تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس هیوندای النترا

تعمیر گیربکس هیوندای النترا

تعمیرگاه گیربکس هیوندای النترا

هنگامی که قرارداد برجام امضا شد، تاثیر آن بر صنعت خودروسازی کشور به میزان قابل‌توجهی ملموس بود. در آن زمان، در حالی که دروازه‌های واردات خودرو باز بودند، بسیاری از شرکای اروپایی و شرق آسیا از صنعت خودرو ایران از جمله پژو، رنو و هیوندای، وارد بازار مونتاژ ایران شدند.

نتیجه این بود که شرکت هیوندای، به عنوان شریک تجاری قدیمی کرمان موتور در ایران، مقداری از محصولات خود را برای شرکت در بازار کشور ما فراهم آورد. این یک مدل بسیار منطقی با قیمت نهایی بسیار منطقی، سطح قابل‌قبول گزینه‌های راحتی و یک طراحی کاملاً مدرن است که استانداردهای جهانی مدرن را برآورده می‌کند.

مونتاژ خودرو هیوندای النترا در حقیقت نسل ششم این ماشین است که با کد شناسایی فنی بعد از میلاد در پورتفولیوی محصول هیوندای شناخته می‌شود. النترا کرمان موتور ماشین جدیدی نیست چون نسل سوم آن با کد شناسایی XD تحت نام برند آوانته مونتاژ شد و سال‌ها پیش در ایران عرضه شد.مدل فوق از طریق نماینده واردات رسمی محصولات هیوندای در ایران به بازار ایران معرفی شد، به نام شرکت آسان موتور در نسل پنجم (کد شناسایی MD). از این رو، مردم ایران همچنین هیوندای النترا را به عنوان یک سدان کره‌ای با کیفیت بالا می‌شناختند.

 

تعمیر گیربکس هیوندای النترا

ویژگی های هیوندای النترا

نسل ششم هیوندای النترا نه تنها توسط موتور کرمان به عنوان مونتاژ تولید شد، اما این خودرو به طور همزمان با آسان موتور آسان و کرمان موتور در نسخه وارداتی به بازار عرضه شد. در نتیجه، مشتریان می‌توانستند بیشتر به مدل وارداتی این ماشین بپردازند که کمی بالاتر از نسخه مونتاژ شده از نظر گزینه‌ها بود، اما در بین مدل‌های وارداتی موتور کرمان و موتور آسان هیچ تفاوتی با نقطه‌نظر گزینه وجود نداشت.

جالب است تاکید کنیم که نیروی محرکه در بازار ایران هم در نسخه وارداتی و هم در نسخه مونتاژ شده قوی‌ترین گزینه ارائه‌شده توسط شرکت هیوندای در آن زمان بود. تنها ویژگی برتری که در بازار ایران پیشنهاد نشد، انتخاب گیربکس هفت – (7 DCT) بود، که به طور منطقی نه تنها نیاز به یک ماشین مانند هیوندای النترا داشت، بلکه در بازار ایران نیز قیمت نهایی این ماشین اقتصادی را پیشنهاد می‌کرد، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت.

بنابراین، با توجه به رقابت مستقیم هیوندای النترا با تویوتا کرولا، مزدا ۳ و کیا سراتو، این گزینه را به عنوان نقطه منفی در نظر گرفت.نسل هفتم هیوندای النترا با کد شناسایی CN۷، با نگاهی کاملاً جدید و مشخصات فنی، از سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی عرضه شده‌است. این مدل هرگز وارد بازار ایران نشد.

نسل ششم هیوندای النترا ، در حالی که حجم و اغراق نسل پنجم را به طور قابل‌توجهی کاهش دا و شاید کمی بیشتر میانه‌رو باشد. البته، این اقدام با وسواس و توجه زیاد به جزئیات انجام شد. در نتیجه، نسل ششم بدون شک زیباتر و محبوب‌تر از نسل پنجم است و افراد میانسال بیشتری را به خریداران خود جذب کرده‌است.

برخلاف نسل پنجم، نسبت‌های هندسی و طراحی بیرونی هیوندای النترا است که آن را جذاب می‌کند. ممکن است مقداری از وزن را به ظاهر خودرو اضافه کرده باشد، اما در عوض طراحی آن با چراغ‌های جلو و لبه تیز و یک شیشه ذوزنقه ای به عنوان امضای طرح مدرن هیوندای النترا جذاب است، و در طول زمان مالکان کمتری به دنبال آن هستند.

با این حال، فضای داخلی هیوندای النترا از سبک طراحی متقارن به طراحی راننده در نسخه نسل ششم تغییر کرد، اما ترکیب سابق هیوندای النترا را نیز برهم زد. هیوندای، مانند کیا یکی از خودروسازان بود که به طور گسترده از طراحی داخلی متقارن استفاده می‌کردند. واقعیت این است که سبک طراحی محبوب همیشه در طراحی متقارن ساده‌تر از طراحی نامتقارن است. اما برای هیوندای النترا، رقابت با امثال تویوتا کرولا، کیا سراتو و مزدا3 کافی بود.

در نتیجه، ساختار داخلی خودرو، همانطور که انتظار می‌رفت، چیزی بیش از یک سدان اقتصادی با کیفیت خوب را نشان می‌دهد، به خصوص از آنجایی که تزئینات داخلی این بخش معمولاً هیچ جایی در این بخش ندارد.

 

تعمیر گیربکس هیوندای النترا

سرویس و تعمیر هیوندای النترا

با توجه به مواردی که در این مقاله در ارتباط با هیوندای النترا ذکر کردیم و عدم واردات این خودرو در سال های اخیر تعویض و سرویس دوره ای خودرو هیوندای النترا با توجه به مسافت و یا سال استفاده شده باید انجام شود. متاسفانه در سال های اخیر و پس از مشکلات ایجاد شده در بازار داخلی خودرو ایران قطعات خودرو هیوندای النترا برای تعویض نیز به سختی در بازار پیدا می شوندو برای خرید قطعه ی اصل باید بسیار دقت کرد.

اگر قطعاتی که در تعمیر هیوندای النترا مورد استفاده قرار می گیرند اصل نباشد نه تنها مشکل خودرو رفع نمی شود بلکه این امکان وجود دارد که مشکل ایجاد شده در خودرو به سایر بخش های خودرو هیوندای النترا ورود کند و حتی موتور خودرو هیوندای النترا نیز دچار مشکل شود که تنها نتیجه ی این امر برای شما افزایش هزینه های چند برابری برای تعویر خودرو است.

با توجه به کمبود قطعات اصل خودرو هیوندای النترا در ایران و تعداد کم مراکز تعویض و سرویس معتبر این خودرو در ایران برای افزایش طول عمر خودرو هیوندای النترا تنها راه انتخاب مرکزی مناسب برای تعمیر و سرویس خودرو هیوندای النترا است. تهران پلاس در حال حاضر یکی از مراکز معتبر و دارای مجوز برای سرویس و یا در صورت نیاز به تعویض قطعات خودرو های هیوندای ، خصوصا هیوندای النترا است، تمامی افرادی که در این مرکز مشغول به کار هستند آموزش های ضروری برای سرویس بخش های مختلف گیربکس هیوندای النترا را دیده اند و دارای مهارت کافی در امر شناسایی مشکل گیربکس و رفع نقص ایجاد شده با حداقل هزینه برای شما هستند.

تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با تضمین به شما عرضه خواهند شد. تعویض به موقع روغن گیربکس هیوندای النترا نقش اساسی در کیفیت و کارایی حداکثری خودرو هیوندای النترا دارد هر زمان احساس کردید که روغن گیربکس تغییر رنگ داده است و یا بوی سوختگی می دهد باید سریعا برای تعویض آن اقدام کنید. حتی اگر زمان سرویس خودرو هنوز فرا نرسیده باشد.

تعمیر گیربکس هیوندای النترا

هیوندای النترا یکی ازخودرو های موجود در بازار ایران است که در حال حاضر با توجه به موانع موجود در بازار خودرو ایران سرویس و تعمیر به موقع قطعات مختلف خودر هیوندای النترا نقش اساسی در سلامت خودرو ایفا می کنند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن