مقالات

علت روغن ریزی خودرو و روشهای رفع آن

علت روغن ریزی خودرو و روشهای رفع آن

علت روغن ریزی خودرو چیست؟ برای رفع روغن ریزی خودرو چه باید کرد؟ علت ریختن روغن از زیر ماشین چیست؟ جلوگیری از روغن ریزی ماشین در کدام مراکز انجام می‌شود؟ دلایل نشتی روغن از خودرو چیست؟ بهترین محل برای رفع روغن ریزی خودرو کجاست؟ برای رفع روغن ریزی خودرو های خارجی چه باید کرد؟

برای اطلاع دقیق تر و کامل تر در رابطه با موارد بیان شده تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

روغن ریزی خودرو و روش های رفع آن

روغن ریزی یکی از مشکلاتی است که در تمام خودروها ممکن است اتفاق بیافتد که باید علت اصلی بروز این مشکل پیدا شده و رفع گردد.

که امروزه وجود مراکز تعمیر حرفه‌ای و معتبری مانند مرکز تعمیر تهران پلاس باعث گردیده است تا امکان تشخیص سریع روغن ریزی خودرو های خارجی خیلی سریع و راحت انجام گردد.

در واقع روغن ریزی خودرو انواع مختلفی دارد که می تواند روغن ریزی موتور ،روغن ریزی از قسمت هیدرولیک، روغن ریزی در قسمت ترمز و روغن ریزی گیربکس باشد.

که مهمترین مرحله تشخیص علت روغن ریزی می باشد که اگر در خودرو شما هم چنین مورد اتفاق افتاد باید خیلی سریع نسبت به رفع این مشکل به مرکزتعمیر مطمئن مراجعه کنید.

انواع روغن ریزی خودرو

  • اگر روغن ریزی موتور اتفاق افتاده باشد در این حالت باید رنگ روغن نشتی پیدا کرده به رنگ قهوه‌ای و با غلظت متوسط باشد که در واقع رنگ روغن موتور بوی خاصی ندارد و خیلی لغزنده است.

اگر از زیر خودرو نگاه کنید در این حالت ممکن است امکان پیدا کردن منبع روغن ریزی امکان پذیر باشد.

موارد مختلفی مانند شل بودن پیچ ها و ترک خوردن بدنه خودرو از مواردی هستند که می‌توانند باعث روغن ریزی موتور خودرو شوند.

  • اگر روغن ریزی از قسمت هیدرولیک اتفاق بیافتد در این حالت رنگ روغن قرمز بوده و نسبت به روغن موتور غلظت کمتری دارد.
  • و از دیگر روغن ریزی می توان به روغن ریزی سمت ترمز اشاره کرد که رنگ روغن می‌تواند به‌صورت سبز، آبی و یا زرد باشد.
  • در روغن ریزی گیربکس تقریبا رنگ روغن این قسمت مشابه با روغن موتور است و تنها غلظت آن نسبت به روغن موتور زیاد میباشد که تمام موارد گفته شده بسیار حساس و مهم هستند و اگر به هر دلیلی در خودرو تا ن روغن ریزی اتفاق افتاد در این حالت باید خیلی سریع نسبت به رفع آن به مرکز تعمیر تهران پلاس مراجعه کنید.

رفع روغن ریزی خودرو به وسیله مرکز تعمیر تهران پلاس

نخستین مرحله پیدا کردن منبع روغن ریزی می باشد که این مورد بسیار حساس و مهم است با توجه به اینکه نوع روغن استفاده شده در بخش های مختلف مانند ترمز، گیربکس، هیدرولیک، موتور و قسمت‌های دیگر با هم متفاوت هستند.

به همین دلیل افرادی که در مرکز تعمیر تهران پلاس خدمات ارائه می دهد به راحتی بر اساس نوع روغن می توانند محل دقیق نشتی را پیدا کرده و نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که علت مشکل روغن ریزی بر حسب علت آن متفاوت می‌باشد و برای اینکه این مشکل برای همیشه رفع گردد باید این مورد را به افراد فوق العاده حرفه ای بسپارید در این صورت مشکل به وجود آمده به راحتی رفع می گردد.

برای جلوگیری از روغن ریزی ماشین چه باید کرد؟

مهم‌ترین مورد در بحث جلوگیری از بروز نشتی و یا روغن ریزی در بخش‌های مختلف خودرو این است که با دقت رانندگی نمایید و از وارد شدن ضربه شدید به بخش پایینی خودرو اجتناب نمایید.

که معمولاً این مورد کمتر در خودروهای خارجی اتفاق می افتد چون بدنه خودرو ها بسیار مقاوم بوده و کمتر مشاهده می گردد که روغن ریزی اتفاق بیافتد ولی در هر صورت احتمال بروز روغن ریزی در بخش‌های مختلف خودروهای متفاوت امکان پذیر است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که خودرو تان دچار روغن ریزی شده است در حالت خیلی سریع باید به نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید

همچنین با امکان دریافت مشاوره آنلاین از طریق وبسایت تهران پلاس می توانید از متخصصین مربوطه مشاوره آنلاین دریافت کرده و منبع اصلی نشتی روغن را پیدا نمایید.

که خوشبختانه با وجود متخصصین مرکز تعمیر تهران پلاس به راحتی می توان تمام مشکلات به وجود آمده در خود را رفع کرد.

همیشه مراجعه سریع نسبت به رفع مشکل به وجود آمده در خودرو های خارجی و گران قیمت مهم ترین علت جلوگیری از بروز مشکلات جدی و هزینه های گزاف می باشد.

در این میان محل تعمیر مناسب مهم ترین بخش برای رفع مشکل خودرو به صورت کامل بوده و میتواند احتمال بروز مشکلات دیگر را در آینده به حداقل برساند.

بهترین مرکز تعمیر خودرو و رفع مشکل روغن سوزی خودرو

بحث نشتی روغن یکی از موارد بسیار حساسی است که همانگونه که گفته شد می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد و به گونه‌ای در تمام خودروهای داخلی و خارجی احتمال دارد اتفاق بیافتد.

و مهمترین موردی که باعث می شود تا این مشکل خیلی سریع رفع کرده است پیدا کردن دلیل اصلی روغن ریزی در خودرو می باشد.

که خوشبختانه با وجود تیم فوق‌العاده حرفه‌ای تهران پلاس امکان از بین بردن تمام مشکلات خودروهای مختلف مخصوصاً تمام خودروهای خارجی به راحتی امکان پذیر شده است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال یک مرکز مطمئن و معتبر برای رفع مشکلات خودروی خود می گرید و می خواهید با حداقل هزینه بهترین خدمات را دریافت کنید.

و هیچ گونه نگرانی در رابطه با بروز مشکلات دیگر بعد از تعمیر خودرو نداشته باشید در این حالت مرکز تعمیر تهران پلاس می تواند مطمئن ترین و معتبر ترین محل برای رفع مشکلات خودروتان باشد.

علاوه بر اینکه خدمات ارائه شده به وسیله این مرکز به صورت تضمین شده می باشد همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین از طریق وب‌سایت تهران پلاس نیز امکان پذیر است و همچنین امکان رزرو وقت از طریق وب‌سایت مربوطه نیز وجود دارد بدین ترتیب می توانید از لحاظ زمانی صرفه جویی کرده و در زمان مشخص شده در محل تعمیر حضور پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با خدمات ارائه شده به وسیله این مجموعه می توانید به وب سایت تهران پلاسمراجعه کرده و اطلاعات بسیار کامل تر و دقیق تری در رابطه با خدمات ارائه شده دریافت نمایید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن