مقالات

چه مواردی به رنگ خودرو آسیب می‌زند؟

چه مواردی به رنگ خودرو آسیب می‌زند؟

آسیب های رنگ خودرو

آیا می‌دانید چه مواردی به رنگ خودرو آسیب میزند؟ چگونه می توان از بروز آسیب به رنگ خودرو جلوگیری کرد؟ بهترین روش محافظت از رنگ خودرو چیست؟ چه عواملی به رنگ خودرو آسیب وارد می کنند؟ یا رایج ترین موردی که به رنگ خودرو آسیب میزند چیست؟ چه چیزهایی به رنگ خودرو آسیب می زنند؟ و چگونه می توان از رنگ خودرو در مقابل عوامل محیطی و موارد آسیب زا محافظت کرد؟

در واقع این سوالات اکثرا از طرف صاحبان خودروها مخصوصا صاحبان خودروهای خارجی پرسیده می شوند که هدف ما در این محتوا بررسی تمام مواردی است که می‌تواند به رنگ خودرو آسیب بزنند.

در واقع شما در صورت مطالعه این مطلب می توانید از ورود مشکلات احتمالی جلوگیری کرده و از بروز آسیب به خودروتان جلوگیری کنید.

 

چه مواردی به رنگ خودرو آسیب می‌زند؟

مواردی که می‌توانند به رنگ‌خاک در آسیب بزند چیست؟

به خاطر اینکه افراد در برخی مواقع نمی‌توانند به پارکینگ های سرپوشیده دسترسی پیدا کنند و با توجه به حجم کاری زیاد و موارد دیگر در اکثر مواقع صاحبان خودروها، مخصوصا صاحبان خودروهای خارجی مجبور هستند تا خودروهایشان را در سطح شهر و کنار خیابان ها پارک کنند.

که در این حالت احتمال بروز آسیب به رنگ خودرو افزایش پیدا می‌کند و با مدنظر قرار دادن این مورد که خودروهای خارجی بسیار گران قیمت و لاکچری هستند و بروز کوچکترین خشی در روی رنگ خودرو می‌تواند از زیبایی خودرو کاسته و تاثیر بسیار زیادی در قیمت خودرو داشته باشد.

پس همیشه محافظت از خودرو برای تمام کسانی که صاحب خودروهای بسیار گرانقیمت و لاکچری هستند بسیار مهم است و همیشه می خواهند تا از بروز مشکلات و آسیب های محیطی جلوگیری کنند.

که در واقع اگر به موارد مهمی که در طول مطلب گفته می‌شود دقت کنید در این حالت می توانید تا حد زیادی از بروز مشکل در رنگ خودرو ها جلوگیری کنید.

 

رایج ترین عواملی که به رنگ خودرو آسیب میزنند چیست؟

در کلی عوامل آسیب زا به رنگ بدنه خودرو به دو دسته عوامل محیطی و انسانیت تقسیم می‌شوند.

که عوامل محیطی می‌تواند شامل باران های اسیدی، گرد و غبار، تابش مستقیم نور خورشید و… باشد و عوامل انسانی می تواند مانند مواردی مانند عدم بی توجهی رانندگان هنگام عبور از کنار خودرو و موارد دیگر اشاره کرد.

و با توجه به اینکه همیشه صاحبان خودرو به صورت ۲۴ ساعته نمی‌توانند در کنار خودرو باشند پس همیشه در مرحله اول جهت جلوگیری از بروز عوامل بروز مشکلاتی در رنگ بدنه خودرو همیشه سعی کنید بهترین و مناسب ترین محل را جهت پارک‌خودرو انتخاب نمایید.

 

چه مواردی به رنگ خودرو آسیب می‌زند؟

تاثیر باران های اسیدی در روی رنگ بدنه خودرو

باران های اسیدی به راحتی می توانند باعث ایجاد لکه های تیره در روی سطح بدنه خودروها شوند.

که در واقع علت بروز چنین مشکلی این است که جذب شدن سولفوریک و نیتریک اسید موجود در هوا توسط این باران های اسیدی مهمترین گزینه‌ای است که باعث ایجاد لکه در روی خودرو میشود.

پس از مهم ترین کارهایی که می‌تواند از این مشکلات جلوگیری کند این است که هنگام بارش باران مخصوصاً در شهرهای بزرگی مانند تهران که هوا بسیار آلوده است که شدت این باران‌های اسیدی افزایش پیدا می‌کند بهتر است خودرو در پارکینگ ها یا محل های سرپوشیده پارک نمایید.

و اگر هم وقتی چنین کاری را داشتید حتماً به کار واش های حرفه‌ای که با بخار اقدام به شستشوی خودرو می‌کنند مراجعه کنید.

 

از موارد دیگر بحث گرد و غبار هست که در تماس بودن خودرو به مدت طولانی در هوایی که باد با شدت بسیار تند می وزد و هوا الوده است می‌تواند باعث ایجاد خط و خش بسیار ریز و زیاد در روی بدنه خودرو شود پس باید به این مورد هم دقت شود.

از گزینه های بسیار مهم دیگر که بیان شد بحث تابش مستقیم نور خورشید به مدت طولانی است که می تواند باعث صدمه زدن به رنگ خودرو گردد.

در واقع این مورد باعث می‌شود تا رنگ خودرو به مرور زمان دچار آسیب شود.

پس می‌توانید با قرار ندادن خودروتان در تایم طولانی زیر نور آفتاب از این مورد جلوگیری کنید.

متاسفانه همیشه امکان از بین بردن عوامل تهدید کننده و آسیب زا به صورت صد در صدی وجود ندارد و شما بر حسب شرایط می‌توانید بهترین گزینه را جهت محافظت از خودروتان انتخاب کنید.

مخصوصا اگر صاحب خودروهای فوق العاده لاکچری و گرانقیمت هستید در این حالت توصیه می‌شود همیشه در هر شرایطی بهترین و مناسب ترین محل که احتمال بروز آسیب به رنگ بدنه خودروتان خیلی کم است را انتخاب نمایید.

از گزینه های بسیار مهمی که می تواند باعث بروز آسیب به رنگ بدنه خودرو شود تماس روغن ترمز با بدنه خودرو می باشد

که در برخی مواقع عدم اطلاع صاحبان خودرو با این مورد می‌تواند باعث شود تا مشکلات بسیار جدی در رنگ بدنه خودرو ایجاد گردد و باعث بروز یک فاجعه شود.

پس باید نهایت دقت را در این باره داشته باشید، مخصوصاً اگر جهت تعویض روغن ترمز  به مراکز و تعمیرگاه‌های غیرحرفه‌ای مراجعه می کنید.

در این حالت به هیچ عنوان محل را ترک نکنید و تا تمام شدن کار کنار تعمیرکار بمانید، چون بحث روغن ترمز بسیار حساس بوده و تماس آن با رنگ بدنه می‌تواند باعث شود تا نیاز به صافکاری و نقاشی دوباره خودرو باشد و یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی است که باعث ایجاد فاجعه در رنگ خودرو میشود.

چه مواردی به رنگ خودرو آسیب می‌زند؟

از موارد بسیار جدی و مهم دیگر که می تواند باعث بروز مشکل در رنگ بدنه خودرو شود تماس واکس کفش با بدنه خودرو می باشد که می تواند باعث شود تا نیاز به پولیش کاری گردد پس باید به این مورد توجه بسیار زیادی شود.

و از موارد دیگر می‌توان به فضولات پرندگان اشاره کرد، در واقع صاحبان خودروها باید نهایت دقت را داشته باشند تا زیر درخت ها و در محیط هایی که پرندگان زیاد هستند یا در محیط‌ پارک‌ها و محل هایی که احتمال تماس رنگ بدنه خودرو با فضولات پرندگان زیاد است خودداری نمایند.

و از گزینه‌های دیگر می‌توان به شیره درخت اشاره کرد که جزو مهمترین گزینه ها است که باعث ایجاد آسیب در رنگ بدنه خودرو می‌شود در واقع شیره درخت به خاطر چسبندگی که دارد می‌تواند باعث آسیب به رنگ بدنه خودرو می شود.

خیلی راحت می توانید با استفاده از یک کاور مناسب خودرو خود را در برابر چنین عواملی محافظت نمایید.

همیشه داشتن یک کاور ضخیم و با کیفیت در تمام محل‌ها جزو مهم‌ترین گزینه‌هایی است که می‌تواند از تماس عوامل طبیعی آسیب زا به رنگ بدنه خودرو تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند.

و اگر صاحب خودرو های فوق العاده گران قیمت هستید و حساسیت بسیار بالایی در بحث جلوگیری از بروز آسیب در رنگ بدنه خودرو را دارید و همیشه نگران هستید، در این حالت حتما سعی کنید که همیشه یک کاور فوق العاده با کیفیت را در کنار خود داشته باشید در این حالت می توانید در طول روز تمرکز خود را به کار خود منعطف کرده و نگرانی بروز آسیب به بدنه خودرو  را از بین ببرید.

 

تمام عواملی که به صورت طبیعی می توانند باعث ایجاد آسیب در رنگ بدنه خودرو شوند در طول مقاله بیان شد.

در واقع دقت و حساسیت شما در انتخاب محل پارک و استفاده نمودن از کاورهای فوق العاده با کیفیت که به راحتی قابل دسترسی هستند، مهمترین گزینه هایی می باشند که می توانند از رنگ بدنه خودرو محافظت نمایند

و اگر جزو کسانی هستید که تاکنون اطلاعاتی در این باره نداشتید و یا اگر رنگ بدنه خودروتان آسیب دیده است در این حالت خوشبختانه وجود مراکز حرفه ای که بحث پولیش کاری ماشین و رفع مشکلات رنگ بدنه خودرو را با استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات انجام می دهند باعث شده است تا به راحتی بتوانید زیبایی و جذابیت خودرو خود را به حالت قبلی برگردانید

که خوشبختانه هزینه رفع مشکلات موجود در رنگ بدنه خودرو به هیچ عنوان زیاد نیست و تنها کاری که باید انجام دهید این است که به مجموعه تهران پلاس مراجعه کنید.

در واقع مرکز تعمیر تهران پلاس یکی از بهترین و مجهزترین مراکز تعمیر مشکلات خودروهای خارجی در ایران می باشد، که تمام خدمات مخصوصا بحث صافکاری و نقاشی و رفع مشکلات موجود در رنگ بدنه خودرو را با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و به وسیله افراد متخصص انجام می‌دهد.

در این حالت تمام صاحبان خودروهای خارجی به راحتی می‌توانند جهت رفع مشکلات ظاهری و یا فنی موجود در خودروهای لاکچری خود به این مرکز مراجعه نمایند.

پس جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با مجموعه تهران پلاس به راحتی می توانید از وبسایت تهران پلاس بازدید کرده و اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با این مجموعه فوق العاده عالی دریافت نمایید.

 

لازم به ذکر میباشد که تمام خدمات توسط مجموعه تهران پلاس همراه با گارانتی بوده و هزینه خدمات بسیار مناسب و پایین می باشد

و به هیچ عنوان نباید نگرانی در رابطه با بحث رفع مشکلات و هزینه خدمات ارائه شده را داشته باشید.

درواقع تمام خدمات مورد نیاز مشتریان در رابطه با تعمیر مشکلات خودروهای خارجی از لحاظ فنی و ظاهری به صورت صد درصدی در این مجموعه ارائه داده می‌شود

و صاحبان خودروهای خارجی و گران قیمت که می‌خواهند بحث تعمیر خودرو شان را به مجموعه حرفه‌ای و مطمئن بسپارند به راحتی می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن