مقالات

پاک کردن لکه های مختلف از روی رنگ بدنه خودرو

پاک کردن لکه های مختلف از روی رنگ بدنه خودرو

حذف لکه از رنگ بدنه

پاک کردن لکه‌های مختلف از روی بدنه خودرو چگونه انجام میشود؟ بهترین گزینه جهت برطرف کردن لکه های ایجاد شده بر روی بدنه خودروهای خارجی چیست؟ باید از کدام پاک کننده ها جهت برطرف کردن لکه های ایجاد شده در روی بدنه خودرو استفاده شود؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه باشید.

 

حذف لکه از رنگ بدنه

پاک کننده لکه های ایجاد شده در روی بدنه خودرو

همیشه بروز اتفاق هایی می تواند باعث ایجاد لکه های مختلف در روی بدنه خودرو شود، مثلاً لکه بنزین، لکه الکل و یا لکه های دیگر که در روی رنگ بدنه خودرو ایجاد می شوند بسیار آزاردهنده هستند و زیبایی خودرو را تحت تاثیر قرار می دهند

که متأسفانه در برخی مواقع عدم اطلاع صاحبان خودروهای خارجی از پاک کننده مناسب و به گونه‌ای استفاده کردن از پاک کننده های غیر استاندارد و اشتباه باعث می‌شود تا لکه های موجود در روی بدنه خودرو بسیار بدتر شوند و چنین مواردی باعث ایجاد آسیب در رنگ بدنه خودرو می شود.

پس باید اطلاعات کافی در رابطه با لکه های ایجاد شده در روی رنگ بدنه خودرو را داشته باشید تا بتوانید از بروز آسیب به خودرو جلوگیری کنید.

مثلاً بحث پاک کردن اسید از روی ماشین یا پاک کردن لکه های دیگر که به هر دلیلی و برحسب موارد محیطی و یا انسانی ممکن است رخ دهند بسیار مهم می باشد

در طول این محتوا از مهمترین و معتبرترین گزینه‌ها جهت از بین بردن لکه های مختلف در روی بدنه خودرو بیان شده است.

مخصوصا اگر صاحب خودروهای خارجی هستید به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید به صورت خودسرانه و بر حسب توصیه های دیگران اقدام به استفاده از شوینده یا موارد مختلف برای از بین بردن لکه ها اقدام کنید.

 

حذف لکه از رنگ بدنه

از بین بردن لکه های روی بدنه خودرو

اگر لکه هایی در روی بدنه خودرو ایجاد شده است پس در گزینه اول استفاده کردن از لاک پاک کن می تواند گزینه مناسبی باشد.

در واقع این گزینه بهترین روش برای از بین بردن لکه های رنگ می باشد، برای این کار بهتر است، پارچه نرم و مرطوب را بر روی لکه ها بزنید و سپس باید خودرو را با استفاده از آب و مواد شوینده شست و شو دهید.

 

گزینه بعدی جهت از بین بردن لکه های ایجاد شده در روی رنگ بدنه خودرو استفاده کردن از واکس مو یا موم نخل می باشد.

در واقع مهمترین مزیت استفاده کردن از واکس این است که باعث براق شدن بدنه خودرو می گردد که این واکسن ها به راحتی از طریق فروشگاه های لوازم خانگی قابل دسترسی می باشن.

د و به خاطر روغن هایی که در ساخت این محصولات استفاده شده است به راحتی امکان از بین بردن لکه های رنگ اسپرم امکان پذیر است

بدون اینکه آسیبی به رنگ بدنه اصلی ایجاد شود که جهت انجام این کار بهتر است از اسفنج استفاده نمایید سپس بهتر است خودرو را با استفاده از آب و مواد شوشنده، شستشو نمایید.

 

بهترین روش از بین بردن لکه های بدنه خودرو

بهترین روش جهت از بین بردن لکه های ایجاد شده در روی بدنه خودرو، کمک گرفتن و دریافت مشاوره از افرادی است که در رابطه با این مورد خدمات حرفه‌ای را ارائه می دهند.

و با توجه به اینکه لکه های ایجاد شده در روی بدنه خودروها بسیار متفاوت هستند و انتخاب اشتباه می تواند باعث بروز آسیب در رنگ اصلی بدنه خودرو گردد.

پس باید نهایت دقت را در این باره داشته باشید که خوشبختانه وجود مراکز حرفه‌ای مانند مرکز تعمیر تهران پلاس به راحتی باعث شده است تا امکان دریافت مشاوره حرفه ای از افراد متخصص و یا امکان پاک کردن انواع لکه های روی بدنه خودرو به صورت مطمئن در این مجموعه انجام شود.

در واقع شما به راحتی می توانید با پرداخت هزینه بسیار ناچیز و کم  از بین بردن لکه های ایجاد شده در روی بدنه خودرو را به افراد متخصص که در این باره فعالیت می‌کنند بسپارید، در این حالت مطمئن باشید که تمام لکه ها به صورت کامل برطرف شده و هیچ گونه مشکلی در رنگ بدنه خودروی تان ایجاد نمی شود.

مخصوصاً اگر صاحب خودرو های فوق العاده لاکچری و گرانقیمت هستید به هیچ عنوان به صورت خودسرانه و برحسب اطلاعاتی که از اطرافیان به دست می آورید اقدام به این کار نکنید.

در برخی مواقع مشاهده می‌شود که لکه های ایجاد شده بسیار سخت هستند و انتخاب اشتباه می تواند به صورت مستقیم باعث ایجاد خراش و آسیب در رنگ بدنه خودرو شود.

مثلاً لکه های ایجاد شده بخاطر پاشیده شدن رنگ در روی بدنه ماشین یا لکه هایی که به خاطر گرد و غبار ایجاد می‌شوند و یا لکه هایی که به خاطر تماس الکل در روی بدنه خودرو ایجاد می شوند بسیار حساس هستند و به گونه‌ای عدم توجه به رفع این لکه ها می تواند باعث شود تا بعدها امکان برطرف کردن به حداقل برسد.

پس اگر صاحب خودرو خارجی هستید و به هر دلیلی لکه های مختلف در روی بدنه خودرو تان ایجاد شده است در این حالت سعی کنید حتماً از یک فرد مطمئن و معتبر اطلاعات کسب کنید.

و در صورت زیاد بودن لکه ها بهتر است به مراکزی که این کار را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند مراجعه کنید.

خوشبختانه امروزه وجود مراکز معتبری مانند مرکز تهران پلاس باعث شده است تا امکان از بین بردن تمام مشکلات ظاهری در تمام خودرو های لاکچری و گران قیمت با استفاده از بهترین متد ها و بهترین دستگاه ها و در سریعترین زمان ممکن انجام شود که این مورد به گونه باعث شده است تا تمام نگرانی‌های صاحبان خودروهای خارجی به حداقل برسد.

مخصوصاً در بین تمام لکه های ایجاد شده، تماس بنزین با رنگ بدنه خودرو که یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها است به مرور زمان می‌تواند باعث آسیب جدی در رنگ بدنه خودرو شود که در این حالت بهتر است که خیلی سریع بنزین را از روی سطح بدنه خودرو پاک کنید.

حذف لکه از رنگ بدنه

میتوانید از پاک کننده های مناسبی جهت پاک کردن چنین لکه هایی استفاده نمایید که جهت اطلاع از این پاک کننده های مناسب، بهترین روش پرس و جو از متخصصین این کار می باشد در این حالت مطمئن باشید که به هیچ عنوان آسیب جدی به رنگ بدنه خودرو وارد نمی شود و می توانید با مطمئن ترین روش ها، از رنگ بدنه خودروتان محافظت نمایید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن