تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج

تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج

تعمیرگاه گیربکس کیا اسپورتیج

قابلیت اطمینان کیا اسپورتیج در مجموع رتبه بسیار بالایی دارد و اکثر خریداران از انتخاب خود هیجان زده می شوند. … ارزش فروش مجدد نیز بسیار بالاتر از حد متوسط ​​است و با رتبه 79/100، اسپورتیج را به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال وسیله نقلیه ای هستند که بتوانند برای سال های آینده به آن وابسته باشند. همه ی این ویژگی ها باعث شده است تا خودرو کیا اسپورتیج در ایران نیز طرفداران زیادی داشته باشد. گیربکس کیا اسپورتیج دوام و ماندگاری بالایی دارد اما این امر نمی تواند دلیلی بر اهمیت ندادن به سرویس به موقع خودرو باشد.

تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج نکات و پیچیدگی های خاص خودش را دارد و هر فردی نمی تواند به درستی مشکل ایجاد شده در گیربکس را شناسایی و آن را رفع کند، تهران پلاس مرکز معتبر شناسایی و رفع انواع مشکلات در گیربکس تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج است و تمامی مشکلات گیربکس در ابتدا توسط افراد متخصص و آموزش دیده شناسایی می شوند و سپس با توجه به نوع و میزان مشکل ایجاد شده از ابزار و امکانات به روز برای رفع مشکل استفاده می شود، در تهران پلاس آخرین گام در صورتی که راهی برای رفع مشکل گیربکس وجود نداشته باشد، تعویض گیربکس است در غیر این صورت در اغلب موارد با هزینه ای معقول مشکل گیربکس حل می شود.

کیا اسپورتیج
کیا اسپورتیج

تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج

گیربکس کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده می کند ، که ممکن است مسافت پیموده شده سوخت یک CVT را نداشته باشد، اما ارزش آن را دارد که آن بند لاستیکی بزرگی که خودرو را در کنار هم قرار داده باشد، نداشته باشد. تجهیزات ایمنی فعال مانند ترمز اضطراری خودکار در همه به جز SX که استاندارد است، اختیاری است. گیربکس نیرو را از موتور به چرخ ها می رساند تا بتوانید طبق شرایط خود رانندگی کنید. مشکلات گیربکس کیا اسپورتیج 2021 می تواند شامل تاخیر در تعویض دنده ، ساییدن هنگام شتاب گیری، احساس لرزش، یا صدای سوت یا بوی سوختگی از زیر کاپوت باشد.

با رتبه‌بندی پایین در دسته‌های اصلی بر اساس بازخورد مشتریان، سه مدل کیا امتیازات قابل اطمینان پیش‌بینی‌شده‌ای را کسب کردند . این برند یک گیربکس جدید با متغیر پیوسته (CVT) را به جدیدترین Forte و Soul اضافه کرد که منجر به مشکلات اساسی شد. این بررسی ها نشان می دهد که کیا اسپورتیج دوام و کیفیت کافی را دارا می باشد.

کیا اسپورتیج که در ایالات متحده فروخته می شود قطعاً مشکلات خود را دارد. در برخی موارد، خرابی‌های موتور ، معیوب بودن یاتاقان‌های موتور ردیابی می‌شد، در برخی دیگر، نشتی مخزن روغن باعث خروج روغن بیش از حد می‌شد که منجر به کمبود روغن می شود که کل موتور را از بین می‌برد. اما این موارد ناخودآگاه و یک شبه ایجاد نمی شوند و اگر شما برای سریوس دوره ای خودرو طبق طمان های مقرر شده توسط شرکت کیا مراجعه کرده باشید این موارد در همان ابتدا شناسایی و با هزینه ای به مراتب کمتر رفع می شوند.

دیگر نگرانی بابت خرید خودروی جدید کیا وجود ندارد.  کیااسپورتیج یکی از قابل اعتمادترین مدل های این برند است و می توانید انتظار داشته باشید که 200000 مایل یا بیشتر دوام بیاورد . مالکانی که به SUV های خود عشق و مراقبت زیادی می دهند، می توانند انتظار داشته باشند که عمر طولانی داشته باشد.

دلیل اصلی لذت بردن از رانندگی با کیا اسپورتیج SX توربو، موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ زیر کاپوت آن است. این موتور 240 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه (237 اسب بخار با AWD) تولید می کند. مهمتر از آن، گشتاور 260 پوند فوت از 1450 دور در دقیقه تا 3500 دور در دقیقه است.

ماشین کیا اسپورتیج 2.0 CRDi 2020 با گیربکس دستی و اتوماتیک هم زمان است. تنظیم محدود کننده سرعت را با توجه به کتابچه راهنمای کاربر برای سرعت 30 مایل در ساعت . در سرعت 28 مایل در ساعت، بی میلی محسوس برای شتاب گرفتن وجود دارد، اما به آرامی ادامه می یابد. در 30 مایل در ساعت هیچ شتابی وجود ندارد.گیربکس های CVT به اندازه گیربکس های اتوماتیک سنتی دوام می آورند و به گونه ای طراحی شده اند که عمر کامل خودرو را دوام بیاورند. CVT معمولی حداقل 100000 مایل طول عمر دارد.

کیا اسپورتیج
کیا اسپورتیج

تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج

گیربکس های کیا اسپورتیج چقدر دوام می آورند؟

گیربکس های کیا اسپورتیج به طور متوسط بین 100000 تا 200000 مایل دوام می آورند . نشت مایعات و شتاب ضعیف ممکن است نشان دهنده این باشد که گیربکس شما نیاز به تعویض دارد.برای تعویض گیربکس نیز باید توجه داشته باشید که گیربکس جایگزین باید اصلا و اورجینال باشد در غیر این صورت گیربکس به سرعت دچار مشکل می شود و دوباره محبور به تعویض گیربکس هستید که هزینه ای دو برابر را برای شما به همراه خواهد داشت.

سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو اسپورتیج جدیدتر و/یا فلاش ها به طور متوسط ​​هر 50000 مایل باید سرویس شوند می در حالی که مدل های قدیمی هر 30000 مایل باید سرویس شوند. اگر گیربکس CVT دارید، فواصل سرویس بر اساس سازنده می تواند از 30000 تا 100000 متغیر باشد.

تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی (TSR) یک فناوری است که به وسیله آن یک وسیله نقلیه قادر است علائم راهنمایی و رانندگی را که در جاده قرار داده شده است، به عنوان مثال “محدودیت سرعت” یا “کودکان” تشخیص دهد. این فناوری توسط تامین کنندگان مختلف خودرو در حال توسعه است. از تکنیک های پردازش تصویر برای تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی استفاده می کند.این فناوری در نسل های جدید خودرو کیا اسپورتیج نیز استفاده می شود.

کیا اسپورتیج
کیا اسپورتیج

تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج یکی ازخودرو های محبوب برند کیا است و در سال های اخیر امکانات و ویژگی های این خودرو دائما در حال تغییر هستند، گیربکس بخش جدایی ناپذیر خودرو کیا اسپورتیج و سلامت آن نقش کلیدی را در سلامت و کارایی حداکثری خودرو ایفا میکند به همین دلیل سرویس دوره ای خودرو کیا اسپورتیج در مراکز معتبر اهمیت بالایی دارد، با توجه به اینکه برند کیا در ایران نمایندگی رسمی ندارد شنایایی مرکزی معتبر برای سرویس و تعمیر خودرو اهمیت بالایی دارد. تهران پلاس مرکز تخصصی تعویض و تعمیر انواع قطعات گیربکس کیا اسپورتیج در ایران است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن