تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس نیسان ماکسیما

تعمیر گیربکس نیسان ماکسیما

تعمیرگاه گیربکس نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما خودروی خوبی است، اما قیمت بالای آن، پیشنهاد آن را نسبت به رقبایی که ارزش بهتری ارائه می‌دهند، دشوار می‌کند. به عنوان مثال، با تویوتا آوالون که دینامیک رانندگی دلپذیر و کابین جادارتری نسبت به ماکسیما ارائه می دهد، سود بیشتری خواهید داشت.

 

طراحی بیرونی نیسان ماکسیما جسورانه و هیجان انگیز است. داخل کابین با مواد نرم و باکیفیت، صندلی‌های محکم و اندک لمس‌های اضافی که باعث می‌شود احساس یک خودروی لوکس به آن را بدهد، خوب است. سواری راحت است.

ماکسیما به لطف موتور 3.5 لیتری V6 خود سریع است. وقتی فشار داده می شود و با یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) جفت می شود، صدای خوبی دارد. Car and Driver پیشنهاد کردند که CVT عملکرد ماکسیما را از بین ببرد یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه که می تواند 300 اسب بخار را به چرخ های عقب یا هر چهار چرخ بفرستد، عملکرد آن را بهبود می بخشد.

نیسان ماکسیما همچنین از کنترل ردیابی هوشمند خوششان می‌آمد که در مواقعی که برای سر پیچ‌ها نیاز است، ترمزها را روی چرخ‌های تکی اعمال می‌کند. ویژگی دیگر، کنترل هوشمند سواری، نه تنها ترمزها را برای شما تنظیم می کند، بلکه قدرت موتور را نیز تغییر می دهد تا سواری در جاده ها و سطوح ناهموار را صاف کند.

نیسان ماکسیما دارای یک موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 300 اسب بخار است که با یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) جفت شده است که مانند اتوماتیک عمل می کند. در مقایسه با رقبای V6، ماکسیما از مصرف سوخت بالاتر از حد متوسط ​​برخوردار است و 21 مایل بر گالن در شهر و 30 مایل بر گالن در بزرگراه درآمد کسب می کند.

V6 بسیار قدرتمند است و به راحتی ماکسیما را برای عبور یا ادغام شتاب می دهد. موتور نیز تمیز به نظر می رسد، بنابراین در هنگام فشار دادن پدال گاز نگران لرزش شدید زیادی نخواهید بود. CVT به سدان کمک می کند مسافت پیموده شده بنزین عالی خود را به دست آورد و دارای دنده های شبیه سازی شده است بنابراین بیشتر از اکثر CVT ها شبیه یک گیربکس اتوماتیک سنتی است.

هندلینگ و ترمز

ماکسیما به طور کلی هندلینگ خوبی دارد، اما آنطور که نیسان می‌خواهید، اسپرت نیست. در اکثر پیچ‌ها، این سدان چسبندگی خود را حفظ می‌کند و رول بدنه کمی دارد که از اکثر خودروهای بزرگ بهتر است. با این حال، حتی تریم SR با ارتقاء عملکرد خود مستعد کم فرمانی است و می تواند آرامش خود را هنگام پیچیدن از دست بدهد. فرمان برقی ماکسیما بازخورد کمی از جاده می دهد و تلاش بیشتری برای فرمان در سرعت های پایین نسبت به سرعت های بالا لازم است. از جنبه مثبت، سواری در جاده های خشن بسیار نرم است. دیفرانسیل جلو استاندارد است.

 

تعمیر گیربکس نیسان ماکسیما

گیربکس نیسان ماکسیما

CVT مخفف گیربکس متغیر پیوسته است. به گفته Car and Driver، این گیربکس‌ها به‌منظور تغییر “یکپارچه” از طریق دامنه پیوسته نسبت‌های دنده در حین رانندگی است. انواع دیگر گیربکس ها فقط تعداد ثابتی از دنده ها را ارائه می دهند و بین آنها “تعویض سخت” وجود دارد. سایر اصطلاحات برای گیربکس های CVT شامل گیربکس های تک سرعته، گیربکس بدون دنده و دنده است.

گیربکس هایی مانند CVT برای ارائه انعطاف پذیری بیشتر رانندگان صرف نظر از سرعتی که در آن رانندگی می کنند در نظر گرفته شده است. آنها تمایل دارند مصرف سوخت بهتری داشته باشند، رانندگی راحت‌تری در سربالایی داشته باشند و تجربه رانندگی نرم‌تری را ارائه دهند.

با این حال، آنها هم در ابتدا و هم در قالب تعمیرات گران تر هستند. برخلاف گیربکس های سنتی، گیربکس های CVT نیسان ماکسیما از یک سیستم قرقره برای کار بر روی ضرایب دنده استفاده می کنند. انعطاف پذیری این سیستم امکان تعویض سریع دنده و افزایش مصرف سوخت را فراهم می کند.

 

نیسان ماکسیما 2020 با 2021: تفاوت چیست؟

برای سال 2021، نیسان خط تولید ماکسیما را ساده کرده و تریم های پایه S و سطح متوسط ​​SL را کنار گذاشته و فقط SV، SR و پلاتینیوم را باقی می گذارد. SV به مدل پایه جدید تبدیل می شود، به این معنی که ناوبری، نقطه اتصال Wi-Fi، روکش چرم، صندلی های جلوی گرم شونده، کروز کنترل تطبیقی ​​و تشخیص علائم ترافیک اکنون استاندارد هستند. همچنین جدید برای سال 2021، بسته تولید محدود Anniversary Edition در تریم پلاتینیوم موجود است.

فضای بار نیسان ماکسیما

ماکسیما دارای 14.3 فوت مکعب فضای صندوق عقب است که برای یک خودروی بزرگ کوچک است . با این وجود، بارگیری محموله در صندوق عقب عریض و عمیق آسان است و تا کردن صندلی‌های عقب به صورت صاف به شما امکان می‌دهد اقلام طولانی‌تری را در آن قرار دهید.

صندلی  نیسان ماکسیما چند نفر دارد؟

پنج نفر می توانند در داخل کابین ماکسیما جای بگیرند. صندلی های جلو راحت، پشتیبانی کننده و جادار هستند. با این حال، صندلی‌های عقب کوچک‌تر هستند، به این معنی که تنها دو بزرگسال می‌توانند به راحتی جا بگیرند. فضای سر در پشت نیز بسیار تنگ است.

نیسان ماکسیما و صندلی ماشین کودک

دو مجموعه کامل کانکتور LATCH برای صندلی‌های بیرونی عقب و یک لنگر بند برای صندلی وسط عقب وجود دارد. موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها به این سیستم بالاترین رتبه بندی Good+ را داده است که نشان می دهد یکی از ساده ترین و همه کاره ترین ها برای استفاده است.

کیفیت داخلی نیسان  ماکسیما

ماکسیما در هر سه تریم دارای مواد نرم و لطیف است. حتی مدل پایه با تودوزی چرمی عرضه می شود. تریم پلاتینیوم دارای لهجه های چوبی نیز می باشد.

 

تعمیر گیربکس نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما مانند سایر خودرو های هم رده در بازار از گیربکس اتوماتیک بهره می برد که در ابتدای مقاله گیربکس به کار رفته در نیسان ماکسیما را بررسی کردیم با توجه به اینکه گیربکس نیسان ماکسیما از نوع اتوماتیک است، سرویس و تعمیر این نوع گیربکس ها به تخصص و مهارت نیازمند است و هر فردی توانایی تعمیر این گیربکس ها را ندارد. تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر انواع مشکلات ایجاد شده در گیربکس نیسان ماکسیما در ایران است و تمامی مشکلات ایجاد شده در گیربکس نیسان ماکسیما توسط افراد متخصص و مجرب انجام می شوند.

تعمیر گیربکس نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما با توجه به فضای مناسب و گیربکس اتوماتیک یکی از خودرو های محبوب در حال حاضر در بازار است و مانند سایر خودرو های هم رده در بازار به تعمیر و سرویس گیربکس نیاز دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن