تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس پورشه کاین

تعمیر گیربکس پورشه کاین

تعمیرگاه گیربکس پورشه کاین

پورشه کاین مجموعه‌ای از خودروهای اسپرت کراس اوور لوکس سایز متوسط است که توسط خودروساز آلمانی پورشه از سال 2002 تولید شد و فروش آن در آمریکای شمالی از سال 2003 آغاز شد. این اولین خودروی موتور V8 است که توسط پورشه از سال 1995 ساخته شد، زمانی که پورشه 928 متوقف شد. همچنین این اولین خودروی آفرود پورشه از زمان تراکتورهای سوپر و جونیور در دهه 1950 و اولین پورشه با چهار در است. از سال 2008، همه موتورها دارای فناوری تزریق مستقیم هستند.

نسل دوم کاین (Type 92A) در نمایشگاه خودروی ژنو 2010 در ماه مارس پس از افشای آنلاین رونمایی شد. کاین پلت فرم، بدنه، درها و وسایل الکترونیکی خود را با فولکس واگن توارگ و آئودی Q7 مشابه به اشتراک می گذارد. نسل دوم در سال 2014 با تغییرات جزئی خارجی فیس لیفت دریافت کرد و یک نسخه پلاگین جدید E-Hybrid را با عرضه عمومی آن در نمایشگاه خودرو پاریس معرفی کرد.

پورشه کاین یکی دیگر از انواع خودرو های تولیدی برند پورشه است که با توجه به امکاناتی که دارد جزو خودور های پر فروش در جهان به شمار می رود در ایران نیز پورشه کاین هرچ ند به صورت محدود اما در بازار خودرو سازی عرضه می شود. همین محدودیت باعث می شود تا سرویس و تعمیر خودرو پورشه کاین خصوصا گیربکسپ ورشه کاین که بخش اصلی در خودرو است بسیار حساس باشد چرا که اغلب افراد شناسایی کاملی در ارتباط با گیربکس پورشه کاین ندارند و به همین دلیل نمی توانند به درستی مشکل ایجاد شده در گیربکس را شناسایی و آن را رفع نمایند.

تنها فردی می تواند گیربکس پورشه کاین را به درستی تعمیر و سروبس کند که مهارت و دانش کافی در این زمینه داشته باشد.

تعمیر گیربکس پورشه کاین

تهران پلاس مرکزی تخصصی تعمیر و سرویس دوره ای گیربکس پورشه کاین در ایران است تمامی خدمات در این مرکز توسط افراد آموزش دیده و با دانش و همارت کافی انجام می شوند و تمامی مشکلات گیربکس پورشه کاین در تهران پلاس به صورت دقیقی شناسایی و رفع می شوند به همین دلیل برای اطمینان خاطر مشتریان تمامی خدمات در تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند.

Porsche Cayenne 955 با استقبال متفاوتی وارد بازار شد، اگرچه خودروی عملکردی در بین SUVها بود و هندلینگ نسبتاً خوبی و همچنین موتورهای قدرتمند داشت. این خط تولید در ابتدا شامل کاین S و کاین توربو با موتور V8 بود. بعداً در چرخه مدل، نسخه‌های VR6 و دیزلی به خط تولید پیوستند.

مدل پایه از یک موتور VR 3.2 لیتری VW با قدرت 250 اسب بخار (184 کیلووات؛ 247 اسب بخار) استفاده می کند. منیفولد ورودی مخصوص پورشه است، اما در غیر این صورت موتور تا حد زیادی مشابه موتور فولکس‌واگن است. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) با گیربکس دستی 9.3 ثانیه و با تیپترونیک S 9.7 ثانیه است.

 

پورشه کاین توسط یک موتور 4.5 لیتری V8 با سیستم روغن کاری خشک و زمان بندی متغیر سوپاپ ها تامین می شود. 340 اسب بخار (254 کیلووات؛ 345 اسب بخار) و 310 پوند فوت (420 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. شتاب 0-60 مایل در ساعت (97 کیلومتر در ساعت) 6.9 ثانیه طول می کشد و حداکثر سرعت 150 مایل در ساعت (241 کیلومتر در ساعت) است.

پورشه کاین اس تیتانیوم ادیشن که فقط برای سال 2006 معرفی شد، یک شاسی‌بلند انحصاری و محدود یک ساله با بدنه فولادی سبک و دارای کاپوت آلومینیومی (سبک‌تر از مدل کاین S) بود. قسمت‌های برجسته بدنه با رنگ تیتانیوم، پانل‌های بدنه پایینی کناری، لوله اگزوز کرومی اسپرت چهارگانه، رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی با رنگ تیتانیوم، چراغ‌های جلوی دو زنون، تودوزی داخلی دو رنگ، پورشه PCM 2.0 وات / ناوبری کامپیوتر سفری، MP3 صوتی و صدای فراگیر کابین .زیر کاپوت، بهبودهایی شامل تعلیق تنظیم شده اسپرت، پکیج بدنه آیرودینامیک، جعبه انتقال کم برد، قفل دیفرانسیل و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپترونیک می شود.

مدل‌های کاین S و GTS دارای پکیج ترمز کمی بزرگ‌تر از مدل‌های استاندارد و e-hybrid هستند، در حالی که توربو از ترمزهای با روکش سیلیکون کاربید پورشه که با کالیپرهای سفید (PSCB) مشخص می‌شوند، استفاده می‌کند. مدل های توربو S به صورت استاندارد با سرامیک کامل کربن (PCCB) مجهز شده اند. هر دو مدل هیبریدی همچنین دارای سیستم ترمز احیا کننده هستند و هر دو PSCB. بسته های ترمز PCCB در مدل های کمتر نیز اختیاری هستند.

 

با چنین محدوده متنوعی، وزن‌های پیاده‌روی به همان اندازه متنوع هستند، کاین پایه با وزن 1985 کیلوگرم کمی کمتر از 2 تن می‌لغزد و توربو S e-هیبرید با مشخصات بالا با وزن 2490 کیلوگرم بیش از 500 کیلوگرم سنگین‌تر می‌شود. مدل‌های کوپه در تنظیمات یکسان هستند، اگرچه مسیر عقب 40 میلی‌متر عریض‌تر است. آنها همچنین به لطف عرض اضافی، سقف شیشه ای استاندارد و درب عقب پیچیده تر که دارای یک بال عقب فعال است، حدود 45 کیلوگرم سنگین تر از نسخه واگن مشابه هستند. این باعث می‌شود کاین کوپه توربو S e-Hybrid در جاده‌ها 2535 کیلوگرم وزن داشته باشد.

در مقایسه با گیربکس‌های دستی، گیربکس پورشه کاین  PDK در جاده‌های سخت شتاب سریع‌تری ارائه می‌دهد. گیربکس PDK در اصل برای مسابقه توسعه داده شد، بنابراین زمان تعویض سریع برق و شتاب سریع بخشی از DNA آن است. همچنین نسبت به دفترچه راهنمای متوسط شما تطبیق پذیرتر است. برای راحتی مطلوب می توانید دنده ها را به صورت دستی با استفاده از فرمان اسپرت تغییر دهید یا در حالت اتوماتیک رانندگی کنید.

سایر مزایای انتخاب PDK نسبت به گیربکس دستی عبارتند از:

تعویض دنده سریع بدون وقفه در جریان قدرت

مصرف سوخت کمتر

به طور کلی راحتی افزایش یافته است

وزن سبک تر

در حال حاضر تا هشت دنده با PDK ارائه می شود. در مدل های هفت دنده، دنده ششم سریع ترین سرعت را ارائه می دهد، در حالی که دنده هفتم مصرف سوخت را بهینه می کند. PDK هشت سرعته مشابه است، با دنده های هفتم و هشتم راحتی را ترجیح می دهند. پورشه کاین با توجه به قیمتی که در بازار داخلی دارد خودروی لوکس به حستب می آید و به همین دلیل سرویس و نگهداری برای افزایش عمر خودرو اهمیت بالایی دارند.

در این مقاله خودروی پورشه کاین و اهمیت تعمیر درست این خودرو را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن