نمونه کارها

تعویض دنده میل سوپاپ و تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور

تعویض دنده میل سوپاپ و تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور

تعمیر تویوتا راوفور

تعمیرات تخصصی انواع خودرو های تویوتا (تعمیرگاه تویوتا)

تیم تخصصی تهران پلاس با بهره گیری از افراد مجرب و کارآزموده و همچنین با استفاده از تجهیزات روز دنیا. و با در دست داشتن شاپ منوآل ها و نقشه های تخصصی خودروهای تویوتا و همچنین در اختیار داشتن منابع تامین قطعات با قیمت واقعی و با کمترین هزینه تعمیراتی قادر به ارایه خدمات و داشتن سابقه ی طولانی در امر تعمیرات خودرهای تویوتا قادر به ارائه ی خدمات تعمیرات موتور و عیب یابی برق تخصصی بررسی جز به جز سیم کشی، باز و بست اصولی داشبورد و ترمیم آن، دیاگ به روز، پیدا کردن صداهای جلوبندی و سیستم تعلیق می باشد.

تعمیرات تخصصی تویوتا کمری، تویوتا کمری گرند، تویوتا لندکروز، تویوتا پرادو، تویوتا کرولا، تویوتا اف جی کروز. تویوتا یاریس، تویوتا آوریون، تویوتا راو ۴ ، تویوتا پریوس، تویوتا سی اچ آر و… در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس.

گروه تخصصی تهران پلاس با بهره گیری از کادر مجرب و دوره دیده و با تجربه و با استفاده از ابزارآلات روز و سابقه ی درخشان در تعمیر خودرو های کمپانی تویوتا قادر است خدمات زیر را ارائه دهد.

تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور

تعمیر موتور تویوتا و سرویس دهی کامل موتور خودرو های تویوتا

تشخیص صداهای موتور و سرسیلندر، بررسی نشتی روغن موتور و آب، بررسی سطح کیفی مایعات موتور. تعویض روغن و صافی روغن موتور تویوتا. تعمیرات اساسی موتور تویوتا و….

بر آورد تاخمین هزینه های احتمالی تعمیر موتور تویوتا

تشخیص علت یاتاقان زدن موتور تویوتا و جلوگیری از خسارت بیشتر

3 راه کار ساده برای افزایش طول عمر موتور تویوتا :

استفاده از ضد یخ مخصوص خود تویوتا که معمولا به رنگ قرمز است در ۴ فصل سال
استفاده از روغن و فیلتر روغن اورجینال
تنظیم موتور و اورهال کردن موتور
و همه ی خدمات موتور در تعمیرگاه تهران پلاس به شما ارائه میشود.

تنظیم موتور تویوتا و تعمیر موتور

شامل بازدید پارامتر ها با دیاگ تخصصی تویوتا، بررسی و بازدید شمع ها، شستشوی سوزن انژکتورها با دستگاه. شستشوی دریچه گاز و تعویض صافی بنزین میباشد.

از نشانه های خرابی و درست عمل نکردن این قطعات می توان به بد کارکردن موتور و افرایش مصرف سوخت اشاره کرد بهتر است. قبل از این که اتفاق بیافتد تنظیم موتور در سرویس های دوره انجام شود.

تعویض صافی یا فیلتر بنزین تویوتا اصلی بسیار مهم در افزایش طول عمر پمپ بنرین و سوزن انژکتورها بوده چرا که گرفتگی در فیلتر باعث فشار آوردن به پمپ شده وحرارت پمپ بنزین را افزایش میدهد.

تعویض صافی بنزین تویوتا و سرویس دهی کامل باک تویوتا

محل قرار گیری اکثر فیلتر بنزین های تویوتا بر روی پمپ بنزین درون باک بنزین است. جز برخی مدل ها مانند تویوتا لندکروز، تویوتا پرادو و تویوتا اف جی کروز بهتر است هر ۳۰ هزار کیلومتر فیلتر بنزین تعویض شود. اگر بیشتر خودروی تویوتای شما بین شهر ها حرکت میکند. حداکثر هر ۶۰ هزار کیلومتر این کار را انجام دهید.

3 نکته مهم در مورد جلوبندی و سیستم تعلیق تویوتا :

در صورت خرابی یک قطعه از جلوبندی هرچند که خطر کمی داشته باشد. باید آن را تعمیر کنید چرا که باعث آسیب دیدن قطعات دیگر تویوتا می شود.
اگر خودرو تویوتا شما فرمان پذیری خوبی ندارد و به اصطلاح فرمان گیج میزند. حتما از تنظیم زوایای چرخ های خود اطمینان حاصل پیدا کنید. چرا که باعث از بین رفتن و خراب شدن لاستیک ها میشود.
درصورت شنیدن صداهای غیر عادی در حال حرکت و دست اندازها از مسافرت رفتن ومسافت های طولانی خودداری کنید. و خودرو را به جلوبندی ساز تویوتا خود نشان دهید. و اگر مجبور به حرکت بودید با حداقل سرعت حرکت کنید. و به نزدیکترین تعمیرگاه تویوتا مراجعه کنید.

آیا لازم است طبق تویوتا به طور کامل تعویض شود؟

خیر – اکثر خودروهای تویوتا بوش ها و سیبک های آن به صورت جداگانه در بازار موجود و قابل تعویض است. معمولا نمایندگی تویوتا طبق ها را کامل تعویض می کنند. که این کار اصلا به صرفه نیست و خرج اضافی برای مصرف کننده دارد. که ما از این خرج ها در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس میکاهیم.

هزینه نگهداری و تعمیرات خودروهای تویوتا چقدر است؟

هزینه تعمیرات و لوازم خودروهای ژاپنی به صورت میانگین ۲ برابر خودروهای کره ایی است. البته اگر لوازم به صورت اورجینال تهیه شود همچنین عمر لوازم نسبتا بیشتر از سایر برندها میباشد. تعرفه های تعمیرگاه تهران پلاس مقرون به صرفه ترین حالت های ممکن است.

تعمیرات تخصصی انواع خودروهای تویوتا :
تعمیرگاه های تویوتا کمری
تعمیرگاهی برای تویوتا کمری گرند
تعمیرگاه حرفه ای تویوتا لندکروز
تعمیرگاه تخصصی تویوتا پرادو
تعمیرگاهی برای تویوتا کرولا
تعمیرگاه های تویوتا اف جی کروز
تعمیرگاه حرفه ای تویوتا یاریس
تعمیرگاه های تخصصی تویوتا آریون
تعمیرگاه فوق حرفه ای تویوتا راو ۴ (RAV 4)
تعمیرگاه تخصصی تویوتا پریوس
تعمیرگاه حرفه ای تویوتا سی اچ ار (CHR)
امیدواریم که بتوانید بهترین خدمات را از تهران پلاس دریافت نمائید.

 

تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس:

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن