را در بازه‌های زمانی توصیه‌شده نیسان (یا سازندگان) تعویض کرده‌اید و از وارد کردن بار یا فشار غیرمجاز به خودروی CVT خود اجتناب کنید. بکسل یا تریلر).

نمایندگی شما از 3500 تا 6000 دلار برای تعویض واحد CVT شما در صورت خرابی قیمت می دهد یک واقعیت است که همه گیربکس های CVT در نقطه ای از بین می روند، به همین دلیل است که ما در مرکز تهران پلاس تمام طرح های گیربکس CVT نیسان، سوباروس و سایر سازندگان را مطالعه کرده ایم و به آنها مسلط شده ایم تا بتوانیم به بهترین نحو مشکل ایجاد شده در گیربکس نیسان جوک شما را شناسایی و رفع کنیم.

اگر به خوبی مراقبت کنید و نگهداری مناسب را انجام دهید، ثابت شده است که حداقل 5-6 سال یا 100000 مایل بدون مشکل دوام می آورند.  CVT (گیربکس متغیر پیوسته) یک فناوری نسبتاً جدید است و سازندگان همواره در حال بهبود طراحی هستند. درباره نحوه بهترین پیشگیری از خرابی زودرس نیسان CVT خود بیشتر بخوانید.

نیسان جوک
نیسان جوک

خودروسازانی که در حال حاضر از فناوری CVT در خودروهای بیشتری نسبت به سایرین استفاده می کنند عبارتند از: نیسان، میتسوبیشی، سوبارو. در واقع، سوبارو در واقع اولین تولید کننده ای بود که CVT را در دهه 80 معرفی کرد، اما نیسان در حال حاضر بیش از هر خودروساز دیگری خودروهای مجهز به CVT در جاده ها دارد.

تعمیر گیربکس نیسان جوک با توجه به اتوماتیک بودن این نوع گیربکس به مهارت و تخصص نیاز دارد و هر فردی دانش کافی در ارتباط با شناسایی مشکل ایجاد شده در گیربکس نیسان جوک و روش مناسب رفع آن ها در اختیار ندارند.

بسیاری از گزارش‌های مشکل از افت نیرو،   تکان‌های گیربکس ،  لغزش دریچه گاز ،   نشتی مایع خنک‌کننده CVT یا هشدارهای کم خنک‌کننده، و  کد خطای CVT در نمایشگر داشبورد اشاره می‌کنند. این  علائم را نباید نادیده گرفت و هر چه زودتر مورد توجه کارشناسان CVT نیسان ما قرار گیرد، احتمال تعمیر آسان بیشتر می شود.

تعمیر گیربکس نیسان جوک

تعمیر به موقع گیربکس نیسان جوک می تواند علاوه بر افزایش طول عمر مفید خودروی شما از بروز مشکلات برای سایر بخش های داخلی گیربکس نیز جلوگیری کند. گیربکس به کار رفته در نیسان جوک با توجه به اتوماتیک بودن و بخش هایی که دارد نسبت به گیربکس های ساده به مراقبت بیشتری نیاز دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن