تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس هیوندای ورنا

تعمیر گیربکس هیوندای ورنا

تعمیرگاه گیربکس هیوندای ورنا

هیوندای ورنا یکی از خودروهای اقتصادی برند هیوندای کره است که در آن تلاش شده است تا امکانات را با قیمت معقول و اقتصادی در اختیار مردم قرار دهد. در ایران نیز قیمت هیوندای ورنا با توجه به سایر خودرو ها کمتر است و به همین دلیل طرفداران خاص خودش را دارد.

درست است که خودروی هیوندای ورنا یک خودروی اقتصادی و به صرفه است اما سرویس دوره ای قطعات آن باید مانند سایر خودرو های برند هیوندای به موقع انجام شود خصوصا گیربکس هیوندای ورنا. مرکز تهران پلاس یکی از مراکز پیشرو و پیشگام در امر تعمیر تخصصی گیربکس هیوندای ورنا است وتمامی امور مرنبط با این خودرو در مرکز تهران پلاس به صورت تخصصی توسط افراد اموزش دیده انجام می شوند.

 

تعمیر گیربکس هیوندای ورنا

نگاهی به خودروی هیوندای ورنا

با توجه به افزایش قیمت خودرو در ایران و کاهش قدرت خرید خریداران، در ادامه ویژگی های خودرو هیوندای ورنا را به عنوان یک سدان خانواده فشرده و مقرون‌به‌صرفه که دارای گیربکس اتوماتیک نیز است بررسی خواهیم کرد.

اگر در حال برنامه‌ریزی برای خرید یک ماشین خانوادگی هستید، یا باید برای محصولات چینی بروید و یا نسخه‌های دست‌دوم ماشین را خریداری کنید. ماشین‌هایی که بدون توجه به بودجه‌ای که برای خرید کنار گذاشته بودید، باید هزینه‌های اضافی و تعمیرات را نیز در نظر بگیرید.

ما می‌خواهیم شما را محصول جدبد برند هیوندای آشنا کنیم ، هیوندای رونا به عنوان  یک سدان خانواده فشرده و ارزان است ، که در بازه قیمت 300 تا 500 تومان  یک اتومبیل ارزان و بدون دردسر است، و مهم‌تر از همه اینکه دارای گیربکس اتوماتیک است. هیوندای ورنا  در سال ۱۹۹۴ جایگزین اکسل شد. نسل دوم خودرو هیوندای ورنا که در ایران به نام  ورنا شناخته می‌شود ماشینی است که پس از توقف تولید دوو سیلو به خط تولید خودرو راین (یکی از شرکت‌های تابعه کرمان موتور) رسید.

اگر می‌خواهید در بازار خودرو دست‌دوم به سرغ خرید هیوندای ورنا بروید، این خودرو از ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۰ در مقابل شما قرار دارد. اما با توجه به هزینه هایی که باید برای تعمیر و سرویس هیوندای ورنا دست دوم انجام دهید خرید دست دوم این نوع خودرو به صرفه نیست.

هیوندای ورنا به طور قطع ظاهر جذابی ندارد و پس از حدود ۱۰ سال از عمر آن، همه جذابیت‌های آن محو شده‌اند و یک ماشین قدیمی از نظر طراحی بدنه در نظر گرفته می‌شود. اما هنگامی که خرید خودرو در این محدوده قیمت مطرح می‌شود، شما باید این توقع ظاهری تان را کاهش دهید و بیشتر بر کارآیی و استهلاک اتومبیل تمرکز کتید هیوندای ورنا در این زمینه شما را راضی می‌کند. هیوندای از خطوط تیز و زاویه‌دار در طراحی هیوندای ورنا استفاده کرده‌است.

چراغ‌ها را طوری طراحی می‌کنند که کمی بالاتر از کاپوت است، یک ویژگی که در چراغ‌های پشتی و عقب نیز مشهود است. همچنین یک شکل عمودی و کاملاً ساده دارند. دیگر ویژگی‌های ظاهری می توان به کاپوت و سطح ناهموار در صندوق عقب خودرو . هیوندای ورنا اشاره کرد.

البته، پنجره جلو کوچک بین چراغ‌های جلوی اتومبیل و قرار گیری مبهم و اندازه بزرگ در پشت به طور منفی بر ظاهر هیوندای ورنا تاثیر گذاشته‌است. چرخ‌های هیوندای ورنا به صورت کارخانه مونتاژ نشده با نوارهای آلومینیومی اسپورت مقاوم هستند.

 

تعمیر گیربکس هیوندای ورنا

کابین کاربردی هیوندای ورنا

با وجود ابعاد انبوه هیوندای ورنا ، فضای کابین برای خانواده چهار نفر مناسب به نظر می‌رسد. هیوندای ورنا با طول 4260 میلی متر، عرض ۱۶۸۰ mm و ارتفاع ۱۳۹۵ میلی متر در دسته سدان کوچک قرار دارد. اما به لطف فاصله ۲۴۴۰ mm بین محورهای جلو و عقب، مقدار معقولی از فضای داخل کابین به سرنشینان داده می‌شود.

کابین هیوندای ورنا اما به خاطر صرفه‌جویی در فضای بیشتر، مسافران عقب راحت‌تر هستند. شما هم چنین کنترل کافی بر روی محیط پشت فرمان هیوندای ورنا دارید. هیوندای ورنا  آینه بزرگ هستند و یک میدان دید خوب فراهم می‌کنند. از سوی دیگر، پنجره‌های بزرگ سمت چپ هیچ نقطه کور در دو طرف آینه باقی نگذاشته است.

این در حالی است که پشت فرمان اتومبیل می‌توانید به راحتی اتاق جلویی را ببینید و پیدا کردن برآمدگی لبه کاپوت می‌تواند به راننده کمک کند که فاصله را با اتومبیل در جلو تنظیم کند.

ما در مورد یک اتومبیل اقتصادی و ارزان که بیش از ۱۰ سال قدمت دارد صحبت می‌کنیم. بنابراین انتظار دارد که کیفیت مورد نظر کابین هواپیما کمی غیر منطقی به نظر برسد. اما علی‌رغم همه اینها، شرکت هیوندای ورنا از نظر کیفیت قابل‌قبول محسوب می‌شود. طوسی ممکن است در رنگ خشک باشد و خوب به نظر نرسد، اما مونتاژ دقیق این ماشین به این معنی است که برخلاف اکثر ماشین‌های خانگی، کابین هنوز هیچ نویز اضافی بعد از چند سال ندارد.

این خودرو مجهز به یک سیستم صوتی با پخش‌کننده سی‌دی است، اما به خاطر فضای ضبط کوچک، امکان نصب نمایشگر روی کنسول جلویی وجود ندارد. هیوندای ورنا از نرم‌کننده خنک‌کننده مناسب و کیفیت بالای سیستم تهویه هوا استفاده می‌کند و روشن ساخته‌است که درخشندگی آن اثر قابل‌توجهی بر عملکرد خودرو ندارد. اما تنظیمات سیستم تهویه دیجیتال نیستند.

 

تعمیر گیربکس هیوندای ورنا

تعمیر و سرویس هیوندای ورنا

هیوندای ورنا با توجه به ویژگی هایی که دارد و با توجه به شرایط اقتصادی در بازار ایران خودرویی خوب به حساب می آید اما نباید نقش سرویس و بررسی دوره ای خودرو هیوندای ورنا را در سلامت و افزایش عمر خودرو نادیده گرفت در حال حاضر مراکز مختلفی در ایران در امر تعمیر هیوندای تخصص و فعالیت ندارند و به همین دلیل باید در انتخاب مرکز مناسب برای تعمیر و سرویس هیوندای ورنا دقت کافی را داشته باشید اگر فرد نسبت به گیربکس هیوندای ورنا و بخش هایم ختلف آن تسلط و مهارت کافی را نداشته باشد نمی تواند به درستی مشکل گیربکس را شناسایی و آن را رفع کند به همین دلیل به سرعت گیربکس را به طور کامل تعویض می کند که در نتیجه سبب می شود تا هزینه ی بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

در حال حاضر تهران پلاس یکی از مراکز معتبر در امر تعمیر و سرویس گیربکس هیوندای است که تمامی تنظیمات مرتبط با گیربکس هیوندای در این مرکز به صورت تخصصی انجام می شوند.

تعمیر گیربکس هیوندای ورنا

در این مقاله گیربکس هیوندای و نکات مربوط به آن را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن