صافکاریمقالات

لیسه گیری خودرو چیست؟

لیسه گیری خودرو چیست؟

لیسه گیری خودرو چه می باشد؟ بهترین مرکز تعمیر برای لیسه گیری خودرو کجاست؟ چه موقع نیاز به لیسه گیری خودرو می باشد؟ مراحل لیسه گیری خودرو چگونه است؟ هزینه لیسه گیری خودرو چقدر است؟ آیا از بین بردن خط عمیق روی بدنه ماشین با لیسه گیری امکان پذیر است؟

این ها جزو مهمترین مواردی هستند که همیشه رانندگان و کسانی که نیاز به رفع مشکلات ظاهری در خودرو دارند باید اطلاعات کافی در این باره داشته باشند تا بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیسه گیری خودرو و موارد یاد شده با ما همراه باشید.

لیسه گیری خودرو چیست؟

یکی از روش هایی که برای از بین رفتن خراش های عمیق بر روی خودرو ایجاد می شود لیسه گیری خودرو است. لیسه گیری یکی از فرایند هایی است که در حوزه ی صافکاری و رفع خراش های مختلف بر روی خودرو انجام می شود. لیسه گیری خودرو فرایندی دقیق است و باید توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود به همین دلیل باید برای لیسه گیری خودرو مرکز معتبر و افراد حرفه ای را انتخاب کنید.

 

روش لیسه گیری خودرو

در حال حاضر بدنه ی تمام خودرو ها از سه لایه فلز تشکیل شده است و اگر خط و خراشی بر روی بدنه ی خودرو ایجاد شود می تواند با توجه به عمق خراش وارد شده سطوح مختلفی را درگیر کند اگر فقط لایه ی اول آسیب ببیند خراش ایجاد شده را خراش سطحی می نامیم و می توان این نوع از خراش ها را به راحتی و با پولیش کاری عادی رفع کرد اما اگر خراش عمیق تر باشد و به لایه های دوم و سوم خودرو نفوذ کند، خراش وارد شده عمیق نامیده می شود و برای رفع آن روش های دیگری به کار برده می شود که لیسه گیری نیز بخشی از آن ها است.

 

لیسه گیری

لیسه گیری همان طور که اشاره کردیم برای خراش هایی استفاده می شود که به لایه ی دوم و سوم بدنه ی خودرو نفوذ کرده اند، این دسته از خراش ها در اغلب موارد رنگ خودرو را خراب کرده و اگر برای ترمیم خراش به سرعت اقدام نکنید پس از مدت کوتاهی به سرعت رویه ی خودرو می ریزد و بخش آسیب دیده به نقاشی مجدد نیاز پیدا می کند. پس از اینکه خراش های عمیق بر روی خودرو ایجاد شدند در ابتدا برای انجام لیسه گیری محل ایجاد خراش با شوینده های مخصوص شسته می شود، پس از خشک شدن ناحیه ی آسیب دیده زیر نور آفتاب یا نور فرابنفش قرار داده می شود تا مساحت و عمق آسیب وارد شده به صورت کاملاً دقیق مشخص شود پس از این مرحله بتونه سنگ و رنگ خشک برای پر کردن محل خراش وارد شده به کار برده می شود.

محل فرورفتگی را می توان با رنگ جامد و یا رنگ خشک بسته به کد رنگ خودرو پر کرد، پس از اینکه رنگ کاملاً توسط بدنه ی خودرو جذب شد، لیسه کشی شروع می شود در این مرحله به کمک لیسک های ترم رنگ های اضافی خودرو از بین برده می شود. متأسفانه در برخی از مراکز عملیات لیسه کشی انجام نمی شود و در نتیجه این رنگ های اضافه بر روی بدنه ی خودرو خشک می شوند و سبب کدر شدن بخش های اطراف محل آسیب دیده می شوند ما در مرکز تهران پلاس با توجه به تعهدی که در قبال خودرو شما داریم تمامی مراحل را با دقت و ظرافت هرچه تمام تر به کار می بریم تا مشکلی در بدنه ی خودروی شما ایجاد نشود.

لیسه گیری در واقع تکمیل کننده ی بخش رنگ و صافکاری خودرو است و برای تمیز کردن و از بین بردن رنگ های اضافه بر روی خودرو به کار برده می شود.

 

لیسه گیری خودرو به چه معناست؟

با لیسه گیری خودرو تمام خراش های عمیقی که در روی بدنه اتومبیل به وجود می آید از بین میرود.
به ساده ترین شکل می توان گفت که به خش گیری روی بدنه اتومبیل لیسه گیری گفته می شود.
بدنه تمام اتومبیل ها از سه لایه فلز درست شده است که بروز هرگونه آسیب، خط و خش و یا ناهمواری در خودرو باعث می‌شود تا خودرو از لحاظ ظاهری ناخوشایند دیده شده و افت قیمت پیدا کند.
که خوشبختانه امروزه وجود مراکز تخصصی مانند تهران پلاس باعث شده است تا به گونه‌ای تمام مشکلاتی که ممکن است از لحاظ ظاهری یا فنی در خودروها وجود داشته باشد به راحتی قابل رفع باشد.

با توجه به اینکه اگر بحث خش گیری به صورت عالی انجام نشود در این حالت با رنگ کاری ترک هایی در روی خودرو به وجود می‌آید که باعث می‌شود تا از لحاظ ظاهری بسیار ناخوشایند به نظر برسد.
پس باید رفع مشکلات ظاهری خودرو به مراکز تعمیر تخصصی و افراد حرفه‌ای بسپارید تا بدین ترتیب رفع مشکلات خودرو به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت انجام شود.

مراحل لیسه گیری بدنه خودرو در مرکز تخصصی تهران پلاس

همانگونه که بیان شد به رفع خش های عمیقی که در روی بدنه خودرو وجود دارد لیسه گیری گفته می‌شود که دارای مراحل خاصی است و باید به وسیله افراد متخصص و حرفه ای انجام شود در واقع هرچه تخصص و تبحر فرد زیاد باشد به همان میزان نتیجه به دست آمده فوق‌العاده عالی خواهد بود و به راحتی می‌توان تمام خش های روی خودرو را از بین برد.

در مرحله اول تیم تخصصی تهران پلاس با بررسی دقیق خودرو و مشخص کردن سطح و محل دقیق خش ها شروع به پر کردن خراش ها می‌کند و به گونه‌ای تمام فرورفتگی ها با استفاده از رنگ خشک یا جامد پوشش داده شده و سپس لیسه کشی انجام می‌شود.

که در این مرحله با استفاده کردن از لیسه های نرم، به صورت حرفه‌ای تمام اضافات رنگی که در بخش‌های خودرو وجود دارد به صورت کامل از بین می‌رود.
طوری که به هیچ عنوان نمی توان بخش آسیب دیده را از سطح صاف تشخیص داد.

بعد از لیسه گیری خودرو چه باید کرد؟

بعد از انجام لیسه گیری، نوبت پولیش کاری می شود، در واقع پولیش کاری جزو مرحله آخر برای خش گیری بدنه می باشد
که در این مرحله با استفاده از پولیش های جامد و یا دستگاه‌های پولیش خاص افراد متخصص شروع به پولیش کاری می‌کنند که برای قبل از جوشکاری باید از خشک بودن بدنه اطمینان حاصل کرد.

در واقع پولیش انجام شده بر حسب رنگ بدنه اتومبیل مشخص می‌شود و رنگ خودرو هم با استفاده از دستگاه های پیشرفته خاص به صورت دقیق قابل تشخیص است.

و بعد از اینکه پولیش کاری انجام شد نوبت به واکس بدنه می‌رسد که در این صورت متخصصین تیم تهران پلاس با انجام واکس به بهترین شکل ممکن انجام می شود که در نتیجه آن تمام مشکلات و آسیب هایی که در بدنه خودرو وجود دارد به بهترین شکل ممکن رفع می گردد.

هزینه لیسه گیری

یکی از مهمترین موردی که در بحث تعمیر مشکلات ظاهری و داخلی خودرو وجود دارد، بحث هزینه و قیمت است و تمام رانندگان می‌خواهند با یک هزینه مناسب و پایین‌تر خدمات مناسب و عالی را دریافت که تنها در صورت پیدا کردن مراکز تعمیر تخصصی معتبر و حرفه ای می توان خدمات ویژه و خاصی را با قیمت بسیار مناسب دریافت کرد.

با توجه به اینکه ظاهر خودرو و به گونه‌ای رفع مشکلات فنی مانند
• تعمیر برق خودرو
• تعمیر کمک بادی
• تعمیرات تخصصی خودرو های خارجی
• و یا جلوبندی
• تعمیر گیربکس
• تعمیر موتور
• صافکاری و نقاشی
• و…

بسیار حائز اهمیت است و تمام این موارد اگر به صورت حرفه ای و کامل انجام شود در این حالت هنگام فروش خودرو هیچ گونه افت قیمتی وجود نخواهد داشت.

و با توجه به اینکه بحث صافکاری و نقاشی و به گونه‌ای از بین بردن مشکلات سطحی خودرو بسیار مهم است و می‌تواند تأثیر مستقیمی در قیمت نهایی محصول بگذارد.

به همین دلیل باید تمام رانندگان در انتخاب مرکز تعمیر تخصصی برای رفع خراش های روی خودرو دقت نمایند تا کار به بهترین شکل ممکن انجام گردد.
خوشبختانه با وجود مراکز تعمیر تخصصی مانند تهران پلاس این مورد به راحتی امکان‌پذیر شده است.

از بین بردن خط و خش ماشین با لیسه گیری

تمام رانندگان ممکن است روزی تصادف کنند که این مورد باعث می شود تا خط و خش و آسیب های سطحی و یا عمیقی در بخش‌های مختلف خودرو ایجاد شود که در واقع تمام رانندگان یک روز به یک مرکز تخصصی برای رفع مشکلات ظاهری و فنی خودرو احتیاج پیدا می‌کنند.

و مهم‌ترین موردی که در این وجود دارد این است که شما باید مرکز تخصصی که تمام خدمات را به صورت یکجا به حرفه ای ارائه می دهد را پیدا کنید.

در این حالت تمامی نگرانی ها در رابطه با کیفیت خدمات ارائه شده به صورت کامل از بین می‌رود.
و بدون نگرانی می توانید تمام مشکلاتی که ممکن است به هر دلیلی در بخش‌های مختلف خود را به وجود بیاید را به راحتی رفع نمایید.

که مرکز تعمیرات تخصصی تهران پلاس یکی از بهترین مراکزی است که تمام خدمات را با استفاده از کادر فوق العاده حرفه ای ارائه می دهد و شما خیلی راحت می توانید با دریافت مشاوره های آنلاین بسیاری از مشکلات را رفع کنید.

همچنین می توانید از طریق پذیرش آنلاین، اقدام به رزرو وقت کرده و همچنین از خدمات خاص این مجموعه بهره مند شوید.

در حال حاضر مرکز تعمیر تخصصی تهران پلاس جزو بهترین مراکز تعمیر خودروها میباشد که خدمات متنوعی را ارائه می دهد
و تمام رانندگان برای دسترسی به افراد فوق العاده حرفه ای و خدمات فوق العاده عالی با کیفیت به راحتی می توانند به وبسایت تهران پلاس مراجعه نمایید و جزئیات لازم را در رابطه با خدمات خاص ارائه شده کسب نمایید.

در واقع می‌توان گفت که از بین بردن خط و خش خودرو با لیسه گیری و با بهترین تجهیزات و دستگاهها و افراد فوق العاده حرفه ای از خدمات خاص ارائه شده توسط این مجموعه می باشد که باعث می شود تا با کمترین هزینه بتوان تمام مشکلاتی که در بدنه خودرو به وجود می‌آید را به بهترین شکل ممکن از بین برد.

 

لیسه گیری خودرو

لیسه گیری خودرو با چه هدفی انجام می‌شود؟ قیمت لیسه گیری خودرو چقدر میباشد؟ بهترین مرکز لیسه گیری خودرو در تهران کجاست؟  اهمیت لیست گیری خودرو چیست؟ و بهترین زمان برای لیسه گیری خودرو چه موقع می باشد؟

برای کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با لیسه گیری خودرو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

لیسه گیری خودرو چیست

به روشی که جهت ترمیم رنگ بدنه خودرو انجام می‌شود لیسه گیری خودرو گفته می‌شود که باید قبل از پولیش کاری و ترمیم رنگ انجام گردد.

همانگونه که می‌دانید بروز خراش های کوچک در روی بدنه خودرو می‌تواند زیبایی خودرو را فوق‌العاده تحت تاثیر قرار بدهد.

مخصوصاً اگر این اتفاق برای خودروهای لاکچری و گرانقیمت بیافتد به شدت باعث ناراحتی صاحبان خودرو می گردد.

که خوشبختانه امروزه وجود ترفندهای خاص و دستگاه های پیشرفته باعث شده است تا امکان رفع تمام آسیب های جزئی در روی خودرو به راحتی انجام شود.

و اگر جهت رفع خراش های کوچک ریز در روی بدنه خودرو  به موقع به محل تعمیر مراجعه نکنید در این حالت ممکن است این خراش ها عمیق شده و یا باعث ایجاد ترک در رنگ خودرو گردد.

که خوشبختانه امروزه وجود مراکز حرفه ای که در رابطه با لیسه گیری خودرو خدمات ارائه می دهند.

باعث شده است تا امکان رفع چنین مشکلاتی به بهترین شکل ممکن و در سریعترین زمان ممکن انجام شود در واقع مرکز تعمیر تهران پلاس یکی از مراکز فوق العاده حرفه ای است که با داشتن تجهیزات بروز و افراد فوق العاده حرفه‌ای در رابطه با خدمات متنوع مخصوصا لیسهگیری خودروهای خارجی خدمات ارائه می دهد.

 

بهترین مرکز لیسه گیری خودرو در تهران

مهم‌ترین گزینه‌هایی که باعث می‌شود نتیجه عالی از لیسه گیری خودرو کسب گردد تخصص و تبحر تعمیرکار با استفاده از کردن از تجهیزات و یا دستگاه های بروز و پیشرفته می باشد.

که خوشبختانه وجود افراد فوق‌العاده حرفه‌ای و مجرد که تخصص بالایی در رابطه با رفع مشکلات خودرو دارند باعث شده است تا به راحتی بتوان با مراجعه به مرکز تعمیر تهران پلاس نتایج فوق‌العاده عالی را کسب کرد.

در واقع در این مجموعه هر کسی یک تخصص خاص دارد و به گونه‌ای وجود افراد متخصص در کنار هم باعث شده است تا تیم فوق‌العاده قوی درست شود که خدمات را به صورت کاملاً حرفه‌ای ارائه می دهند.

مخصوصاً بحث لیسه گیری خودرو که برای افراد بسیار حائز اهمیت است در این مجموعه به صورت فوق‌العاده حرفه‌ای انجام می‌شود و ز بروزترین و جدیدترین تجهیزات برای رفع مشکلات ظاهری خودرو استفاده می‌شود که تمامی موارد باعث می‌شود تا باعث جلب رضایت مشتری گردد و بتوان با حداقل هزینه نتایج عالی را به صورت تضمین شده دریافت کرد.

 

اهمیت لیسه گیری خودرو در مجموعه معتبر

بروز هرگونه مشکلی در بدنه خودرو می‌تواند زیبایی ظاهری خودرو را تحت تاثیر قرار دهد.

مخصوصاً اگر خودروها خارجی باشند در این حالت می تواند باعث شود تا افت قیمت شدیدی داشته باشد.

در واقع همیشه داشتن خودرو لاکچری و گرانقیمت آرزوی تمام افراد علاقه‌مند به رانندگی بوده و هست.

ولی کسانی هم که صاحب این خودرو ها هستند در برخی مواقع با مشکل مواجه می‌شون.

مثلا هزینه تعمیر خودروهای خارجی معمولاً بسیار زیاد می باشد یا بحث خرید یا پیدا کردن قطعات خودرو ها بسیار دشوار است و بروز کوچکترین مشکلی در برخی مواقع می تواند باعث شود تا هزینه بسیار زیادی برای رفع مشکل خودرو خرج شود.

و به گونه‌ای با توجه به اینکه عاشق خودروهای لاکچری همیشه می خواهند تا خودرویی بدون هیچ گونه عیب و نقصی را داشته باشند در اکثر مواقع حساسیت بسیار بالایی را به خرج می‌دهند.

مخصوصاً اگر مشکلی در ظاهر خودرو ایجاد شده باشد یا خراش هایی در روی بدنه خودرو ایجاد شده باشد در این حالت می خواهند تا در سریعترین زمان ممکن مشکل موجود را برطرف نمایند و به گونه‌ای همیشه خواهان این هستند.

تا بتوانند یک مجموعه فوق العاده حرفه ای را پیدا کنند تا بدین ترتیب امکان رفع تمام مشکلات به راحتی امکان پذیر گردد.

و اگر به صورت غیر حرفه‌ای انجام شود در این حالت می تواند باعث افت قیمت شدید خودرو گردد، به همین دلیل همیشه مراجعه به مراکز فوق العاده حرفه ای و مجرب که بتوان لیسه گیری و یا سایر خدمات را به صورت حرفه ای دریافت کرد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

و باید به این مورد توجه گردد که خوشبختانه امروزه وجود مرکز تعمیر تهرانپلاس امکان رفع تمام مشکلات ظاهری و یا فنی را به صورت فوق‌العاده و مطمئن به راحتی امکان پذیر کرده است.

 

لیسه گیری خودرو

اطلاعات کامل در رابطه با لیسه گیری خودرو

لیسه گیری همان خش گیری خودرو است که باید به وسیله افراد حرفه‌ای انجام شود، همچنین لیسه کاری و یا لیسه کشی نیز در برخی مواقع گفته می‌شود.

که باعث ترمیم رنگ بدنه میشود با توجه به اینکه رنگ بدنه تمام خودرو ها از سه لایه درست شده است که بروز خراش  در اثر تصادف می تواند باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند گردد که در واقع هدف کلی از لیسه گیری از بین بردن این خط های ایجاد شده در روی بدنه خودرو است که با استفاده از متدهای خاص و ویژه و تجهیزات جدید و فوق العاده حرفه ای انجام می شود.

در این حالت امکان دریافت نتیجه فوق العاده عالی به راحتی امکان پذیر است به گونه ای که هیچ کسی نمی تواند تشخیص دهد که قبلا مشکلی در روی بدنه خودرو وجود داشته است.

 

لیسه گیری خودرو

لیسه گیری خودرو توسط مرکز تعمیر تهران پلاس

مرکز تعمیر تهران پلاس یکی از مراکز فوق العاده حرفه ای و مجهز می باشد که در زمینه تعمیر خودروهای خارجی فعالیت می کند.

از جمله خدماتی که توسط این مجموعه ارائه داده می‌شود می‌توان به  مواردی مانند:

  • تعمیر موتور
  • تعمیرگیربکس
  • تعمیرجلوبندی
  • تعمیرکمک‌بادی
  • رفع مشکلات برق خودرو
  • صافکاری و نقاشی
  • کارشناسی خودرو

و سایر خدمات مورد نیاز در رابطه با رفع مشکلات فنی و ظاهری خودرو اشاره کرد.

که مخصوصاً بحث لیسه گیری خودرو در این مرکز به وسیله افراد فوق العاده حرفه ای انجام می شود.

و تمام کسانی که صاحب خودرو خارجی هستند و می‌خواهند به صورت فوق العاده حرفه ای و با حداقل هزینه مناسب تمام مشکلات موجود در روی بدنه خودرو را برطرف نمایند به راحتی می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات فنی ارائه شده توسط مرکز تعمیر تهران پلاس به راحتی می توانید به وبسایت تهران پلاس مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که امکان رزرو وقت آنلاین از طریق وب سایت مربوطه یکی دیگر از خدمات خاص ارائه شده توسط این مجموعه می باشد که باعث جلب رضایت تمام مشتریان از سراسر ایران شده است.

 

لیسه گیری خودرو

موارد مهم در رابطه با لیسه گیری خودرو

متاسفانه در برخی مواقع مشاهده می‌شود که افراد به خاطر کم بودن هزینه به مراکز غیر حرفه ای و افراد تازه کار، که با استفاده از متدهای سنتی خدمات ارائه می‌دهند مراجعه می‌کنند.

و این مورد باعث می شود تا امکان رفع خراش های روی سطح خودرو به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام نشود.

شما به هیچ عنوان نباید به خاطر کاهش هزینه به افراد غیرحرفه‌ای مراجعه کنید و یا برای دریافت خدمات حرفه‌ای هم به هیچ عنوان نباید هزینه زیاد پرداخت کنید.

در واقع با  پیدا کردن مرکز حرفه ای و مطمئن می توانید با مناسب ترین هزینه، خدمات فوق العاده حرفه ای و مطمئن را دریافت کنید.

که خوشبختانه امروزه با وجود مرکز تعمیر تهران پلاس  باعث شده است تا تمامی نگرانی های مشتریان در رابطه با این مورد برطرف گردد.

چون یک گزینه فوق‌العاده حساس و مهم می باشد که نیاز به حساسیت و ظرافت فوق العاده بالا دارد.

پس می‌توان به این نتیجه رسید که مهمترین گزینه‌ای که می‌تواند باعث شود تا شما خدمات مورد نیاز در رابطه با رفع مشکلات ظاهری و فنی خودرو را به صورت فوق‌العاده حرفه‌ای و مطمئن دریافت کنید

این است که به مراکز مطمئنی مانند مرکز تعمیر تهران پلاس مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که تمام خدمات عرضه شده توسط این مجموعه همراه با گارانتی بوده و به وسیله افراد فوق العاده حرفه ای که دوره‌های خاصی را پشت سر گذاشته اند انجام می‌شود.

هزینه تمام خدمات ارائه شده در این مجموعه بسیار مناسب می باشد و به هیچ عنوان نباید نگرانی در رابطه با هزینه وجود داشته باشد.

در حال حاضر مرکز تعمیر تهران پلاس جزو بهترین بهترین مراکز تعمیر خودرو های خارجی در تهران می باشد که میتواند تمام مشکلات خودروهای خارجی را به صورت صفر تا صد برطرف نماید.

و شما نیز به راحتی می‌توانید با مراجعه به این مجموعه فوق العاده حرفه‌ای تمام مشکلات را به صورت یکجا برطرف کنید.

مهمترین مزیت مراجعه به مرکز تعمیر تهران پلاس این میباشد که تمام مشتریان به راحتی می‌توانند به افراد فوق العاده حرفه ای که در رابطه با رفع مشکلات خودرو خدمات ارائه می دهند دسترسی پیدا کنند.

در واقع دیگر هیچ گونه نگرانی در رابطه با کیفیت خدمات دریافت شده وجود نخواهد داشت.

و تمام مشکلاتی که ممکن است در خودروهای خارجی وجود داشته باشد به صورت کامل برطرف میگردد. مخصوصاً رفع تمام مشکلات ظاهری به صورت فوق‌العاده حرفه‌ای انجام می‌شود که تمام این موارد با هدف کسب رضایت مشتریان و به صورت صفر تا صد و با هزینه بسیار مناسب انجام میگردد.

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با این مجموعه حرفه ای به راحتی می توانید از وبسایت تهران پلاس بازدید نمایید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

موبایل: 09126750371

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایل مسیریابی تلفن