تعمیر گیربکس

تعمیر گیربکس کیا پیکانتو

تعمیر گیربکس کیا پیکانتو

تعمیرگاه گیربکس کیا پیکانتو

یکی ازخودرو های ارزان و با کیفیت در حال حاضر در بازار خودرو جهانی کیا پیکانتو است. این خودرو در مدل های مختلفی عرضه می شود و مدل های جدید این خودرو همگی دارای گیربکس اتوماتیک هستند، گیربکس اتوماتیک سبب می شود تا راننده تجربه ی بهتری در زمان رانندگی داشته باشد و کمتر خسته شود اما باید توجه داشته باشید که نگهداری و تعمیر گیربکس اتوماتیک هزینه ی بیشتری از گیربکس دستی دارد، علاوه بر این موضوع تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا پیکانتو کار هر فردی نیست و کسی می تواند گیربکس این خودرو را تعمیر کند که مهارت و تجربه ی کافی در کنار دانش مورد نیاز در ارتباط با نوع گیربکس به کار رفته در کیا پیکانتو را داشته باشد.

تهران پلاس مرکزی تخصصی تعمیر گیربکس کیا پیکانتو در ایران است، با توجه به اینکه کیا در ایران نمایندگی رسمی ندارد اما تمام خدمات مربوط به گیربکس کیا پیکانتو از سرویس گرفته تا تعمیر و یا تعویض گیربکس در تهران پلاس توسط افراد متخصص و به کمک تجهیزات و قطعات اصل انجام می شوند.

 

تعمیر گیربکس کیا پیکانتو

ویژگی های خودرو کیا پیکانتو

کیا پیکانتو به روز شده اولین مدل مجهز به گیربکس خودکار جدید کیا (AMT) است. AMT حول یک گیربکس پنج سرعته دستی با کلاچ و محرک های تعویض دنده برای خودکار کردن عملکرد کلاچ و تعویض دنده ساخته شده است.

کیا پیکانتو یک خودروی شهری کوچک با پنج در است. این خودرو با سه موتور مختلف بنزینی کوچک و سطوح مختلف عرضه می شود. کیا پیکانتو با گیربکس پنج سرعته دستی عرضه می شود، اگرچه گیربکس پنج سرعته اتوماتیک اختیاری در موتور توربوشارژ موجود نیست اما باز هم در مدل کیا پیکانتوپ  موتور سه سیلندر 1.0 لیتری غیر توربو عملکرد مناسبی را ارائه می دهد.

فضای داخلی کیا خوش ساخت به نظر می رسد، اما ارزان و پلاستیکی است – بسیار انتخابی مقرون به صرفه است. اما به عنوان یک مدل اقتصادی، پیکانتو یک مورد قوی برای خود ایجاد می کند. ارزانترین مدل 1 Air دارای تهویه مطبوع، بلوتوث برای اتصال تلفن بی سیم و شیشه جلو برقی است.

خط تولید پیکانتو با به‌روزرسانی‌های قابل توجهی در مدل‌های اسپرت GT-Line و مدل‌های X-Line الهام‌گرفته از SUV، پیشرفت‌های جامعی در طراحی بیرونی دریافت کرده است. نتیجه ظاهری تازه و متمایزتر است.

“طراحی ظاهری” هر دو مدل GT-Line و X-Line Picanto اصلاح شده است تا به خودرو طراحی هدفمندتری بدهد. این کار با تغییر در جلوپنجره  شروع می‌شود، که دارای ظاهری جدید پیوند باز است که با جلوه کروم شکل گسترده‌ای را تشکیل می‌دهد که تا قسمت پایینی چراغ‌های جلوی بازطراحی شده گسترش می‌یابد و ظاهری عریض‌تر و پایدارتر به خودرو می‌دهد. هر طرف جلوی خودروی کیا پیکانتو  دارای یک برجسته قرمز رنگ در مدل‌های GT-Line یا مدل‌های X-Line با تریم مشکی فنی‌تر که شبیه ورودی هوا هستند.

هر دو نسخه این خودرو اکنون دارای چراغ‌های جلوی بازطراحی شده و چراغ‌های LED چهار حباب در روز هستند. در عقب، این خودرو همچنین دارای طراحی جدید لامپ ترکیبی LED عقب و طراحی باریک‌تر چراغ مه شکن است که در عین حال علامت چراغ عقب قابل تشخیص تری را ایجاد می‌کند.

تعمیرگاه کیا
تعمیرگاه کیا

هر دو مدل GT-Line و X-Line دارای طراحی های تازه شده سپر جلو و عقب با چین های تیزتر در بدنه برای ظاهری مدرن تر هستند. این تغییرات، طراحی مستحکم‌تر و قوی‌تری را برای مدل‌های X-Line و برای مدل‌های GT-Line، ظاهری ایجاد می‌کند که از نظر بصری خودرو را به مدل‌های GT با عملکرد بالاتر در محدوده کیا مرتبط می‌کند.

ورودی هوای بزرگ‌تر و عریض‌تر در سپر پایینی توسط سپر همرنگ بدنه GT-Line با برجسته‌های مشکی براق و چراغ‌های مه شکن جواهرمانند برجسته شده است. مدل‌های X-Line ظاهر صفحات اسکید محافظ SUV، با تزئینات فلزی با آرم X-Line، و پوشش مشکی براق که از جلوپنجره جلو تا قوس چرخ‌ها در کنار خودرو کشیده شده است، منعکس می‌کنند.

پیکانتو ارتقا یافته با انتخاب 10 رنگ پر جنب و جوش طراحی شده برای متمایز کردن خودرو، پتانسیل بیشتری را برای سفارشی سازی به خریداران ارائه می دهد. دو طرح جدید چرخ آلیاژی آلومینیومی نیز برای تقویت شخصیت اسپرت پیکانتو موجود است: یک چرخ 16 پره، 14 اینچی یا یک چرخ 16 اینچی با تراش الماس دو رنگ.

 

تعمیر گیربکس کیا پیکانتو

سرویس و تعمیر گیربکس کیا پیکانتو

گیربکس اتوماتیک دارای 4 سرعت جلو و یک سرعت عقب است. بسته به موقعیت اهرم دنده، سرعت های جداگانه به صورت خودکار انتخاب می شوند. خودروهای شهری باید بین سهولت رانندگی در اطراف شهر و امکان رانندگی در بزرگراه ها با توانایی برابر تعادل برقرار کنند. این کار آسانی نیست، اما یکی از جدیدترین کارهایی است که کیا پیکانتو به خوبی و یا حتی بهتر از بسیاری از رقبای خود مدیریت می کند.

«همه پیکانتوها زیبا هستند و رانندگی آسانی دارند.» اگر به کنترل نور و رانندگی آسان علاقه دارید، پیکانتو خودرویی برای شماست. پدال ها برای رانندگی شهری با کلاچ پمپ ایده آل هستند و فرمان مستقیم و مطمئن است. سیستم تعلیق برای بهبود سواری و راحتی خودرو بهینه شده است.

کیا موتورز به‌روزرسانی‌های قابل توجهی در کوچک‌ترین مدل خود، کیا پیکانتو انجام داده است .

کیا پیکانتو ارتقا یافته مجموعه ای از فناوری های ایمنی پیشرفته را از خودروهای بزرگتر کیا به همراه دارد و آن را در میان ایمن ترین خودروهای کلاس خود قرار می دهد. همچنین فناوری‌های تله‌ماتیک جدید UVO Connect «Phase II» کیا را ارائه می‌کند که اتصال و کنترل خودرو را برای کاهش استرس از سفرها افزایش می‌دهد. پیشرفت‌های مجموعه پیشرانه‌های بنزینی پیکانتو شامل گیربکس دستی خودکار جدید کیا (AMT) برای رانندگی نرم‌تر است.

به‌روزرسانی‌های این مدل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پیکانتو را یک قدم جلوتر از رقبای خود نگه می‌دارد، به لطف طراحی پر جنب و جوش و نگرش رانندگی سرگرم‌کننده، همراه با فناوری‌های ارتباطی و ایمنی «کلاس بالاتر».

هر چند که گیربکس به کار رفته در کیا پیکانتو کیفیت و کارایی بالایی دارد اما نمی توان نقش تعمیر درست و سوریس به موقع و تعویض روغن گیربکس را در کارایی خودرو کیا پیکانتو نادیده گرفت. حتی کیا پیکانتو اگر روغن گیربکس با کیفیتی نداشته باشد دچار مشکلات فراوانی می شود و اینکه خودرو محصول کیا یا دارای گیربکس با کیفیت است دلیلی بر عدم تعویض به موقع روغن گیربکس نیست. تهران پلاس مرکز تخصصی تعویض روغن گیربکس کیا پیکانتو در ایران است و روغن گیربکس در این مرکز به کمک دستگاه به صورت کامل خارج شده و روغن جدید جایگزین می شود.

تعمیر گیربکس کیا پیکانتو

در این مقاله ویژگی های خودرو کیا پیکانتو و نکات مربوط به سرویس و تعمیر گیربکس این خودرو را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن