تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس هیوندای اکسنت

تعمیر گیربکس هیوندای اکسنت

تعمیرگاه گیربکس هیوندای اکسنت

بدون شک برند هیوندای کره‌جنوبی نه تنها در جهان به عنوان یک برند معتبر شناخته می‌شود و دارای یک طبقه جهانی است پ در کشور ما  نیزمشهور و اصیل محسوب می‌شود.

در حالی که شرکت خودروسازی کره‌ای و شرکت کیا – غول‌های صنعت را یکی پس از دیگری رتبه‌بندی کرده‌اند; پ بخش قابل‌توجهی از بازار را در انحصار خود در آورده اند و در جهان طرفداران زیادی دارند.. اگرچه همه محصولات شرکت هیوندای در بازار داخلی یافت نمی‌شوند، اما در ایران تقریباً در تمام طبقات مختلف، از خودروهای کوچک شهری گرفته تا شاسی بلند ها می توان مدل های قدیمی تر خودرو های برند هیوندای را دید.

این مساله در تقریباً هیچ یک از شرکت‌های خارجی دیگر در بازار خودرو کشور دیده نمی‌شود. هیوندای اکسنت یکی از قدیمی ترین خودرو های تولیدی برند هیوندای است که نسل های جدیدی از آن در بازه های زمانی معین توسط کشور عرضه شده اند.

با توجه به تحریم ها و روند کاهشی ورود خودرو های هیوندای به ایران شناسایی مرکزی برای تعمیر خودرو هیوندای برای فروش و یا حتی افزایش عمر و کارایی برای استفاده شخصی با حداقل قیمت در حال حاضر اهمیت زیادی دارد. تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر انواع خودرو های هیوندای در ایران است که تمامی امور مربوط به تعمیر بخش های مختلف خودرو هیوندای اکسنت در این مرکز با جدیدترین تجهیزات و به روز ترین اطلاعات توسط افراد متخصص انجام می شود.

 

تعمیر گیربکس هیوندای اکسنت

کمپانی هیوندای

برند هیوندای در سال ۱۹۴۷ ثبت شد اما در ابتدا تنها بر ساخت‌وساز شهری متمرکز بود. بیست سال بعد از تاسیس اولیه آن شرکت هیوندای موتور با هدف عملیات در صنعت حمل و نقل شکل گرفت.

این شرکت در سال ۱۹۴۴ تاسیس شد اما امروزه شرکت کیا یکی از شرکت‌های تابعه شرکت هیوندای است و این شرکت در سال‌های اخیر به تعداد ۴۵ درصد شرکت هیوندای خریداری شده‌است. در فهرست ارزشمندترین برندهای جهان، شرکت هیوندای در رده سی و نهم جهان قرار دارد و تقریباً همان مقدار را به عنوان فورد آمریکا کسب کرده‌است. از طرف دیگر نام‌های تجاری بزرگ، از قبیل آئودی، نیسان و پورشه، از نظر ارزش تجاری؛ آن‌ها کم‌تر از هیوندای هستند.

تعمیر گیربکس هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت یکی از قدیمی‌ترین محصولات برند هیوندای است که از سال ۱۹۹۴ تاکنون تولید شده‌است. این مدل جایگزینی برای خودروی اکسل معروف بود که به ایران نیز وارد شده و بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۲۰۰۰ در خط تولید هیوندای قرار داشت. حتی اکسنت Accent و نسل اکسل Axel کاملاً شبیه هم بودند، اما از نسل بعدی هیوندای اکسنت به اصلی  تولید شرکت هیوندای تبدیل شد و نسل دوم فیس لیفت  به نام هیوندای ورنا  در ایران به فروش بالایی دست پیدا کرد.

در نسل چهارم هیوندای اکسنت، که هنوز در برخی از کشورها به عنوان هسته ورنا به فروش می‌رسد در سال 2010 طراحی شده است. البته نسل پنجم این خودرو در چند ماه پیش برای تولید این خودرو پرده‌برداری شد، اما هنوز در خط تولید هیوندای نیست.

علاوه بر کره‌جنوبی، هیوندای اکسنت در کلمبیا، مکزیک، هند، اندونزی، روسیه و ترکیه ساخته شده‌است. این محصول در سال 1395 در شرکت موتور کرمان فعال شده و در حال حاضر به فروش می‌رسد. با وجود اینکه نسخه خطی آکنه در بسیاری از نقاط دنیا دیده می‌شود، مدل سدان با بدنه استاندارد بیشتر در سراسر دنیا رایج است و البته در ایران، این مدل تنها به عنوان یک رجیستر نقدی تولید می‌شود.

در طی چند سال گذشته، در حدود ۱۰ / ۱۲ میلیون هیوندای اکسنت آمریکایی در سراسر جهان فروخته شده‌است، در حالی که در ایالات‌متحده تنها (با دو مدل بدن، سدان و سدان)، این لهجه تقریباً در سال ۲۰۰۷ به فروش رسید.

رانندگی با گیربکس اتوماتیک بسیار مناسب است چون شما را از شر از کلاچ آزاد می‌کند و نیازی به تعویض دنده به خصوص هنگام ترافیک نیست.

برعکس، چرخ‌دنده‌های دستی نیازمند تعمیرات کم‌تر هستند. اما این بدان معنا نیست که آن‌ها کاملاً از انواع سرویس های دوره‌ای و نگهداری آزاد هستند.

تغییر سطوح روغن، فیلتر گیربکس باید در زمان مناسب انجام شود، رانندگی مناسب و افزایش آگاهی از عملکرد هیوندای اکسنت مهم‌ترین عوامل افزایش طول عمر گیربکس  هیوندای اکسنت می‌باشند. عدم توجه به این آیتم‌ها باعث مشکلات بسیاری برای عملکرد وسیله نقلیه شما می‌شود و تا حدی که دیگر قادر به دستیابی به عملکرد مطلوب گیربکس با تعمیر گیربکس نیست و باید یک جعبه‌دنده جایگزین خریداری کنید.

اولین قدم در خرید یک گیربکس اتوماتیک یافتن یک فروشگاه معتبر است که تجربه و تخصص کافی در زمینه واردات و توزیع گیربکس اتوماتیک دارد. همچنین توجه داشته باشید که مرکز معتبری که شما برای تعمیر و خرید گیربکس اتوماتیک خود انتخاب می‌کنید می‌تواند اطلاعات مفیدی در مورد گیربکس اتوماتیک اتومبیل تان به شما بدهد، زیرا مساله آشنایی با گیربکس برای سهولت انتخاب شما بسیار مهم است.

تهران پلاس یکی از مراکز معتبر در امر ارائه قطعات اصل گیربکس هیوندای اکسنت در ایران است و تمامی امور مربوط به تعویض روغن گیربکس هیوندای اکسنت یا تعویض قسمت های مختلف دیگر گیربکس هیوندای اکسنت در این مرکز به کمک جدیدترین تجهیزات انجام یم شود، به عنوان مثال تعویض روغن گیربکس هیوندای اکسنت در این مرکز به کم دستگاه انجام شده که سبب می شود تا روغن قدیمی داخل گیربکس به صورت کامل از گیربکس خارج شده و روغن جدید وارد گیربکس شود ، اگر روغن به درستی از گیربکس هیوندای اکسنت خارج نشود عملکرد گیربکس دچار اختلال شده و در نتیجه در فاصله ی کوتاه تری باید برای تعویض مجدد روغن گیربکس مراجعه کنید.

توجه به همین چند نکته ی کوچک سبب می شود تا عمر و دوام گیربکس هیوندای اکسنت افزایش پیدا کند. در حال حاضر تعویض کامل گیربکس اتوماتیک هیوندای اکسنت هزینه زیادی در پی دارد و به همین دلیل اگر تعمیرکار در امر شناسایی مشکل گیربکس اتوماتیک هیوندای اکسنت و رفع آن مهارت کافی را نداشته باشد تنها راهی که برای حل مشکل در ذهن دارد تعویض کامل گیربکس خودرو است که این کار هزینه ی زیادی برای شما به همراه خواهد شد و علاوه بر این قطعه ی اصلی گیربکس بدون دلیل خاصی تعویض می شود که اصلا به ضرر خودرو نیست.

تعمیر گیربکس هیوندای اکسنت

در این مقاله خودروی هیوندای اکسنت و نکات مربوط به تعویر گیربگس اتوماتیک این خودرو و سایر ویژگی های شخصی خودرو را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن