خودروها

تعمیرگاه فولکس واگن تیگوان

تعمیرگاه فولکس واگن تیگوان

تعمیر فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن تیگوان  یکی از خودرو های پرطرفدار کمپانی فولکس واگن است که در ایران هم مانند سایر کشور های جهان طرفداران زیادی دارد.

شرکت اتومبیل‌سازی آلمانی است که مهم‌ترین آن‌ها متعلق به گروه فولکس‌واگن است. این گروه در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی جهان است.این کارخانه در سال ۱۹۳۰ با درخواست رهبر آلمان نازی آدولف هیتلر ساخته شد. او از فردیناند پورشه تقاضا کرد که اتومبیلی بسازد که مردم آلمان بتوانند با توجه به بودجه ی کم و شرایط جنگی آن را خریداری کنند بنابراین شرکتی که تأسیس شد فولکس‌واگن نام داشت که به معنای ماشین مردم بود.

هدف اول از تأسیس فولکس واگن از ابتدا تا کنون تولید ماشین هایی بود که علاوه بر کارایی و دوام بالا افراد از قشر های مختلف توانایی خرید آن را داشته باشند به همین دلیل است که اغلب قطعات به کار رفته در خودرو های تولیدی فولکس واگن به صورتی انتخاب می شوند که امکان تعمیر آن ها وجود داشته باشد، خودروی فولکس واگن تیگوان مانند سایر های خودرو های برند فولکس واگن است.

اما نکته ی مهم در ارتباط با خودرو های تولیدی برند فولکس واگن که باید مد نظر داشته باشید انتخاب تعمیرگاه فولکس واگن تیگوان مناسب است. اگر فرد آگاهی کاملی به قطعات فولکس واگن تیگوان و بخش های مختلف آن نداشته باشد نمی تواند مشکل ماشین را به درستی شناسایی کند و در نتیجه نمی تواند خودرو را به درستی تعمیر کند.

با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه ی مقاله نکاتی که باید در ارتباط با تعمیر و تعمیرگاه فولکس واگن تیگوان مد نظر داشته باشید را بررسی خواهیم کرد.

فولکس واگن تیگوان
فولکس واگن تیگوان

تعمیرگاه فولکس واگن تیگوان

تعمیر فولکس واگن تیگوان

در طول سال‌ها، فولکس‌واگن به یکی از بزرگ ترین خودروسازان مورد اعتماد تبدیل شده‌است. فولکس‌واگن قورباغه ای هنوز یکی از پر فروش ترین خودرو ها در جهان است و ماشین‌هایی مانند فولکس‌واگن پاسات و فولکس‌واگن گلف هم محبوبیت جهانی دارند.

محبوبیت خودرو های فولکس واگن یک شبه و به راحتی به دست نیامده اند و برای رسیدن به این میزان شهرت و فروش در هر سال بیشترین میزان بودجه ی شرکت صرف واحد تحقیق و توسعه می شود تا بتوان به درستی مشکلات خودرو های تولیدی را بررسی کرد و با شناسایی نیاز بازار برای تولید خودرو های جدید اقدام کرد.

خرابی در خودروی فولکس واگن تیگوان ممکن است مانند هر خودروی دیگری ایجاد شود و نمی توان به طور کل منکر خرابی این نوع خودرو شد.  انواع خودروهای فولکس واگن  ممکن است در بخش های مختلف برق و انژکتور و کامپیوتر خودرو یا برد های الکتریکی دچار مشکل و خرابی شوند.

عموماً با خرابی هر کدام از این بخش ها فرد به تعمیرگاه مراجعه می‌کند اما اگر فرد مهارت کافی برای تعمیر را نداشته باشد سریعاً به شما پیشنهاد تعویض قطعات را می دهد که از نظر اقتصادی اصلاً برای شما به صرفه نیست، قیمت ایسیو خودروهای فولکس واگن  تا چندین میلیون تومان هم میرسد در حالی که اگر به تعمیرگاهی مراجعه کنید که در این زمینه مهارت و دانش کافی را داشته باشند می توانند با هزینه ی بسیار کمتری خودروی شما را تعویض کنند و دیگر نیازی به تعویض قطعات نیست.

با توجه به پیچیدگی موتور و ساختار این خودرو، تعمیر فولکس واگن تیگوان به عنوان یکی از سخت ترین و پیچیده ترین انواع تعمیرات خودرو دسته بندی می شود به همین دلیل است که اگر فرد مهارت کافی نداشته باشد نمی تواند به درستی مشکل موتور فولکس واگن تیگوان شناسایی و رفع کند.

گروه آلمانی خودروسازی فولکس‌واگن آلمان دارای  بسیاری از شرکت‌های تابعه است بو بیش از ۱۰.۹ میلیون خودرو را در سال ۲۰۱۸ به فروش رساند. یک نکته قابل‌توجه فروش بیش از ۸۶۰,۰۰۰ خودرو از این شرکت, فولکس واگن تیگوان است.

فولکس واگن تیگوان
فولکس واگن تیگوان

کمپانی “ماموت خودرو”، به عنوان نماینده رسمی فولکس‌واگن، در ابتدا تعداد محدودی خودروی فولکس واگن تیگوان و پاسات را وارد ایران کرد و در گام بعدی نیز تعدادی خودروی فولکس واگن گلف توسط این شرکت وارد ایران شد. به طوری که با بسته شدن پرونده واردات خودرو فولکس‌واگن در ایران، این برند آلمانی دیگر اقدام به واردات خودرو به ایران به صورت رسمی را نکرد به همین دلیل است که در حال حاضر قطعات خودروی فولکس واگن تیگوان برای تعمیر و یا تعویض با قیمت های بالایی به فروش می رسند چرا که در حال حاضر نمایندگی رسمی از برند فولکس واگن برای خرید قطعات مورد نیاز برای تعمیر و یا تعویض در ایران وجود ندارد.

به همین دلیل است که به افرادی که دارای خودرو فولکس واگن تیگوان هستند توصیه می شود تا حد امکان از تعویض کمال قطعات خودرو اجتناب کنند چرا که احتمال اصل نبودن قطعات بسیار بالا است و از طرفی قطعات اصل هم با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رسند. تمام این موارد نشان دهنده ی اهمیت انتخاب تعمیرگاه مناسب برای تعمیر فولکس واگن تیگوان است.

تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل

تعمیرگاه فولکس واگن تیگوان

برای سرویس و بررسی دوره ای فولکس واگن تیگوان باید موارد زیر به صورت مجزا بررسی شوند:

سرویس روغن فولکس واگن تیگوان

سرویس روغن و تعویض به موقع روغن خودرو نقش مهمی در سلامت موتور و گیربکس خودرو دارد به همین دلیل گفته می شود که باید در فواصل زمانی تعیین شده توسط شرکت برای تعویض روغن گیربکس و سرویس و بررسی روغن فولکس واگن تیگوان مراجعه کنید. به غیر از این زمان هر موقع که هستید بوی سوختگی یا تغییر رنگ در روغن موتور و روغن گیربکس کردید باید سریعاً برای تعویض روغن فولکس واگن تیگوان مراجعه کنید.

سرویس و بررسی ضد یخ فولکس واگن تیگوان

قبل از شروع فصل سرما برای جلوگیری از بروز مشکل در موتور خودرو فولکس واگن تیگوان حتماً برای بررسی سرویس ضد یخ خودرو مراجعه کنید تا اگر نیاز بود ضد یخ خودرو تعویض شود.

 بررسی روغن ترمز فولکس واگن تیگوان

روغن ترمز نقش مهم و کلیدی در سلامت موتور خودرو و کارکرد درست خودرو در مواقع مختلف دارد به همین دلیل است که در هر سرویس فولکس واگن تیگوان باید روغن ترمز هم چک و به دقت بررسی شود.

 بررسی و تعویض باتری فولکس واگن تیگوان

یکی از بخش های مهم در هر خودرو باتری خودرو است، باتری خودرو در خودرو های امروزی در در عملکرد درست سیستم هوشمند و کامپیوتر خودرو نقش کلیدی دارد و به همین دلیل در هر سرویس باید سلامت باتری خودرو بررسی شود.

فولکس واگن تیگوان یکی از خودروهای موجود برند فولکس واگن در ایران است که در این مقاله تعمیر آن و نکات مربوط به آن را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
موبایل مسیریابی تلفن